T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi, jij bent ook nog aanwezig hier?
    Had ik nog niet meer aan gedacht aan de vakantie, wat stom.
    Ik weet nog niet of ik tot dan een pauze wil. Mischien maa rgewoon kijken hoe het loopt allemaal.
    Ik hoef geen malariatabletten dus daar hoeven we het niet voor te laten. Vind het wel moeilijk, want stel dat... of dat... of toch zo...
    Dus mijn gedachten gaan snel.

Maar wel geod dat ze onderzoeken doen. Is denk ik wel heel moeilijk, vooral de spanning voor de uitslag.

Liefs Anette

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hey abigail

ik weet ook niet goed wat zeggen, ik vind het vreselijk dat je dit drie keer moet meemaken, ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en zoals je zegt, het geloof op een goede keer blijft!

flyke

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen, ik hoop dat de zon weer snel gaat schijnen voor jullie.
    Liefs Jolie

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ook van mij heel veel sterkte gewenst Abigail, het is echt niet eerlijk.. :(
    Denk aan je!

5. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel meiden. Fijn om te weten dat er mensen met me meeleven, wordt er erg emo van maar t doet me ook heel goed.

@Anette: vertel mij wat over twijfels voor vakanties en zo. :( Haha
    Ik zat net zo, wel wachten, niet wachten want dan zijn we weer zoveel verder. En moet ik gewoon niet iedere kans benutten? Uiteindelijk hebben we voor wel wachten gekozen omdat ik volop van mijn vakantie wilde genieten zonder op te letten wat ik wel en niet mocht eten en drinken of de onzekerheid dat het daar mis zou gaan. Joh gewoon doen wat je gevoel je uiteindelijk ingeeft en wat je ook kiest.........t regelt zich vanzelf wel hoor.

Wat betreft die onderzoeken........ik laat het maar over me heenkomen. De kans dat er iets uitkomt is heel klein en tja als het wel iets aangeeft wat niet goed is weten we tenminste waar we aan toe zijn. Is het mis met de chromosomen dan kunnen ze er niets aan doen. Ja IVF maar dat gaat ons te ver. En wat betreft het stolsel, daar kunnen ze nog wat voor regelen in de vorm van bloedverdunners geloof ik. Dus we zien het wel. Eerst hier maar weer eens ff doorheen. Vanacht heb ik goed geslapen (lag vroeg in mijn bed), rustig nachtje gehad en we zien wel of het vandaag nog verder doorzet en wat er gaat gebeuren.

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oh Abigail,

Ik lees het nu pas!
    Wat erg zeg voor jullie.
    Dit is zo onbegrijpelijk en zooooooooooooooooo oneerlijk.
    Waarschijnlijk komt er inderdaad niks uit dat onderzoek, maarja alles wat kan helpen moet je natuurlijk gewoon doen.
    Hoe voel je je nu?
    Ben je het vruchtje ook al verloren?
    Heel veel sterkte meid, en een hele dikke knuffel!

X Neia

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Neia,

Nee heel vreemd maar volgens mij ben ik nog niets verloren. De vorige miskraam had ik heeeeeeeeeel veel bloedverlies met heeeeeeel veel stolsel en heeeeeeeel erg krampen (echt duidelijke krampen dus) en ben ik aan het einde duidelijk met nog meer kramp het vruchtje verloren. Nu heb ik aardig wat bloedverlies maar niet gigantisch, met heeeeeeel weinig stolsel, beetje zeurderig menstruatie gevoel en (nog) geen krampen. Heb zelfs het idee dat het bloeden minder wordt. Snap er echt helemaal niets van. Of het is stilte voor de storm of het is dit keer gewoon minder of............... er is toch iets anders aan de hand. Zet door of niet maar niet dat halve getrut, want hier wordt ik niet goed van zo blijft t onduidelijk. :evil:

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi Abigail

Hoe is het nu? Anderes moet je de gyn bellen hoor. Van dat wachten wordt je ook niet vrolijk.
    Dat van de vakantie, wij gaan pas in juli en dat vind ik toch wel erg lang wachten, we zien het wel. ben er nog niet echt uit.
    Laat even horen hoe het met je is, moet aan je denken.

