T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ja klopt zijn heel verschillend,vraag mij altijd af wat vreemde denken als ze ons zien gaan met z'n allen.
    En nu helemaal,denken vast,ach gossie die gingen nog voor een meisje :)

@Silla,wat goed dat Tygo zo gegroeid is,die bevestiging heb je toch nodig hè.

@Inez,lekker zo crea bezig zijn!

Wij gaan vandaag voor het eerst met z'n allen op verjaardag bij oma :)

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nou Karola, dat wordt dan een hele uittocht zo met z'n zevenen.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zooo, ik denk ik zal me even melden. Hier alles nog rustig, behalve dan met het klussen. Mannetje heeft een vrije dag genomen om even flink de laatste slag te kunnen slaan in een lang weekeinde.

En het wordt mooooooi .... Ben trots op hem. En zijn dochter ook.

Dat wordt inderdaad maandag lekker kasten inruimen. Heerlijk.

Wanneer het allemaal zover klaar is zal ik wat foto's maken en ze in m'n album zetten.

4. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    We zijn nieuwsgierig! ;) Naar showroom! ...............................en bevalling natuurlijk :p Nog geen gerommel in het vooronder?

XX Aby

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja schiet eens op joh, dan kunnen we over ;)

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, doe maar rustig aan, laat ons maar in spanning (om over jezelf maar niet te spreken..)
    Op de foto´s wachten we wel (ik spreek even namens iedereen hier).

JAAAAAAAAAAA we hebben vakantie, heerlijk gevoel. Vanmiddag lekker gelunched, hadden met de verjaardag een kadobon gekregen en moesten nog 1,50 betalen, is goed te doen zo ;)

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    <------ is voor het eerst jarig sinds ze mama is :)

8. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd dan mama Lex! Maak er een leuke dag van met zijn 3! Dikke verjaardags knuf!

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha zegt de nieuwsgierigste van ons allemaal! Hmm An ;) Wat is er met jou gebeurd dat jij ineens op iets kan wachten. hihi

Lekker trouwens vakantie. Wij moeten nog even een weekje wachten tot papa vakantie heeft. Mijn verlof loopt maandag af en dan heb ik nog 4 weken. Geniet er van An! Ideaal he die kadobonnen!

Kus

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hmmm hier is de vakantie vandaag officieel over. Meneer Lex begint morgen weer en ikzelf maandagochtend weer.
    En uitgerekend aankomende week komt het mooie weer. pff

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jarige Job, van harte gefeliciteerd.

He wat jammer dat je zo'n slecht weer hebt gehad in je vakantie. Dan is het inderdaad extra zuur wanneer het mooie weer weer gaat beginnen wanneer je weer aan het werk mag.

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lexi...GEFELICIFLAPSTAART!Balen dat je vakantie voorbij is en dat het uitgerekend volgende week weer beter weer wordt!

Inez...jah doe lekker rustig aan met de foto's wij wachten wel hihihi, enne wanneer kondigd de kleine zich eens aan hihihi.

An...heerlijk vakantie! Gaan jullie nog leuke dingen doen met 't gezinnetje?

Aby...ook nog lekker 4 weekjes eraan geplakt! Heerlijk hoor. Ik hoef (pas) 7 oktober te beginnen hihihi.

Hier gaat alles verder goed, al ben ik bloedchagerijnig. Hugh doet weinig in mijn ogen. Tygo ligt de hele dag te slapen! Het huishouden komt me m'n strot uit (wasmand is continue leeg, probeer alles gewoon een beetje bij te houden), tis RUK weer dan schijnt het zonnetje weer dan komt het weer met BAKKEN de lucht uit! en ik verveel me te pletter! Dussss volgende week gaat Hugh weer aan het werk na 1 week vakantie. Dus dan vraag ik me helemaal af hoe ik die week door kom gezien ik me dan nog meer ga vervelen.
    Maar goed 't zullen de hormonen wel zijn ofzo.

Groetjes

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lexie, gefeliciteerd met je eerste mama-verjaardag. :({|= (ik speel even lang zal ze leven)... Is er nog geknutseld voor je?
    Geniet ervan en als je taart over hebt.............................................
    Jij maandag werken, heb je er zin in? Alvast heel veel succes met je eerste werkdag

Abigail, ik de nieuwsgierigste, helemaal niet, heb je niet de verkeerde voor? :p
    Loop je verlof nu alweer af, wat gaat dat snel zeg maar gelukkig nog lekker 4 weekjes vakantie. Heb je alweer een beetje zin om te gaan werken of vind je het wel oke zo? En hoe is het met kleine Pim?

Sil, jep hormonen, heel herkenbaar. Je kunt er niks tegen doen, lekker chaggie blijven en morgen is het weer anders. Enne ik wil je wel even een volle wasmand komen brengen hoor, geen probleem, heb je meteen iets te doen.
    Kun je geen oppas regelen voor een paar uurtjes en dan gaan jullie lekker samen ergens eten. Even iets anders dan mama zijn.

We gaan woensdag naar Rome dus zal er dan even niet zijn tot zondag in ieder geval.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Die kleine mag zich aankondigen zodra de kamers in de loop van deze week in orde zijn!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, fijn he? Die hormomen. Hopelijk hebben ze het goed voor wat betreft het voorspellen van het weer dat het volgende week weer beter wordt, dan kun je in ieder geval naar buiten met de kleine man.

Anette, neeee, jij bent niet nieuwschierig hoor, hihi.

Aby, jouw verlof nu al weer voorbij? Jee, de tijd vliegt. Gelukkig heb je eerst nog vakantie voor je begint.

16. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Poehé nog net op tijd...Lex GEFELICITEERD! (ikke morgen jarig ;) )

Kom later terug om wat meer te kletsen!

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow Karola, van harte meis!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Anoek ik ben maar 14dg vrij geweest, dus zit zo weer in het ritme, joh.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, wel even wennen hoor, zo'n andere avatar.

Deel Deze Pagina