Oh ja die testen haha dat waren inderdaad niet de meest betrouwbare. Raar is dat trouwens he dat je het op een gegeven moment een soort van zat bent om er steeds mee bezig te zijn. Gister even met manlief naar de waterkant geweest (hij ging duiken) en iedereen vraagt dan aan je "hoe gaat het nu met je" ik merk dan ook dat ik er helemaal geen zin in heb om t er steeds over te hebben. Je boft wel zeg met dit mooie weer ziek te zijn. Laat je goed verwennen door je mannetje. Volgende week testen is nog vroeg genoeg hoor. Maar wel spannend zo. Ik duim toch stiekem voor je dat het wel zo is, alhoewel je dan wel een maand op ons voor loopt. Haha kan je tegen die tijd mooi vertellen hoe fijn het bevallen was hihi. Nou ehhh doe maar niet want dan kunnen Sil en ik niet meer terug als het goed is. Meisie sterkte en knap snel op.
Hi Anette... BETERSCHAP! enne je houd ons wel in spanning! Hi Aby... Fijn om te horen dat je feestje een topper was! Maar die ongi he... Wij hebben het er ook niet meer zoveel over thuis... Het is zoals het is en ik zie het allemaal wel...soms vergeet ik ook hihihihhi. Maar goed we zien het wel! Ik ben ook zoooooooooooo vreselijk moe! Maar goed... Hier weinig te melden eigenlijk hihihhihi Ik laat vrijdag ff weer wat van me horen als we bij de Geneticus zijn geweest! Groetjes PEe
Zien banner................................................... Voel me nu zo raar, HELP dit is ENG nou duimen dat alles goed gaat Liefs Anette die snel weer in bed duikt
Ha Sil Dank je Is misschien wel een verklaring ja, ik weet het ook niet. Vandaag thuis gebleven cvan het werk ben nog niet helemaal lekker (heb astma en met een verkoudheid is dat geen goede combinatie) Ik vind het wel spannend, ik hoop dat alles goed blijft gaan.duim duim duim Liefs Anette
We gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat! Leuk hoor meis, hoe is je mannetje eronder hihihhihi! Al een afspraak gemaakt bij de Vlos (of Gyn)? Mss mag je wel eerder voor een echo? Zou wel leuk zijn! Groetjes Silla
Ha Sil Ik wil volgende week bellen, ik kon een afspraak maken als ik 2 weken overtijd ben, dus snel bellen volgende week! Ik wil nog veel echo's voordat we op vakantie gaan maar als het goed is krijg ik tot de 12 weken elke week een echo. dus de laatste 2 vallen af omdat ik dan op vakantie ben. Hoe laat heb je vrijdag een afspraak? Zal heeeeeeeel hard voor jullie duimen Liefs
Whohhhhowwwwwwww Anette!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!! Tuurlijk gaat t dit keer goed!!! Helemaal top meis. Ik vind t zo gaaf net of ik zelf weer een beetje zwanger ben hihi. Wij gaan duimen!!!! Sil super vrijdag een afspraak, we gaan heel hard duimen dat er alleen maar goeds uit naar voren komt.
Ha Sil Ik kwam even kijken of je toevallig al iets gepost had. ik weet eigenlijk ook niet hoe laat je de afspraak had. Ik hoop dat het meevalt, duim voor jullie. Veel liefs Anette
Ik ben ook zooooooooooo nieuwsgierig! Zit de hele ochtend al te duimen. Ik hoop echt dat we hier straks posi berichten lezen.
