Gisteren heb ik een goede echo gehad, is goed gegroeid en heel druk... Tevens combinatietest laten doen, mijn arm is helemaal blauw nu, geweldig geprikt en over een paar weken krijg ik de uitslag daarvan. Groetjessssssss
Hi ladies, thanks for the support. Gezien we allemaal een beetje aangeschoten waren heb ik het gelaten voor wat het was en gezegd " wanneer de natuur het toelaat". Verder weet ik gewoon heel goed mijn masker op te zetten, maar later komt het er toch uit. Goed om te horen dat de echo helemaal goed gaat. Wat houdt overigens een combinatietest in? Ik ga zo ff proberen om de foto erop te zetten... Laterssssssssssssss
He Annetje! Goed om te horen dat je weer heelhuids terug bent en het zo naar je zin hebt gehad. En toppie 13 weken dat moet een hele geruststelling zijn. Whow zou willen dat ik ook weer zover was. Lekker hoor nu kan je gaan genieten. Nou Sil wij kunnen samen kniezen. Kom gaan we ff in een hoekie zitten janken. hihi Ik zit ook nog steeds niet ok in mijn velletje na het bericht te hebben gekregen dat mijn zusje nu zwanger is (sorry Lex en Annet dit hebben jullie ff gemist). Even een update. Deze maand was ik een week overtijd en ben uiteindelijk toch "ongi geworden". Ik heb heel sterk het vermoeden dat het weer een vroeger misser was. Ik heb me namelijk ff zwanger gevoeld en lang last van mijn borsten gehad. Normaals stopt dit 2 dagen voor mijn ongi en nu was dat niet zo. De ongi was vrij hevig en ik had behoorlijk last van mijn buik. Daarnaast ben ik nooit overtijd en ik was de maand daarvoor zelfs een week te vroeg. En dan het humeur dat ik daarna had, echt mega mega labiel. Heb de longen uit mijn lijf gejankt, mede in combi met het bericht hieronder want......... Precies op dat moment vertelt mijn zusje me dat ze zwanger is. Hoi hoi. Normaal zou ik daar natuurlijk super blij mee zijn, maar ik kan het gewoon niet handelen. Kan hier gelukkig wel goed met dr over praten, dat scheelt. Ik vind het zo balen voor haar dat ik het zo voel, ik voel me daar ook nog eens erg schuldig over. Ik vind het dubel lullig omdat dr vriend er ook helemaal niet blij mee is/was. Die wil eigenlijk geen kids en dat had ie ook duidelijk tegen dr gezegd. Ergens heeft ze het een beetje afgedwongen. (inmiddels heeft hij zich er wel bij neergelegd hoor, tenminste dat zegt ze). Ja en zo'n stelletje is dan in een keer zwanger van een achtergebleven plakken zaadje. Grrr. Afijn ik ben waarschijnlijk gewoon stinkend jaloers, dat is wel duidelijk. Blijkbaar hebben de vorig mk's toch meer met me gedaan dan ik dacht. Of was dit de druppel? Gelukkig heeft ze alle begrip voor mijn gevoel die schat en we komen er samen denk wel doorheen. We hebben uiteindelijk toch ook weer een hele sterke band. T moet zijn plekkie ff krijgen. Ach en tante zijn is ook leuk! Oh ja ff wat anders. (poeh wordt wel een heel verhaal zo. hihi) Ik hoorde weer van een collega dat zij ook meerder mk's heeft gehad en dat de oorzaak bij haar diabetes was. Daar checken ze normaal niet op. Ze raadde mij aan toch eens hierop te laten testen. Ik heb er mee gewacht omdat ik me niet gek wilde laten maken met allerlei testen enz. Maar na deze laatste vermoedelijke misser, vond ik het toch tijd worden. Dus ik mijn gynacoloog gebeld met de vraag hoe dit zat en hij vond het niet verkeerd om mij daar op te laten testen. Dus van de week mag ik weer wat bloed afstaan. Nou ja laten we alles maar uitsluiten. Sil ik vind je tatoo helemaal cool. 8) Ik hou niet van alle tatoos. Maar ook ik heb er zelf ook over gedacht om een subtiele bloemensliert op mijn voet te zetten, als een soort teenslipperbandje. Ik had hem bijna van mijn husband gehad voor mijn verjaardag vorig jaar, maar ja toen was ik ineens zwanger. Dus dat ging niet door. Wie weet ga ik ook nog wel een keer overstag. Ehhh is t erg pijnlijk? Meiden toch wel weer ff leuk om jullie te spreken. En Sil.........................t nekt ons af en toe maar wij komen er ook wel hoor. Samen gaan we weer vol goede moed deze maand in toch? Dikke knuf en sorry voor het lange verhaal.
