T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Whow nog een hele week! Dat is zeker even spannend. Maar we gaan voor het goede! ;)

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Uh, even niet aan gedacht, oeps, sorry............
    zal het niet meer doen, schaam schaam.
    Misschien kom ik er nog mee weg dat het wel heeeeeeeeel vroeg was toen ik het typte.. :(

3. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    haha t is je denk wel vergeven hoor. ;)
    Ik geloof trouwens dat aankomende week voor bijna allemaal een spannende week wordt is het niet?
    Lexi en Anette voor jullie echo
    Sil en ik moeten afwachten of we wel of niet ongi worden.

Ik weet eigenlijk voor mezelf bijna zeker dat het dit keer niet raak is. De keren dat ik zwanger was wist ik het meteen na mijn eisprong,
    mijn (.)(.) begonnen gelijk al een soort van opgezwollen aan te voelen en nu zijn ze wel wat gevoelig maar dat is meestal voordat ik ongi ga worden. maar het voelt niet zoals toen. Dus ik verheug me dit keer maar nergens op en ga er maar vanuit dat we weer een maandje verder moeten. Bleeeeeeeeeehhh de eerste keren was het steeds zo snel raak en nu duurt het zolang naar mijn gevoel. Nog niks natuurlijk t is pas 2 maanden geleden dat ik de MK had, maar ja t wordt wel al de 3x ongi. Maar goed je weet maar nooit misschien werkt het dit keer allemaal anders en blijft de ongi weg, laten we het hopen!

Liefs Abby

4. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry hoor meiden, ben t positieve geloof ik ff kwijt moet even mijn ei leggen. Als jullie er geen zin in hebben vooral niet lezen! ;)

De grootste domper kreeg ik net een 3 minuten geleden. Ga ik net naar het toilet zit er donkerbruin bloed in mijn slipje en bij het afvegen was het dus helder! Wat is dit nu weer?! Mijn ongi verwacht ik pas eind deze week snap hier dus helemaal geen sodemieter van. Gatverdarrie dat rare gedoe met mijn lichaam ook!

Ik weet sowieso niet wat ik heb maar ik had al zo'n baal dag. Echt een humeur als een donderwolk. Heb echt nergens zin in, wat ik ook doe er gaat steeds wel iets mis, overal wordt ik chaggie van en dat bloedgedoe daar wordt ik al helemaal niet vrolijk van.

Kreeg vandaag ook nog een geboorte kaartje van mijn man's collega. Zij was ongeveer met mij uitgerekend, liep een paar weekjes voor (15 juli was mijn datum van de 2e) maar heeft bijvoorbeeld dr hele zwangerschap doorgerookt en kon niet eens echt genieten van dr eigen zwangerschap. Gun het dr wel, ze zal er nu ook wel heel blij mee zijn, maar je wordt toch weer even geconfronteerd met het feit hoe sommige mensen toch zo makkelijk kinderen krijgen en als je dan zo'n hum hebt als ik vandaag is dat allemaal helemaal niet grappig.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat het bloedverlies een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Volgens de berekeningen van mijn cyclus zou dat precies vandaag zijn . Nahhhhh dat zou wel heel toevallig zijn en voor het eerst dat me dit dan overkomt dus ik betwijfel het. Hebben jullie ervaring met innestelingsbloedingen? Normaal als ik ongi ben begint het bijna onopvallend met een heel klein beetje druppies bruin vaag roze bij het afvegen. Nu was het meer, duidelijk aanwezig in mijn slippie en gelijk ook helder en een behoorlijke veeg bij het afvegen. Vanmoren nog geklust zou misschien dan ook een oorzaak kunnen zijn, maar dat zou betekenen dat ik misschien wel zwanger ben. :( :rolleyes: Want normaal verlies ik daarna geen bloed. Nog iets, ik temper normaal nooit maar weet dat mijn normale temp iets onder de 37 graden ligt (ben ook zoooooooo koelbloedig pfff) van de week wat het 36,5 en vanmorgen exact 37. Whaaaaaaaaaaaaah ik wordt hier helemaal gek van! Nou ja zit niks anders op om te kijken hoe het morgen is met het bloedverlies. Is het weg, dan is er dus kleine kans op een wondertje is het er nog wel dan zal het misschien toch een vroege ongi zijn. Bah gedoe!

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Aby,

Ik wil je geen valse hoop geven maar mss is het idd een innestelingsbloeding! En elke zwangerschap (ook bij 1 en dezelfde persoon) is anders dus ook daar is geen pijl op te trekken.
    Ik moest er overigens gelijk aan denken toen ik de eerste regels dacht!

