Heej Abigail Oeps, helemaal vergeten.............................. GEFELICITEERD en wat was er nou groen? Nou de bbq was super gezellig, maar we moesten zondag op bezoek en ook dat was leuk. Tja, zo kunnen die dingen gaan. Prima toch! en die ooievaars, heb je ook aan ons gedacht? Ik weet ook echt niet wat het gaat worden deze keer. Mijn collega voorspelt een zwangerschap waarom weet ze niet maar ik heb haar een bos bloemen beloofd als het zo is. Eigenlijk morgen mijn nod maar ik heb mijn banner veilig op 28 dagen gezet. Tja, tot nu toe geen ongie gevoel maar zoals jij ook al zegt, had ik dat vorige maand ook niet? Ik geloof het pas als ik weer een goede dikke vette positieve test in mijn handen heb! Sil hoe is het op je werk? Kom je er een beetje uit? Sjonge wat een gedoe allemaal. Dat maakt je niet echt vrolijker! Heb je nog iets leuks gedaan afgelopen weekend? Nou, verder geen nieuws behalve dat ik het ijskoud heb en ik moe ben dus ik ga lekker onder mijn dekentje op de bank. Heb vandaag extra gewerkt. Liefs Anette
uh nog even gekeken maar banner klopt wel, mijn telling zit ernaast, dus nog 2 daagjes in de wachtbank
Hi ladies, Zo te lezen zitten we alle 3 weer tegen de NOD aan. Ik hoop voor jullie dat jullie zwanger zijn! En wat ik voor mezelf hoop....dat ik niet zwanger ben, het klinkt mss heel stom maar ik kan de spanning er nu niet bij hebben. Ik ben er allemaal zo klaar mee. Het is duidelijk dat 2007 ook niet mijn jaar gaat worden, zowel prive (zwangerschap) als zakelijk. Vandaag werd er door mijn manager een concreet voorstel gedaan. 't is een Leidinggevende functie in de buitendienst (soort van hoofd-beveiliger=wisseldiensten). Echter heb ik dit 4 jaar geleden ook gedaan maar ik trok dat niet en ook de wisseldiensten niet. Nu heb ik nog gevraagd of hij aan de P&O afdeling wil vragen of er niet iets is op andere afdelingen op kantoor. Maar ik weet 't antwoord al...nee! Mits er iemand uit gaat waarvan ik niet weet maar goed ik heb zo'n goede 6e zintuig ik voel dat gewoon aan. Meiden ik kan niet meer...ik kan niet meer vechten, door alles (miskramen, 2 reorganisaties enz enz) continu maar strijden, vechten, volhouden...het is OP! De koek is op....ik weet gewoon ECHT niet meer waar ik de kracht vandaan moet halen... Waarom val ik de laatste jaren van de ene put in de andere diepe put! Wat is toch allemaal de diepgaande bedoeling van dit? En wat voor ellende gaat er nog allemaal komen? IK KAN NIET MEER HEBBEN GEWOON....! Wanneer blijft het zonnetje nou es langer voor mij schijnen? Pfffffffffffffffffff sorry ik wordt gewoon MOE van alles en met name van mezelf! liefs Silla
Oh, Sil Je moet niet in die put gaan vallen meid. hou je vast aan het randje. Ik weet ook niet wat je ermee moet, zo balen allemaal. Kun je er wel met iemand goed over praten? En heb je al een gesprek met p&o gehad? mss kun je er zelf een gesprek mee aanknopen, ik weet het echt niet. Zou willen dat ik je ermee kan helpen. SChrijf het hier in ieder geval van je af, of anders in een pb of msn. Ik kan nu wel zeggen dat het goedkomt en dat komt het ook wel maar dat voel jij op dit moment anders dus daar heb je ook niks aan. Sterkte hiermee lieve Sil. En....komt echt goed Dikke knuffel Anette
He Sil volhouden hoor, de moed verliezen helpt je niet dan verval je helemaal van het een in het ander. T is pittig maar wel de moeite waard hoor om te blijven vechten. Ik vind het wel ontzettend rot voor je en snap niet zo goed dat ze er op je werk geen rekening met je hele achtergrond en prive houden. Oke zakelijk misschien wel, maar kom op zeg we werken toch met mensen! Ik kan daar met mijn pet nooit bij hoor. Misschien moet je toch maar eieren voor je geld nemen en als ze niet met iets anders komen toch op zoek gaan buiten de organisatie. Om nu aan wisseldiensten te gaan beginnen terwijl je weer aan kantoortijden gewend bent, lijkt mij geen optie nee. En joh wat betreft dat zwanger worden dat vind ook zijn plek wel. Laat je niet op je kop zitten meid, hoe moeilijk ook BLIJF KNOKKEN! Per slot van rekening draait alles om jou en niet om het bedrijf of wat dan ook. Dus kies ook voor jezelf meid en doe wat voor JOU het beste is. En je weet het.........................................je ei kan je altijd bij ons kwijt. Een hele dikke dikke knuf en wij duimen voor je dat alles op zijn pootjes terecht komt op wat voor manier dan ook!
