T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    leuk toch ;)

Demi vandaag 6mnd *snif*

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tja, tijd vliegt. Het bekende cliché is helaas waar. Het gaat allemaal veel te snel.
    Ik zat vanmiddag even met Alyssa te kleuren en zij probeert nu sinds ruim een week echt gericht binnen de lijntjes van een kleurplaat te kleuren. Heel leuk om die ontwikkeling te zien maar het geeft je ook wel weer een brok in de keel omdat het allemaal in ene weer zo hard lijkt te gaan.

3. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Karo............sorry te laat gezien maar nog van harte meis.

@ Ja Sil Hormonen! Heeeeeeeeeeel herkenbaar. Maar gaat wel weer over. Oh ja en ik heb ook nog wasmanden voor je. Bijhouden lukt mij echt niet hier. ;)

@ An..........ohwwwwwwwwww lekker naar Rome, gaat ukkie mee? Nee ik heb nog niet echt zin om te gaan werken en toch ook weer wel. :( Snap je het nog. Reden is dat ik nog zo van de kleine geniet, of eerlijk gezegd nu pas ook van mijn vrije tijd ga genieten. Kom een beetje tot rust en ga nu pas echt een beetje mijn draai vinden. Maar vind het ook wel weer leuk om naar mijn werk te gaan, ik heb er zeker geen hekel aan. Ga van de week nog even om een hoekje kijken bij ze. Het An, fijne tijd in Rome meis.

@ Inez ....................zijn die kamers al klaar! haha

@Lex! Is Demi al weer 6 maanden. :( Tjonge het gaat echt hard.

Liefs Aby

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mannetje is nu bezig met het lakken van de laatste deur en de eerste speelgoedjes en de kleren van Alyssa zijn al op haar nieuwe kamer.

Waarschijnlijk gaat ze vanaf woensdag op haar nieuwe kamer slapen, dus dan is hij helemaal compleet incl. bed, speelgoed en zijzelf en dan gaan er zeer zeker plaatjes worden geschoten die natuurlijk in m'n album komen.

Anette, geen straf, vakantie in Rome. M'n vader is daar 2 jaar geleden geweest met vakantie en het was erg mooi en zeer de moeite waard.

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha meiden ik kom nog even meepraten vandaag en dan tot zondag niet

Karola, helemaal je verjaardag gemist, alsnog van harte, leuke dag gehad?

Sil, hoe is het nu met je? Voel je je alweer iets vrolijker? Het weer gaat beter worden dus je kunt nu in ieder geval lekker naar buiten.

Lexie, wat vliegt de tijd. 6 maanden alweer, ik vind het zo´n mijlpaal heb jij dat ook?
    En een hele leuke avater, mooie foto ook. Maar kan ook niet anders............

Abigail, dat is volgens mij altijd,begin je net een beetje thuis in je ritme te komen kun je weer gaan wennen aan een nieuw ritme. Toch vind ik het werken wel lekker, ook even andere praat dan babypraat (ook gezellig). En weer even Abigail ipv mama.

Ik heb het weer erg druk vandaag, meen dat ik weer vanalles moet doen, heb ik altijd als we weggaan. Ik zei al, als ik zwanger zou zijn zou ik morgen heel zeker gaan bevallen, zo´n nesteldrang. En dan moeti k ook nog bedenken wat we voor Sarah mee moeten nemen, jee een hele volksverhuizing en dat voor een paar daagjes. De box gaat mee, net zo handig voor mijn ouders.

Liefs en Inez, ik hoop op nieuws als we terug zijn.
    Veel succes met de allerlaatste loodjes en geniet nog even van je buik.

Doeidoei

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lexie...6 maanden! Waar blijft de tijd! Ik weet nog dat we met spanning op bericht van jou zaten te wachten toen je bevallen was!

Aby...ik denk ook wel te begrijpen wat je bedoelt. Al is 7 oktober pas mijn eerste werkdag...zie ik er als een berg tegenop, maar morgen ga ik ff langs de zaak met Tygo en daar heb ik dan wel weer zin in hihhii.