Hi Aby... Balen dat je het de zwangerschap van je zus niet altijd kunt handelen maar ja tis ook weer zooo begrijpelijk! Wat betreft de diabetes ik ben wel getest op diabetes na mijn 3e zwangerschap...dat was o.a 1 van de vele testen. Maar mss kwam dat ook omdat mijn moeder diabetes heeft. Maar je kunt idd vragen of je er op getest kan worden. Ik heb een ZEER LAGE pijngrens en het deed ECHT geen pijn, het was uiteraard geen prettig gevoel maar ik heb geen traan gelaten! Dus mocht je het willen doen...DOEN! Maar ladies have to run want...ik heb vlooien ontdekt in mijn huisje...pffffffffffffff wat een ellende. Katten zijn behandeld maar ik zie ze nu overal vandaan schieten...wat een hel... Je ontkomt er gewoon niet altijd aan hoe schoon je ook bent, maar ik vind het erg! Mss tot straks!
Hihi nou Sil jij bent de avond zoet, ga je ze één voor één vangen? Tja inderdaad katten zijn leuk, maar als het warm weer wordt.........heb je dr ineens heeeeeeeeel veel beesies bij. Mijn mams had ook diabetes. Wel de ouderdomsvorm, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer de juiste benaming te zijn omdat deze vorm tegenwoordig ook bij jonkies voorkomt. Dus tja........ We zien het wel. Prikkie meer of minder, wel jammer dat ze het niet gelijk hebben gedaan. Ik heb niet zo'n hele lage pijngrens, ik kan wel wat hebben, dus t zou me moeten lukken dan hmmm....... ga dr toch nog eens over nadenken. Tot nu toe lopen we samen al met alles bijna gelijk op dus waarom dit ook niet hihi. T zou een leuke beloning zijn na al die shit.....Nahhh ga dr eerst nog maar ff goed over nadenken voordat ik weer iets in een opwelling doe. (is het nogwel een opwelling als je er al zo lang over denkt, volgens mij meer een kwestie van beslissen). Meid rennen achter die vlooien, is goed voor de lijn.
