T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    He Sil wat een gedoe allemaal. Denk dat we allemaal weten wat je voelt met die irritante onzekerheid. Gek word je ervan. Ik hoop voor je dat je toch z.s.m. antwoord hebt. Morgen nog maar een keer testen? Misschien was dat bloedverlies wel door een gesprongen adertje veroorzaakt door je moeilijke stoelgang. :rolleyes:

Sorry trouwens meiden dat ik niet zo heel veel meer reageer :oops: maar naast dat ik het druk heb merk ik dat ik de behoefte heb om een beetje afstand te nemen van het hele MK en zwangerworden gebeuren. Ik ben er anders toch meer mee bezig dan ik eigenlijk wil en ik merk dat ik er heel onrustig door wordt. Ik heb het gevoel dat ik het gewoon weer een beetje op zijn beloop wil laten, niet teveel mee bezig wil zijn en wel zal zien waar het schip strand.
    Ben ook na gaan denken door die droom van laatst (droom er trouwens veel over) en begrijp dat ik die niet voor niets had, het feit dat ik er s nachts ook mee bezig ben is een teken dat ik het gewoon even moet laten rusten en me moet gaan consentreren op andere dingen. Ook mijn laatste dip was een teken voor me dat het teveel mee bezig zijn niet goed voor me is. Dus meiden t is nog definitief good bye, maar jullie zullen (in ieder geval voorlopig) wel minder van me horen. Dat ligt absoluut niet aan jullie, want ik blijf het gezellig vinden en ik zal nog ontwenningsverschijnselen krijgen, maar het is puur een eigen keuze om even bij te tanken. Ik lees natuurlijk nog wel af en toe jullie verhalen en blijf jullie volgen em misschien haak ik zelfs wel weer een keer actief in. Kijken hoe lang het duurt. hihi En Sil ben natuurlijk wel ontzettend benieuwd wat het wordt, wel of niet ongi. Ik gok op niet ongi en wel zwanger. ;)

Dikke knuffel voor allemaal! Love U all!

Liefs Abby

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lieve Abigail

We zullen je wel missen hier maar ik vind het erg goed van je dat je deze keuze maakt, ik kan dat echt heel goed begrijpen. Maar als je iets kwijt wilt je weet dat je hier altijd terecht kan.
    Probeer je rust weer terug te vinden en ik weet zeker dat het helemaal goed komt hoor!
    Heb je nog een vakantie in het vooruitzicht? Even iets anders..

Een hele grote knuffel Anette

3. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    He Annetje, tuurlijk komt t ook goed. T is ook eigenlijk al goed maar moet gewoon me ff op wat andere dingen richten. Is af en toe ook wel eens goed om even afstand te nemen van dingen. Zo krijg je weer ff een frisse kijk op dingen. Thnx in ieder geval dat je t begrijpt en tuurlijk ga ik jullie ook missen. Zoals ik al zei: kijken hoe lang ik t volhou. ;)

Heb geen vakantie in t vooruitzicht. 3 oktober pas. Misschien dan een weekie weg. We kijken wel ff. Ga jij in ieder geval enorm van je Afrika reis genieten he?! 8)

Liefs.

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    JAAAAAA ik mag de papieren voor de reis halen dus ga ik ook meteen doen. Ik vond van het weekend nog een tegoedbon van een kledingzaak, geldig tot morgen, net even geshopt, 3 t-shirts voor maar 2,40, dat is nog eens lekker inkopen doen zeg.
    Hebben julie dat ook altijd voor de vakantie, inkoopwoede? Extra deo, shampoo enzo, net of er daar niks te krijgen is, haha.
    Eindelijk is het droog hier, sjonge wat een weer. Is niet veel aan zo.
    Abigail succes met je afkick van dit forum, ik weet niet of het mij zou lukken maar we zien het wel.
    Ik ben echt een ramp hoor, even kijken, zelfs mijn vriend vraagt zo af entoe: was er nieuws op het forum?

