T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Lex...spannend morgen. Wil je trouwens weten wat het wordt?

Anette...hoe ging het vandaag op het werk?

Nou ik zie het allemaal somber in hoor ladies...
    Temp is nog wel hoog, borsten doen zeer en kep ongikrampjes. Maar die ver@#$# pukkels en mijn woedeuitbastingen om niets verraden het gewoon . Ik weet gewoon zeker dat mijn ongi eraan komt. MITS de bloeding van 17/8 een eisprong bloeding was dat mijn ei later is gekomen.
    Vanmorgen nog een test gedaan en guess what...negatief! Ik heb nog maar 1 test in huis dus ik test gewoon NIET meer!
    Ik begin er nu ECHT de balen van te krijgen hoor!
    Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik heb echt het gevoel dat het me gewoon dit jaar niet gegund wordt. Eerst dacht ik van ach, geduld is een schone zaak maar het begint me nu echt te irriteren!
    Blehhhhhhhh, man wat verlang ik naar het zwanger gevoel. Ik had altijd energie voor 10, zat heerlijk in mijn velletje (ondanks de angst voor een MK) het voelt gewoon zooooo fijn.
    Sorry hoor voor mijn zeik moment het zal wel PMS zijn maar ik ben....ach jullie begrijpen het wel.

Groetjes

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Whoehwaaaaaaaaaaa! :D :D :D :D :p :({|= :({|= :)

Meiden zie mijn album!

Het is dus waar, juist als je er niet fanatiek mee bezig bent en het maar op zijn beloop laat....................juist! RAAK Tatatadadatada!

@Sil je gaat me niet in de steek laten. We lopen nu steeds samen op dus geen geintjes! En als het dan niet deze maand is, dan toch zeker volgende maand!. Kop op meis laat de moed niet zakken hoor. Gewoon lekker blijven sporten, da's goed voor je hum. T komt met jou ook echt wel goed! Dikke dikke knuffel!

@ Lex ik zal aan je denken morgen

@ Annette hoe was je eerste werkdag weer?

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, van harte gefeliciteerd meid. Supernieuws :) :) :)

nou, mijn eerste werkdag viel erg mee, de hele dag volgehouden en geen hoofdpijn. Morgen weer fysio dus maar even vragen of ie voorzichtig met me wil doen.

Sil, luister goed naar Abigail.... en idd lekker blijven sporten vooral als je je er goed bij voelt.

Lexie, ik heb pas over 4 weken 20 weekse echo, ben dan dus alweer 21 weken. Ik vind deze weken wel heel langzaam gaan hoor.

Ik ga lekker op de bank liggen, even kijken wat er op tv komt en lekker op tijd naar bed. Heerlijk.

Liefs Anette

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Gefeliciteerd Meis!

Kus Pee

5. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Thnx meis en ik ben super super hard aan het duimen dat het bij jou ook goed komt.

Dikke knuf terug

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wat super Aby! Gefeliciteerd!

Enneh ja als je er minder mee bezig bent dat het dan vaak raak is, tja soms zit er wat in, maar dat is nooit garantie geweest voor dat het goed gaat. Dus ik word er nog altijd niet vrolijk van als mensen dat tegen ons zeggen dat het daarom nu gelukt zou zijn. Ben toch al eerder zwanger geweest en dat liep dan niet goed af, dus ik vind het geen excuus.

Sil, ja wij willen graag weten wat het is, dus hoop echt dat het duidelijk zichtbaar zal zijn morgen!

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Aby...
    Leuke banner die heb ik ook eens gehad.
    Nou zoals jullie zien ben ik over tijd...
    WRONG!
    Mijn eisprong is dus blijkbaar toch op 17/8 geweest.
    Temp is nog steeds aan de hoge kant maar goed dat zegt verder niets. En dat betekend dat mijn NOD 31/8 is.
    Ik ga mijn banner verwijderen want ik wordt er alleen maar nerveus van.
    En toch ladies, weet ik gewoon zeker dat ik niet zwanger ben, maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik gister wel ff een traantje gelaten heb Aby...juist omdat we zo vaak gelijk lopen had ik gehoopt dat ik samen met jou aan de beurt was.

Lexie have fun today!

Ik ga maar aan de slag!

8. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Klop, klop, mag ik even inbreken bij jullie?

Abigail : Van harte gefeliciteerd meid!
    Je had al steeds zo'n goed vermoeden! Deze keer gaat vast alles goed !

En lieve Silla, ik ga voor je duimen dat je samen blijft lopen met abigail

Groetjes Minka

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lieve Sil

Kan je goed begrijpen en ik blijf hopen voor je hoor. Zal hard voor je duimen

Dikke knuffel Anette

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Minka dank je wel! Leuk dat je weer ff om het hoekie komt kijken.

