T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Silllllllllllllll, wat een scheetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ohhh zou er bijna ook zo een nemen. (heb t natuurlijk wel over je kit he. Niet dat je denkt dat ik het over je mannetje heb. ;) Alhoewel mag er ook wezen hoor.) Heerijk hoor om zo in blijde verwachting te zijn van zo'n schattig poesie!
    Ik ben net met fretje naar de dierenarts geweest. Beesie is wat kortademig, sleept met pootje. Is waarschijnlijk zijn hartje, dus pillen mee, spuitje gekregen. En wat denken jullie wat mij gebeurd? ....................Word IK in mijn vinger geprikt met de naald. haha Wie maakt DIT mee! Zit ik nu met mijn betadine pleister. :confused:

Fijn dat echo girlfriend goed is. Laat ze er inderdaad maar van genieten t is zo'n wondertje. Toch?!

Knuffffffffffffffffffff

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha Sil, zoooooooooooooooooo lief, wat leuk dat je foto´s krijgt..
    Wat fijn dat de echo goed was, en het moet voor haar ook super zijn dat ze zo'n vriendin heef tom alles mee te delen. Geldt andersom ook neem ik aan?
    Heb je je vragenlijst al af? en dan op naar 8 juni, al een eind op weg hoor, abigail en ik gaan dan zo hard duimen dat je het moet merken

Abigail, die fret van je moet wel gelachten hebben denk ik zo. Wel zielig zo'n klein beestje en dan ziek.

Mijn mannetje is gisteren dartkampioen geworden (clubkampioen) en blij dat hij was. Hebben we thuis nog maar even gevierd, weliswaar met alcohol dus ik hoop dat er eentje de weg nog kan vinden, haha.

Liefs Anette

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Gefeliciteerd met je mannetje! Superrrr

Jah andersom is mijn vriendinnetje er ook voor mij hoor! Ze werkt voor een bekend cometicamerk en krijgt daardoor soms ook korting bij hotels (ze zit veel op de weg)...dus mochten we Maastricht naar het ZH moeten zitten we met korting in een 5 sterren hotel. Haar werkgever zit ook in Belgie en ik kan zelfs daar logeren! Tevens wil ze me ook halen en brengen gezien ze een auto van de zaak heeft...dussss ze denkt zeker met ons mee!

De formulieren zijn klaar alleen moet ik nog ff wat nabellen. Er zit een 1 of andere toestemmingsform bij maar daar bel ik vrijdag wel ff voor. Kep er nu de kracht niet voor.

Tuurlijk vind er wel 1 zijn weg! HET MOET ;)
    Let;s keep our fingers crossed....wanneer was je NOD ookalweer?

Groetjes Silla

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ha Sil

ik heb echt even geen idee wanneer mijn nod is heb daar denk ik mijn banner voor nodig deze keer. Normaal weet ik het allemaal precies, maar nu? ff rekenen... over 2 weken, dus (agenda erbij) 31 mei. Ik verwacht er echt helemaal niks van.
    Wat ik wel raar vind is dat ik de vorige 2 keren rond mijn eisprong buikpijn had maar nu niet, zou dat nog van de mk kunnen komen?
    En een kampioen in huis, denk dat hij vanavond erg moe is, was laat gisteren.
    moet ie maar even lekker op de bank gaan slapen
    en als je iets na moet vragen, doen als je daar aan toe bent anders even laten liggen. Niet te lang natuurlijk maar denk goed aan jezelf.
    hoe gaat het op je werk?

liefs

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Op het werk hihihhi
    Ik heb een gigantische one-man show op mijn werk. Ik doe leuk en gezellig maar het is allemaal THEATER!
    Vandaag zo'n mega "Ik heb nergens zin in" dag!
    Ik ben blij dat ik morgen vrij ben want..pffffff ik ben kapot! Net op de "Vruchtbaarheids behandelingen forum" Giga mijn gal gespuwd over alles en nog wat...(echt ff lekker zeiken)