Ik kan me zo goed voorstellen hoe je geconfronteerd wordt door zo'n geboortekaartje. Ik zit ook nog op een ander forum en daar is een vrouwtje PRECIES op de uitgerekende datum uitgerekend. Wij waren (ook bij mijn 2e zwangerschap) ook even gelijktijdig zwanger! En toen ik dat las moest ik ook ff slikken.

Maarre ff terug te komen op jou...
    Hoe verliepen je vorige cycli voor en na je MK's? Bij mij begon ;t weer te rommelen na mijn 2e MK totaal geen pijl op te trekken. Maar ik heb geen ervaringen met innestelingsbloedingen.
    En om nu ongi te worden lijkt me wel erg vroeg.
    En je temp...hmmmmmmmmmm heb je wel alle dagen op dezelfde tijd getempt (en was je nog niet uit bed geweest)...dan is ie best hoog!
    Er zit niets anders op om idd af te wachten, want testen heeft op dit moment geen zin (helaas). Maar weet ook dat een innestelingsbloeding ook 1 a 2 dgn kan duren. Ik ga voor je duimen meis.

Maar n.a.v. jou verhaal zie ik (wederom, hebben wij wel vaker hihihhihi) weer gelijkenissen.
    Ik ben ook zo chaggie als de pest, net (tijdens 't typen van dit berichtje) een snauw richting mijn mannetje! Mijn borsten doen zeer (met name als ik van de trap af loop en mijn tepels voornamelijk). En telkens vind het mannetje, ondanks mijn melding dat 't pijnlijk is, TOCH telkens aan mijn borsten zitten! ARGHHHHHH! Gaat ie boodschappend doen...100x bellen wat waar staat of wat dan ook WHAA#%#$^#$^ kan ie dan ook NIETS zelf! En dan nog is die EEUWIGE loopneus, ik wordt er echt krankzinnig van! Dusss al met al... ik heb ook een ZWAAR Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag (if you know what I mean).

Ik houd mijn temp dus al sinds dag 16 van mijn huidige cyclus bij, van de week (toen ik dacht dat ik mijn ei had gehad, wat volgens mij niet zo is) was ie ook 36.5 (dit 2 dgn), toen 36.7 en sinds gister en vandaag 37, nou houd ik met de laatste 2 wel in mijn achterhoofd dat ik natuurlijk grieperig ben maar ja dan nog 't is geen echte verhoging (voor iemand die ziekig is).

Maar goed Aby...SPANNENDE TIJDEN dus!
    Ik hoop dat je zwanger bent want tja als je gister geklust hebt? Of zijn jullie er nogal fanatiek tegenaan gegaan ;)!
    Ik houd het ook (en nogmaals wil je geen valse hoop geven) op innestelingsbloeding.

Wanneer ga je overigens testen...kep weer testen in huis en gezien mijn cyclus (als ik mijn lichaam mag geloven) gelijk loopt met die van jou...TEST IK MET JE MEE!
    Dus wanneer hebben we onze TEST DATE?

6. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Sil mijn cylus liep vorige maand weer ongeveer zoals die moest lopen. Ik ben iedere keer na mijn MK's weer vrij snel in het gareel en regelmatig. Voor mijn zwangerschappen was ik ook altijd right on time. Mijn borsten zijn wel wat gevoelig maar niet overdreven. Ok ok deins toch iedere keer wel een beetje terug als ze weer benaderd worden door twee van die grijpgrage mannen handen hihi. Maar t is wel eens pijnlijker geweest. Zit wel wat zwaar gevoel in maar ook niet noemenswaardig. Heb 2x getempt bij het uit bed komen. Is dat goed?

Mijn mannetje overleeft mijn humeur vandaag aardig. Hij is de hele dag bij zijn broer aan t helpen. Alhoewel hij kwam tussendoor even thuis en niks was goed hihi. Grommmmmmmm Nou ja probeer straks als ie weer komt een beetje aardiger te doen. Ohoh als dat maar gaat lukken.

Test date? ehhhhhhhhhhh nou dat wordt dan denk ......hmm 30e moet mijn NOD zijn.........ff geduld hebben dan anders zijn we weer te vroeg.......hmm wat dacht je van 3 juli? Niet echt een bijzondere datum maar ja. Ohhhhhhhhhhw als ik maar zo lang kan wachten. Of doen we hem toch gelijk zondag 1 juli en dan een extra wat later in de week? ;) En we gaan voor vette plus he?!
    Zal van de week weer ff testen halen.

Liefs

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh nou goed om te horen dat je cycli niet veranderd is hihihhihi, nou dan ben ik er nog meer van overtuigd dat 't een innestelingsbloeding is.