Inez..spannend morgen grote dag voor je kleine meid! Ben erg benieuwd naar de pic...maarre dat betekend dus dat woensdag alles klaar is en dat de baby dus mag komen ;)

Anoek, geniet lekker van Rome...

Hier gaat het wel weer een beetje...
    Gisteravond weer mega emo, was het gewoon allemaal zat.
    Maar goed het gaat nu weer.
    Ben ff met Tygo naar het CB inloopspreekuur geweest. Meneertje is van 4440 naar 4800 gram en is nu 54 a 55 cm! Wat gaat het hard!

Dikke knuf!

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    jeuj, het hoofdje van Sarah is goed, de afwijking is maar 1,5 procent en je spreekt pas van een afwijking bij 5 procent of meer.
    de fysiotherapeut dacht dat het erger was. JIPPIE

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Van mij wel. Heb er sinds gisteren ineens wel een beetje genoeg van. Bloeddruk is weer aan het stijgen en ik hoop dat ze vinden dat dat en het feit dat het kindje nu toch wat achter lijkt te gaan raken qua groei reden is om aan inleiden te gaan denken gezien mijn voorgeschiedenis.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, nou, dat is wel reden voor een klein feestje zou ik zeggen. Pffff. Toch wel een opluchting, of niet?

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Anouk, wat fijn , dat zal vast een opluchting zijn voor julie!

yeah Tygo gaat ook harstikke goed lees ik. Mooi zo!

Demi gister ook op het bureau geweest, al 8 kilo inmiddels. CB was vol lof over haar kunnen, dus we waren weeer megatrots ;)

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, ik zou het nog bjna vergeten, veel plezier in Rome!

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ow ja ik vergeet het ook *schaam*
    FIJNE VAKANTIE!

13. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Tof meis, hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken.

14. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker he, als het zo goed gaat. ;) :p

Pim mag aanstaande dinsdag weer voor zijn prikken. Pff gelukkig gaat papa dit keer mee. :) Denk dat hij met zijn gewicht inmiddels wel boven de 6 kilo zit. Gozertje groeit met de dag. hihi.

Vandaag ook even op werk geweest (voor de 2e keer dus al), was weer leuk om even te doen en alvast weer 2 tellen op mijn stoel te zitten. Maarrrrrrrrrrr ben nog steeds blij met mijn 4 weken vakantie, we gaan nu eerst lekker genieten!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Anoek...wat heerlijk nieuws van Sarah, daar hoef je je dus geen zorgen meer om te maken.

Lex...wat goed om te lezen dat het zo lekker gaat met de kleine!

Aby...geldt voor jou idem natuurlijk! hihihi

Karola hoe is het met jou en de kleine?

Nu ikke...
    Man man man wat een RUK dag!
    Mss kunnen jullie het je nog herinneren in mijn 1ste kraamweek dat het niet zo lekker ging.
    O.a. vanwege mijn vader maar mijn broertje (die achteraf dus ook niet lekker in zijn vel zat) heeft zich behoorlijk in de nesten gewerkt binnen Defentie.
    Hoe dan ook het was een heel gedoe en vandaag heeft ie te horen gekregen dat zijn contract niet verlengd wordt en tot 1/9 de tijd heeft om een andere baan te zoeken. Dusss hij is nu "Koos Werkeloos" de sukkel. Hij heeft tranen met tuiten gehuild omdat ie er echt van baalt dat ie zo stom is geweest en dit was zijn "droom" die nu in duigen valt, ondertussen moest ik als mediator fungeren tussen broertje en moeder. Die het weer allemaal op haarzelf betrok bla bla nou heel gedoe dus. Dit alles dus terwijl ik net bevallen was! ! !

Ook valt de inzet van Hugh me errug tegen...vanmorgen ging zijn wekker en zegt (al gapend) Ohhhhhh wat ben ik moe, kep geen zin om te werken!
    Dus ik zeg (gezien ik er vannacht 2x uit ben geweeest)..waar ben JIJ nou in GODSNAAM moe van...
    Zegt ie; WERK
    Dus ik zeg (sarcastisch); Ohhhhhh joh! nou dan heb ik nog mazzel want ik ben MAAR 24 uur per dag met ons kind bezig!