Pffffffffffff Anette ze houdt ons wel in spanning. Maak me een beetje zorgen. Leuk trouwens dat puzzeltje bij jou te zien. Doet me goed. Knuf Juud
Haloootjes! Nou we zijn geweest en... We hebben "maar" 5% kans op een kindje met een zware handicap. Dussssssssss dat houdt in dat we dus 95% kans hebben op een gezond kind! Alleen moeten we dus rekening houden dat wij een hoge MK kans hebben, maar goed daar hadden we al rekening mee gehouden. Tevens heeft zij aangegeven dat wanneer we dus een "goede" zwangerschap hebben dat we d.m.v. een vruchtwaterpunctie ZEKER weten of we een gezond kindje hebben of niet. Dus het nadeel is, is dat we (met ong.) 20 wkn en de uitslag goed is ECHT kunnen genieten van de zwangerschap. Is de uitslag niet goed dan zouden we de zwangerschap moeten verbreken. Het is bijna heel zeker dat als we de zwangerschap niet verbreken het kindje bij de geboorte niet lang zal leven, dus hoe moeilijk ook...weten we dat we met een "gerust hart" afscheid kunnen nemen van het kindje en ons dus niet schuldig hoeven te voelen dat we de zwangerschap moesten verbreken. Maar hoe zwaar ook, we hebben besloten om de natuur de gang te laten gaan om zwanger te worden en dus (voorals nog ) NIET de MMM in te gaan! We zijn erg blij met deze uitslag en we hopen dat 't verbreken van een zwangerschap ons bespaard zal blijven, maar goed we durven het wel aan. We hebben het "gevierd" met een heerlijk etentje! En mss vanavond wel aan de klus hihihhihhi Ladies bedankt voor de steun! Sorry dat ik jullie zolang moest laten wachten op het nieuws maar mijn mannetje en ik moesten het ff vieren hihihhihi Dikke knuf! Silla
Oh Sil, gefeliciteerd (als ik dat mag zeggen). En terecht dat jullie dat hebben gevierd! op zich toch niet zo´n slechte uitslag? Alleen balen van die hoge mk kans maar ik weet zeker dat er een prachtkindje blijft plakken bij jou! En misschien ook wel lekker snel al, nu is er ook een stuk spanning weg dus wie weet, hihi klus ze! Vind het ook heel lief dat je even verslag hebt uitgebracht, wilde het toch graag weten. En nu met dit weer klussen? Respect meid, ik denk dat wij dat niet zouden redden, pff als ik er al aan denk zweet ik me al helemaal een ongeluk, van de andere kant kun je daarna ook nog even lekker samen douchen, mmmm toch eens voorstellen hier (denk dat ik een middelvinger toegewezen krijg met daarbij, ja doei) het begint hier nu ene beetje te weerlichten maar regenen doet het niet echt. Schiet niet op dus. Abigail, mooie banner he, ben er ook wel trots op. Heb nu steekjes in mijn linker lies en toch voelt het goed. Ik weet ook niet of dat nu al bandenpijn kan zijn, geen idee. Misschien wel erg snel. Verder merk ik niks. Vanochtend een vlaag van misselijkheid en heb ik al een paar daagjes maar kan ook aan het warme weer liggen. Trekt ook snel weer weg. Ik ga proberen om er niet teveel over te praten hier, die rare steekjes enzo kan me voorstellen dat het voor jullie niet echt leuk is. Maar, jullie moeten er zeer binnenkort wel lekker over mee kunnen kletsen, dus voor allebei: aan het werk! hihi, ik ga voor jullie duimen dat ook bij jullie een mooie banner verschijnt binnenkort. Knuffel Anette
We zien het idd allemaal positief! Al hopen we dat het afbreken van een zwangerschap met 20 wkn ons bespaard blijft maar we blijven het nu allemaal positief bekijken, mss hebben we die 5% al wel gehad met die 3 MK's...wie zal het zeggen. Klussen nou mijn mannetje is er geloof ik wel aan toe hihihhihi Die krampjes in je buik kan wel hoor, mijn beste vriendin heeft dat tot ong 8 wkn gehad en ze heeft nu al 2 goede echo's gehad en is nu bijna 14 wkn zwanger! En schroom AUB niet om gewoon te praten over je zwangerschap...gewoon lekker doen meis, we kunnen wel wat hebben hoor! hihihihhi. Kom op we steunen elkaar in slechte en GOEDE dagen! Ik ga nu ff bij mijn "bijzondere ventje" zitten Fijn weekend! Kus Silla
Ohhhhhhh Sil super positief zeg. Bedoel wat is 5% mis, als 95% goed kan gaan. We gaan gewoon van het goede uit. Pfffffffffff opluchting zeg. Meid ben echt helemaal blij voor je dat de kans op een gewone zwangerschap zeker niet uitgesloten is. Jipiiiiiiiiiiiiieeeeeeee Anette ben jij gek, kom maar gewoon op met je verhalen hoor. We hebben zoveel met elkaar gedeeld dat we het écht alleen maar leuk vinden voor je ennnnehhh t is een goede stimulans voor ons om te zien dat het allemaal ok kan gaan. Gun het je echt van harte en ben er écht heel blij dat het raak is bij jullie. Ga dr ook gewoon van genieten he?! En keep on talking. Over een tijdje doen Sil en ik ook mee. Meiden allebei een dikke knuf en geniet van jullie weekend.
