T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, lekker hoor, jezelf eens even lekker verwennen.

Aby, fijn dat Abyman vakantie heeft en heerlijk dat jullie er even een weekeinde tussenuit gaan.

Babynieuws zal er voor die tijd zeker zijn want:

De kogel is door de kerk, de kleine wordt morgen met een keizersnee gehaald. Ik ben opgelucht.

CTG zag er net als de afgelopen dagen verder gewoon goed uit, maar ja, wanneer ze met van die dingen aan je buik zitten te porren, wordt die kleine vanzelf wel even wakker en actief. Maar voor de rest van de dag is het gewoon rustiger dan anders in m'n buik.
    Vruchtwater leek toch ook weer ietsje minder, bloeddruk toch ook weer hoger dan gisteren, zat er zelf even helemaal doorheen en dus na overleg met de dienstdoende gynaecoloog is besloten om de kleine morgen te halen met een keizersnee.
    Deze gyn was toch net als wij ook van mening dat het nu nog goed ging met de kleine en dat het beter was om dan niet te wachten tot het niet meer zo goedging, zeker gezien onze voorgeschiedenis met ons meisje.

Ik ben echt blij. Ik ben na al die MK's en die moeizame eerste 20 weken nu niet voor niets zover gekomen om het nu op het laatst toch nog even fout af te gaan laten lopen. Ugh, ik heb gezegd.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ZO Inez! idd dat heb je ff gezegd!

Ik ben blij dat ze ingrijpen...enne MORGEN BABYNIEUWS!

Geweldig meis!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    halleluja! Kan me voorstellen dat het je oplucht.
    Zal ik dan morgen eht topic vast openen bij de mama's? ;)

Sterkte morgen, meis! Ik zal aan je denken en we wachten rustig af.

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, succes morgen, denk aan je en we horen het wel een keer als je weer tijd en zin hebt om langs te komen hier.

de baby hier heeft honger, dus doei alweer

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Thanks.

Wat mij betreft mag je het topic bij de mama's openen morgen Lexie.

En ik meld me zodra daar weer gelegenheid voor is. Mocht er internet beschikbaar zijn in het ziekenhuis dan probeer ik al snel een berichtje te doen, mocht dat niet lukken, dan bericht ik weer wanneer ik weer thuis ben.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Succes meis!

Je mag me ook sms'en hoor! Ik kan je mijn gsm nummer PB'en...

7. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Whiehoeeeeeeee Inez,wat een bijzonder idee!
    Heel veel succes morgen!

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    en weer een poging.... Sarah ligt in bed maar is druk aan het babbelen, ze rolt in bed tegenwoordig op haar buik om vervolgens dwars te gaan liggen en vast te komen zitten en dan mogen wij weer komen om alles weer oke te maken. Wat zijn wij toch supermensen........

Sil, die hormonen, en alles wat ik van jou lees is zo ontzettend herkenbaar. En niet alleen voor mij denk ik. Er zijn zoveel veranderingen, er is er nu eentje die de aandacht opeist ook al komt het even niet uit en ben je moe, je moet klaar staan voor je mannetje. Daarnaast heb jij ook bepaalde verwachtingen van je vriend en natuurlijk werkt dat niet maar ook dat komt goed, blijf praten en als je wilt dat hij iets doet, zeg hem dat gewoon ook al is dat neit wat jij wilt. Het is voor hem ook enorm wennen, hij moet jou nu ook delen......
    Komt helemaal goed, echt waar!

Karola, zo zielig om te lezen dat Damo overal uitslag heeft en dat zijn billtjes stuk zijn, ik hoop dat het snel weer overgaat. Het gaat goed met hem lees ik, super, en de bv gaat ook goed? Heerlijk toch!
    Ja, Sarah was bij opa en oma die ook enorm hebben genoten.

Lexie, zo besef je ineens dat ze groot gaan worden, de box al lager, jee het lijkt hier nog zo ver weg. Hoe gaat het met het fruit en de groenten?

Abigail, jippie de eerste draaien wat snel al. Zo mooi om te zien, vind je niet.
    maar Pim is ook alweer ruim 3 maanden, op de rug liggen vind ie vast heel baby-achtig, doe je toch niet als je al 3 maanden bent ;)

Ik ga beginnen met een foto album van Rome dus ik ga aan de slag.

Tot morgen met weer een nieuwe wereldburger erbij..............

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Inez wat een opluchting. Sterkte meid morgen. Hoe laat gaat het gebeuren.

Lex wat mij betreft............................open ons nieuwe topic! ;) :p

Sil, wij gaan met zijn drietjes op stap. Ben benieuwd hoe dat gaat hihi. Ben bang dat ik de helft vergeet mee te nemen. Nou ja dan is het maar voor een weekend en zitten we in Nederland waar alles te krijgen is. Als ik maar niet alles inpak en de kleine vergeet. :D Heb dr in ieder geval zin in, even een weekend geen was! Lekker trouwens dat je even de tijd kan nemen om te poedelen, knapt een mens van op. Dat jij overigens nog fut heb om met dat warme weer te strijken enz. pfffffff mens je bent niet goed hahaha, je hebt echt last van je hormonen. whoeeeeeeeehaa

Inderdaad An onze Pim is alweer 3 maanden, nog ffies en hij loopt hihi. Ok ok dat is wat erg snel. Morgen moeten we voor zijn 2e prikjes, bah, vind dat altijd zo'n gedoe, Kan er niet tegen als mijn kind pijn heeft. :cry: Nou ja ik kan ook niet meer herinneren dat ik ze gehad heb, dus daar hou ik me maar aan vast. Hoop dat hij er morgen een beetje goed doorheen komt.

Meiden tot morgen en vooral Inez slaap lekker, hoop dat je niet van de zenuwen wakker gaat liggen. Dikke kus en we kijken uit naar het nieuwe wonder.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het gaat als er geen spoedjes tussenkomen al vroeg gebeuren. Tussen 09:00 en 09:30. Spannend he?

Dus ... allemaal tot bij het mama-topic. Blijf ondertussen lekker samen met mannetje genieten van jullie kleine man/prinses en ik kom jullie vergezellen zodra ik weer in staat ben om wat met de PC te doen.

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou hij is er dames, zie jullie daar!

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek gesloten.

Veel plezier meiden, op het nieuwe gedeelte.

Groetjes
    Elvira

Deel Deze Pagina