Ook vandaag ff langs het werk geweest...lopend! My gosh ik was gewoon ruim 30 min. heen onderweg in die bloedhitte!
    Toen iedereen ff langs, zit ik ff op mijn oude afdeling...Flessentijd...
    MAAR mama had alles bij zich..gekookt water, voeding, bronwater..MAAR GEEN FLES :)
    Kep hem de weg terug kunnen zoethouden met speen en wandelen want Tygo viel weer in slaap pffffffffff geluk bij een ongeluk.
    Maar goed ik ben nu pas . . . mijn ontbijt/lunch naar binnen aan het werken! Tevens draait er een was, kep nog een afwas gedaan...eigenlijk moet er nog ff gestoft enzo worden maar morgen weer een dag.
    Ga niet koken vandaag, ik maak wel een tostie of bak een ei, en anders moet Hugh maar eten scoren want ik heb er geen kracht voor.

Sorry voor mijn klaagzang...nu gaat het wel weer hoor hihihi.

Kus

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    gooi het er maar lekker uit hoor meid!
    Ik snap het soms ook niet hoor, waar die mannen zo moe van denken te worden. Die gebroken nachten braken mij ook vreselijk op op den duur. Gelukkig zijn die van tijdelijke aard.

wat een toestand met je broertje en dan nog moeten bemiddelen ook tussen hem en je moeder. pff alsof je daar op zit te wachten dan pff
    Maar hopen dat ie gauw weer werk vindt. Dikke knuf maak je niet te druk meid, bedenk wat belangrijk is en wat niet.

Oef ja die fles vergeet je dus nooit weer he. Zo benik eens zonder luier op pad gegaan, doe ik ook nooit meer hahaha

Aby fijn dat jullie man het ook zo goed doet!

Enneh INez hoe is het nou? schiet het al wat op, rommelt het al wat? haha doe maar rustig aan hoor meis.

Lexie=megatrots ; Demi vandaag voor het eerst brood gegeten, muizehapjes gevoert en ze slikte ze keurig weg. goed he! Fruit en groente gaat ook heel goed, ze krijgt nu nog 3,5 flesje melk.

17. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Inezzzzzzzzzzzz? Het is wel stil bij je! Wordt het toch geen 8/8/08?

@Ohhhhhhhw Sil zoooooooooooo herkenbaar! Ik had in de tweede week na mijn bevalling toestanden met mijn pa. Daar ging het ineens een stuk minder mee (hij heeft Parkinson en buuf had hem op het balkon gevonden), met het gevolg dat er allemaal zorg geregeld moest worden. En hup...............je trekt tekeer alsof je al weken op de been bent, maar eigenlijk heb je er geen energie voor want je hebt net een hele marathon gelopen (juist de bevalling bedoel ik). Hoe is het mogelijk dat dat soort toestanden altijd op de momenten komen dat je er niet op zit te wachten. Probeer toch even aan jezelf te denken meis, want je bent nog maar net aan het herstellen hoor, verkijk je daar niet op!

Dan de schoonmaakwoede........................ik wilde ook ALLES tegelijk en tip top hebben...............troost je.............dat gaat je niet lukken meis en het gaat over. Heb nu pas zoiets van uk gaat voor en de rest moet ik me maar bij neerleggen. Moet zeggen werkt een stuk lekkerder hihi.