Hoi Sil, ik vind je tattoo mooi, zoals ik al zei houd ik wel van tattoos met een betekenis. Hoe is het met de vlooien? Lijkt me niet zo prettig om die weg te moeten krijgen, succes ermee. Abigail, fijn om weer van je te horen maar wat een verhaal zeg. Eerst je ongie, en dan je zus die zo te lezen ook nog eens ´zomaar´ zwanger is geworden. Is wel oneerlijk. Ik vind het wel heel goed van je dat je je gevoelens met haar hebt besproken, ik denk dat dat ook belangrijk is. Maar een vriend die ineens anders denkt? eerlijk gezegd geloof ik dat nooit zo, maar je weet het niet. en natuurlijk ben je jaloers, zou ook raar zijn als dat niet zo was. je wilt zelf ook zo graag! Het is echt niet zo dat je het haar niet gunt maar dat is heel iets anders. heb je al bloed laten prikken? En dan ook nog van die zwangere mutsen hier die zeuren over misselijkheid. Voor jullie allebei, ik blijf echt super hard duimen voor een mooie banner bij jullie. Hier de laatse vakantiedag en dan 3 dagen achter elkaar werken, bah echt geen zin in en ik vind het ook nog best veel moet ik zeggen, red ik normaal gesproken al bijna niet met mijn schouder en nu mag ik geen pijnstillers innemen. Het ergste met werken na de vakantie vind ik altijd de tijd tot de volgende keer vrij en dat ik altijd lang tot kerst. Maar dan heb ik ook meteen lang vrij.. Vandaag nog controle gehad bij vk, hartje gehoord en ik kan altijd langskomen als ik het niet vertrouw, vond ze ook heel normaal. Elke 4 weken heb ik nu controle dus dat is wel fijn. Nou meiden, vind het allemaal heel vervelend voor jullie. Ik hoop dat lexie en ik ook wel een beetje laten zien dat het wel goed kan gaan. Een hele dikke knuffel voor jullie, Anette
Hee daar is Abby ook weer, hoi! Leuk je weer te zien. Begrijpelijk je reactie op je zusters nieuws. En idd dat gevoel van vroege misser, herkenbaar. Ik heb vaker vol overtuiging gedacht dat het bingo was en dat ik dan wel ongi werd max een paar dagen later... dus tja... ik geloof er ook wel in. He maar wat fijn dat je zus wel veel begrip heeft voor je en dat je er met haar over praten kunt. Dat is zoveel waard! Ik had er alles voor gegeven om dat met mijn broer en schoonzus gehad te hebben... Ik heb ze 6 jaar neit gezien en nu doen ze opvallend veel hun best om weer in een goed blad bij mij te komen door steeds te mailen hoe het met me gaat enzo. Tja in ellende niet dan ook bij blijdschap niet, vind ik. Ik vind het zo doorzichtig, bah Arme Sil met al die vlooitjes, moet er neit aan denken. Been there, done that! Wij hebben 3 katten, maar het goede nieuws is dat sinds we in dit huis wonen en overal laminaat of zeil hebben, ze er geen last meer van gehad hebben. Wel is het zo dat ze niet buiten komen dat scheelt ook de helft, maar ze hebben er evengoed wel last van gehad toen we nog vloerbedekking hadden hoor. Succes met de termination Enneh Abby lange verhalen mogen ook best hoor, geeft toch niets?! Annet jij ook de groetjes (ja zo sneu als ik het alleen tegen de overige meiden heb ) Jammer he dat vakantie ook over gaat Ik moet nog vakantie krijgen, ws in september ofzo, dan gaan we met het kamertje aan de slag! en idd daarna het lange verlof, die van mij begint net voor de kerst denk ik. Fijne avond allemaal!
No problem hoor Anette, dat gezeur over misselijkheid en zo. Van jullie kan ik het zeker hebben. Ach en zoals ik al zei dat met zus komt ook helemaal goed. Ik merk dat mijn gevoel al begint te veranderen. Thnx voor jullie support dat levert zeker ook een bijdrage. Ga me zelf ook maar weer focussen op andere dingen dan alleen zwanger worden. Afgelopen tijd ging dat ook goed en dan zien we wel wat er van komt. En anders volgend jaar eindelijk duiken en weer uitkijken naar een grote reis. Maarrrr we blijven voorlopig toch nog even dooroefenen. Lex; jammer dat die band verstoord is met je broer en schoonzus. Kan me voorstellen dat je nu denkt "zak nu ook maar door de stront" hihi. Ik zou zo'n kop ook hebben. Hmm tenzijn ze toch nog even hun best blijven doen misschien. Wie weet hebben ze ineens het licht gezien. Sil vlooienplaag al onder controle?