Lief van jullie, dank je. Wil ik net even lekker op bed gaan liggen, vannacht weer 3 uur geslapen, zoooo benauwd. Bleh, hou ik niet van en mijn neus gaat netjes dicht als ik naar bed ga. Neusspray mag je eigenlijk niet te lang gebruiken, dus nu andere voor baby´s, nou nou dat helpt zeg (NOT) Is er hier een houseparty aan de gang, net alsof er een auto voor de deur staat met kei harde muziek. op zich klinkt het wel gezellig. Is hier bij een ruine, ik denk dat het vooral vanavond erg mooi zal zijn maar dan ga ik zomercarnaval vieren (vandaar ook mijn poging tot middagdutje) Echt een lawaai hier, fijn als je in de buurt woont en dat tot 1 uur vannacht, pfff. Verder geen bijzonderheden dus tot de volgende keer maar weer. Sil, had ik a gezegd dat ik super blij ben voor jullie? En was het nog gezellig gisteren, hihi Liefs Anette
Haha Anette zijn dat de eerste irritaties? Last van herrie enzo Wat irritant joh dat die verkoudheid zo aanhoud bij je. Is het geen hooikoorts? t Is er de tijd voor en ik heb er errug last van op het moment. Die houseparty's beginnen vroeg daar in t Zuiden. Nou ja vanavond mag jij weer los. Althans los..............denk erom he.. gedraag je! Maar wel genieten he! Fijne avond.
Hallooo Was erg gezellig gisteren, heerlijk alcohol vrij om de schijn op te houden maar ik was het om 12 uur weer moe (waren om half 8 ook al daar). Vriend enigszins chagarig (deja-vu van de vorige keer). Abigail, hooikoorts, lastig zeg. Heb je er iets tegen? Ik denk niet dat het dat bij mij is hoor, hoef ook niet te niezen. Gewoon een verkoudheid die iets langer duurt want ik durf ook geen medicijnen in te nemen behalve indien echt nodig een paracetamol. Vandaag bbq bij vrienden en ik ga even iets eten want heb een honger zeg. Fijne zondag
Hi ladies, Anette, voel je je alweer een beetje beter? Ik hoop het wel. Aby, hoe is het bij jou... Hier gaat alles goed hoor! We voelen ons (figuurlijk gezien) 10 kilo lichter. Dit weekend ook 2x geklust (just 4 fun). We zien wel hoe alles loopt en we wachten gewoon af hihihihi. Tja na 1,5 jaar weet je niet beter meer. We gaan niet stressen met temperaturen, ovulatietesten enz. Ik voel 9 v/d 10 keer wel mijn vruchtbare periode aan dusssssssssss het moet wel weer een keer goedkomen toch? Liefs Silla