T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Silla,wat een goed nieuws voor jullie zeg!

En Anette weer zwanger zie ik,gefeliciteerd!

Ik kom hier niet zo heel vaak,vandaar dat ik niet helemaal op de hoogte ben ;)

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hay lady's hier alles ok, eigenlijk weinig nieuws op het moment. Ben me geestelijk aan het voorbereiden op de zware klusweek volgende week haha. En aan het vooroefenen natuurlijk, je moet een beetje warmdraaien toch?
    Kan me voorstellen Sil dat klussen nu wel weer fun is. ;) Heerlijk hoor. Vind het nog steeds super tof voor je.
    Anettje hoe'st met de hormonen? Nog steeds alles onder contorle.
    Karola leuk dat je ff ook weer even om een hoekje komt kijken.

Meiden hele fijne avond en we spreken he?!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hallo

Karola, dank je, lief van je, hoe is het nu met je?

Sil, goede instelling meid, en voor de fun is altijd prima! Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat

Abigail, hormonen? heb ik daar last van? Vandaag een beetje de zenuwen maar hoort erbij denk ik dan maar. Als je hier op de site kijkt lees je vanalles en ik kan me dat altijd heel erg goed aantrekken (of is dat een dialect uitdrukking)
    dus nu ook, met collega gehad over haar mk met 13 weken, ze heeft nu een geweldige knul van bijna een jaar. Maar houd je wel even bezig. Back to earth.

Morgen bellen voor afspraak, nu wordt het echt

Liefs Anette

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik heb gebeld, kan pas over 2 weken komen, dus 26 juni om 14.10 uur. Pff dat is nog lang zeg :(

5. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Arghhhhhhhhhh Anette. Ja dat is nu het meest zenuwslopende dat wachten nu eerst die twee weken, dan de volgende echo en maar hopen dat die eerste 3 maanden snel achter de rug zijn. Dan krijg je denk pas weer een beetje rust. Maar je zal alle maanden daarna denk ook nog op je hoede zijn. Dat is de ellende waar wij "miskramers" nu steeds weer doorheen moeten. :rolleyes: Om gek van te worden. Maar goed positief blijven denken en niet teveel doemverhalen lezen maar vooral postieve moeder en babyverhalen en leuke artikeltjes. (zegt dokter Abby hihi)

Knuffffffffff

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha Abigail

Gaat me vast lukken hoor die 2 weken, ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn maar lukt me niet altijd.
    Ik zie dat bij jullie weer een drukke tijd aanbreekt. Zal heeeel hard voor jullie duimen, ook voor Sil.
    ik was me vandaag aan het afvrgen of ik niet via ha hcg kan laten prikken, kijken of dat goed aan het stijgen is maar ook dat slaat natuurlijk nergens op.
    Voel me al een paar daagjes een beetje dizzy.

Hmm, regent het bij jullie ook? Deze keer heb ik pech met mijn dagje vrij, kan ik gaan poetsen maar ik denk dat ik toch eens op zoek ga naar een poetshulp, ik heb er zo´n hekel aan.
    Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die dat leuk vindt (ja, mijn kapster).

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nope geen regen alleen hele dag bewolkt. Lekker saai weer dus. Ben maar aan het leren geslagen. Poetsen had ik dit keer geen zin in. Ben alleen nu zo gaar als een boontje. Ga zo maar eerst even boodschappend doen en daarna "behalve even een stofzuiger door de woonkamer en eten koken" helmaal niks meer. Nee poetsen is ook niet mijn hobby, maar vind het weer zonde om mijn geld uit te geven aan een poetshulp zeker nu ik zo weinig werk dus probeer ik het maar een beetje te verdelen over de week. Gelukkig doet t mannetje ook nog wat in huis.

Laterrrrr

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nou, het poetsten hier schiet niet op, geen puf en zin genoeg. De kosten voor een hulp is voor mij ook de reden dat ik nog zelf poets. mijn vriend helpt ook wel mee hoor alleen is da tnu minder, heeft afgelopen weken in het weekend ook nog moeten werken en dan moet ie lekker weekend houden vind ik.
    Je bent aan het leren geslagen lees ik, wat doe je dan? Of heb ik dat weer eens niet onthouden?

