T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He Aby, idd voor jou duurt een week nog lang! Kun je nagaan dat ik nog langer moet hihihhihihi.
    Nou meis ik hoop dat jij de volgende bent, die zwanger is....
    Het is idd rara wat voel ik...maar bij mij zijn het alleen the boobs....
    Pfffffffffff ik wou dat ik ze eraf kon schroeven en ff op mijn nachtkastje kon leggen. Ik heb nu nog mijn BH aan maar ik vrees 't ergste als ik hem uit doe...dan gaan ze lekker naar 't zuiden hangen (jaja de zwaartekracht slaat dan volledig toe ;)) en dan doet helemaal elke beweging pijn.
    Maar goed 't kan gewoon geen zw.kwaal zijn...daar ben ik van overtuigd tis d'r veeeeelste vroeg voor.
    Maar goed nog 9 dgn en dan kan ik pas testen...
    Maar EERST Anette en Lexie en dan zijn wij pas aan de beurt hihihhihi.

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Sil nog even over die boops van je..... ik zag je vraag op een ander topic staan. Ik had namelijk de vorige 3 keren vrij snel na mijn eisprong al last van mijn borsten. Mega gevoelig, echt hele zere tepels als je er al naar keek kon ik al gillen hihi Daarnaast voelden mijn boops aan als een stel overvolle watermeloenen en dat werd met de dag erger. Daarom vind ik het juist zo raar dat dat nu niet zo is. Ja s avonds begint dat een beetje zo te voelen maar ik weet nu niet of dit de eerste tekenen zijn of dat het komt door de beugelbh's die ik draag. Soort vermoeide borsten of zo van het hangen in die beugels. :p Nou ja dr zit nog steeds niks anders op dan afwachten, en wachten en wachten en wachten en wachten en.......en......en.

He Anette ff een vraagje nog waren het nu die testen van deze site die bekend stonden als niet zo goed? Ja toch? Je weel wel dat dozijn staafje die je toen hebt besteld. hihi

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    die pijn bij elke heuvel voelt waar je met de auto overheen rijdt is heel herkenbaar. Zulke pijn had ik ook als ik net zwanger was. eerste paar weken na mn NOD

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, ik had de tests van een andere site, dat waren romed testen. via hier kun je ook testen van clear blue kopen en die schijnen wel oke te zijn. ik weet het niet. ik voelde me zekerder bij een kruidvat test.

Oh en die lichamen van ons, wat moeten we ermee? Wel / niet, sjonge. Ik had zelf het idee niet zwanger te zijn, waarom weet ik niet, mischien ook indekken ofzo.
    Ik hoop het zo voor jullie!

Tot morgen en wij gaan nog even stappen vandaag (kermis in de buurt en dat is altijd gezellig) Al ben ik het fris drinken nu alweer beu. Bah wat een rotzooi is dat toch. Kan mijn lichaam niet tegen.
    Mijn vriend zei al dat dit jaar een slecht alcohol jaar is voor mij, eerst tot maart en toen mk en nu tot voglend jaar feb. Dat vind ik nog het lastigste, het is zo gepakt maar doe ik niet hoor!
    Alleen Anette vind het wel erg lekker zo af en toe. Wil eigenlijk wel eens een slokje proeven want de vorige keer toen ik dat deed vond ik het zo smerig..
    Nu probeer ik ook zo min mogelijk cola te drinken en over mijn red-bull verslaving maar te zwijgen. Geen meer gehad sinds mijn pos. test. ben trots op mezelf, haha

tot morgen en dan zijn we allemaal weer een dagje verder richtin ons moment

Knuffel

5. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Anette hoe zeggen ze dat ook alweer "verboden vruchten zijn het lekkerst" toch. Haha ik heb dat ook altijd juist als ik niet mag wil ik een slok alcohol. Ach de ervaring leert inmiddels dat het ook niet zo erg is als ik het niet drink. Meestal als ik van tevoren naar een feestje moet denk ik gatsie en dan blijkt dat het zonder ook prima gezellig is. Dus ik ben er wel iets makkelijker in geworden. Drink deze week ook maar ff geen druppie en laten we hopen dat het de komende 9 maanden ook niet mag. hihi

Ik heb tot nu toe de clearlblue testen gebruikt en die zijn prima, alleen ik las over testen die je voor je NOD al kon gebruiken en dat zijn deze Matcare ook. Maar ik heb toch maar besloten mijn geduld te bewaren :rolleyes: en in ieder geval tot zaterdag te wachten dan weet ik zeker of ik wel of niet ongi ben of wordt. T is zo zonde iedere keer weer geld uit te geven voor testen als ze toch negatief zijn. Stoer he dat ik dat zo zeg haha. Nu kijken of ik het ook ECHT vol kan houden.