Dat tempen, moet je doen (bijv. 's morgens om 7:00 uur) en je mag dan niet eerst naar de WC ofzo of uit bed, eerst tempen en de rest komt later hihihhihi

En wat de testdate...wat denk je dat ik (MIEN ONGEDULD) ga zeggen...
    1 juli! en dan idd een week later nog es een keer hihihhihi
    UITERAARD gaan we voor vette plus. Al denk ik dat ie bij jou zeker komt hihhihihi

Knuf

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    aangezien jullie wel heel veel geschreven hebben en mijn bad bijna overloopt schrijf ik straks wel even maar Abigail , ik weet het niet hoor, zou echt zomaar kunnen. duimen dus

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja maar waarom doen m'n (.)(.) niet zeer?! Tenminste niet zooooo zeer.
    Jemig temperen dus IN mijn bed, t moet niet ingewikkelder worden. :( Nou thermometer naast mijn bed dan maar en deze week ff bijhouden. Ehhhh wat moet ik doen als ie boven de 41 komt hihi.

1 juli! Lijkt mij een goed plan, hoopte al dat je het zou zeggen, lijk ik niet zo ongeduldig! 8) Maar is jouw NOD dan al die is toch tussen 2 juli en 5 juli? Volgens mij test je dan te vroeg. Dus toch 3 juli dan?

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Bij mij deden ook niet altijd mijn (.)(.) zeer bij elke zwangerschap!
    Yep tempen in bed....maar goed weet wel dat temp de dag op je NOD evt. kan dalen. En ook als je zwanger bent wissel tie soms (ff voorbeeld van mij) van 37, naar 36.9 ofzo. Maar wordt ie bijv. 36.7 of lager op de dag van je NOD is de kans dat je ongi wordt aanwezig.

Ik heb mijn NOD erg ruim...tevens heb ik zeer gevoelige testen, ik heb telkens bij elke zwangerschap 2 a 3 dgn voor mijn NOD positief getest. En by the way...ik heb er (nog) 5 dus ik kan er wel 1tje (mis)gebruiken.

Bij mijn 2e zwangerschap teste ik (op vakantie) met een spaanse zw.test (merk zeer onbekend) op dg. 28 van mijn cyclus en die sloeg ook licht posi uit. Een paar dgn later was mijn nederlandse test super posi!

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nou meiden, spannende week voor ons allemaal.
    Jullie succes met tempen.. ik had gisteren nog even gekeken, kreeg koortsalarm, hmm hoog is goed toch?
    En borsten die niet zo zeer doen, tadaaa, hier nog iemand, ik voel ze wel maar dat is het ook.
    Verdere kwaaltjes lijken ook weg te blijven, af en toe een beetje misselijk maar als ik dan eet is het weg. Jippie verder kan ik echt de hele dag slapen, zo suf en gezellig. En zo anders dan de vorige keer. Maar ja, niet teveel aan denken denk ik dan maar.
    Abigail, hoe is eht nu met je bloedverlies? Is het weer weg?
    En Sil, met je griepje? (ook heel herkenbaar)
    Ik heb het gevoel dat ik al maanden zwanger ben, maar ik moet nog 5 weken tot de veiligere zone, pff dat is nog lang. Maar goed dat de vakantie er tussen zit. ik wi in de week dat wij gaan op maandag een echo, ik weet wel dat het niets zegt maar toch..
    Dus rijtje is nu, ik dinsdag echo, lexie donderdag, Abigail en Sil in het weekend testen. Wat een week. Moet een goede week worden!

Liefs Anette

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Idd Anette, spannende week.
    Hoe moeilijk ook idd niet te veel aan de wel of niet aanwezige kwaaltjes denken! Positief blijven denken meis!

Wat betreft de TEST date...hummmm als ik mijn temp zie zou ik afgelopen woensdag (pas) mijn ei gehad hebben? Dus mijn NOD zou dus 4 juli zijn...dussss. Aby test jij gewoon op 1 juli en dan doe ik het de 4e (of mss wel de 3e hihihihhihi).
    "t griepje is donderdag gestart dus een zgn zwangerschapskwaal kan het niet zijn. Wat me wel verbaasd is dat ik dus ook sinds woensdag al last van mijn bosten heb? Maar goed aan de andere kant...je lichaam blijft een raar apparaat.

Nou ladies, kep mega koppijn, voel me nog steeds niet 100% dus ik ga ff liggen.

Dikke knuf

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nou Sil

Ga lekker op de bank liggen, kom er ook net vanaf. Ben echt zooooo moe, kan de hele dag slapen, wat ik dan ook doe. Erg gezellig voor mijn vriendje maar ja, ik neem aan dat het ook weer overgaat.