Wat de eisprong betreft, ik heb het zo nu en dan hoor dat ik hem voel of juist niet, maar ik moet wel zeggen dat ik sinds vanmiddag een zeurderige pijn heb aan de linkerzijde van mijn onderbuik? Mss toch een vroege eisprong? Ik weet het ook niet meer hoe het bij mij zit, maar ALS er vandaag een eisprong plaatsvind...WE HEBBEN TOEVALLIG AFGELOPEN NACHT GEKLUST...zonder condoom hihihhihi En als dat idd zo is dan is mijn NOD 30/5 in plaats van 06/06 maar ja ik ga nergens meer vanuit.

Dat je mannetje moe is kan ik me wel erg goed voorstellen, hihihihi na al dat gefeest van gister ;)
    En dan 's avonds nog es de kampioen in bed uithangen hihihhihi

Liefs

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sil, je weet maar nooit, niet geschoten is altijd mis, hihi.
    Vandaag gaat mijn vriend vliegen in een motorzweefvliegtuig in hilversum dus we zijn de hele dag lekker op pad. Ik hoop dat het droog blijft.. Verder alles zijn gangetje hier, druk aan het klussen, maar gelukkig zijn we vrij!
    en Sil , wat kan het toch lekker zijn om even te zeiken over alles, ook dat moet zo af en toe. Forum werkt daar goed voor.
    Ik moet zeggen dat het met mij heel goed gaat, ik kan me ook echt niet voorstellen dat ik nu 21 weken zwanger zou zijn, zo raar. Ook raar dat je dat ook nog precies weet..
    Abigail, hoe is het met je? Al een tijd niks gehoord, heb jullie ook niet meer op msn gezien..

We gaan, liefs Anette

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Liefies, hier weer even een note van mij. Nee tijdje niet achter pc gezeten, druk met van alles o.a. ziek fretje. Gister hebben we haar helaas moeten laten inslapen. Ben er echt ff stuk van. Nu besef ik pas dat ze mijn troost was bij alle miskramen. Raar he met het verdriet van haar kwam bij ons allebei toch nog heel veel verdriet om de miskramen eruit. T was toch een beetje ons kindje. Bah t is nu zo stil en leeg hier, weer een verlies te verwerken. (zie mijn album) En daarnaast zijn we natuurlijk super druk met klussen :p Ik weet nog niet of mijn eisprong, door al het gedoe, nu deze week of volgende week is dus we gaan maar gewoon door. Ennnnnnnnn..........ik kan natuurlijk niet achterblijven bij jullie! Stelletje konijnen! haha

Anette nog gefeliciteerd met je kampioen (toch de opvolger van Barney ;) ) Spannend trouwens dat ie vandaag gaat vliegen. Laat ie ff zwaaien als hij over Noord Holland komt.

Sil nog 1 daggie toch en dan komt je "kind" op vier poten? Whoepie Lastig he om op je werk jezelf te kunnen zijn. Mijn ervaring is ook dat wanneer ik me K@$@#@ voel ik met toch groot en vrolijk hou. Grienen doe ik wel thuis als het moet. Ook al zou ik het anders willen dat lukt me echt niet, ik kan niet janken in het bijzijn van mensen die me niet heel dicht bij staan. Zijn we mee opgegroeid denk in deze maatschappij.

Nou meisies hou jullie haaks, klus er op los en ik spreek jullie snel.

