T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussion in 'Miskraam' started by Abigail, Apr 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Helaas is hier de rust weer teruggekeerd. Geen gerommel meer in m'n buik, helaas. Had ook eigenlijk niet anders verwacht, maar zeer zeker wel gehoopt.

Baal wel vreselijk dat ze m'n bloeddruk met 140/98 kennelijk toch nog niet hoog genoeg vinden om stappen te ondernemen, terwijl ze toen na de geboorte van Alyssa hadden gezegd dat we het bij een eventuele volgende zwangerschap niet meer zover zouden laten komen. Maar nu zeggen ze, dat het nog wel meevalt omdat ik bekend ben met hypertensie en ze zullen niet eerder actie ondernemen dan dat de onderdruk op 105 / 110 zit.
    (zou je bijna voor willen gaan zorgen dan he? dat hij zo hoog gaat komen, maar maak je geen zorgen, ik hou me rustig. Het wordt veel te warm weer om mezelf te druk te maken).

Maar goed, voor morgenochtend staat in ieder geval weer een CTG, een bloeddrukmeting en een echo gepland om vruchtwater en de doorstroming van de navelstreng te meten.

En verder hoop ik dat er alsnog spontaan wat zal gaan gebeuren, maar hoewel de kleine al wel goed was ingedaald lag hij nog zo hoog en zat m'n baarmoeder nog dusdanig potdicht dat ik daar niet zo heel veel van verwacht nog.

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Jaaaaaa, Alyssa is over naar haar nieuwe kamer, een eerste foto staat in m'n album!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ah prachtig kamertje! Wat zal ze daar met plezier slapen ed.
    En mooi buikkie, meis, geniet er nog maar even lekker van ;)

4. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Inez, wat schattig he, zo'n echte meidenkamer! Wat vond ze er zelf van?

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Inez...zou er bijna zelf in willen slapen, echt een meidenkamer!
    Enne jou buikje mag er ook best wezen hoor hihihi.

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Alyssa vindt haar kamer inmiddels ook helemaal geweldig, ook om erin te slapen. Dat went toch altijd weer erg snel voor die kleintjes. En ja, ik zou willen dat ik toen als klein meisje ook zo'n mooi kamertje had, maar ja, toen vonden de papa's en mama's hele andere dingen weer mooi zullen we maar zeggen.

Hier alles nog rustig, wil inmiddels wel heel graag bevallen, maar de kleine denkt er nog even anders over. Tot het zover is mag (lees moet) ik me nu wel iedere dag even melden in het zkh voor een CTG, bloeddrukmeting, echo ivm doorstroming navelstreng en hoeveelheid vruchtwater. Wel fijn dat ze dat nu zo goed in de gaten gaan houden, dat stelt me wel gerust.

Bloeddruk was welliswaar wel wat lager dan woensdag, maar goed toen was ik er ook later op de dag en dan is hij altijd wel hoger.

Maandag gaan ze weer toucheren om te kijken of er eea op gang gebracht kan gaan worden en anders denk ik dat het weer een keizersnee gaat worden wanneer de kleine zich niet snel uit zichzelf aandient.

Maar we hebben beiden het idee dat het zeker niet meer langer dan een week zal duren voor onze kleine er is. Spannend, spannend. Hoe eerder hoe liever.
    Liefst een vaginale bevalling, maar als het niet lukt ... die kleine zal er toch uit moeten. Dan maar weer een keizersnee.

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Spannend Inez, wel fijn dat de bd lager is geworden!
    Wow dan zijn we allemaal bevallen!

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Dat zal inderdaad niet lang meer duren Sil. Goed he?

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    heel goed Inez, kunnen we eindleijk over hahahaha
    Nee hoor doe maar kalm aan hoor.

Hier weer een mijlpaaltje, de box iets lager gedaan, zit nu op een kwart hoogte denk ik ongeveer. VOor ze zich er wel over kan "acrobatieken". Ze kwam me iets te veel met benen en hoofd boven de box uit. VOor dat het echt misgaat maar even omlaag gehaald.
    Raar gezicht hoor...

10. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Da's inderdaad even wennen altijd Lexie. Op naar de volgende mijlpaal.

Vanmiddag m'n dagelijkse CTG-afspraakje gehad. Bloeddruk was uiteraard nog aan de hoge kant, maar dat is geen verrassing meer en hartslag zag er verder allemaal goed uit, dus op naar die van morgen, al hoop ik stiekem dat het gerommel overgaat in het echte werk zodat we morgen een heel ander afspraakje zullen hebben in het ziekenhuis.

