Haha Lex inderdaad dubbelop aanwezig. Lekker drukke gezellige dagen. en wat heerlijk om niet op je figuur te hoeven letten. Ik ben niet superstevig maar moet nu wel gaan opletten. (vind mezelf nu 10 kilo te zwaar) En zoals ik al zei, 3x zwanger is 3x 2,5 kilo erbij. Ach komt wel weer goed. We blijven in beweging. 8) Kan me voorstellen dat jullie allebei (Anette en Lex) in de mood zijn van; showen die buik Ik zou hetzelfde hebben denk. Gaaf hoor. Ahhh vandaag had ik weer wat. Een collega'tje van mij vertelde me dat ze zwanger was (ik wist het eigenlijk al van een ander collega). Ze zat er helemaal over in om het me te vertellen. Ik dacht in eerste instantie dat ze me iets vervelends ging vertellen zo keek ze erbij. Ze stond bijna te grienen. Ze vond het zo erg voor mij. Ze heeft zelf hiervoor ook een MK gehad dus ze weet wat je dan kan voelen. Arme mens heeft zich helemaal voor niets druk gemaakt want ik gun het dr juist zo. T is zo'n liefie en ik wist t toch al. (maar goed dat wist dat arme kind niet). Maar ach zij heeft dr zo voor geknokt. Heeft eerst heel lang in het IVF circuit gezeten en toen ze aan de beurt was is ze toch op natuurlijke wijze zwanger geworden. Mooi kindje gekregen en daarna weer zwanger maar een MK ongeveer gelijk met mij. Maar ze is er zo blij mee. Hoe kan je het dan nog erg vinden voor iemand. Nou meiden van het weekend heb ik denk weinig tijd om even mijn neus te laten zien. T wordt een warm en druk weekend. pffff Liefs Abby
Heej Abi, wat een goede reactie en leuk dat je blij voor haar kunt zijn. Ik snap best dat je collega het er moeilijk mee had om het te zeggen. Kan ik me best voorstellen. Nou, vandaag naar kamertjes gekeken, wat zijn die krengen duur zeg. Daarbij voelde ik me nog niet echt thuis in een babyzaak. Dus volgende keer beter. Maar eens eerst rustig achter internet kijken. VErder hebben we vanavond buurt bbq, geen zin in. waarom weet ik niet meestal wel gezellig dus daar hopen we maar op. Fijn weekend allemaal
Hi there all, @Lexie, heerlijk zo'n girlsday out hihihi maar kan idd vermoeiend zijn. Ook heerlijk dat je je geen zorgen hoeft te maken wat je gewicht betreft...geniet ervan! @Abi, wat heb je een lieve collega en wat goed dat je het haar zo gund. @ Anette, tja duur he die kamertjes, ga idd eerst ff kijken op i-net. Ik heb van een collega begrepen dat als je het via i-net koopt (maakt overigens niet uit wat voor zaken) maar dat je over het algemeen goedkoper uit bent! Ik hoop dat je vanavond het toch een beetje naar je zin hebt op de BBQ @All, hier alles goed. Ik was de hele dag misselijk, toen zat ik te denken..."Man het zou toch wat zijn als ik dat de 1ste 3 maanden van een zwangerschap heb...pfffffffff" hihihihhihihi. Maar goed het zal wel door de warmte komen en dat ik nog steeds niet helemaal lekker ben. Mijn moeder wordt maandag 50 jaar! (ja ja jonge mamma). Mijn broertje (= 18 jaar) en ik zijn net ff snel de stad in geweest, balonnen kopen, slingers en zuks. We hebben net gegiert van het lachen toen we het spandoek gingen maken het ziet er NIET uit maar we hebben het wat op geleukt met balonnen whahaahaha. Of mams het leuk vind of niet WIJ hebben er lol om gehad. Ze viert het maandag EN volgende week zaterdag. Dus maandag ochtend vroeg uit de veren want dan gaan we de voor- en achtertuin versieren en natuurlijk het spandoek ophangen...wordt ook weer wat hoor maar goed we zien wel de voorpret is al leuk whahahahaahha. Mannetje komt net thuis van boodschappen doen en dan moet ik het allemaal opruimen (stel je je voor dat ie het zelf moet doen ) dus ladies latersss
Ja, is wel even wennen maar ziet er mooi uit vind ik. Lekker fris. Ben alweer thuis van de bbq, mijn eerste stukje vlees viel niet goed, nu aan de warme melk. Ga straks nog wel even terug. Vind het ook wel lekker zo moet ik zeggen. Ga nog even aan het foto-album werken en dan zie ik wel wat ik doe. Dat is dan weer het voordeel van tegenover je huis de bbq. Moet wel als laatste blijven want het is me toch een lawaai daar, haha. Doei
zo ben ik alweer en ik kom even klagen. vanavond 4 keer overgegeven. Misselijk dus nu wil ik graag gaan slapen maar mijn vriendje wil niet mee want hij heeft al veel te veel op. Dus hij komt later een keer, ben ik het niet mee eens want dan ben ik weer wakker en uit ervaring weet ik dat het dan ook betekent niet meer slapen het eerste uur. Dus nu ben ik kwaad dat hij niet meegaat, fijn dat ie rekening met me houdt! Ben echt zo boos. Is dit stom?