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Abigail, zo´n lief klein fretje, niet leuk en huil er maar om. Ook dat nog! Zo´n beestje is altijd lief en je praat er tegen, ook al verstaat ie er geen bal van.. vervelend en zo zie je maar weer dat een klein beestje grote waarde kan hebben.
    En als je niet weet wanneer je ei is...............klus ze, haha, hier ook al druk bezig geweest.......
    voorbeeld voor de konijnen, haha
    het vliegen was super, hij ws er echt heel blij mee. Wil nu meteen zijn brevet gaan halen (oh ja, geld zat). Had ik ook wel gedacht, als hij iets echt leuk vindt gaat ie er ook meteen voor en praat dat dan maar weer uit zijn hoofd. 1 geluk, geen vliegschool in de buurt. (voor zover ik weet dan)
    Sil, heb je alles al klaar voor jullie klein katje? Weet je vriend het al eigenlijk? Zoooooooo leuk.
    En huilen kan ik erg goed, ook in het openbaar, doet me niks als ik andere mensen zie kijken. Komt (gelukkig) bijna nooit voor. Ik kwam jankend van gyn terug toen ik hoorde dat ik geen mola had, andere mensen hoorde je zeggen 'oh de echo was vast niet goed' ze moesten eens weten hoe blij ik op dat moment was......
    Wij hebben wel echt een relaxed weekend, lekker uitslapen, heb ik ook nodig want ik ben me toch moe, heb alleen het idee dat het niet minder wordt.
    morgen bbq, heerlijk..
    Jullie ook nog een fijn weekend en tot ?

Liefs Anette

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hee Girls...

Vanmorgen tot 14:30 uur op een braderie gestaan met mijn (zwangere) vriendin. Giga in een deuk gelegen en weinig verkocht maar het ging om het idee whahahaaha.

Aby, wat vreselijk van je klein frettekindje! Idd wat Anette zegt, zo zie je maar wat voor een waarde zo'n beestje voor iemand kan zijn. Sterkte meis.

Klussen...minder dan eerst (om de dag) maar we doen het wel en...zonder condoom! Hihihhihi
    Volgens mij heb ik mijn ei nu zeker wel gehad. Vanmorgen ONWIJZE pijn in mijn onderbuik, ik weet niet wat voor "ooievaars"ei mijn lichaam geproduceerd heeft maar het deed verd$^%$%^de pijn! Eerst dacht ik dat ik woensdag mijn ei had maar volgens is het echt vandaag, want pffffffff ik kan er nog steeds niet bij maar 't deed vanmorgen echt pijn. En vannacht hadden we toevallig wel een klein feestje in bed ;)

Tja 't kleintje mag komen hoor! Morgen om 11 uur zijn we daar. Ik ben zoooo benieuwd, alleen zijn we nog steeds niet uit de naam hihihhihi maar goed mss als ik hem morgen bij onze Rebel zie dat het het in ene helemaal duidelijk is hihihihhihi.

Anette, je hebt wel een veelzijdige man hihihihhi, Darten en straks mss ook piloot leuk hoor!

Nou ik ga nog denk ik ff snel wat halen bij de dierenwinkel (vind mannetje niet zo nodig maarre SHOPAHOLIC is my middle name) hihihhihi

Vanavond gaan we bij vrienden pokeren, ik speel nogal agressief dus ik zal snel door mijn geld heen zijn hihihhhii.
    Maar goed mss horen jullie morgen avond nog van mij om te laten weten hoe het met de kleine vergaat!

Kussss Silla

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    tja sil, dure man bedoel je............................
    haha, ik vraag me vandaag ook af of ik niet nu de eisprong heb, erg moe en last van mijn buik. Kan ook zijn omdat we niet zo geweldig hebben gegeten de afgelopen dagen (vrij weinig kwamen we vandaag achter)
    Ga koken en dan denk ik nog even uit. op de bank word ik alleen maar suffer.
    En Sil win ze!

11. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoe daar is ze weer. Lekker relaxed weekend gehad. Gister avond naar musical The Wizz geweest. Gaaf!

Anette dat hebben en willen is volgens mij ewoon mannen eigen hoor. Zeg tegen die van mij ook altijd "Alles wat je ziet wil je hebben of doen". Echt als je ze niet tegenhoudt geven ze nog meer geld uit dan ons vrouwen. hihi.