Vlooien lijken verhuisd te zijn hihihhihii. @Anette....je zgn. gezeur over misselijkheid mag best hoor gekkie... @Lexie...wat vervelend om te horen over je broer en schoonzus maar wie weet komt het ooit nog wel eens goed. @Abi...MOOI vooruitzicht een duiken en een mooie reis. Ladies ik zit de laatste tijd niet lekker in mijn vel...en dan de nadruk op vel! Ik ben zo vreselijk dik geworden...ik ben zeker in een jaar tijd 10 kilo aangekomen...en ik moet nu echt concluderen...ik heb overgewicht. Het lijkt ook wel of ik een vervormd beeld van mezelf heb. Als ik mezelf (in gedachte) zie, zie ik wel een volslanke vrouw maar die er wel gewoon mag zijn. Vorige week zijn er veel foto's gemaakt tijdens de feestweek en ik kreeg een hartverzakking...man wat ben ik dik geworden! En nu zit ik met een dilemma...afvallen of niet. Want tja als je afvalt en zwanger wil worden lijkt mij nou niet echt gezond. Maar ja mocht ik zwanger worden en er vanuit gaan dat ik zeker 20 kg aankom ben ik ruim over de 100kg! Ik kan wel janken vandaag ook voor het eerst weer op de weegschaal gestaan en poehhhh de weegschaal riep nog net niet "Deze weegschaal is niet geschikt voor olifanten". Wat moet ik nou?! Ik wou dat ik morgen wakker wordt en gewoon 25 kg kwijt ben...dan ben ik al happy!
Ohohwww Sil! Een heel herkenbaar probleem! Ook mijn zelfbeeld is anders in de spiegel in in mijn hoofd dan dat ik op foto's zie. Die foto's zijn schocking. Wie het ook nog waagt een foto in deze toestand van mij te nemen die........... .......nou ja is zijn leven dus niet zeker. hihi Door alle zwangerschappen ben ik steeds iets aangekomen. Ik denkt toch gauw 7 kilo totaal. Tja en het komt er wel aan maar gaat er niet af. Ik wilde eerst niet lijnen omdat dat afgeraden wordt als je zwanger wilt worden ivm afvalstoffen enzo. Ik bedacht me dat als dat nog ruim een jaar op zich laat wachten ik straks inderdaad niet meer door de deur kan. Ja daaaaaaaaaaaag dat gaat dus niet gebeuren! Dus...........................wat ik nu doe..................is toch maar weer meer bewegen (ben nu toch echt weer een beetje begonnen met hardlopen. pffffffffff), doe mijn buikspieroefeningentjes weer 1x per dag en ben toch op mijn eten aan het letten. Ik eet vooral gezond, niet teveel vet dus en kleiner porties (1 bord ipv 2 hihi) en snoep nauwelijks meer, oh ja en ben ook wat gaan minderen met die rosé. Zuip me nu helemaal klem aan t water. Ik bedoel volgens mij kan dat lijnen alleen maar kwaad als je dat heel drastisch doet, maar een kilo'tje in de 2 weken of zo moet toch kunnen volgens mij? Zodra ik weet dat ik weer zwanger ben stop ik er gelijk weer mee. De rest van de schade haal ik daarna dan wel weer in. En ach als we tijdens die zwangerschap ook niet buiten ons boekie gaan moeten die extra kilo's ook wel mee gaan vallen. Kop op meis we hoeven ook niet super skinny te zijn (dus zet die 25 ff uit je hoofd, 5 is ook voorlopig ff ok) maar als we t een beetje in de perken gaan houden, voelen we ons denk al een stuk beter. Ik ben dr al weer 1,5 kg kwijt. Kussssss
Hi Aby... Het letten op eten e.d. ben ik ook mee begonnen. Maar ik merk er nog niets van... Ook ik ben na mijn 2e en 3e MK dus veel aangekomen (daarvoor was ik dus ook al volslank), ik ben dan ook (zoals ze dat noemen) een emotionle eter. Net ook ff het www op gegaan en heb bij mij in de buurt een sportschool gevonden speciaal voor vrouwen...met een 30 min. workout 3x per week! Dus een vriendinnetje gemaild of ze met me mee wil. (nog geen reactie ontvangen). Ik weeg nu rond de 90 kilo! En ik ben niet zo groot dus ik heb echt overgewicht....Ik HAAT fitness vind het gewoon te saai, maar gezien ik het niet meer in me heb (qua conditie) om mijn vechtsport verleden op te pakken, kan ik niet anders dan dat. En daarom lijkt die 30 min. workout waar alle probleem gebieden worden aangepakt en je conditie van stijgt lijkt me dan wel wat. Maar ik MOET er echt wat aan doen want ik ben nu gewoon echt niet gelukkig.