NEEEEEEEEEEE! Echt niet stom, beetje consideratie in jouw toestand mag wel hoor. En zeker als je niet fit bent en overgegeven hebt. Je moet maar denken dat het de drank is die praat, want als hij goed bij zn verstand was, had ie wel anders gedaan (hoop ik dan maar) Ik had hier ook vreselijk kwaad over geworden als het mijn man was die zo met me omging. Mijn man is juist extra meelevend met me. Als ik zeg dat ik weg wil, dan gaan we ongeacht hoeveel hij zich op dat moment nog vermaakt. Gister waren we bij mijn oma op verjaardag, huis vol ooms en tantes en nichtjes en neefjes. Ik werd op een gegeven moment misselijk van de sigaren van 2 ooms van mij, dus stond ik steeds buiten (in mn eentje ;( ) Toen ik weer naar binnenging stelde mijn man al voor om naaar huis te gaan, hij had wel door dat ik niet happy was. Ik was ook al moe en kon wel janken op dat moment. Dus was erg blij dat ie dat wel aanvoelde. Kijk en zo hoort het nou, vind ik! Je draagt ook zijn kind en dat is op dit moment het enige wat hij in het hele verhaal kan doen, dus mag ie dat doen ook vind ik! Jammer dat ie dan ff nei drinken kan (althans niet teveel drinken kan). Magoe dat is mijn mening....... Wil geen relatieproblemen creeeren.... Ik hoop dat jullie eruit gekomen zijn samen vanacht en ik hoop dat je je weer veel beter voelt inmiddels. Knuf!
Hi Anette, NEE ook ik vind het niet raar dat je het er niet mee eens bent. Ik bedoel hij heeft het de hele avond naar zijn zin gehad dus dan mag ie idd wel ff rekening met jou houden hoor!. Dus voel je niet schuldig ofzo, ben je mal! Maar wat Lexi ook zegt is dat de alcohol praat en mss denkt ie wel van..ach het is in dezelfde straat dus het kan geen kwaad dat hij nog even blijft. Maar desalniettemin hij mag wel ff rekening met je houden. Ik zou NOG laaiender zijn geweest als jij alleen met de auto naar huis moest. Hoe laat is het uiteindelijk geworden dat hij thuis kwam? En...heb jij nog een beetje kunnen slapen? Groetjes Silla
Ben ik weer. Hij was om half 4 thuis, ik sliep nog niet echt, misselijk, emo enz. Hij dacht dat ik lekker lag te slapen en zag er dus geen probleem in dat ie langer bleef. Nou, ik heb hem wel even gezegd hoe ik er over dacht en nu is ie weer super lief voor me. ACh, kan een keer gebeuren maar relatieproblemen hebben we echt helemaal niet hoor, gelukkig. Af en toe wel eens een voorvalletje maar waar is dat niet en we praten het altijd uit. Dus ik ga weer even liggen we gaan straks lekker een ijs eten. Die stomme misselijkheid lijkt zelf nu nog met de week erger te worden. Men zegt dat het overgaat, geloof er geen bal van. Daarbij voelde ik me gisteren heel schuldig omdat ik ook nog eens bij alle felicitaties en wat een geweldige tijd dacht 'nou vind er geen bal aan'. Misschien waas het een combi van alles en heb even lekker gehuild en dat lucht wel op. Liefs dat jullie even wilden luisteren, vind ik wel fijn. Knuffel Anette