Jullie met je pijn in je buik dat zegt tenminste nog iets, ik voel dat nooit. Nee dan ik, ik heb sinds gister weer last van zere (.)(.). Waarschijnlijk mijn teken van eisprong, kan me niet voorstellen dat ik zoooooooo snel al kan voelen dat ik zwanger ben. Nahhhhh meiden komende weken worden weer spannend voor ons.

Sil hoe's t met het zwarte pukkie. Geef je het beesie ook nog tijd om te eten, bedoel niet dat je blijft knuffelen tot er niks meer van over is. ;)

Knuf

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Even een kort berichtje van mij...kep een relatief slechte dag!

Met de kleine gaat het goed..Rocky is de naam.
    Hij eet en drink enz enz...Rebel (mijn andere kat) doet erg stoer tegen hem, blazen maar rent vervolgens ZELF hard weg hihihhi

Vandaag te horen gekregen dat mijn functie in September komt te vervallen. Niet dat ik ontslagen wordt ofzo maar de werkzaamheden worden verdeeld over 2 andere functies.
    Ik kan een Sales kant opgaan maar daar ben ik niet zo'n voorstander van, ook zoeken ze bij een andere divisie van ons bedrijf ook een assistente maar met die mannen kan ik niet zo overweg!
    Nou lekker weer, ik heb deze functie nu ruim 3 jaar, waarvan ik 1,5 in totaal 3 reorganisaties heb overleefd, gevochten om mijn Team bijelkaar te houden enz enz....en nu voelt het alsof het allemaal voor niets is geweest! Zakelijk gezien begrijp ik het echt wel, maar persoonlijk gezien en het grote hart wat ik voor het bedrijf heb was deze functie gewoon mijn ding!
    Ik 1,5 jaar geleden heeft de toenmalige intrem-directeur het ook geprobeerd om me van de afdeling af te halen, dat is hem gelukt maar na 3 dgn zat ik weer op mijn oude stekkie. Nu er een nieuwe afdelingshoofd is, voelde ik al dat er wederom een poging gedaan werd. Wat zeker is is dat ze me in het bedrijf niet kwijt willen gezien mijn kennis van zaken maar toch ik wil gewoon op mijn plekkie zitten!
    De enige kans om op mijn afd. te blijven is dat ik de Sales kant op ga...en dat heb ik al es gedaan en ik vond het toen al niets, maar ook dat (zoals mijn nieuwe baas het in zijn hoofd heeft) is ook geen full-time baan! Dus nog geen garantie.
    Tja daarnaast is er nog een optie om mijn uniform weer uit de kast te trekken en weer de buitendienst (Beveiliging) in te gaan, maar dan moet ik na 3 jaar weer de wisseldiensten in, nahhh en daar pas ik voor.
    Dussssssssssssss ook 2007 is mijn jaar niet...wanneer houdt het toch op...hoeveel narigheid kan een mens hebben.

Sorry voor het zeik rubriekje maar ik moest het ff van me af schrijven.

Dikke knuffels van mij

P.S. foto's van Rocky houden jullie tegoed! Ik heb momenteel geen fotocamera...maar ik beloof hem echt ff te showen binnenkort.

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    He Sil

Gatver, ook dat nog... Bah wat kunnen dingen toch oneerlijk zijn zeg. Ik zou willen dat ik je advies kon geven maar helaas kan ik dat niet want ik weet er te weinig van. Ik begrijp dat je nu een fulltime job hebt en hoeveel uren zouden er in de functie gaan zitten? Kun je niet 2 dingen combineren? Maar ok daar heb je zelf aan gedacht denk ik. weet ook niet wat je in de toekomst wilt doen?
    En 2007 gaat alsnog jullie jaar worden, dat moet!
    Maar gelukkig kunnen je twee katten het wel samen vinden, en die foto´s, die wil ik heel graag zien.........
    Enne, geen sorry zeggen hoor, dat mag niet, zijn we voor hier. Vind het fijn dat je zo een uitlaatklep hebt, schrijf het allemaal maar van je af, desnoods wel 3 pagina´s lang!
    Kan me goed voorstellen dat je je klote voelt!