Gisteravond lagen we in bed en allebei hadden we zoiets van ja "we" zijn zwanger. Ik vroeg het aan mijn mannetje "Jij weet het ook he" en hij bevestigde het. Nou maar zien of onze intiutie goed zit. Of dat het gewoon komt omdat we zo graag willen nu.

Nou ja er is weer ene dag, na vandaag nog 3 dagen geduld hebben.

Ben je al zenuwachtig voor vanmiddag? Heb je nog wel lekker geslapen? Ik ga zoooooooooooo onwijs hard duimen voor je!

Sterkte en een dikke knuf alvast

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail

Je zult zien dat je gevoel klopt. Dat hoor je zo vaak. Ik had wel de hele tijd, in Afrika mag ik niks drinken, klopt dus
    gisteren was erg gezellig. Zonder alcohol vermaak ik me prima hoor maar om de hele avond fris te drinken staat me tegen. Niet zo lekker op gegeven moment. Dus alcohol vrij ertussen door voor het idee.

Tot vanmiddag en met de zenuwen valt het tot nu toe erg mee hoor. Ben op zich vrij nuchter..

Doei

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hallo lieve mensen

Net terug en we zagen een mooi kloppend hartje.
    Gyn heeft niet echt supergoed gekeken maar ze zei: dit is nu wat je noemt een wolk van een baby, haha. De meting dag 7,1 week aan maar ze zei al dat ze neit nauwkeurig had gekeken omdat het er goed uitzag, grrr
    Nu kan ik de vk bellen want ze vond eht niet nodig om me nog onder controle te houden.
    JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Liefs Anette

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    YAHOE!
    WAT GOED NIEUWS MEID!
    NOU LEKKER GENIETEN MEIS !

DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE !

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik zei het je toch!
    Super meid! genieten nu hoor!
    Liefs,
    Lexie

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    WHOEHWAAAAAAAAAAAAAA! Helemaal top meis!!! Ben zo super super blij voor je! :p En nou gaan genieten van je zwangerschap!!!!

Super dikke knuffel!

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dank je. We zijn lekker uit gaan eten om het te vieren, heerlijk. Was wel een raar zakelijk bezoekje. Ze keek even snel en ze zei dat het goed was, that´s all.
    Volgende week donderdag naar vk eerst intake, alweer dan echo. Dan ben ik ook de weken voorbij dat het misging. het enge vind ik nog wel dat het vruchtje de vorige keer ook heeft gegroeid tot 8 weken en 3 dagen en daarna dus niet meer, maar mijn gevoel is goed, ben ook zeer rustig. Dacht zelfs bij de echo, wist ik wel dat het goed zat.
    En dan willen we het tegen mijn ouders gaan zeggen en na de vakantie tegen de ouders van mijn vriend (moeder is nogal overbezorgd en kan elke dag sms-en dat we rustig aan moeten doen en blabla)
    Nou Lexie, jij bent de volgende. Spanend hoor die echo, je bent dan alweer 11 weken dus gaat de goede kant op.
    En voor Sil en Abigail , dat jullie een positieve test hebben van het weekend. En Abigail, ik zou echt niet van tevoren testen. Je maakt jezelf gek, spreek uit ervaring. Had een heeeeeeeeeel licht streepje en werd toch ongie.
    Dus spannend allemaal hier.

Liefs Anette

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Blijf dat goede gevoel houden meis! Super!
    Wanneer ga je nou precies met vakantie?

Liefs Silla

P.S. ik ga pas volgende week woensdag testen gezien ik een late eisprong had.
    Dussss eerst Lexi d'r echo, dan Aby d'r test en dan pas ben ik aan de beurt hihihihih

13. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meiden denk dat ik het testen wel kan laten. Heb weer last van bloedverlies (nu helder dus) en een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Heel vreemd dat het zo vroeg is begonnen maar ik denk dat ik toch ongi ben. :( Of er is weer iets mis, t voelt namelijk wel erg zeurderig en ook mijn onderrug zeurt een beetje. Dat rare lichaam ook. We hadden zo'n goeie hoop. T voelt dit keer ook echt weer als een teleurstelling bah. :cry:

Nou ja hopelijk heeft Sil volgende week beter bericht.
    Anette en Lexi jullie zijn in ieder geval onder de pannen komt helemaal goed met jullie.

Liefs Abby

14. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Anette,helemaal geweldig een kloppend hartje,en ook nog eens een goed gevoel,dat zegt veel,vasthouden meis!