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik heb even mijn banner veranderd, vond het zo raar staan 5.7 weken zwanger.

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies....

Balen Anette dat je pas over 2 wkn voor een echo kan! Maar ja voor je het weet is het zover!

Vandaag mijn 1ste inwerkdag bij mijn nieuwe afdeling! Was erg leuk (en makkelijk)...na 3 jaar stress kwam ik vandaag tot rust hihihhihhi.

Verder weinig te melden alleen dat ik mega last heb van afscheiding al net even na mijn ongi tot vandaag... (dg 10 v/d cyclus) vraag me af wat dat is, kep dat nooit eerder gehad?

Groetjes Silla

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej Sil

Wie weet zit je dadelijk toch echt op je plek en vooral rust kan heel goed doen.
    Die afscheiding, ik zou het niet weten, niet gehad volgens mij. Als je het niet vertrouwd of zo zou ik even de gyn bellen. is vast 'normaal' maar dan even niet voor jou.
    Veel plezier op je nieuwe werkplek!

Groetjes

12. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Anette,2 weken wachten is balen,maar ook wel logisch,eerder is er gewoon niet veel te zien,en ookal denken wij van wel dan is het nog te pril om iets van zekerheid te hebben :(
    Wij gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat bij jou deze keer!

Met mij gaat het redelijk,ze hebben het vruchtje na de curetgae van afgelopen maandag opgestuurd naar het lab en ik krijg de uitslag over 3 weken als ik op nacontrole ga.
    Dan bespreken we ook het verdere bloedonderzoek,ik ga er vanuit dat er niks uitkomt zoals meestal het geval is,maar dan weten we dat in iedergeval.
    Voorlopig gaat er hier dus een condoom om als we weer mogen ;) en wachten de onderzoeken af en geestelijk ben ik er zowieso niet aantoe om zwanger te worden.

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Karola

ik kan het me zo goed voorstelen dat je het er even mee hebt gehad. Is ook zo kl*te en oneerlijk.
    Maar denkt de gyn aan pech of toch iets anders? Daarbij balen dat het elke keer een ma is.
    Heb je van tevoren iets gemerkt?
    Denk goed aan jezelf en gun jezelf veel tijd om dit alweer, een plek te geven.

Knuffel Anette

14. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    De gyn dacht vorige keer aan pech,maar zegt dat we dat nu niet meer kunnen denken,maar hij zegt ook dat er vaak niets uit de onderzoeken komt en het waarschijnlijk wel pech is.
    Mijn leeftijd vind hij echt geen rol spelen.

Vorige keer dat het misging had ik (achteraf) een moment dat ik plots heel gespannen en angstig was,en ja toen is het ook mis gegaan.
    Nu had ik (achteraf gezien) weer precies hetzelfde.
    Op een 1 of andere manier voel je het toch aan,maar op zo een moment heb je dat niet door en kan je er dus niks mee.
    Deze keer absoluut geen buikkramp en geen druppel bloed.
    Dat vind ik ook zo moeilijk,dat mijn lichaam het zelf niet regelt en het loslaat,dan werkt de natuur ineens niet zo heel goed :(

Maar ik lees toch ook heel veel verhalen van meiden die na meerdere miskramen toch een gezonde zwangerschap hebben.
    Dus ik begin een beetje hoop te krijgen dat het misschien wel goed komt.

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Karola,

Ik snap dat je je zorgen om je leeftijd aan het maken bent en dat kan ik me idd voorstellen. Maar dat houd niet in dat je gewoon hoop moet houden!
    Tuurlijk mag je je zelf soms eens een dipie gunnen...geloof me die heb ik vaak gehad.
    Wat mij erg geholpen heeft is dit forum en ik heb een boek aangeschaft "Omgaan met een miskraam" en daar heb ik ook veel aan gehad. In dat boek wordt geheel gefocust op 't medische gedeelte van een miskraam. Maar meer verhalen uit de praktijk, van stellen hoe zij door 't rouwproces zijn gegaan, de ervaringen van een nieuwe zwangerschap na een miskraam enz enz. Mss zou je dat eens kunnen gaan lezen.

Maar weet dat je sowieso HIER altijd teregt kan!

Kus Silla

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oeps jah dat bedoelde ik idd! oh wat ben ik toch een muts...