Ik geef je een dikke knuffel en als je iets kwijt wilt, we zijn er voor je

Veel liefs Anette

14. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Het woord "zeiken" kennen we niet Sil, dat heet je hart luchten. We zijn er voor de prietpraat maar ook om dat soort dingen aan te horen hoor! Dus inderdaad geen sorry meer!

Maar inderdaad wat een gedoe. Daar staat je hoofd toch niet naar. Dat gek@#@$@@$ met al die reorganisaties enzo. Ik weet er alles van op zo'n manier ben ik ook op mijn vorige functie terecht gekomen. Zij wilde mij daar graag en ik wilde het helemaal niet, maar had toen weinig andere keus. T was komen of gaan, want ja iets anders hadden ze niet. Heb het toen maar gedaan wat mij het meest praktisch leek op dat moment en heb die baan aanvaard met het idee, mijn tijd komt wel, ik zie wel hoe het loopt. Mijn ding is het nooit geworden, ik heb wel mijn best gedaan en zij waren dik tevreden hoor. Maar ondertussen hield ik oren en ogen open en december vorig jaar (3 jaar na dato, ok dat was wat minder, maar positieve is dat ik wel hele leuke collega's daar had en ik er heel veel geleerd heb) kwam er ineens een andere functie vrij in het bedrijf een die helemaal mijn ding was.

Probleem is dat je ( en daar zat ik toen ook mee) nu ook niet zo snel op zoek gaat naar een baan buiten het bedrijf denk, je zit toch met het zwanger willen worden enzo. Gedoe, gedoe, gedoe! bah! Ik denk dat ik in jou geval (net als wat ik toen heb gedaan) de meest praktische kant zou kiezen ook al is het niet helemaal je ding, maar dan kan je je hoofd tenminste bij het zwangerworden houden en meid als DAT eenmaal zover is zie je wel weer verder. Dan wil je misschien toch minder uren gaan werken en kan je alsnog naar een andere baan op zoek. En wie weet komt er in die tussentijd wel zomaar iets op je pad wat alles oplost.

En wàt 2007 is ook niet jullie jaar?! Meid je wordt dit jaar zwanger en er komen vast nog allemaal andere goede dingen op je pad, let maar op! Ik ben er van overtuigd dat als je er in blijft geloven het uiteindelijk allemaal goed komt! Kop op, kin vooruit en go for it girl!

Geniet lekker van mannetje, poekies en van het weekend van het mooie weer!

Dikke dikke knuf

15. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhh en by the way girls, vandaag uitslag laatste bloedonderzoeken gekregen en deze waren ook goed. :) We hebben dus groen licht om door te gaan. Het is dus inderdaad gewoon dikke pech geweest. Nou laten we hopen dat 3x scheepsrecht, 4x is geworden. (Volgens een van mijn vriendinnen hebben ze dat veranderd sinds januari 2007 hihi)

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heerlijk zonneetje vandaag, alleen voel ik me niet zo lekker, bleh zeg maar. Dus ik ga dadelijk maar even lekker liggen.
    gaat er nog iemand naar pinkpop? ik niet hoor, wel een paar keer geweest maar sla nu maar over.
    Verder geen nieuwtjes hier.

Groetjesss

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hallo, hoe is het met jullie? Ik meot aan het werk vandaag, heb oproepdienst en 2 patienten, dus dat is een ochtendje werk tot nu toe dan.
    Verder geen bijzonderheden hier, denk dat ik gewoon ongie ga worden, heb net als vorige maand iets teveel klachten. Daar geloof ik niet meer in. Ach ja, dan de volgende maand maar en dan uitgeteld op mijn verjaardag, haha, dat zou wel het mooiste kado ooit zijn!

