T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail,
    DAt van die wijn vind ik helemaal niet erg maar bief is zo ongeveer mijn lievelingsvlees maarrrr ga ik volgend jaar weer inhalen hoor!
    Vind het echt niet erg dat ik sommige dingen moet laten staan maar net als bij kleine kinderen, als je dat niet mag is het extra lekker.

Wat een mooie droomanalyse heb je gemaakt. Als ik het lees vind ik het ook meteen kloppen met wat je schrijft. En heerlijk dat je op dit forum ook even lekker kunt zeuren enzo. Zijn we toch voor!
    Zonnetje schijnt hier ook. Moet eigenlijk weer eens veel doen maar er komt niks uit mijn handen. Dalijk maar eens boodschappen doen.
    En terug gaan naar zuid-afrika vind ik eigenlijk jammer er zijn nog zoveel andere leuke landen.
    Griekenland is erg leuk hoor. Wij zijn in Corfu geweest omdat het hier toen zo´n balenweer was. Nou, echt een supervakantie. Moeten jullie zeker doen. En meer kans op lekker weer. DAt is hier ook echt niet te voorspellen.

Net vk gebeld om mijn afspraak te verzetten, vriend kan echt niet mee, heeft oplevering van een werk. Lukt niet. Moet zeggen dat ik wel even baalde. Mijn vriend gebeld en de teleurstelling was bij hem ook te horen. Hij vroeg meteen of ik na de vakantie ook nog een echo had want ie wilde zeker mee (de lieverd en eerst maar zeggen moet ik echt mee, haha mannen toch, emo mensen zonder dat ze het toe willen geven)

Liefs Anette

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik ben meganerveus, om half 2 zijn we aan de beurt, dus ik kan aftellen.
    Meneer Lex heeft een eczeemexplosie op zn hoofd van de zenuwen, de schat.
    Ik kan wel blijven janken pffffffffff rothormomen.
    Natuurlijk laat ik jullie weten hoe of wat!
    Kan alleen mogelijk later op de middag worden, want mn moeder is dr eerst nog en een vriendin komt ook vanmiddag nog om een bakkie en een verhaal.
    Maar ik kom zo spoedig mogelijk melden, beloofd!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou daar ben ik dan met het verlossende woord:
    Alles is op schema, het kindje spartelde vrolijk in mn buik. Onbeschrijvelijk hoe je je dan voelt.....
    Kan wel blijven huilen zo blij en opgelucht ben ik!
    Foto in mn album

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Lexie, SUPER GEFELICITEERD!
    Lekker genieten hoor.

Liefs Anette

5. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal toppie meis! :p

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dames, hoe is het met jullie?
    Is er al wat te melden?
    Liefs
    Lex

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi

Even kort berichtje want ik kijk scheel van de hoofdpijn. Net toch maar paracetamol gepakt en ga nu ff op bed liggen. Gisteravond mee naar bed gegaan en nog niet weg, grrrrr. Denk dat mijn nek weer eens vast gaat zitten. Toe aan vakantie dus.
    Verder prima, misselijk, pijn aan boobs dus gaat goed!

Sil, hoe is het met je? Nog tekenen van je lichaam gekregen?

Abigail, hoe is het met je dip? Meid, Lexie en ik sturen jou (en aan Sil) alvast wat hormonen.

Lexie, fijn zo´n goede echo, ik hoop er donderdag ook weer zo eentje te krijgen. Hoe voel je je?

Doei en tot mijn hoofdpijn weg is..............

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Vervelend die hoofdpijn! Hoop voor je dat het gauw wegtrekt!

Met mij gaat het goed hoor, wel moe, maar ach als dat het ergste is...

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    toch kan ik echt uuuuuuuuuuuuuuren slapen, ik word er zelf al niet goed van.
    Nu naar verjaardag van opa, wordt 89. lekker op naar de warmte....... (de verwarming zal wel weer zeer hoog staan, haha)

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi girls,

Giga ongi geweest en giga dip gehad. Maar nu ongi weg en dip is ermee vertrokken denk. T gaat goed nu met me. Eerlijk gezegd heb ik vandaag behoorlijk wat energie en dus ook behoorlijk wat werk verzet. Gelukkig maar want ik dacht van de week dat ik erin zou blijven zeg. :(

Ohhh heerlijk Anette al die zwangerschapskwaaltjes. hihi. Ik zou er voor tekenen, dus kom maar op met die hormonen deze kant uit. Alhoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je moe van het moe zijn wordt. Maar ach meiden de kwaaltjes duren als het goed is maar een paar maandjes en ik neem aan dat jullie het er nog steeds voor over hebben toch?

Fijn weekend en liefs Abby

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heeeeeeeeeeee girls,

Kep jullie verwaarloos, i'm sorry...

@ Lexie, heerlijk om te lezen dat alles goed is met de kleine spruit!
    @ Anette, balen dat je mannetje niet mee kan naar de vlos! En wat lees ik volop zw. kwaaltjes?! You go girl
    @ Aby, balen van je ongie en je dippie, hoe is het nu met je?