Hi Ladies, Ik zie nu pas jullie bemoedigde woorden en het heeft gewerkt.... IK HEB EEN NIEUWE BAAN BINNEN DE ORGANISATIE! Crediteuren administratie....tis wel geheel anders maar goed ik ga zeker die uitdaging aan! En...vanaf 11 juni wordt ik daar al ingewerkt! Ik moet nu weer snel aan de slag want ik zit op mijn werk en ik moet ff een overdrachtsplan schrijven! LIEFS!
Juj, gefeliciteerd, zie je wel, het kom allemaal goed! Wat fijn voor je zeg. Update hier, geen ongie maar ik heb net een testje gedaan en maar 1 streepje, dus wachten tot ongie begint. Voel me helemaal niet alsof ik ongie ga worden, dat is juist zo stom of is mijn cyclus nou weer langer? Raar ding, je lichaam
Sil zie je nou NOOOOOOOOOOOOOOIt de moed verliezen. Van harte meid. 2007 komt helemaal goed, ook voor jou! Laatste update van hier: volgens mij wordt t geen NOD maar een WOD (wel ongesteld dag). He shit! T is nog niet doorgezet maar kan me niet voorstellen dat dit nog een innesteling is of zo. Weet het wel zeker wan er zitten weer precies 26 dagen tussen (mijn gewone cyclus dus). Bah weer een maand verder wat valt dat toch steeds tegen. Maar goed ook voor mij geld...............GEEF DE MOED NIET OP! Voordeel is weer dat ik me a.s. zaterdag op mijn eigen PARTY tenminste een flinke borrel kan drinken. Liefs
Hi ladies, Idd geef de moed nooit op! Daar heb ik nu wel in moeten geloven! @Anette...balen dat je test negatief was maar goed...geen bloed geeft moed! @Aby...dus je hebt al wat druppies? Balen maar heb jij zo'n korte cyclus dan? Maar idd daarin tegen kun je op je feesie met een gerust hart een borrel nemen. Ik zit vandaag op dag 30 v/d cyclus maar ik heb nergens last van...zelfs ook weinig acne maar goed...ik ben allang blij dat ik een nieuwe baan heb...dat zwanger worden komt idd wel. Ik heb zelfs geen testen in huis hihihhihi en die ga ik ook niet kopen. Mits ik op 6 juni (langste cyclus) nog niet ongi ben dan overweeg ik een testje te wagen maar ik denk dat ik een cyclus heb van 31 dgn. Ik had natuurlijk bijna 2 wkn geleden mega pijn in mijn onderbuik, toen zei ik nog tegen jullie "ik weet niet wat voor een ooievaarsei mijn lichaam aan het produceren is want het doet #$#$ pijn" dus dan er vanuit gaande dat dat mss mijn ei was...kom ik dus op een NOD van 2 juni maar goed we zien het wel hihihihhi Het was vandaag wel een dubbele dag...ik kwam op mijn werk en werd door mijn collega verzocht om gelijk naar P&O te gaan, dus ik voelde de bui al hangen...slecht nieuws! Maar we gingen gelijk in gesprek en stelde deze functie voor. Toen ik JA tuurlijk zei, vertelde P&O me...dat komt goed uit want je hebt om 10:30 uur een soll.gesprek?! Huhhhhhhhhhhhhh en om 11:00 uur was ik aangenomen whahahaahaha. Maar later op de middag besefte ik me dat het vandaag mijn 2e uitgerekende dag was, maar ik heb er verder geen last meer van gehad...maar toch was het ff dubbel allemaal. Liefs Silla
Hi ladies, Het heeft zich "fysiek" nog niet aangekondigd maar ik denk dat ik morgen toch echt ongi ga worden... Ik heb al de gehele dag het gevoel dat ik aan het "leeglopen" ben (het gevoel dat je vloeit) maar het is tot op heden niet zo... We wachten maar af... @ Anette heb je al getest? @ Aby...hoe is de status bij jou? Groetjes Silla
Mijn status is dat het nog niet echt door wil zetten. Voor de zekerheid een testje er tegenaan gegooid wil zeker weten dat ik morgen kan zuipen om mijn eigen party. Test negatief dus morgen zal het wel doorzetten denk. En dan op naar de volgende ronde. Meiden morgen heb ik t druk dus vanaf zondag zullen jullie pas weer iets van me horen en dat zal niet vroeg zijn denk. hihi
Abigail veel plezie met je feestje, en niet teveel zuipen he, heb je morgen alleen maar last van, hihi Sil, ik heb getest maar was negatief, maar nog geen bloed te bespeuren dus ik weet het ook niet meer. Ik heb besloten dat ik pas volgende week zaterdag een nieuwe test doe, als het dan nog nodig is. Jaja, ik kan wel wachten hoor! wel met moeite
@Aby....veel plezier vanavond! Ik zal vanavond ook een borrel op jou drinken! @Anette...wat knap dat je zo lang kunt wachten! Ik ga voor je duimen. Ik heb net een "tampontest" gedaan en ja hoor...de rode duivels zijn in aantocht! Het heeft nog niet doorgezet maar dat kan tussen nu en een paar uurtjes wel gebeuren. Ik schat dat mijn NOD tussen de 1 & 3 juli zal liggen. Maar goed ik ben niet getreurd...had ik toch weer goed mijn ei aangevoeld, maar ja daarin tegen ook tijdig geklust maarja het zij zo... Groetjes Silla
@ Aby...hoe was je feestje! Heb je je wel een beetje gedragen hihihhihhihi Hi Ladies, Gisteren poste ik hier dat ik bezoek kreeg van de duivels...(n.a.v. een tampontest) Maarre..........................NIETS! Gisteravond diverse tampontesten gedaan...1x heeeeeeeel klein beetje roze slijm... Gisternacht....niets 's nachts...niets Zojuist weer een tampontest gedaan....(deze wat langer laten zitten)...NIETS NADA NOPPES! Dit heb ik volgens mij nooit eerder gehad? Ik heb ook geen last van krampen/puisten ofzo... Wel een beetje hoofdpijn (kan ook door de warmte komen denk ik) en ik voel me beetje grieperig.... Errug vaag ladies, hoelang duurt het bij jullie als je een tampontest gedaan hebt en vervolgens het doorzetten van de ongi? Normaal gesproken bij mij is het een kwestie van uren, dezelfde dag/nacht dus...