Veel liefs Anette

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Anette,

Situatie is nog steeds hetzelfde. Verlies nog heel wat helder bloed (een flinke menstruatie), maar nog steeds is het lang niet te vergelijken met mijn vorig spontane miskraam. Dat was overigens maar één dag en heel heftig. Maar goed ik begreep ook daarin dat het per keer kan verschillen, tja en die keer daar voor was het een curretage zoals je weet dus ik heb ook maar 1x vergelijk. Vandaag belt de verloskundige me om te vragen hoe het met me is. En ja dan zien we wel. In principe zou ik a.s. dinsdag dus nog een echo hebben, maar als het zo doorgaat zit ik dus het hele "rotte" lange paasweekend in onzekerheid. Ik hoop dat zij iets voor me kan doen. Het liefst zou ik nu antwoord willen, goed of slecht, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik door. Ik merk dat ik in het begin heel nuchter reageerde, maar dat de emotie nu toch wel door gaat komen. Komt ook omdat ik het op deze manier niet los kan laten. je hoort nu ook allerlei verhalen waarin het wel goed is gegaan zoals innestelingsbloedingen, tweelingen waarvan er 1 gestorven is en degene met de zwakke hartslag is blijven leven (zouden ze er een over het hoofd hebben gezien vraag je je dan af), vrouwen die tijdens de zwangerschap regelmatig bloeden en een gezond kind krijgen enz. Aan een kant wil je dit allemaal horen, maar ik wil mezelf ook niet blij maken met een dooie mus. Bij de eerste echo zag het er nou eenmaal niet al te best uit: geen ronde vruchtzak, vruchtje een week kleiner dan gepland en ze had het idee dat het indaalde en mijn borsten zijn minder gevoelig geworden. Dus tja.

Ontzettend lief in ieder geval dat je aan me denkt. Alleen daardoor al kan ik zo weer in janken uitbarsten :) :( :cry: Zullen ook die K... hormonen nog zijn en uiteraard de onzekerheid.

Dikke kus en ik hou je op de hoogte zodra ik iets weet.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lieve Abigail

Ik snap je wel, en dan die gedachten. Dat je er zoveel in zo´n korte tijd kunt hebben... Je blijft maar denken, als dit, of dat. het is het onzekere wat je helemaal gek maakt. Je kunt daar ook niks aan doen, probeer afleiding te zoeken (makkelijk gezegd) En dat is met dit forum, je blijft zoeken naar een verhaal dat voor jouw gevoel bij je past (tenminste dat deed ik, met mijn eventuele mola zwangerschap) en daar word je ook nooit vrolijk van. Ik heb toen ook heel bewust afstand genomen en alleen op die plaatsen gekeken waar ik al op schreef.
    Zal heel hard voor je duimen, tot mijn vinders op zijn!

Geluksknuffel Anette

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieve Abigail,

Ik wil je heel veel sterkte wensen, zoals je weet heb ik ook in een korte tijd 3 miskramen gehad.
    Ik leef echt zo intens met je mee...ik wordt er zelf een beetje emo van.

Heel veel sterkte meis en we zijn er voor je?!

Een hele dikke, warme en troosende digi knuffel van mij.

Liefs Silla

12. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Silla, dank voor je steun en knuffel.
    @ Anette, nog steeds ff blijven duimen, zie hieronder. Misschien helpen rubberhandschoenen of vingerhoedjes tegen de blaren. ;)

Laatste update van deze kant: contact met verloskundige gehad. Uitgelegd hoe het er nu voor staat en zij gaf aan dat dit zeker de miskraam nog niet is. Volgens haar moet ik echt krampen krijgen in ieder geval meer stolsel verliezen. Ze heeft zelf sterk het vermoeden dat deze heavy bloeding is ontstaan door de inwendige echo van maandag en een daardoor geknapt adertje. Natuurlijk kan ze het niet met zekerheid garanderen dat dat de oorzaak is. Ik heb de keuze gekregen om of morgen weer een echo te laten maken in het ziekenhuis zodat ik zekerheid heb voor het weekend of af te wachten tot dinsdag. Pfffffffffffffffffffffffffffff ik HAAT al die keuzes. Aan een kant wil je weten of het goed is en aan de andere kant wil ik ook geen valse hoop krijgen en wacht ik liever dinsdag af. Man lief kiest ook liever voor het laatste. Maar ja.........IK zit ermee. Nou slaap er nog maar een nachtje over, morgenochten mag ik bellen met wat ik wil. Ik wordt er helemaal hor en dol van, ik kan echt de hele dag wel janken, voel me gewoon ziellig. Heb echt het gevoel dat iedereen (inclusief husband) zijn leventje gewoon doordraait en dat ik hier in mijn up tegen de muren aanloop. :cry: Dit is echt achterlijk ik ken mezelf hierin gewoon niet meer terug. Tuttebel denk ik dan. Ben in ieder geval blij dat ik even tegen jullie aan kan zeuren zeg, dat delen met lotgenoten helpt écht.

Dikke knuf voor allemaal en ook jullie heeeeeeeeeel veel sterkte met alles.