Ik dacht toch echt ff dat ik op een ander site zat. Maar nee hoor ik zit goed. Ziet er profi uit. Nou meiden jullie hebben alweer wat bijgeklets. @ Sil goed te horen dat je weer ff flink gelachen hebt, is ook goed voor een mens. @ Annette, gelijk heb je laat het hem maar weten hoor, jij moet nu per slot van rekening ook inleveren. Ach en laat ie maar ff poeslief zijn hihi. En janken is zo af en toe errug lekker. hihi @ Lexi hehhh bah kan me voorstellen dat je misselijk wordt van die sigaren zo in je zwangerschap. Lief dat je mannetje daar ook rekening mee houdt. Hier niet veel nieuws te melden. Heb weer last van zere (.)(.), zal mijn eisprong wel weer zijn. Dat is tegenwoordig iedere maand raak tot 2 dagen voor mijn ongi. Auw Auw Auw. Don't touch! Verder vandaag lekker een eind gefietst en nu weer ff aan de borrel. Meiden ik spreek jullie. Kus
sil, veel plezier morgen met het versieren, heb veel lol. En gefeliciteerd met je moeder natuurlijk. lexie, sigaren, bah, vind ik zowiso vies abigail fijn dat je weer vaker van de partij bent, gezellig
Hoi Alles goed bij jullie? Ik had gisteren een kl.te dag, eerst zo misselijk dat ik later naar mijn werk ben gegaan.Toen ging ik even naar de wc, bloed, weliswaar een klein beetje maar toch. Meteen de gyn gebeld en ik kon langskomen. Alles geod met beeb, gelukkig. Vandaag uitslag combinatietest, kans van 1 op 260 op afwijkingen. Daar schrok ik alweer van. Ik vond het vrij hoog. Nekplooi was mooi 1,6 mm dus er zal wel een of ander bloedgehalte aan de hoge kant zijn. Dus nu maak ik me daar weer zorgen om. Hoefde niet volgens vk, was een normaal risico. Nou, normaal noem ik 1 op 3000 of zo. Ik baal er een beetje van, is dit gek? Liefs Anette
He meis het blijft ook steeds een onzekere toestand. Nee tuurlijk is het niet gek dat je baalt. Maar ga nu maar uit van het advies van de VK zij heeft er als het goed is verstand van. Als je nog twijfelt of ongerust bent gewoon doorvragen hoor. Ik kan je helaas niet vertellen wat veel en niet veel is. T komt vast goed hoor. Kus
Hi Anette, Jeetje bloed?! Ohhh kind ik kan me zo voorstellen dat je je ff k*t voelt. 1 op 260 hmmm lijkt mij niet zo veel maar goed ondanks dat ik met cijfertjes werk ben ik cijferlectisch Maar als de Vlos zegt dat het goed is moet je daar proberen hoop uit te putten dat alles gewoon ECHT lekker goed zit. IK VOEL ME HEERLIJK! Ben net terug v/d sportschool, het begon een beetje genant, vet op meten, wegen, fittest maar daarna ff knallen! HEERLIJK. En het viel me reuze mee hoeveel ik af moet vallen om weer op gezond gewicht te komen (op basis van lengte, lichaamsbouw en vetpercentage) "maar" 11 kilo? Ik dacht dat ie een grapje maakte maar hij zegt dat dat voldoende is uiteraard moet ik er wel bij sporten. Maar ik heb natuurlijk een behoorlijk bos hout voor de deur, ik ben nooit een slanke den geweest, zelf met maatje 38 was ik groot gebouwd (mede door veel spiermassa door vechtsport). Ook wat het zwanger worden betreft, kan 't voedingspatroon blijven volgen, mag afvallen MAAR ik moet wel DIRECT aangeven dat ik zwanger ben (wanneer dat het geval is natuurlijk hihihhi) want dan krijg ik een ander trainingspatroon. En ik maar met 20 kg hihihhihhi. Deze week ff bijhouden wat ik eet en drink enzo en volgende week dinsdag krijg ik mijn voedingsschema....helemaal top. Vannacht kon ik WEER niet slapen, ben pas om 5.30 uur gaan slapen om na een paar kleine uurtjes weer op te staan...ik was helemaal stuk en bloed chagerijnig vanmorgen maar nu ik gesport heb voel ik me weer helemaal het vrouwtje! En Anetje het komt goed hoor lieverdje! Dikke knuffel van mij!