Sil T is de ellende van ons vrouwen, volgens mij maken mannen zich hier inderdaad minder druk om. Ik heb ook heel lang gefitnessed en was tot 2 jaar terug daar ook erg fanatiek in. Zat om de avond in de sportschool. Daar is op een gegeven moment de klad in gekomen en ik heb het nooit meer op kunnen pakken. Echt vet balen. Met nadruk op vet want dan kweek je sneller dan spieren. Tjonge jonge. Dus nu probeer ik weer een beetje hard te lopen maar ik moet me daar ook echt toe zetten hoor. Heb steeds wel weer een smoes om het niet te doen. Maar t moet, t moet, t moet...........neeeeeeeeeeeh ik wil t, ik wil t, ik wil t. pffff Ga t zo nog ff proberen. Nou ja t is altijd beter om te fitnessen en hard te lopen dan ons zo te voelen. Dus laten we dat maar voor ogen houden dan. En bij sporten gaan we ons als het goed is alleen maar beter voelen. Kan je trouwens niet op de fiets naar je werk of zo, dat doet ook al wonderen en is niet zo drastisch. Wat betreft conditie dat bouw je best snel op hoor heb ik gemerkt. Meid laat je niet gek maken he. Doe het vooral om je lekker te voelen en niet voor anderen. Kop op we gaan dr gewoon tegenaan. En die paar kilo'tjes en anders snel zwanger worden (nog leuker eigenlijk). Knuf
Mijn man is ook erg gevoellig voor aankomen e.d. zelf is ie zo slank als ik weet niet wat maar als bijv. zijn moeder zegt (die uiterlijk erg belangrijk vind) dat ie is aangekomen sport hij 3x in de week om het er weer af te krijgen. Ik merk ook aan hem dat ie ziet dat ik niet gelukkig ben vanwege mijn uiterlijk. Ik had vroeger maatje 38 dat ik hem leerde kennen en nu maat 44/46. Hij baalt ervan dat ik me zo voel en ik merk ook aan hem dat ie niet weet hoe hij ermee om moet gaan. Zeker omdat ie zelf uit een gezin komt waar iedereen slank en sportief is. Hij zegt dat ie wel dat ie me nog mooi vind maar ik zie dat hij zich zorgen maakt om mijn gezondheid (mijn moeder is ook erg zwaar een heeft o.a. suikerziekte) en hij wil gewoon niet dat ik dat ook krijg. Ik moet dus wat doen voor mezelf zodat ik weer lekker in mijn velletje zit en me niet zorgen hoef te maken om mijn gezondheid (ook niet wanneer ik zwanger ben) en als ik lekker in mijn velletje zit (geestelijk en fysiek) dan hoeft mijn mannetje zich ook geen zorgen meer te maken...de lieverd! Ik woon 5 min. van mijn werk vandaan...ik ga ook wel op de fiets maar om nou te zeggen dat ik zwetend op mijn werk aankom nee niet echt...tja alleen als ik wind tegen heb hihihhihi. Dus dat wil ik nou niet een echte workout noemen hihihhihi. Sonja Bakker ook geprobeerd ging er wel snel af maar ik voelde me wel erg zwak de gehele dag. Net een reactie gehad van mijn vriendinnetje...haar collega is 19 kilo afgevallen door een afslankcursus bij een dames sportschool (een andere die ik bedoelde) alleen door gezond eten (voor het hele gezin) en sportbegeleiding. Tis wel duur maar ja dat is wel een mooie combi. Zit nu al 3 dgn ziek thuis dus puf heb ik nu niet maar ik MOET echt wat doen dus ik hoop dat we ons a.s. zaterdag gaan inschrijven en maandag aan de slag gaan! Hardlopen hihihhihi heb ik vroeger elke dag gedaan maar met mijn grote zware (.)(.) krijg ik last van mijn rug (ondanks een sport BH) dusss dat laat ik maar ff. Maar goed ik ga maandag eraan beginnen! Tja als ik mag kiezen kies ik eerst voor het zwanger worden/zijn en dan pas voor het afvallen maar het is voor mezelf en straks ook voor mijn zwangerschap gezonder dat ik wat kilotjes kwijt ben. Maar goed de instelling is er dus ik moet er gewoon wat mee doen.... Let the games begin whahaahahaha