@ Lieve lieve Sil, ik snap zo goed hoe je je voelt. Denk dat ik het andersom ook zou hebben, ik weet het wel zeker. Vond het ook moeilijk om te vertellen hier, zeker omdat je al niet zo lekker in je vel zat en ik gun het je zooooooooo graag. Ik had het echt ook super super leuk gevonden als we hierin ook gelijk zouden lopen. Maar zoals ik begrijp............staat het licht nog niet op rood toch? Er is nog een kans. Nou meis laat de moed niet zakken hoor. Hey het komt voor jou ook echt allemaal goed, geloof er nu maar in.

@ Lex heb je ook gelijk in hoor. Over dat niet teveel mee bezig zijn. Want eerlijk is eerlijk onbewust ben je er toch wel mee bezig. Maar ik vond het voor mezelf wel frapant, dat ik afgelopen twee maanden zoiets had van nou ja we zien wel hoor en dan toch zwanger ben. Tja andere keren was ik er wel mee bezig en werd ik ook zwanger, dat is ook waar. T is misschien ook een stomme uitspraak. :rolleyes: In ieder geval succes vanmidaag he! ;) Zet die prachtfoto gerust in je album zodat we ook kunnen genieten.

@ All Vanmorgen werd ik wakker had ik weer geen last van mijn borsten. Ze voele minder zwaar aan als afgelopen week. Krijgen we dat weer. Kan ik me weer zorgen gaan maken. :( Ik hoop niet dat dit weer een domper wordt hoor, want dan wordt ik gillend gek. Lex en Annette hebben jullie dat ook dat het de ene dag minder is dan de ander? Of s ochtends minder en s avonds meer?

Liefs Aby

11. Iejoor2510

27 aug 2007
    77
    0
    0
    Amsterdam
    Heel veel sterkte...

knuffel

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sil, ik snap je ook heel goed hoor meid.
    Ook jouw tijd komt, ben ik van overtuigd! Als het bij mij kan, kan het bij jou ook!
    Houd moed hoor! Dikke knuf!

Aby, probeer niet overal wat achter te zoeken, lieverd! Blijft nuchter, probeer het althans, je weet hoe het kan lopen.
    Ik heb me de eerste weken voorgehouden dat het alle kanten op kon gaan. Als het nu weer mis zou gaan, zou alles blijven zoals het was en ook dan was ik gelukkig. Zo probeerde ik me wat nuchter te houden, want ja je kan nooit weten....

Ga nog niet te veel op die roze wolk zitten, want hoe hoger je zit hoe dieper je valt als het wel weer foute boel is.
    Natuurlijk moet je daar ook niet van uit gaan, maar houdt wel rekening ermee dat het kan.
    Zo heb ik het de eerste weken vrij makkelijk kunnen doorleven
    Maar goed jij bent niet ik natuurlijk, je moet maar zien, maar zo kon ik het goed en rustig doorstaan de eerste tijd.
    Klinkt misschien een beetje negatief allemaal, maar zo bedoel ik het niet hoor.
    Natuurlijk hopen we allemaal van harte dat het bij jou deze keer ook goed mag gaan, dat weet je hopelijk wel!

Zo en laat het nu maar snel half 2 zijn!

13. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Lex, thnx voor je lieve woorden.

Onbewust hou ik er al rekening mee , volgens mij kan je ook niet anders na 3 mk's :( Maar je hoopt zo dat het dit keer wel goed gaat en je bent daardoor gewoon meer allert omdat je ook meer herkent. Als je je ZW test ziet ben je helemaal in de glorie "gelukkig we krijgen weer een kans", maar vrij snel daarna komt de voorzichtigheid weer. Je houdt er dus al rekening mee dat het mis kan gaan, want ja die ervaring heb je nu eenmaal. Je bouwt een soort reserve voor jezelf in, om niet al te hard te vallen. Maar dan nog is de teleurstelling zo groot als het toch écht mis gaat. 3x is al niet leuk maar 4x zou helemaal niet grappig meer zijn. Ik weet wel dat ik me daar ook weer doorheen sleep, ook ik ben daar nuchter genoeg voor, maar toch. :cry:

We hebben overigens wel besloten dat dit de laatste keer is..........als het nu weer misgaat is het definitief stop. Een lastige beslissing, maar ik meot voor mezelf ergens een grens trekken en dit voelt nu gewoon goed. Dan delen we inderdaad ons huidige leventje wat anders in (reizen, duiken enz). Zo zijn we er ook ingestapt....komt het ok..........komt het niet........gaan we verder van waar we begonnen zijn. Alhoewel dat wel wat lastiger wordt na 4x zwanger. :(

Maar goed we blijven positief en gaan er nog steeds vanuit dat het dit keer goed gaat met Beeb en inderdaad; zo niet............dan is t weer ff flink balen en weer doorgaan met ons leven, maar dan op een andere manier. Ook wij zijn niet minder gelukkig zonder kids, ik heb een schat van een vent en we hebben het goed met zijn 2 en dan ook weer tijd voor zoveel andere dingen, maar een Beeb zou wel een mooie aanvulling zijn! :p

Nog 2 uur Lex! ;)

14. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    joepieeeeeeeeeee

gefeliciteerd, welkom bij de zwangeren :)

15. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Thnx Hope!