Ha die SIl Welkom bij de club, hoofdpijn en grieperig gevoel, ja heb ik ook. voel me suf en nergens zin in. De vorige keer had ik eerst 2 dagen spotting en daarna zette het pas door, ook nog niet eerder gehad. Das afwachten voor je denk ik, duim duim duim Ik vind er geen bal aan zo, wil weten waar ik aan toe ben, durf ook niet goed een testje te doen, bang dat het tegenvalt. Dus ik wacht gewoon af. Wanneer is je nod precies? Spnannend hoor. Abigail, al wakker? met of zonder hoofdpijn? Lekker weer gehad dus dat is al prima, ben benieuwd hoe het was. En de vraag wat er nou groen was (je kado) is er bij mij nog steeds.... Groetjes Anette
Hi Anette, Nou ik ben vanmiddag ff naar bed gegaan want ik voelde me zo beroerd en de hoofdpijn was killing gewoon. Maar hoofdpijn is over en... IK BEN ONGI GEWORDEN... Raar hoor een cyclus van 32 dgn errug vaag maar goed ik kruip nu de bank weer op want nu heb ik mega buikpijn.. Wat is het vaak toch een ellende om vrouw te zijn En ik hoop dat jij binnenkort wat duidelijkheid hebt! DUIM DUIM DUIM!
Ben er weer. Zondag nogal duffe dag gehad hihi. Super gezellige party en vet ongi, dus jullie kunnen je wel indenken waar mijn sufheid vandaan komt. Nou t ziet er naar uit dat we met zijn 3 weer naar de volgende NOD toegaan dus. Alhoewel Anette, hoe'st met jou?? Vorige keer was het wachten op mij, maar nu ben jij degene die de spanning er in houdt zeg!! Weet je al wat?
hoi, met mij gaat het goed, lig ziek in bed. Ontzettend verkouden en keelpijn. hoofdpijn maarrrr nog geen ongie... Wil eigenlijk ook nog niet testen, ben bang dat er weer negatief uitkomt al zegt mijn gevoel nu iets anders. Ik weet het niet hoor, een cyclus van 33 dagen is bijna net zo lang als na mijn curretage en dat lijkt me sterk. Maar als ik me wat beter voel en er is nog steeds geen bloed doe ik een test. Of is verkoudheid een zwangerschapsverschijnsel, haha dan zou het verklaarbaar zijn. Vind het in ieder geval wel raar zo. Niet weten wat het nu is. ACh ja, houdt het spannend. Sil, je hebt bijna je afspraak. Zal duimen voor jullie. Gaat je mannetje mee? Ik duik weer mijn bed in, als ik nieuws heb laat ik het zo snel mogelijk weten. Liefs
He getsie Anette wat balen dat je nu niet lekker bent zeg. Wat is je normale cyclus dan, bedoel hoever ben je nu overtijd? Meid je hebt toch nog testen genoeg of heb je ze allemaal al verspild. Ik zou niet zo lang kunnen wachten hoor. Is ons Anette ineens geduldig geworden? haha. Mijn cyclus zit nu op 29 dagen. Zal mijn banner er weer ff inzetten weten we ook weer wanneer we aan de slag moeten. Meis sterkte dikke kus.
Hoi Abigail Tja die testen, die heb ik niet meer, gaven de vorige keer pos aan en bij iemand anders ook die daarna ook ongie is geworden. Lekker betrouwbaar dus maar nu baal ik er een beetje van. Mijn normale cyclus is 27 dagen zo was die altijd voor mk en erna ook weer 1 keer, dus daar ben ik vanuit gegaan. Ja ik ben geduldig, waarom weet ik niet maar heb ook niet zo'n behoefte aan testen, huh hoe kan dat? Ik weet het niet hoor. Zo, ik heb vandaag alleen nog maar geslapen en mijn maag geeft aan dat er iets in moet, ben echt net een dweil. Maar goed klussen jullie, en Sil... wie weet Veel liefs