Nou Sil, heel frustrerend zit die man van mij ook strak in het vel inclusief wasbord. Bahhh Maar hij is ook de hele dag in de weer terwijl ik met mijn kont op een stoel zit. En ipv broodjes, creeer ik Turkse broden. Niet echt eerlijk. Maar goed heb net weer een rondje gedaan en t gaat steeds een stukkie beter. Ipodje op mijn oren met Armin van Buren op en dan gaan die beentjes als een tirelier hihi. Nou ja ff dan want 1,5 straat verder nekt mijn conditie me weer. Ik moet dus nog wel doorzetten hoor. Zou ik dat hardlopen echt nog een keer leuk gaan vinden? Daggie rust en dan probeer ik het zaterdag nog een keer. Ohohw t wordt nog wat met ons haha. Conditie opbouwen is nooit verkeerd. He en sporten is sowieso goed voor je geestelijk gestel. Maar ik zou ff informeren in hoeverre je mag afvallen als je bezig bent om zwanger te worden, voordat je te fanatiek gaat afvallen. Ohh over suiker gesproken. Ik heb me vanmorgen even laten prikken in het ziekenhuis. En net even gebeld. Alles ok. Dus dat is ook uitgesloten. Nou nu weet ik niet waarop het nog mis moet gaan met dat zwanger worden. Het kan nu echt bijna niets anders zijn dan dikke pech. Balen dat je ook nog eens niet lekker bent joh, dat hangen thuis versterkt t gevoel natuurlijk ook nog eens. Gewoon ff lekker alles van je af zaniken hier, dat helpt altijd goed. En inderdaad we gaan dr gewoon wat mee doen. Hup we hebben het helemaal zelf in de hand. Weg met de Turkse broden en op naar een gezonde zwangerschap. Girl Power!!! Wat zijn die Lexie en die Anette trouwens stil. Liggen zeker de hele dag de snurken met die zwangerschapshormonen van ze . He lady's leven jullie nog?
pff ja leef nog hier Heb het druk gehad. Manlief jarig dinsdag dus wel gewoon werken en visite en gister kwam mijn beste vriendin de hele dag, zij woont in Limburg ik in Flevoland dus zo vaak zien we elkaar neit. Kortom lekker girls day out, lekker shoppen, uit lunchen ed, heerlijk bijteuten. Maar wel vreselijk vermoeiend zulke dagen na elkaar. Dus ff weinig tijd/puf gehad om mn gezicht hier te laten zien. Tja die gewichtsproblemen..... ik bener niet in thuis. Heb ook niet het idee dat de mk daar iets in verandert hebben. Wel begon ik wat breder te worden, maar dat weit ik aan de leeftijd ofzo. Tsja en nu let ik er helemaal niet op, hoe meer buik hoe beter Ik wil pronken! kan mij niet snel genoeg gaan. Nee ik heb me er nooit druk om gemaakt, maar heb ook altijd een prima figuur gehad, niet te dik, maar zeker ook niet slank... Ik zou Sonja bakker voorstellen idd, ik hoor daar goede berichten over, maar ja als je dat al hebt geprobeert...moet je toch wat anders zoeken idd. Succes iig! Overigens is mijn man na zn 30e (9jaar geleden) ineens enorm gegroeid. Ik trouwde een wasbordje, maar daar zie ik nu niets meer van. Het is nu een knuffelbuik geworden en goed verdeeld wat steviger. Dus zo kan het ook Verder weinig nieuws van dit front, ja ben moe en vanavond krijg ik weer een vriendin, dus morgen of vh weekend meld ik me wel weer. Fijne avond dames!