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies!

Hier ook weer ff een kort berichtje van mij...
    Aby..goed om te horen dat jullie onderzoeken niets iets geks hebben ontdekt...superrrrrrrrr

Anette, voel je je alweer beter? Enne hoe is het met je vader eigenlijk?

Hier alles oke...zeker met kleine Rocky!
    Op mijn werk zijn ze gewoon echt verkeerd bezig...ik heb gevraagd of ze het e.e.a. op papier willen zetten maar tot op heden niets ontvangen...maar goed ik geeft niet op!

Wat mijn lichaam betreft, door de stress (op mijn werk) heb ik weer eceem plekken in mijn hals! En het brand als de nete...maar goed ik heb wel een zalfje maar goed het irriteerd me gewoon.
    Ik heb verder geen klachten ofzo, zelfs geen last van mijn borsten. We hebben ook niet zo mega aktief geklust dus ik ga ervan uit dat ik gewoon ongi ga worden....
    Dussssssssssssss dat was het weer...
    Spreek jullie snel weer...

Groetjes

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ha Sil

Balen zeg van je werk maar idd niet opgeven!
    Met mij gaat het wel, nog steeds niet echt fit maar ik heb gisteren ook een bbq gehad, was met alles iets teveel haha. Wilde niet teveel drinken maar ik niet zo goed gelukt dus als ik zwanger mocht zijn ga ik me vast heeeel schuldig voelen.
    Met mijn vader lijkt het iets beter te gaan of hij zegt het niet meer tegen me. Ik heb besloten om me daar niet al te druk meer over te maken want dat schiet toch ook niet op. Ik vertrouw ero dat hij met klachten naar de huisarts gaat. Lief da tje het vraagt.
    Ik vind rocky wel een leuke naam moet ik zeggen, een stoere kat moet het wel zijn, kan dan ook niet anders. heb je nog foto's geplaatst?

Ik ga even wat eten (alsof er niet nog steeds genoeg in mijn lijf zit) en dan dalijk naar vrienden op bezoek. Aanhoren hoe lastig en moeilijk kinderen kunnen zijn

20. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha meiden, ben weer terug uit Fryslân. Lekker weekend gehad, helaas niet zulk mooi weer als verwacht maar goed we hebben ons lekker vermaakt. Gister sloepie gehuurd en t water op gegaan, alleen er kwam meer water van boven dan dat er in de sloot zat. hihi. Was wel weer een hele ervaring. Verder heel veel ooievaars gezien, nesten vol. Ik heb lief naar ze gezwaaid, gelachen, mooie foto's van ze gemaakt verlanglijste in hun nest gegooid en nu maar hopen dat het helpt en en dat ze wat terug doen door over een paar maanden bij ons langs te komen. Zaterdag was mijn verjaardag en ik ben al lekker verwend door manlief, paps en zus+ aanhang. A.s. zaterdag is the big party! Heb dr zin in!

Anette, BBQ nog meegevallen of niet? T is toch niet zo dat ze ZO hebben zitten klagen dat je daar ziek van bent geworden he? Joh je hebt t weer ff achter de rug voorlopig.

Sil blijf knokken hoor. Komt goed wat voor kant het ook op gaat. T lost zich altijd wel weer op. En wat is Rocky een poepie zeg.

Ik weet niet of ik wel of niet ongi ga worden. Voel wel van alles waarvan ik denk zou t raak zijn dit keer, maar na vorige maand geloof ik ook nergens meer in. Toen dacht ik ook dat het raak was, nou niet dus. Eerst zien dan geloven! Mannetje is 7 juni jarig en een posi test zou wel een mooi cadeau zijn. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Ben moe en labiel maar kan ook komen door het drukke weekend en het feit dat de NOD datum er weer aan komt. :evil:

Ga vanavond maar op tijd naar t nestje, lekker filmpje kijken van onder de deken.

Liefs Abigail

Deel Deze Pagina