Vreselijk balen Abigail,bah! zeker als je een goed gevoel had.sterkte!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He verdorie Aby...dat was niet de afspraak.
    Ik was er zo van overtuigd?!
    Wel vreemd dat het al op dg 26 begint? Da's 3 dgn voor je ongi?
    Maar is het gewoon echt een lichte ongi of wat druppeltjes>
    He #@$%$%zooi ik had (nogmaals) zo'n goede vibe bij jou!

Dikke knuf Silla

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Om het verhaal van Aby even een positief tintje te geven: Mijn laatste ongesteldheid kwam ook 3 dagen te vroeg. Wij zouden een weekendje centerparcs doen en het zou precies uitkomen, not want ik werd mooi op de dag van vertrek ongesteld zucht.
    Magoe sindsdien niet meer ongesteld geweest, dus je kan nie weten........

17. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil: Ja alleen begon het bij mij dus niet 3 dagen ervoor maar goed beschouwd een week te vroeg. Nog wel niet in alle aanwezigheid maar zaterdag had ik al bloedverlies. Of moet ik rekenen vanaf de dag dat t heavy werd, gister dus? Nou ja dan is t 3 dagen, klinkt minder heftig dan een week. Nee t zijn geen druppies maar t is nu echt ongi. :( Ik heb geloof ik een echt @#@$@#@dip bah. :cry: Heb al 2 berichten van kennissen die nu bevallen zijn, nummer 3 is in aantocht. GRRRRRRRR 15 juli had ik al voor de 2e keer mama kunnen zijn. T is voor het eerst trouwens dat ik er écht onwijze last van een dip heb. Voorheen door alle toestanden wel eens een dalletje gehad maar deze voelt echt zwaar! Nou ja t positieve is dat ik er wel weer doorheen zal komen, ik laat t maar even gebeuren zo. T is mega lekker druk op mijn werk, dat loopt ook helemaal lekker dus dat is een goede afleiding en ik heb goeie steun aan mijn liefie. Wie weet volgende maand dan Lexi. ;) Hou jouw ritme dan maar aan, 1 week raar ongesteld en dan zwanger. hihi

Ohhh trouwens Lexi sterkte vandaag he! Spannend! Je laat t wel even weten hoor! Dat wordt begin volgend jaar net als bij Anette een wolk van een baby die eruit komt.

Anette nog in een euforie stemming? Heerlijk meid dat je nu weer kan genieten.

Karola: hoe gaat het met je, kan je t al weer een beetje handelen?

Liefs Abby

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He balen Aby!
    Verdorie, ik kan me voorstellen dat je een beetje in een dip zit. Maar idd meis, je weet dat je er weer uit komt en je weet ook dat je hier ff lekker je dippie kan hebben hoor! We zijn er voor je! Goed dat je een beetje afleiding hebt op je werk, dan gaat de tijd op zo'n dag lekker snel en wanneer je thuis bent ben je zo moe dat je gewoon lekker wilt relaxen.
    Ik heb 't in Maart'06 ook gehad....na een hele lange cyclus (45dgn) 2 dgn ongi en daarna...ZWANGER! Dus mss houdt je baarmoeder nu een grote schoonmaak ;) voor je volgende zwangerschap!

@Lexi, hoe laat ga je vandaag? Spannend hoor kom vanmiddag nog ff kijken of je al wat gemeld hebt.

@ Karola, leuk dat je weer ff om de hoek kwam kijken ;) alles goed verders?

@ Anette...zit je al met 2 benen op die roze wolk? ;)

@all...
    't pijnlijke gevoel in mijn borsten is AANZIENELIJK minder geworden zeg maar zo goed als NIET MEER pijnlijk? Ik ben wel alleen MEGA moe...ELKE nacht ben ik tussen 04:00 en 04:30 uur wakker, TE VROEG om te zeggen: "Nah ik sta wel op" dus met gevolg dat ik voor 05:30 uur weer in slaap stort! Dussss wanneer mijn wekker gaat...(voelen jullie hem al) KAN IK DUS NIET OPSTAAN!
    Tevens heb ik het gedurende de nacht KOUD terwijl mijn vriend zich een ongeluk zweet omdat ik erbij lig alsof ik op Antartica logeer (dussss dik ingepakt). En elke nacht droom ik vaag. Ik kan redelijk goed dromen analyseren van anderen, maar mijn eigen dromen lukt dat niet. Het is TE onzamenhangend van heb ik jou daar..
    Verder rommelt 't wel in mijn onderbuik maar niet noemenswaardig en soms zo'n brandendmaagzuurig / misselijk-achtig gevoel (ik weet het niet goed te benoemen)....maar ik krijg steeds meer de vibe dat het gewoon WEER niet raak is. Dussssss Aby...ik zal je spoedig volgen!