13. Niet meer actief

abigail ik wil je heel veel sterkte toenwensen.
    bij een miskraam verlies je echt grote stukken maar dat weet je zelf ook wel, dus zoalng dat er nog niet is, is het ook nog geen miskraam.
    He wat een ellende zeg!
    Sterkte ermee.

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Jeetje wat vreselijk voor je! Ik had ook het gevoel dat iedereen maar doorging met zijn/haar leven en ik had verdriet. Vreselijk is dat, he?
    Maar tot dinsdag wachten is nog best lang.. zou je niet eerder wat meer zekerheid willen?

Een mooi gedicht die waarschijnlijk precies zegt wat jij voelt....

De wereld draait gewoon verder
    Alles gaat maar door
    Ieder doet z’n eigen ding
    Terwijl ik mijn kind verloor

De tv zendt een programma
    En jij fietst gewoon op straat
    Ik vecht en knok me door mijn dag
    omdat mijn wereld stil bleef staan

Mijn hart dat ligt in tweeën
    Gebroken en kapot
    Is dit nu wat het leven is
    Is er echt een God?

Verdwaasd draai ik in stilte
    Met tranen van verdriet
    En niemand die dat ooit bemerkt
    Er is niemand die het ziet

Heel veel sterkte toegewenst meid! Ik hoop echt voor je dat alles goed is!

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lieve abigail

Lastig dat je lichaam niet aangeeft wat er nu aan de hand is. Ik weet ook heel zeker dat je man op zijn werk er ook niet bij is maar omdat het niet zijn lichaam is voelt hij niet wat jij voelt en vind hij zo een manier om de stress af te reageren. Maar idd jij zit thuis en de rest loopt door. Heel herkenbaar en zo oneerlijk.
    Mijn duimen doen het nog, dus ik duim nog steeds voor je door.
    En het zou best een ader kunnen zijn, zie je wel vaker met inwendige echo´s.

Heel veel succes morgen.

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lieve Abigail,

Echt klote zeg die onzekerheid.
    Maar mijn duimen draaien ook nog voor je hoor.
    Echt een moeilijke keuze die je moet maken. Maar ik zou het fijn vinden als je eindelijk een keer zekerheid hebt, en misschien kun je die morgen al hebben.
    Want als het hartje nu helemaal niet meer klopt, weet je het...... :(
    Maar als het hartje nu wel goed klopt, ja dan zijn we natuurlijk blij :D en ben je van die onzekerheid af.
    En als het nog steeds hetzelfde is, weet je evenveel als dat je nou weet.
    Heel veel sterkte meid.

Dikke knuffel
    Neia

17. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja Neia daar zit wat in. :) Ik laat het allemaal even op me inwerken en beslis morgenochtend wat ik doe. Ik neig nu nog een beetje naar de dinsdag, maar goed jouw theorie is ook om over na te denken. Jullie horen natuurlijk van me als ik morgen besloten heb wel te gaan.

Knuffel terug.

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    sterkte meid.

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail

Hoe is het vandaag gegaan? Geen berichtje van jou, maak me wel een beetje zorgen.
    Laat je als je daar behoefte aan hebt iets weten?

Liefs Anette

20. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Anette,

Ik heb besloten om vrijdag niet voor de 2e echo te gaan maar te wachten tot dinsdag. Redenen:

A. Ik wilde het gewoon even laten rusten (voor zover dat kan)
    B. Ik wilde niet blijgemaakt worden met een bericht dat Puck het toch nog doet en dan dinsdag weer te horen te krijgen dat het toch fout is. Als ik dinsdag (i hope so) toch goed bericht krijg dan kan ik gelijk zien of het ook gegroeid is en dat geeft me meer zekerheid.

Maar goed ik ga nog steeds van het slechtste scenario uit. Het bloeden is wel gestopt, tenminste het is er nog heeeeeeeel lichtjes, er is nog niets noemenswaardigs uitgekomen, maar borsten zijn niet meer gespannen en dat vind ik geen goed teken. Heb wel het gevoel dat ik me iets misselijk voel, maar ja je wilt alles voelen om maar een teken te krijgen dat het goed is en het zal de spanning wel zijn. Ik laat het verder dit weekend even rusten en probeer even van het beloofde mooie weer te gaan genieten en dan ga ik dinsdag weer verder waar ik gebleven ben. :( De echo heb ik s avonds (dat wordt een lange dag, want ik ben ook nog vrij) en zodra ik het weet laat ik iets weten. Tenzij er eerder iets gebeurd :(

Ik wens jou en alle andere ook een ontzettend goed paasweekend en ik hoop dat jullie er ook een beetje van kunnen genieten.

Een ontzettend dikke knuffel voor jou en uiteraard ook voor alle andere die zo met me meeleven.

Deel Deze Pagina