Groetjessssssss

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    JIppie, een goede echo, hartje hebben we gezien en gehoord. De termijn klopte, dus genieten van de misselijkheid nu, haha
    De vk zei dat we het hele mk verhaal achter ons moeten laten omdat het er goed uitzag.
    Ik probeer de echo in mijn album te plaatsen maar doe ik van het weekend

Liefs

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    hI Lexi...we hebben juist mega veel geklust! Bijna om de dag dus je zou eigenlijk zeggen dat we niet gemist kunnen hebben maar ja...de natuur doet blijkbaar wat ie wil...

Hi Aby...ik begrijp het helemaal hoor...ga je wel missen dus ik hoop dat je zo nu en dan nog ff je neus laat zien.
    Dikke knuffel in elk geval.

Hi Annete, wat goed om te horen dat alles lekker vlotjes verloopt! En bijna vakantie..heerlijk hoor!

Nou de hel is 3 juli uitgebarsten! Mega ongi dus!
    Ik baal er verschrikkelijk van! En het doet ook zo'n pijn maar goed ff door de zure appel heen bijten maar.
    Ik moet zeggen dat ik aan de ene kant ook ff klaar ben met het zwanger worden e.d. maar aan de andere kant...IK WIL HET ZOOOO GRAAG!
    Het wordt gewoon zooo frustie! Vorig jaar was ik al zeker 1x zwanger geraakt in 7 mnd tijd.
    Maar goed ik doe maar gewoon rustig aan ofzo..ik weet het gewoon niet meer tis allemaal zo dubbel.

Nou ladies, kep 't nogal druk te aankomende tijd dus jullie zien me weer verschijnen!

Kus kus!

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Anette Top! En nu zeker genieten meid. Ik blijf je volgen hoor. ;)

@Sil thanks, ik steek zoals je ziet nog af en toe wel ff een neusie om de hoek. Nou we kunnen voorlopig ff samen balen dus. Jammer meis, ik had het je zo gegund. Op naar de volgende ronde dan maar.

Liefs en jullie zien me zo af en toe vast nog wel eens

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Annet, super voor je! Gefeliciteerd.

Ik ben vandaag de 12wk door, ook weer een mijlpaal.

Sil, even rust is ook niet raar hoor, dat zal je vast goed doen :)

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lexie, over de grens heen, moet goed voelen.
    Wij zijn gisteren naar de Dijk geweest en viel wel tegen de hele avond staan. Ik ben vaak duizelig, bleh. Maarrrr we hebben het eerste shirtje gekocht, een mooie babyshirt van de Dijk met de tekst: we zijn net pas begonnen.
    Mijn ouders hebben we het gisteren verteld en zoals verwacht was het geen nieuws, ze wisten het al. Mijn moeder had al tegen mijn vader gezegd dat ie het maar moest vragen maar zo beschermend als mijn vader is deed ie dat niet. Vond het sneu als het niet zo zou zijn.
    Vrijdag ben ik van het werk naar huis gegaan en ik zie er ook enorm tegenop om morgen weer te moeten. Ben zo draaierig. Misschien maar even hb prikken of zo.
    Lexie, heb jij nog kwaaltjes of voel je je prima? Dat zou mooi zijn hoor.

Sil, je moet je niet te druk maken ook nog tijd voor je lieve mannetje nemen hoor.. Maar volgens mij is dat bij jullie niet zo´n probleem ;)
    WE horen weer van je in rustigere tijden.
    Wij gaan vrijdag op vakantie dus zal wel even rustig worden rond mijn persoontje hier.

Liefs Anette

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hoi Annette,
    Kwaaltjes heb ik eik amper gehad en nog niet.
    Ben wel heel moe, kan smiddags wel slapen en doe dat ook zo nu en dan. Verder moet ik op tijd eten, anders wordt ik wel wat naar in mnlijf, maar verder......
    Nee ik heb totaal geen klagen.

grappig dat je ouders het al wisten.

Ik wens je alvast een fijne vakantie!

11. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    He Anettje ik wil je voor vrijdag nog even een super goeie, leuke, fantastische, gezonde, gezellige, om nooit meer vergeten te vakantie wensen. :p Ga genieten en doe voorzichtig. ;) We horen vast wel weer wat van je wanneer je terug bent.

Dikke knuffel Abby

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hallo allemaal

Gisteren vakantie gekregen, heerlijk. Nog veel te doen voor we weggaan maar dan kunnen we ook lekker genieten.
    Abigail, lief dat je aan me denkt. En misschien laat ik tijdens de vakantie nog wel even iets horen. Ik denk dat we het erg druk hebben als ik zo het programma zie.
    Lexie, fijn dat je niet zo veel klachten hebt. Ik eet ´s ochtends om het vervolgens er weer uit te gooien. het voordeel daarvan is wel dat het misselijke gevoel wat wegtrekt. Echt fijn is het niet. Ben benieuwd hoe het op vakantie zal gaan.
    Sil, nog steeds zo druk? Hoest verder?

Ik ga nog even terug naar mijn bed. Vriendje is vandaag jarig en ik heb hem net het boek van Kluun gegeven: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Vond ie erg leuk. Rest krijgt ie vanavond.

Liefs ANette

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Anette, lekker hoor je vakantie is zooo dichtbij. Ga lekker genieten he meis!

Hier alles goed. Mijn nieuwe jobje valt zo nu en dan een beetje tegen. Tis me veeeeeeel te rustig ik ben reuring om me heen gewend. Maar goed...ff doorbijten en het komt allemaal goed.
    Verders lekker druk....maar eigenlijk niet veel bijzonders te melden.
    Tja dat ik ook mega toe ben aan vakantie maar ja ik moet nog tot oktober wachten :(
    Ik slaap slecht en ben ook mega moe daardoor maar goed ook dat zal wel weer goed komen.
    Binnenkort is er bij ons in de buurt weer feestweek dus....dan heb ik een paar dgn vrij. Oja het enige is, is dat dat volgens mij gelijk loopt met mijn NOD hmmmmmm spannend dus allemaal!

Groetjes en fijne vakantie meis!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hai Silla,
    Gewoon lekker rustig aan doen meid, beetje eerder op bed misschien zo dat je wat kan bij tanken? Nieuwe jobs zijn altijd zwaar vermoeiend.

Hai Annet,
    Naar joh dat jij er zo misselijk van bent, hoop voor je dat het gauw minder zal zijn.
    Enneh het boek van Kluun heb ik ook, je lacht je rot zoals hij de dingen omschrijft :D

Allemaal fijne dagen, of fijne vakantie als je bijna gaat.
    Groetjes
    Lex

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hallo allemaal

We zijn weer terug in het land. Een super vakantie!
    Heel veel gezien, zelfs de big5! Zo mooi allemaal die beeste. Lekker gegeten maar de keuze was voor mij beperkt, veel soorten bief maar durfde ik niet. We hebben ook heerlijk weer gehad, zo´n 24 graden overdag maar ´s nachts tegen het vriespunt met als gevolg snotverkouden nu (ook dankzij de airco in de bus).
    Met mij gaat het verder goed, netjes het ontbijt weer terug gegeven aan het hotel en dan ging het wel weer.
    Morgen weer een nieuwe echo, ben er wel zenuwachtig voor moet ik zeggen.
    En we hebben walvissen gezien, wat zijn die beesten groot zeg, echt enorm. Wel super.

Hoe is het met jullie allemaal?

ik ga weer even terug naar mijn bed want ik ben me toch moe, dus nog even slapen-

Liefs Anette

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Annetje!

Goed om te horen dat je ondanks de zwangerschapsymptomen toch een heerlijke vakantie gehad hebt.
    Spannend morgen, en jeetje meis de 1ste mijlpaal is al voorbij !

Hier gaat alles relaxed! Ik ben zojuist wel ongi geworden maar ja het zij zo....

Verder ben ik weinig op het forum maar goed deze topic sla ik nooit over hihihhihi.