Kusjes voor jullie allemaal!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, wat balen zeg, ik had zo´n goede hoop en je mag best wel een potje balen hoor. Wat is dat toch met lichamen? Zo stom allemaal.
    Ik vraag me wel af wat het is geweest?
    Ik baal met je mee.

Karola, lief dat je even komt kijken hoe is het nu met je?

SIl, nee niet met 2 benen op een roze wolk, de misselijkheid is er sinds een paar dagen en die neemt het even van me over. Gaat wel weer weg maar voel me in de ochtend niet lekker. Gisteren op het werk een paar keer moeten kokhalzen en vanochtend weer. Jippie! Eten smaakt nog goed dus daar maak ik maar gebruik van.
    Wij gaan morgen over 2 weken op vakantie. Heb er echt zo´n zin in!
    Collega is ook in zuid-afrika geweest. Zegt ze gisteren daar hebben ze zo´n lekkere wijn en als je naar de struisvogelboerderij gaat krijg je biefstuk. Nou, ik hoor wel of ie smaakt..

Lexie, jij veel succes vanmiddag. Komt zeker goed

Volgende week donderdag weer echo bij de vk. Vind ik wel spannend want daar was de vorige keer op te zien dat het mis was.En waarschijnlijk nog maar net mis. Dus was wel een kloppend hartje geweest. Als ik die maar heb gehad..........

Knuffel Anette

20. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker Anette bijna op vakantie. Jammer dat je geen struisvogelbiefstuk en wijn kan drinken, maar ach er zijn ergere dingen. ;) Bijvoorbeeld er op zo'n moment niks van kunnen zeggen hihi. Heel vervelend trouwens moet je als de kleine wat groter is toch nog een keer terug. Wohw ik wou dat ik ook ging, ben wel toe om er ff tussenuit te gaan. Mexico ligt alweer ver in mijn geheugen. Helaas onze vakantie is pas in oktober en we hebben besloten het huis verder op te knappen zodat we volgend jaar weer wat meer tijd hebben voor leuke dingen. Tuurlijk gaan we van die 3 weken wel een weekie weg. Hmmmmmm misschien toch maar weekie Griekenland ipv Texel of zo. Is per slot van rekening tegenwoordig bijna net zo duur. Ga dr toch maar eens over nadenken en kijken of ik mannetje zover krijg. hihi Zeg ehhhh Annet we gaan je dan natuurlijk wel missen hier. Kan je geen weblog opzetten, hebben wij ook gedaan toen we naar Nieuw-Zeeland zijn geweest. Kunnen we je volgen. Nee hoor ga er maar lekker ff tussenuit.

Nou Sil ik hoop natuurlijk dat je geengelijk krijgt en gewoon zwanger bent! Volg ik volgende maand wel, ok?! Blijkbaar werkt het zo als ik jou en Lexi mag geloven ;) eerst een onverklaarbare ongi, buikie schoon en huppaaaaaaa zwanger. Ik ga dr voor.

Dat is trouwens vaak he dat je dromen en dingen van andere makkelijk kan verklaren en voor jezelf is dat altijd wat lastiger. Ik droomde vanacht nog dat we een huis vol huisdieren (net nieuw gekocht) 3 hagedissen, geloof 2 pappagaaien en nog wat. (Hoe kom je erop) Affijn man lief liet even de deur open en de 3 hagedissen waren verdwenen (2 grote en een kleine), hup naar buiten en nergens meer te vinden. Ik liep naar buiten zet komt ie achter me aan met pappegaai en zet die even op mijn hoofd. Ik lichtelijk in paniek en hem verteld dat dat beest ook weg kon vliegen en hup snel weer naar binnen met lorre op mijn hoofd. Ik zie die 3 hagedissen maar als mijn 3 miskramen of zo, die ik los moet laten. Pappegaai zal wel de zorg zijn die ik heb dat het weer mis gaat. t Is het enige wat ik kan bedenken. Affijn het was dus heel duidelijk en helder. Nou kan ik ook veel van mijn dromen s morgens wel herinneren. Ik zou ze eigenlijk op moeten schrijven. hmm wie weet kan ik er wat mee.

Mijn depri bui is op het moment al weer wat minder. Lekker ff "zeiken" bij jullie doet al goed hihi. Schrijf ik het in ieder geval van me af. Goed ga ff bammetje eten en weer aan de studie. Deurtje open want zonnetje schijnt. Let's take a look on the bright side of live toch?!

Liefs en fijne dag allemaal.

Lexi nogmaals toi toi.

Deel Deze Pagina