Sil, zet em op wijffie! Knuf! En Annette, tuurlijk schrik je, zou ik ook doen. Maar als de vk al zegt alles oké, dan is alles oké. Dus weer genieten gaan, hoor! Voor jou ook een dikke knuf. Zelf zal ik ook weer blij zijn als ik weer controle heb gehad, wil graag ff weer horen dat alles oké is. Zijn van die periodes he. Ik heb geen reden me zorgen te maken, maar toch. Ik voel het nog niet (veel jan. mamma's al wel! ) daar baal ik van. Meneer Lex roept wel dat ie me ziet groeien met de dag, dus tja, groei is geod toch? ( In mijn geval dan ) ) Fijne dag/avond meiden!
@ Lex wanneer heb jij weer controle dan? Ik zou me zomaar voor kunnen stellen dat je het liefste iedere week even om het hoekie zou willen kijken of het allemaal goed gaat. @ Annette gaat het alweer een beetje? Bedoel ben je er al wat rustiger onder? Wanneer is je volgende controle. Ga je trouwens nog voor verdere controle (vreachtwater punctie of vlokkentest?) of laat je het hierbij en neem je gewoon een uitgebreide medische echo bij 20 weken?
Verdere onderzoeken kom ik niet voor in aanmerking omdat het een normaal risico is. Ik weet ook niet of het veel zin heeft allemaal. Ik krijg standaard een uitgebreide 20 weekse echo. Maar volgens mij is dat altijd zo. en als je het in procenten uiterekent is het 99,6% kans dat alles goed is en dat klinkt toch veel beter. Had iemand van het forum zo gezegd en als je het zo bekijkt is het ineens veel rooskleuriger.. Moet even boodschappen doen Alles goed bij jullie? Groetjes Anette
Hi Ladies, @Anette: Ik ben blij dat je het allemaal weer een beetje rooskleuriger ziet, hoe is het met het "bloedverlies" eigenlijk? Nog last van gehad? @Lexi; Goed om te horen dat alles goed verloopt. Mss zit de kleine nog te diep dat je het nog niet voelt, ach straks houd het je de hele nacht wakker met het gewiebel, dus probeer nog even te genieten van de rust hihihihi. Maar ik kan me voorstellen dat je nu toch wel eens wat wil voelen. @Aby: Hoe is het verders met jou meis? @Allemaal: Vanvond weer sporten hihihhihi. Ik ga er zelfs op de fiets naar toe (mega uniquem). Vanaf mijn werk is dat wel te doen maar terug naar huis wordt een verzoeking hihihihhi maar goed ik kan niet zeggen dat ik te weinig beweging gehad heb deze week. Volgens mij heb ik mij ei gehad of is net geweest, hoe dan ook ik weet zeker dat ik deze week mijn vruchtbaarste week heb. Weer een korte cyclus (voor mijn doen) best lekker. Komt ook goed uit met mijn vakantie (als ie zo blijft natuurlijk en ik niet zwanger ben) Ik ben benieuwd al ga ik er vanuit dat het (weer) niets is. We zullen zien over 2 wkn. Ik ga maar verder met de notulen (ja ja vandaag vergadering gehad en het was mijn beurt om te notuleren blehhhhhhh).