Hihihihi ik ben ook weer pukkels aan het krijgen(?) Het ging zo goed (na 't stoppen met de pil werd mijn huid een krentenbrood)...erg irri!

18. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Pukkels hou eens op. Zit het in het weer of zo. Ik heb normaal nooit last van pukkels alleen als ik zwanger ben en nu zit mijn hele kin onder. Is toch niet normaal. Zou ik het nou ook al gaan krijgen rond mijn ovu of zo? :(
    Sil fijn voor je dat je eerste dag op werk goed bevallen (sorry raar woord zo op dit forum hihi) is. Ik hoop inderdaad ook dat je een beetje rust krijgt en je gewoon lekker kan concentreren op andere dingen.
    Anette........klam weer? Ik vind het maar fris hier s nachts. Wij hebben het dekbed eruit gegooid omdat het vorige week zo warm was. Mannetje heeft het sowieso altijd warm, maar ik lig met een t shirtje aan hoor. Slapen wel met het raam open da's wel zo lekker.

Karola denk dat ik wel begrijp met de paniek de je voelt op een of andere manier voel je eigenlijk al aan dat het mis is. Ik wist alle 3 de keren al vooraf dat ik zwanger was en wist ook (behalve de 1e keer dan, maar toen herkende ik het denk nog niet) dat het mis was. Je spreekt het nog niet uit naar iedereen maar je voelt het gewoon. Dat zal dat 6e vrouwen instinct wel zijn. Zorgen om je leeftijd zou ik niet maken hoor, want dan win ik het nog van je haha. (ben net 2 weken 40, grrr wat een rot getal). Tuurlijk is het risico op een miskraam wat groter maar joh om mij heen zijn nog zoveel 35+ ers en zelfs 40+ ers die gewoon in 1 keer zwanger waren en waar het goed bij ging. T gaat ons ook lukken hoor, we gaan er gewoon voor. Nu staat je hoofd er nog niet naar, maar dat komt wel weer.

He en inderdaad hier kan je altijd terecht. Je ziet het wij hebben al heel wat afgekletst hier. Zin en onzin dingen maakt niet uit. En inderdaad dat helpt echt. :D

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, denk dat ik maar bij jullie kom slapen, of het zijn de hormonen ik weet het niet hoor, val echt niet in slaap, zo balen vooral als dan ook nog eens die fijne wekker afgaat en je er toch echt uit moet.
    Ik weet niet wat ik aan die pukkels kan doen, lijk wel een puber (als ik make-up op doe zie je het niet zo).
    En zoals je al zegt, leeftijd heeft wel een beetje invloed maar een collega van mij was 41 toen ze zwanger werd van haar eerste en ging ook meteen goed. En dat het bij jullie gaat lukken, zeker weten.
    Ik zag dat je een andere banner hebt, misschien brengt ie je wel geluk, kun je hem over een paar weken weer aanpassen...
    Heb ik net boodschappen gedaan, weer wat vergeten, kan ik weer terug, sjonge gaat goed vandaag. Stoot alles om, vergeet wat ik ga doen. Wil ik poetsmiddelen pakken kijk ik in de koelkast om me dan weer af te vragen wat ik daar moet. haha moet er zelf wel om lachen. Muts dat ik ben

20. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Anette t valt niet mee om zwanger te zijn. Lachen he al die stomiteiten. Ik had precies hetzelfde. Met collega's naar de schouwburg, kaartjes in mijn la laten liggen (zou me normaal nooit gebeuren), 6 x checken of ik de deur heb dichtgedaan, 3x achter elkaar naar boven om de strijkbout te checken. Inderdaad naar de koelkast lopen en je afvragen wat je daar doet. Slapen deed ik opzich wel goed geloof ik alleen erg onrustig heel veel dromen net levensecht en s ochtends moe wakker worden. Pffffffffffff Maar ik kijk er naar uit om het allemaal weer te krijgen. We blijven oefenen. ;) Bedoel een maandje achterstand op je ok.............hmm 2 maandjes kan maar daar gaan we niet voor hoor. Wil samen met Sil (he en Karola is natuurlijk ook welkom als ze eraan toe is) een beetje gelijk overstappen met jou naar dat andere forum.

Kusssssssssss

Deel Deze Pagina