Dan man lief........................ook ik kom er steeds meer achter dat ik ook maar moet accepteren dat mannen hier nu eenmaal anders mee omgaan. Die van mij vandaag:.........komt thuis, knuffelt de kleine, legt hem in de box, zet de tv aan, pakt een tijdschrift erbij en ZIT! :( Dit onderwerp hadden we pas besproken. Ik had nl. aangegeven dat ik dat zo vervelend vindt. Waarop ik tegen hem zeg........hey............vind je het niet leuk meer om je kind bezig te houden? Kijkt ie me met grote puppieogen aan van "wat bedoel je nu?". Waarop ik zeg........."nouuuuuuuuuuuuu volgens mij hadden wij het ergens over gehad van de week, ik verwacht toch wel dat als ik een hele dag gezorgd heb voor de kleine en hem aandacht heb gegeven, jij het even van me overneemt als ik eten voor je sta te koken en jij straks weer weg bent! Dit is wel erg makkelijk zo :evil: " Gevolg: geirriteerde blik, van wat zeik je nou en dan ontkenning dat hij zo kijkt. Daarnaast was hij maandag weer duiken en is vandaag en morgen weer aan het klussen bij broer. (Tuurlijk hier is het allang allemaal af :rolleyes: NOT broer zelf zit op de camping :x en mama blijft wel weer thuis bij de kleine hoor) Ik blijf erbij dat die kerels hun leventje veel minder verandert dan dat van ons...........zucht..........jammer maar waar, zij gaan er nu eenmaal anders mee om (een stuk makkelijker ja). Ik merk wel dat het hebben van een kleine je relatie behoorlijk test! Kan me er soms behoorlijk onprettig bij voelen, nog een lange weg te gaan denk om hier balans in te vinden. En eerlijk gezegd had ik dit niet van MIJN mannetje verwacht, ik had echt gedacht dat hij er net zo in zou staan als ik. En ik mag nog niet eens klagen, want het kan nog erger. Hij doet nog een soort van zijn best. Soms vind ik het zelfs lekker als hij even weg is, dan weet ik zeker dat ik het alleen moet doen en kan ik me ook niet ergeren. hihi. Gelukkig kunnen we onze frustratie hier lekker onder ons vrouwen delen! ;) Hopelijk komen we er zo wel uit. Dus dames die dit anders ervaren...........................TIPS zijn welkom! haha

En wat betreft het vergeten van spullen ..................ook dat overkomt ons allemaal de eerste keren denk. Hormonen en wennen! :rolleyes: haha Voordeel, je vergeet dat "onderdeel" de volgende keer niet meer.

@Lex ...........wij zijn trots met jou! ;)

Meiden ga ons Pimmetje weer even vertroetelen en naar bed brengen.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey meiden, heb ff geen puf om uitgebreid te reageren.

Ik hoop inmiddels niet meer dat het 8-8 gaat worden. Bloeddruk is nog steeds stijgende. Was nu 140-98, maar nog geen reden tot ongerustheid volgens het ziekenhuis. Nou, dus wel voor mij gezien onze voorgeschiedenis. Nu weet ik wel dat het deze keer nog behoorlijk lang heeft geduurd voor hij hoog bleef, maar toch, het maakt me wel erg onrustig.

Voor een nieuwe groeiecho was het nog te kort op de vorige dus die komt de volgende keer. Vruchtwater was wel flink minder geworden.
    Maar omdat ik mezelf toch wel even flink ongerust maakte heb ik wel weer bloed mogen laten prikken, plasje ingeleverd en weer even geruime tijd aan het CTG gelegen. Waardes van urine en bloed waren gelukkig perfect.

Hartslag van de kleine zag er verder goed uit en prompt toen ik aan het CTG lag begon het wat te rommelen en daar is het nog niet mee opgehouden. Ben benieuwd wat of het gaat doen.
    Ik wilde indien mogelijk gestript worden, maar alles zat nog potdicht van onderen dus daar was weinig mee te doen helaas en vanwege het lidtekenweefsel van de keizersnee willen ze liever niet inleiden. Viel dat even tegen.

Nu maar hopen dat die harde buiken overgaan tot een mooie weeënactiviteit en dat ik snel in het ziekenhuis lig om te kunnen bevallen. Liefst dit weekeinde, want dan heeft mijn eigen gyn dienst. Dus kleine uk, als je luistert ..... je bent van harte welkom.

Verder moet ik vrijdag weer terugkomen voor in ieder geval een nieuwe bloeddrukmeting en weer een CTG en dinsdag heb ik mijn 'gewone' afspraak weer.

19. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohwwwwwwww Inez je houdt het wel spannend! :( Kom op met die uk! En jee wat laten ze jou lang lopen met die bloeddruk. Ik werd met die waarde naar het ziekenhuis gestuurd.

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    jee wat verschilt dat dan he, per gyn, per verlos?
    Ik hoop met je mee Inez

Deel Deze Pagina