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Oja, over mijlpalen gesproken, sinds een kleine 2 weken probeert Alyssa binnen de lijntjes te kleuren. Natuurlijk lukt dat nog niet echt, maar je ziet wel dat ze dat echt probeert nu.

12. Karola

Karola Bekend lid

Nov 22, 2005
    531
    1
    0
    Hey meiden,sorry dat ik niet zo aanwezig ben maar lees wel steeds tussendoor,maar puf om te reageren heb ik niet :oops:
    En het nadeel hiervan is dat als ik dan reageer het teveel is om op iedereen te reageren.

@Inez,gaat het een beetje met de warmte?
    En wat een prachtig,schattig kamertje voor Alyssa .

Ik had tijdens de zwangerschap weinig last van de warmte,maar nu pppfff jezus niet normaal! dat hormonenzweet komt er echt uit :(

@Lex,gek gezicht hè de box omlaag,ik vond dat toen ook heel vreemd.
    Wel leuk die mijlpaaltjes steeds.

Oh en meiden jullie gemopper op de mannen,heeeeeeeeeel herkenbaar! :evil: meer hoef ik niet te zeggen hè.

Hier gaat het verder goed,Damo doet het goed,ondanks zijn pech met een schimmel in zijn mondje en zijn kontje,arm kind.
    Zijn billetjes zijn echt heel stuk,zo zielig.
    En hij zit ook nog eens onder de hormoonpukkeltjes,maar verder gaat het echt heel goed met hem :)
    Groeit heel goed,dus moeders melk is goed gekeurd ;)
    Maar hij heeft van alles gekregen dus hoop dat het snel over gaat.
    Zal ook even de foto's updaten.

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Inez je houd ons wel in spanning hoor hihihi.
    Enne wat knap van je prinsesje dat ze al binnen de lijntjes kan kleuren!

Lex...het gaat echt super hard met jou kleine meid, nog ff en ze doet haar eerste stappies!

Karola...Tygo heeft ook last van acne echt zo irri.
    Schatige foto's en wat een leuk rompertje en leuk T-shirt! Fijn dat alles (muv de schimmel) goed gaat.

An, ik hoop dat je lekker geniet van je mini vakantie!

Aby...hoe'st met jullie?

Hier heeft moeders veel last van haar hormonen.
    Tygo gaat eindelijk relaxed badderen. Ik heb zo'n ligbedje voor in bad nou...GROOTS succes! Want zonder of onder de douche was een drama.
    Zal van de week ff een foto maken als ie ligt te chillen in bad hihihi.

14. Karola

Karola Bekend lid

Nov 22, 2005
    531
    1
    0
    Het lijkt wel een jongensding Silla de pukkels :( ;)

Op wat voor manier heb je last van de hormonen?
    En wij hebben ook zo een badzitje,is idd heel prettig,alhoewel het Damo niks uitmaakt die vind het bad sowieso heerlijk.

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, fijn om weer even van je te horen. Het is altijd zo'n hectische periode, de eerste tijd na de geboorte, ik kan me voorstellen dat je niet altijd puf hebt om even te reageren.
    Fijn dat op de uitslag na alles goed gaat met je mannetje. Mooie foto's weer trouwens.

Sil, die hormonen blijven nare dingen meid. Hoop dat ze je niet lang meer zullen plagen.

Ik denk dat ik met mijn mannetje m'n handen flink mag samenknijpen, want over hem heb ik echt geen klagen. Hij doet van alles, soms uit zichzelf, soms moet ik het vragen, maar hij doet het altijd zonder mopperen. Maar goed, hij heeft natuurlijk ook al een paar jaartjes mogen oefenen met helpen met de huishouding omdat ik vanwege m'n ME niet altijd even fit ben.

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Enne, de spanning erin houden blijft me nog wel even lukken vrees ik.

Vanmiddag weer een CTG en bloeddrukmeting gehad. Bloeddruk was wonderlijk genoeg meer dan acceptabel met 120/80 terwijl hij gisteren nog 140/95 was. Dus maar eens zien wat hij morgen doet.

Morgen weer het uitgebreide programma bij de gyn met echo ivm controle vruchtwater en doorstroming navelstreng en bovendien gaan ze morgen nog toucheren om te kijken of ik gestript kan worden.
    Het rommelt hier wel steeds wat, dat was vanmiddag ook weer terug te zien op het CTG, maar ik ben bang dat het verder niet zo heel veel zoden aan de dijk zet.

