T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussion in 'Miskraam' started by Abigail, Apr 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Aby, dat spreekt toch voor zich meid. Fijn in ieder geval dat de lucht weer geklaard is. En het is inderdaad even anders om met de kleine op stap te gaan, maar geloof me, dat went snel hoor.

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Abigail, wat jij schrijft, zo ontzettend herkenbaar, ik weet soms ook niet hoe ik dingen moet combineren. En werken en huishouden en Sarah en moe moe moe. En dan ook nog je relatie. Voor alles bij elkaar heb ik te weinig tijd en dan zit ik zelf daar ook nog niet eens bij.

ZOals je al schrijft, misschien Pim even bij oma brengen en iets voor jezelf gaan doen, of samen uit gaan eten. En dingen samen met Pim doen, gewoon doen en als het niet gaat of zo je kunt altijd weer weg. Je zult zien dat het allemaal wel meevalt (ik zag er ook enorm tegenop, gezien het huilbegin).

En vooral blijven praten met je man, evetueel wat huishoudelijke taken uit handen geven, ik weet het niet. Er veranert ook zo ontzettend veel.

Dikke knuf voor je en als je je verhaal kwijt wilt, je weet ons te vinden.

3. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden thnx. Inmiddels tweetal vriendinnen gesproken met ukkies van Pim zijn leeftijd en ook bij hen is het niet vreemd. Ben blij te lezen dat het jullie ook niet onbekend is. :D

Karola? Wat is het stil, betekent dat.....hmm?

Liefs Aby

4. Karola

Karola Bekend lid

Nov 22, 2005
    531
    1
    0
    Hey meiden,ik ben afgelopen vrijdagavond om 23.56 bevallen van onze zoon DAMO 8 pond!

Een turbobevalling,maar echt geweldig!
    Damo heeft het wel wat lastig gehad door de snelle bevalling,gestuwd en blauw koppie,maar is vandaag een stuk rustiger en tevreden.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Yeah!
    Van harte gefeliciteerd, Karola!
    Nu lekker bijkomen en genieten!

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Jaaa, daar is hij dan, Karola en man en zonen, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en broertje Damo.

In inderdaad, nu lekker genieten hoor!

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    O oooh, nu ben ik de laatste zwangere hier .....

oeps, slik ....

Maar gelukkig is alles nog rustig hier. Laat die kleine nog maar lekker even een paar weekjes zitten waar hij zit.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Lieve dames, goed nieuws!
    Wij hebben toestemming gekregen voor een topic bij de mama's. Wel moet de topictitel duidelijk zijn, zodat het voor iedereen herkenbaar is.
    Wat natuurlijk ook wel logisch is.
    Maar goed, welke titel nemen we?

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik zit te denken aan toch iets in de trent van
    "3x mis en tóch mama!".
    Want we moeten toch herkenbaar zijn, zodat anderen weten wat voor groepje we zijn, zeg maar ;)

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ow en Karola, je moet je banner nog ff aanpassen ;)

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hee wat een goed nieuws. En de titel spreekt mij wel aan, is zeker herkenbaar.

12. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    WHOWAHHHHH Karola! Daar is tie dan! Prachtig jochie meid!

Inez! Nu is alle aandacht op jou gericht! :D

Titel voor nieuwe topic, wat dachten jullie van: Ik zou 3 vervangen door meerdere miskramen. Ehh misschien: Na aantal miskramen, toch nog mama! Niet iedereen heeft er 3 gehad natuurlijk. ;) Fijn dat we toestemming hebben trouwens.

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Oeps, daar zou ik nu bijna verlegen van worden :oops: haha.

Hihi, lastig he? Om een nieuwe titel te bedenken. Wat jij zegt daar zit ook wel weer wat in. Mij maakt het niet zo heel veel uit. 3x mis heeft mij er ook niet van weerhouden om hier mee te schrijven en de anderen ook niet.

En wanneer gaan we over? Het maakt mij ook niet zo heel veel uit of ik nu hier meeschrijf of onder de mama's. Het kan hier natuurlijk ieder moment gebeuren, maar het kan ook nog 5 weken duren.

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Tja we kunnen natuurlijk wel even wachten, maar we kunnen em ook al beginnen, tenslotte zijn de meeste al bevallen...

"Na meerder miskramen toch nog mama"
    lijkt mij goed.

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Wanneer Anette, Sil en Karola zich hierin kunnen vinden kunnen we wel overgaan dan.

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Karola, GEFELICITEERD, en wat een mooi mannetje zeg. Vorige week vrijdag was wel een superdag om te bevallen, je bent al de derde, gaaf!
    Lekker genieten en laat je goed verwennen door je mannen!

Inez, jij mag nog even wachten, jouw beebje vind het nog heerlijk in je buik. Lekker genieten van je verlof en uitrusten.
    Vind het wel spannend zeg.

Collega van mij is donderdag met verlof gegaan en vrijdag was ze al mama (6 weken te vroeg).
    Ben gisteren even gaan kijken, een schatje en klein zeg.

Sarah is ineens over naar 4 flesjes, en daarom hebben we de fruithap maar geintroduceerd. Tot nu toe geen succes, ze trekt er een gezicht bij, nou als blikken konden doden... haha wacht maar tot ze de smaak te pakken heeft.

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, ik wacht graag nog even een paar weekjes hoor! Maar het begint nu wel wat te rommelen in m'n buik, iets wat ik van m'n eerste zwangerschap niet herken.

Oei, van je collega is wel heel snel gegaan dan zeg, de ene dag met verlof, de andere dag veel te vroeg bevallen. Hoop dat alles goed gaat met de kleine.

Heb je nog foto's gemaakt van het eten van het fruithapje? Gisteren heb ik toevallig nog even de foto's bekeken van Alyssa die haar eerste vaste hapje kreeg. Erg leuk om dat terug te zien. Zij vond het overigens wel lekker.

Maar inderdaad, als ze de smaak te pakken krijgen, dan lusten ze er wel pap van.

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    zozo zomaar spontaan naar 4 flesjes? Hoe ging dat? welke laat ze vallen?
    Ik zit ngo een beetje in twijfel hoe ik dat eens voor elkaar zal krijgen.

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, het vervallen van een flesje gaat meestal helemaal spontaan. Kan me dat van Alyssa ook nog herinneren. Op een gegeven moment maakte ze een bepaalde fles niet meer op en kreeg ik haar maar met moeite wakker voor die voeding. Toen hebben we die voeding maar laten vervallen en met de overige voedingen wat meer aangeboden. En dat ging goed.

20. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Inez! Hoe is het met het rommelen in de buik. Ha ha Jaaaa je zal weten dat je de laatste in de rij bent nu! ;) Geniet maar van de aandacht. hihi

Knuf Aby

Share This Page