T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussion in 'Miskraam' started by Abigail, Apr 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karola

Karola Bekend lid

Nov 22, 2005
    531
    1
    0
    Ja ik vind het nu ook echt tijd worden hoor :(

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Nou meid, dat kan ik me heel goed voorstellen.

3. Karola

Karola Bekend lid

Nov 22, 2005
    531
    1
    0
    Gemeld voor vandaag,saai vk bezoekje gehad,alles in orde en ik hoop echt dat dit de laatste controle was!

4. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Sil, je hebt je nog niet gemeld vandaag! Heeft het toch doorgezet, ik hoop het voor je meis! En je zal zien dat je nog zat kracht over hebt. ;)

Kusssssssssss en sterkte meis.

Karola...............spoor die kleine inderdaad eens aan om op pad te gaan. ;)

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Bij de julimama's was gisterenavond buddynieuws over Sil, de weeënactiviteit was toch weer op gang gekomen en ze mocht naar het ziekenhuis.

Spannend hoor!

En Karola, ik sluit me er helemaal bij aan hoor, ook jouw ventje mag nu wel snel komen! We zijn met jou zoo benieuwd naar hem!

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, meid, je zult het ongetwijfeld komen posten zodra je er aan toe bent, maar ik ben maar even zo vrij om het vast hier voor je te melden.

Het berichtje zelf kan ik helaas niet terugvinden, bij de julimama's gaat het erg hard met de pagina's, maar onze Sil is bevallen van zoontje Tygo.

Meid, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie snel naar huis mogen.

Fijne kraamtijd!

7. Karola

Karola Bekend lid

Nov 22, 2005
    531
    1
    0
    OoooH ze is gewoon al bevallen!
    Geweldig,heel fijn voor haar GEFELICITEERD!

Nu wil ik ook!

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa Super!
    Gefeliciteerd Sil! Ik hoop van harte dat je he tniet te zwaar hebt gehad tijdens de bevalling.
    Nu komt het genieten, meis! Eerst even bijkomen maar.
    Dikke kus

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
  10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    heej dames en als we overgaan op een "mama-topic" hoe noemen we ons dan? Iemand daar al ideen over? Want dat topic mogen we haast wel aanmaken toch? Nog ff en we zijn allemaal mama!

11. Karola

Karola Bekend lid

Nov 22, 2005
    531
    1
    0
    Oei heftig hoor voor Silla,maar gelukkig met goeie afloop begrijp ik.

@Lexie,ik heb nog ff geen idee,maar dat komt natuurlijk omdat ik HOOGzwanger ben :D mijn hersenen zijn volldedig uitgeschakeld :)

Goeie nacht gehad,ben benieuwd hoe het gaat vandaag.
    We gaan met de mannen naar het zwembad,gaat moeders wel in de schaduw zitten...wachten :rolleyes:

12. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh die Sil! :( :rolleyes: Jeetje hoop echt dat alles goed komt met de kleine en mama!

Sil zodra je weer aanspreekbaar bent laat het ons weten hoor! We branden van nieuwsgierigheid. Leuke naam Tygo!

Nou Karola..........................je kan nou niet te lang meer op je laten wachten hoor. T wordt tijd dat alle aandacht naar onze Inez gaat. hihi.

@ Lex naam voor de mama's ehhhhh paar suggesties

Happy mama's
    Mama's klets forum
    Mama's praathoek
    Mama en dan.........
    Mama's ervaringen.

Ik noem maar wat, kijk maar of jullie het wat vinden. Vind dat we nu wel miskraam afkunnen ja.

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ja aan de ene kant kunnen we daar vanaf ja, maar aan de andere kant.... hmmm Het zou jammer zijn als het wordt gezien als een onzingroepje zeg maar, omdat er al zoveel maandmama-topics zijn. Natuurlijjk is er ook een aparte voro de walvismama's dus meot kunnen.
    Maar ja hmmmm, ik weet niet... Misschien anders nog even overleggen met een moderator ?

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, wat goed dat je de aankondiging van de geboorte van Tygo hebt kunnen vinden. Ik had echt de puf niet meer om even te gaan zoeken. Ze gaan zo hard bij de julimama's en we zijn hier nu zo druk, ik kon het niet opbrengen om even uitgebreid te gaan zoeken.

Ja bijzonder he? Dat we nu bijna van het MK topic afkunnen.

Misschien heeft de moderater inderdaad een idee over een naam van een topic. En anders, bij zwangerschap staat een topic zwanger na miskraam. Misschien iets in de trant van: Toch nog mama na 1 of meerdere MK's.

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ja toch nog Mama trekt mij ook wel idd

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, dat is wel even heftig geweest voor je met de bevalling. Hopelijk verloopt je herstel voorspoediger dan je bevalling en valt het met de kleine man allemaal mee.

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    ligt internet er een tijdje uit mis ik meteen iets

Lieve Sil en Silman, gefeliciteerd met de geboorte van Tygo. Ik hoop dat alles intussen rustiger is geworden en dat jullie kunnen genieten van jullie kleine, grote wonder.

Veel liefs Anette

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    nou Karola, ik hoop echt voor je dat het bij jou ook opschiet nu.

Hier alles (nog) oke, moet zo weer naar de tandarts en nu gaat mijn verstandskies er dan echt uit. Brrrrr, zie het niet zitten maar ja, moet zullen we maar zeggen.
    Een klein wondertje, Sarah slaapt nog steeds, huh?
    Ze heeft een beetje een afgeplat hoofdje en het advies is misschien een helmpje. Ik denk niet dat wij dat gaan doen, het is zo dat de achterkant iets platter is en ik wil haar na haar voorgeschiedenis niet zoiets aan gaan doen. Ze isniet scheef en medisch is het niet noodzakelijk. Eerst over 2 weken maar de meting afwachten om te kijken hoe erg de afwijking is. Zit hier erg mee, ik kwam terug van de kinderarts, meteen janken en boos.
    Heb ook een ontsteking in mijn schouder, de huisarts heeft er een spuit in gezet. Hopen dat het snel weer over is.
    oh ja, ze is nu 6750 gram en 65 cm lang

Een naam voor het topic, ik zal er over nadenken, nog even geen idee.

Lexie, hoe is het met Demi? Ze was toch onrustiger of niet? Geef haar een knuffel van Sarah

Abigail, ook voor Pim een knuffel, tja, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met heet knuffelen van jongens, haha

Liefs Anette

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Sterkte bij de tandarts, Anouk!

Enneh onrustig is een understatement. Ze was echt ruim 14 dagen lang ontroostbaaar, geen land mee te bezeilen. Gelukkig ging het slapen wel goed, snachts, maar verder pfffffff
    Gelukkig lijkt de lucht geklaart sinds een paar dagen, ze is weer vrolijk en vermaakt zichzelf weer goed in de box (thank god!)

Alleen heeft ze nu zo nu en dan pijn in dr mondje omdat de tandjes aan het werken zijn. We voelen of zien nog niets, maar het is wel duidelijk dat dat het is.
    Maar gelukkig is dat bij vlagen en niet de hele dag maar door.

Als het idd medisch niet echt nodig is, geloof ik ook niet dat ik kiezen zou voor een helmpje voor Sarah.
    Doe waar jij je goed bij voelt!

Karola dikke knuf en sterkte alvast, tenslotte kan je maar zo maar bezig zijn

20. Karola

Karola Bekend lid

Nov 22, 2005
    531
    1
    0
    Nog steeds niks hoor,wachten maar weer af. :(

Share This Page