Mocht het strippen morgen niet kunnen en als het nog steeds potdicht blijkt te zitten mogen ze wat mij betreft wel andere stappen ondernemen. Ik blijf het toch een vervelend idee vinden dat het kindje nog maar zo weinig vruchtwater heeft.

Nou ja, eerst maar eens even afwachten wat de komende nacht weer gaat brengen. Fijne avond nog en tot morgen maar weer.

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    ben ik weer, ROme was echt super, lekker warm (35 graden) en we hadden een hotel met zwembad dussssssssssss, lekker!

Heb Sarah minder )dwz anders)gemist dan ik dacht maar nu ze er weer is, gezellig dat gebrabbel in huis.
    Ze ligt nu in bed en is nog druk aan het brabbelen, ze is zo moe dus ze zal zo wel in slaap vallen.

Ik kwam even snel spieken maar Inez, nog geen nieuws? Meid, ik duim voor je dat je ukkie er snel mag komen.
    Ik ga morgen terug lezen, nu even naar de bank

18. Karola

Karola Bekend lid

Nov 22, 2005
    531
    1
    0
    Spannend hoor Inez,heel veel succes vandaag en ik zal voor je duimen!

@An,wat fijn dat jullie hebben genoten in Rome.
    Begrijp ik nu dat jullie zonder Sarah zijn gegaan?

19. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Ach dat ventje! Maar hij groeit goed zo te zien en die pukkeltje verdwijnen ook wel weer. Leuk ventje hoor. Wat betreft die warmte.....................meid ik zweet me nog steeds rot, vooral s nachts in bed. Wordt wakker met een hele natte nek van het zweet. Pffffffffffff en als Pim lekker bij me wil hangen breekt het zweet helemaal uit alle porieen.

@ Jeetje Inez.......................we zijn zo nieuwsgierig. Voor jou helemaal lastig dat wachten. Nou ja het zal in ieder geval niet lang meer duren.

@An welkom terug! Dacht dat je Sarah mee had, vanwege die box. Maar begrijp nu dat je die naar je ouders hebt gebracht. Ook lekker, weer even met zijn 2.

Abyman heeft nu ook vakantie en kan het toch niet laten om te klussen. Nou ja laat maar gaan het moet toch af. Het is al lekker dat hij thuis is. Vanmorgen heeft hij lekker verse broodjes bij de bakker gehaald en hebben we ff gezellig onbeten. Ook leuk.
    Maarrrrrrrrrr ik heb hem wel zover gekregen dat we in ieder geval aanstaand weekend naar een huisje in Drente gaan. Toch ff er tussenuit. Lekker heb dr zin in.

@Sil..........hormonen? haha Heeeeeeeeeeeel normaal hoor meis. Kom op met die foto's haha.

Onze Pim heeft zich gisteren uitzichzelf op zijn buik gedraaid. :confused: :D Precies met 3 maanden, wat een kanjer! Is dit nu vervolgens weer de hele dag aan het proberen en wil nu ook alleen maar half op zijn zij en buik slapen. Ziet er zo volwassen uit. hihi Wat gaat het toch hard.

Kus voor allemaal.

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Inez Succes vandaag!

An, lekker dat Rome je goed bevallen is!

Aby, lekker dat Aby man vakantie heeft...enne heerlijk zo'n lekker ontbijtje hihihi.
    Ook nog ff weg...gaan jullie met z'n 3en of met z'n 2?
    Wat knap van Pim!

Mijn vriendinnetje is gisteravond met 37+4 dgn bevallen van een meid..Tess.
    Ik kan niet wachten om haar te ontmoeten!

Vandaag een beetje een rommelige dag.
    Ben zelf (dankzij Tygo) stront verkouden blehhh.
    Tygo heeft sinds zaterdag nog niet 1 fles helemaal leeg gedronken. Ik maak zelfs geen 150cc meer want hij laat telkens ruim 50 cc staan. Maar ook de flessen van 120cc gaan niet leeg....maar goed hij zal wel geen echte trek hebben ivm met de warmte.
    Tevens komt ie weer eens om de 2,5 a 3 uur ipv 4 uur wat ie eerder wel had. En slapen...poeh wil continue bij mij zijn maarre mama moet ook wel eens wat gaan doen en vind het soms ff te warm om lekker te knuffelen hihihi.
    Maar goed kep nu een was erin zitten, kep hem in bad gedaan, opgeruimd, gestreken en was opgevouwen en de flessen gesteriliceerd.
    Dusss nu ff mama tijd hihihi.
    Kep lekker gedouchd en lekker gepoedelt (scheren/scrubben/lekker maskertje) voel me weer (ondanks de verkoudheid) een beetje Sil hihihi

Share This Page