Liefs Silla

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Welkom thuis Annette! En feli! Je bent door de kritieke fase heen, super! De echo wordt vast en zeker prachtig, maak je geen zorgen!

Hoi Sil, balen van je ongi, ik blijf duimen en hopen voor jou en andere dames dat er toch ooit een wonder langskomt net als bij ons....

Hier alles oké. Ook erg moe dagelijks, vaak een middagslaapje. Erg jankerig ook om het minste en geringste. Maar als dat alles is.........

Fijne avond!

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Kep het gister erg zwaar gehad....
    Bij ons in de buurt is er feestweek, gezellig met z'n allen een borrel drinken en bijkletsen.
    Mijn beste ( 20+ wkn zwangere) vriendinnetje was er ook, ze straalde helemaal, ze zag er goed uit. Komen we opeens een kennis van haar tegen en die verteld dat ie in Feb. 08 vader wordt, vervolgens komt een andere gozer aan mijn vragen EN wanneer wordt jij nou eens zwanger. Ik sla gelijk over in mijn beschermingsmechanisme, doe mijn "ik kan alles hendelen" masker op en maak een 1 of andere goeie grap om er maar vanaf te zijn. Dit alles in een tijdsbestek van 15 minuten.
    De avond is verder gewoon gezellig verlopen, maar toen ik thuis kwam barste de tranen los! Man man wat baalde ik als een stekker! Zeker nu mijn 3e beval datum in de buurt komt pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

By the way...(je moet ervan houden) maar ik heb een nieuwe tattoo laten zetten...3 kleine sterretjes en 1 ietwat grotere op mijn voet. De drie sterren staan voor de aantal MK's c.q. kindjes echter was de laatste MK hoogstwaarschijnlijk een 2ling. Dus de grote ster symboliseerd mijn overleden oma en opa incl voor de vermoedelijke 2ling.

Anette hoe laat ga je voor de echo?
    Lexie, ook goed om te horen dat het lekker met je gaat. Tja die hormonen he, hihhihihihhi. Doe lekker rustig aan meis!

Kus Silly

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hoi SIl,
    Zo begrijpelijk dat je er ff flink doorheen zat. Ik ken dat gevoel zooooooooo goed!
    Been there, done that...
    Sommigen mensen kunnen zulke ongevoelijke horken zijn en niet stilstaan bij dat er wel eens wat aan de hand kan zijn waardoor je nog niet zwanger bent.

Wat doe je dan trouwens? Vertel je hoe het zit?
    Ik deed dat vaak wel, puur om hun de mond te snoeren omdat ze dan vaak niet meer wisten wat ze moesten zeggen.

Maar au wat doen zulke opmerkingen zeer, ik voel het nog al ik er aan denk.

Wil je een foto laten zien van je tattoo? Ik ben eik wel benieuwd, ik zou het zelf niet zo gauw doen, maar vind het vaak wel mooi bij een ander.

Dikke knuf !

Annette, waar blij jij met je mooie echo?

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, vervelend zeg, ik snap heel goed dat je je er zo rot door voelt. Misschien had je toch eens moeten zeggen hoe het ervoor staat maar dat doe je inderdaad denk ik ook niet. Zo lomp is dat om dat zo te vragen.
    Wij zijn al bijna 15 jaar bij elkaar en hebben deze opmerking ook al vaak gehad en zelfs toen we niet met kinderen bezig waren vond ik het een vervelende opmerking, laat staan jij nu.
    Meid, die tranen moeten eruit, en ik hoop echt zo hard voor jullie dat het snel gaat lukken.
    Op zich houd ik wel van tattoos maar ik heb er zelf geen. En vooral als ze een of andere betekenis hebben is het mooi is mijn mening. Dan zit er ook iets van gevoel achter.
    Ook een stukje verwerking hoor.

Lieve Sil, ik geef je een dikke knuffel en je weet het, als er iets is, gooi het eruit.

Liefs Anette

Deel Deze Pagina