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Bij mij begonnen mn borsten zeer te doen een week voor ik ongesteld werd, normaal gesproken.
    Als ik zwanger was begon het pas op de dag dat ik ongesteld had moeten worden en dan deden ze zeer in het kwadraat. Dus vaak kon ik het daaraan merken idd als het weer raak was.
    Maja elke zwangerschap is anders, dus voor hetzelfde geld had het anders kunnen zijn...

Spannende week idd voor allemaal!

15. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou lady's ff snel tussen door. Bloeden was gister dus inderdaad al weer weg laatste bruine veegjes en klaar. We zijn benieuwd. S avonds voelen mijn borsten wat zwaarder dan overdag. Hmmm Ik durf niet meer met zekerheid te zeggen dat ik niet zwanger ben. Mijn gevoel zegt nu dat het wel zo is. Whaaaaaaaah was het alvast maar einde van de week.

Anette ik wens je alvast onwijs veel sterkte voor morgen. Hoe laat moet je?

Doei ga opschieten want werkplicht roept.

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Lexie, ik zit nu RUIM voor mijn NOD? En als ik mijn temp.staatje moet geloven al v.a. de dag van de eisprong.
    Toen ik zwanger was deden ze of geen pijn of 3 dgn na de eisprong. Hihihihihhi raar lichaam hebben wij vrouwen toch?!

@ Aby...wauw, ik ben benieuwd meis, nog een klein weekje...ik ben benieuwd!

@ Anette...spannend dinsdag hoe laat moet je?

@all, ik voel me al IETS beter maar tis nog geen 10 hihihhihi. Mijn borsten doen mega pijn, zelfs toen ik net in de auto zat voelde ik ELK hobbeltje en die deden zeer kan ik je vertellen.

Nou ga maar eens aan de slag..pfffffffff kep niet zo'n zin vandaag, maar goed ik zet me schouders er wel weer onder.

Kusss

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Morgen om 14.10 uur echo, ik moet zeggen dat ik het nu wel spannend vind worden.
    Dacht vandaag ineens, oh sh.t morgen al en dan?
    ik ga nog even liggen, echt niet normaal, morgen ook meteen hb prikken, volgens mij is die aan de lage kant. Is normaal ook dus ff checkqn.
    Ik laat het morgen weten.

Doei

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Lieverd je hoort en ziet morgen vast net als ons bij de eerste echo een prachtig krachtig hartje!

19. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Potdorrie Anette ik ben gewoon een soort zenuwachtig voor jou. hihi Je laat het ons wel gelijk ff weten hoor!

@Sil zwaar irritant die zere (.)(.) maar goed op zich een goed teken. T zou wat zijn hé allebei straks met een andere banner! :rolleyes: Was het maar halverwege volgende week! T is alleen weer zo'n domper als je toch ineens ongi wordt. Geld ook voor mij ik wordt echt gek van dat lichaam van me. T is net RaRa wat voel ik wel en wat voel ik niet! Pfffffffff Eigenlijk voel ik helemaal niets nu. Ben niet overdreven moe, boops doen nog steeds niet overdreven pijn zijn ook niet zo gevoelig, ok ben wat snel geirriteerd en super fel :evil: op het moment maar goed dat ben ik voor mijn ongi ook altijd. Onderbuik voelt een beetje zeurdering af en toe. ohohohw wat duurt die week lang. Maarrrrrrr goed nu eerst Anette en dan Lexi. Geduld geduld.

Kussssssssss meiden

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Annet, nou ik zal aan jullie denken hoor om 14:00 uur! En idd wat Lexie zegt, jullie zien straks een mooi kloppend hartje!.

Nog ff over mijn borsten...ik kan me niet voorstellen dat het een zw.kwaal is maar ze doen ECHT mega VERSCHRIKKELIJK pijn! Ik heb al een behoorlijk "bos hout voor de deur" (Cup E) maar ik voel me op dit moment Lolo Ferarri, ik merk dat ik de gehele dag in zo'n gespannen houding loop om de pijn op te vangen dat ik gewoon last van mijn schouders en nek krijg. De laatste keer dat dat zo was in de eerste maanden dat ik gestopt was met de pil (dus 1,5 jaar geleden)...

Ik hou me vanavond lekker rustig...ga zo lekker douchen en weer wat paracetamol innemen en ik nestel me op de bank....ik ben me een partij moe...maar goed de gehele weekend praktisch op bed gelegen en dan denk je 't gaat wel weer maar na zo'n dagie werken valt 't best tegen..

Kus

Deel Deze Pagina