nutricia duurder

Discussion in 'De lounge' started by sim, May 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoorde vanmorgen op het nieuws dat de produkten van nutricia duurder gaan worden :(

ben net overgestapt op de nutrilon standaard en moet eerlijk zeggen, vind m al duur.

is er iemand die op de hoogte is van de beurs"dingen"? en heeft iemand een idee hoe hoog de prijsstijging word?

groetjes sim

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Geen idee hoe de prijzen gaan worden, is alleen niet voor het eerst dat de prijs van Nutrilon omhoog gaat. Ongeveer anderhalf jaar geleden was dit volgens mij ook het geval toen er nieuwe verpakkingen kwamen..

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

weeral...2 jaar geleden toen ze de nieuwe verpakking hebben gedaan, zijn ze ook al een paar euro omhoog gegaan :( :(

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    3,135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dat was voor mij 1 van de redenen om geen Nutricia aan mijn dochter te geven als flesvoeding. Ik heb altijd Similac gebruikt, en ze is er goed groot door geworden hoor, hihihi.

5. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Friso is euro's goedkoper dan Nutricia. En prima voeding hoor.

6. ik zal het eens vragen aan mijn vader of hij er wat vanaf weet!
    hij werkt er namelijk!

7. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    Hier zijn wij bij de opvolgmelk overgegaan op friso omdat nutrilon absurd duur is... En nu blijkbaar dus nog duurder wordt :confused:

8. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik ben daarom overgestapt op de voeding van het kruidvat......oke er zit 100 gram minder in het pak maar voor net geen 6 euries heeft teun weer lekker eten

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    als je kind het goed doet op de voeding sla er dan nu een paar extra pakken van in. mijn zus had dit bij de vorige prijs verhoging gedaan, toen ze er een nieuwe verpakking omheen deden. toen was de prijsverhoging bijna 3 euro. dus als dit nu weer zo is ben je z'n 13 euro per pak kwijt en dat terwijl je nu dus op 10 euro zit.

10. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik geef Emme vanaf het begin al Friso omdat ik het echt achterlijk vind hoe Nutricia toen de prijzen heeft verhoogd voor een nieuwe verpakking waar niemand op zat te wachten. En nu weer een prijsverhoging? Emme doet het perfect op Friso.

11. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Ik heb ook friso, kost nog hetzelfde als 3 jaar geleden.

12. sim

sim Niet meer actief

ik gebruikte ook friso, maar ben overgestapt omdat ik er bij elijah nooit meer dan 3 uur tussen kreeg, wou eens proberen of merk uitmaakte en blijkbaar doet hij langer met nutrilon, ben pas met mijn eerste pak bezig :( maar ben niet blij met een prijsverhoging...

misschien als hij aan de opvolgmelk gaat dat ik nog eens kan proberen met friso, dan krijgt hij immers ook wat bijvoeding en gaat het wellicht beter..

13. Molly

Molly Fanatiek lid

Dec 4, 2005
    1,456
    0
    0
    Dain krijgt ook Nutrilon. Kun je eigenlijk tussentijds wisselen van merk? En stel dat we overgaan op Friso, maakt het dan uit dat hij op het kdv (1 dag per week) Nutrilon krijgt:(

14. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    Ik ben met Vince begonnen met nutrilon en na 3 weken overgestapt op de friso omdat ik nutrilon idd belachelijk duur vondt.Hij doet het er goed op.Je kan niet zomaar van de een op de andere dag overstappen dit moet je geleidelijk doen dus bv als je 6 schepjes doet de 1e dag 5 nutrilon en dan 1 friso en dat per dag opvoeren tot je op 6 friso zit.Ik denk dat het beter voor je kleintje is als hij altijd het zelfde merk krijgt dus ook die ene dag op het kdv.

Liefs,Claudia

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    enig idee hoe duur ze het gaan maken?

16. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb bij alle drie geen nutrilon gebruikt.

Bij de oudste twee was destijds similac de voordeligste, en nu met Danischa heb ik kruidvatvoeding gebruikt.
    En ben hier zeer te vrede over geweest.

17. sim

sim Niet meer actief

ik moest (na met verschillende deskundigen te hebben overlegd) in één keer overstappen. dan duurt het zo'n 6 weken voor je kindje aan de voeding is gewend. als je dit geleidelijk doet, duurt het langer. ik heb vandaag de tweede bus opengemaakt en tot nu toe nog geen krampje oid gemerkt, alleen dat hij het beter volhoud en de nachten eindelijk doorslaapt. dit is met friso nog nooit gelukt. mijn dochter daar en tegen deed het super op de friso. zo zie je maar weer hoeveel kindjes kunnen verschillen :)

18. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    @Sim,ohw zo zie je maar weer hoeveel verschil er in consultatiebureau's zit.Mij werd geadviseerd als je bv van nutrilon naar nutrilon forte zou gaan dan mag dat ineens en als je van merk veranderd moest dat geleidelijk gebeuren.Vince heeft trouwens ook nooit ergens last van gehad.

Liefs,Claudia

Share This Page