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, die onzekerheid heb ik nu nog steeds wel een beetje, en ik heb 1 mk achter de rug.. Maar in de eerste weken van de zwangerschap voelde ik me super,nergens last van. Rond de 7e week is dit weer ingehaald door de missleijkheid. Nu nog steeds niet mezelf.
    Nu nog steeds onzeker, bang dat er toch iets mis is want je weet maar nooit en de uitslag van de combinatietest helpt ook niet echt mee.
    Je moet het vertrouwen terug krijgen en dat valt niet mee. Je let nu des te meer op alle kwaaltjes maar zoals je weet is dat elke keer anders..
    Probeer er van te genieten (en dat zeg ik..)
    Ik denk dat jij ook extra echo´s krijgt, dat is wel fijn en anders de gyn bellen hoor. Is nu nog te vroeg voor een echo maar zou best snel al wel kunnen en als je het hebt gezien is hetmeteen weer anders.
    Nou, niet teveel piekeren.

Liefs Anette

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Aby,

Ik kan me je gevoel en onzekerheid zo voorstellen. Maar probeer toch positief te blijven. Ik weet het...is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou idd wel vragen of je eerder voor een echo mag...
    Dit keer gaat het gewoon lukken! Wantuuh straks ben ik (HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL) mss wel zwanger en dan moeten we gewoon een keer een dagje organiseren dat we alle 4 zwanger een terrasje gaan pakken ofzo om te vieren dat we eindelijk allemaal zwanger zijn! Is dat geen leuk idee? :D

Ik ben vandaag niet voorruit te branden...ik zit met halve slaapogen achter mijn PC, ik heb morgen lekker vrij genomen ben het zo zat ik ben zoooooo vreselijk moe ondanks dat ik toch goed geslapen heb. Ik vrees dat ik toch maar eens moet rondkijken voor een andere baan want dit is zo niet mijn ding.
    Morgen niet veel plannen, moet naar de gemeente om mijn rijbewijs te verlengen tssssss al 10 jr mijn rijbewijs wat gaat de tijd hard!

Morgen sporten ipv vandaag, vrijdag gaat nl. een collegatje met me mee dus dan zou ik niet zo lekker uitkomen met mijn schema. Is maar goed ook want ik stort denk ik vreselijk in slaap als ik thuis kom. Nog 1,5 uur werken man ik weet niet hoe ik die tijd doorkom...als ze me nu een kussen en een luiestoel aanbieden ben ik zo in slaap.

Lexi hoe was de echo...wil je met ons delen wat het wordt of laat je ons in spanning hihihihihhi

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ha lexie, kwam ook even kijken hoe de echo was dus kom straks nog even terug.

Sil, goed van je dat je vrij hebt genomen, rust maar lekker uit. En hoe bevalt het sporten?
    Maar je nieuwe job bevalt niet zoals verwacht begrijp ik? das wel jammer maar weet je wat je wel zou willen dan?

Groetjes

19. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil dat daggie lijkt me een goed plan. Gezellie! Jammer dat je joppie toch niet zo bevalt.........ach wie weet wat er nog op je pad komt. En straks ben je toch zwanger, kan je je lekker daar op richten. Moe toch en niet vooruit te branden? hihi. Ik zie het toch nog wel gebeuren hoor.

Ik probeer me niet al te ongerust te maken maar vind het dan wel weer raar dat ik mijn borsten bijna niet voel. GRRR Ben nu wel mega moe en tegen misselijk aan, zie dat dan maar als een goed teken. En ach we zien wel. By the way we hebben een deal en dat betekent dat het bij mij niet mis mag gaan en bij jou gewoon raak moet zijn! ;)

LEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe zit het met die echo???????????????!!!!!!!! Je laat ons wel in spanning zeg. :rolleyes:

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou dames het is een meissie!
    We zijn dolgelukkig. Er was geen twijfel mogelijk aldus de echo-mevroi.
    Ze ligt heel laag en daardoor had ze wel moeite de juiste beelden te krijgen voor het medische verhaal.
    Maar wat ze allemaal heeft kunnen zien is geweldig en allemaal in orde!
    Ze wil dat we volgende week nog een keer komen zodat ze dan het schedeltje wat beter in beeld kan krijgen. Ons meissie ligt dan ws wel weer anders.

Nou nog een keer een echo is voor ons geen straf, dus voglende week donderdagmiddag nog een keer genieten!

Deel Deze Pagina