@All,
    Nou wat betreft de tekenen, hmmm mijn borsten zijn gevoelig maar niet meer zo extreem als eerst. Verder ben ik ELKE ochtend mega vroeg wakker en daardoor ;s middag's onwijs moe. Verder voel ik wel een krampachtig zeurderig gevoel aan de linkeronderkant van mijn onderbuik wat doortrekt naar mijn lies en ik ben mega chagerijnig !
    Dusss dat kan dus alle kanten op...PMS of zwanger maar goed ik denk zelf het eerste. Ga nog niet testen ik zie het wel in de loop v/d week. Oja mijn temp is wel bijna elke dag rond de 37 graden (gem. lichaamstemp van mij is 36.5) maar goed pas bij mijn NOD weet ik meer...is ie hoog of keldert ie mega omlaag.

Ik ga weer bankhangen!

Kussssssssss Silla

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, dat zei ik nou ook, laat die kwaaltjes maar komen..... tip: roep niet te hard, ze horen je!
    Ik vind het ook niet zo´n ramp, geloof me maar is niet handig en niet leuk voor vriendje. maar voor een goed doel dus als dat goed gaat, oke..

Sil ,je houd het nog even spannend. We horen het wel van je.

Liefs Anette

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @$^%%$YWYGSFRDHD$%&#%*

Gisteren na een moeizame stoelgang...BLOEDVERLIES!
    Ik was helemaal confus want mijn temp was smorgens hoog geweest?!
    Nahhhh ik snap er helemaal niets van. Met dikke tranen naar bed want ik baal er gewoon van dat ik WEER niet zwanger ben...ga nu ronde 7 in na mijn laatste MK.
    Vanmorgen weer getempt, ja hoor laag..maar na mijn ochtendsessie thuis....GEEN BLOEDVERLIES!
    What's wrong with my body!

Ik ben helemaal depri!

Kus Silla

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oja nog een vraagje...is vandaag nou dag 2 of dag 1 van mijn cyclus...ik ben helemaal confus wat is nou mijn 1ste ongi dag ! Pfffffffffffffffff wanneer houdt het op!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja sorry hoor ben ik weer...
    Ik ben sinds vanmorgen nu al 3x naar de WC geweest een NOG STEEDS GEEN BLOED?
    Ik zou toch niet maar 1 dg ongi zijn?
    ARghhhhhhhhh waarom gaat 't de laatste tijd nooit normaal...

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hmm Silla wta irritant dat je je lijf niet kan peilen. Als alles gewoon gaat kun je er nog wat mee.
    Vond ik ook altijd zo irritant, dan was ik zomaar 3 of 4 dg overtijd en net wanneer je hoop kreeg was het dan foute boel.
    Ik begrijp je frustratie enorm, been there, done that

Er zit neits anders op dan af te wachten....lullig maar waar.....
    liefs en sterkte
    Lexie

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb echt ZWAAR last van PMS...(denk ik)
    Ben NIET te genieten!
    Wat een #$%^#$^# lijf! Blehhhhhhhhhhh
    Net weer naar WC, wederom moeilijke stoelgang dus ik denk, nah mss dat het nu dan losbreekt...NIETS, NADA, NOPPES!
    Tampontestje gedaan...niet een spikkeltje bloed te bekennen.
    Tja als ik dan toch niet zwanger ben laat het dan maar gewoon komen hoor, dan kan ik "verder". Ook geen last van buikpijn of lage rugpijn nahh dit is de vaagste ongi ooit.... nah da's niet waar toen ik net gestopt was met de pil had ik 1 dag bloedverlies en 1 dag bruin verlies en that's it en de ronde daarop was ik zwanger. Nu maar hopen dat dit dan ook zo is dan maakt mijn lichaam het nog een beetje goed met me ;)!

Hoe is het verder met jullie, nog leuke verhalen?

Liefs Silla

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, zou het dan niet kunnen dat je gewoon niet ongie wordt om een of andere reden?
    Spannend voor je maar wel vervelend dat je zo in onzekerheid zit.
    Nee, geen spannende verhalen van deze kant, vandaag gewerkt en nu nog 4 dagen en dan heb ik vakantie. Ik merk ook echt aan alles dat ik het wel heb gehad met werken, ben zo aan het aftellen, net als altijd.

liefs

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Anette, ik wou dat ik ook kon aftellen naar een vakantie maar helaas wij hebben pas laat vrij :(

Ik zou niet weten wat de rede is:
    - Spanningen, heb ik niet;
    - Zwanger? Denk het ook niet gister een test gedaan en was negatief. Tevens is mijn temp zo laag dat het dan voor het 1st na 3 zwangerschappen is dat ik ondanks een lage temp toch zwanger kan zijn?
    Dus ik zou niet weten wat het anders zou zijn..

Mocht ik woensdag nog niet ongi ben (maar goed ik zal Jantje de Boer niet zijn als dan de "hel" lostbarst daaronder) waag ik nog wel een test maar goed ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger kan zijn...

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hoi SIl,
    ALs je maar neit denkt, het kan niet omdat je weinig hebt geklust of niet precies rond die dag. Dat heb ik ook weleens gedacht en toch zwanger, dus dat zegt niets. Heb een keer gehad dat we het die maand maar 1x hadden gedaan en ook veels te vroeg ( of was het veels te laat, weet het neit meer goed) in de cyclus en het was toen toch raak, dus...... (was wel 1 vd miskramen, dat dan weer wel, maar toch)

En nee geen leuke verhalen vanaf deze kant, zou niet weten wat ik moet vertellen.
    Ja ook zo weinig zin in werken, dus morgen maar vrij genomen, ben woe altijd vrij, dus nu lekker 2 dg achter elkaar ;)

Knuf!

Deel Deze Pagina