pff ja leef nog hier Heb het druk gehad. Manlief jarig dinsdag dus wel gewoon werken en visite en gister kwam mijn beste vriendin de hele dag, zij woont in Limburg ik in Flevoland dus zo vaak zien we elkaar neit. Kortom lekker girls day out, lekker shoppen, uit lunchen ed, heerlijk bijteuten. Maar wel vreselijk vermoeiend zulke dagen na elkaar. Dus ff weinig tijd/puf gehad om mn gezicht hier te laten zien. Tja die gewichtsproblemen..... ik bener niet in thuis. Heb ook niet het idee dat de mk daar iets in verandert hebben. Wel begon ik wat breder te worden, maar dat weit ik aan de leeftijd ofzo. Tsja en nu let ik er helemaal niet op, hoe meer buik hoe beter Ik wil pronken! kan mij niet snel genoeg gaan. Nee ik heb me er nooit druk om gemaakt, maar heb ook altijd een prima figuur gehad, niet te dik, maar zeker ook niet slank... Ik zou Sonja bakker voorstellen idd, ik hoor daar goede berichten over, maar ja als je dat al hebt geprobeert...moet je toch wat anders zoeken idd. Succes iig! Overigens is mijn man na zn 30e (9jaar geleden) ineens enorm gegroeid. Ik trouwde een wasbordje, maar daar zie ik nu niets meer van. Het is nu een knuffelbuik geworden en goed verdeeld wat steviger. Dus zo kan het ook Verder weinig nieuws van dit front, ja ben moe en vanavond krijg ik weer een vriendin, dus morgen of vh weekend meld ik me wel weer. Fijne avond dames!
Lexie denkt ook, meteen maar 2 keer posten. Gisteren nog even op bezoek geweest, daarna tot half 11 aan de telefoon gehangen en toen snel naar bed, niet geslapen om vandaag weer gezond (ehum) op te staan. Nu even zeuren, de hele dag zo misselijk, om 14.00 uur over moeten geven, eindelijk toen maagkrampen, klapte dubbel, grrr. En nu moe en nog steeds niet lekker. Zwangere collega heeft me aangemoedigd, gaat over. Jippie. Daarbij ook nog druk met het maken van een foto-album van onze vakantie. Ik ben er eentje digitaal aan het maken maar schiet niet echt op. Moet er eens echt voor gaan zitten. Tja en jullie verhaal over kilo´s, been there done that. Ik heb bij de ha een verwijsbrief gehaald voor de dietiste. Krijg je hele goede voedingsadviezen, ik eet te weinig waardoor mijn lichaam alles opslaat. Maar vriendje van mij mag ook wel een aantla kilo´s kwijt hoor, zijn buik mag er wezen. Hij heeft het een beetje gehad met sporten dus is naar iets anders op zoek. En ik, volgend jaar intensief lijnen................... let meer op wat je eet, eet mager vlees, veel groenten en veel drinken. Maar dat is niets nieuws denk ik zo. Sonja bakker heb ik gedaan, veel afgevallen maar volgens dietist te weinig voedingsstoffen. Volgens haar wel een goede aanzet maar je moet je eetgewoontes veranderen.. tja, die lekkere chips ook altijd! Dus meiden, succes met de beweging.... Liefs Anette