Whoehwaaaaaaaaaaaaaaa gaaf Lex!!!! A baby girl!!! Meid van harte! Annette nog 4 weken en dan hebben we de jouwe toch? Ohohwwwww we zijn nieuwsgierig! Wil jij weten wat het wordt? Oh ja en ik mag ook een vroegere echo, twijfel zelf nog wel of ik dat wil. aan een kant wel en andere kant niet omdat ik al eerder een vroege echo had waarop alles goed was en het de 2e keer foute boel was. Dus dan misschien maar liever in 1 keer een goeie. Maar ja heb wel eerder wat gebruld, hihi, waarschijnlijk wil ik het toch eerder weten. Was net nog ff op onderzoek. Sorry kon het toch niet laten, naar het hebben van minder gevoelige borsten.............maar t zegt dus helemaal niets t kan. Vond een en ander op de Verloskundige site. Moest t toch ff weten. hihi
Your welcome En dat hadden wij precies zo, dit is de laatste keer, dat heb ik ook gezegd. Hoeveel kan een mens hebben mocht het weer mis gaan. En idd voor jezelf een duidelijke grens. Maar uiteraard komt het bij jou deze keer ook helemaal goed, als het bij mij ( en Annet )kan, dan bij jou ook. En Sil volgt ons allemaal gewoon, komt helemaal goed
It's a GIRL! Helemaal top! Ladies ik ga weer bank hangen want ik stort in (van vermoeidheid)... Latersssssssssssssssssssssss
Lexie, leuk zeg, een meisje. Ik wil het ook zoooo graag weten, nog 4 weken wachten,pff wat lang zeg. Plaats je nog een mooie foto in je album, kunnen we met zijn allen genieten van je kleine meid. Morgen gaan we kijken naar een kinderdagverblijf. Uh, wordt wel echt zo Liefs
Meiden vandaag toch maar wel alvast de verloskundige gebeld. Ik heb besloten niet naar het ziekenhuis te gaan voor de 1e echo omdat ik heel tevreden ben over de VK praktijk hier. ZH vind ik toch killer en ik zie niet in wat ze meer voor mij kunnen betekenen als het mis is. In ieder geval 27 september heb ik de eerste echo. In mijn vakantie dus en in de week voordat we er even tussen uit gaan, dus dat komt wel lekker uit. Zit dan ongeveer op 9 weken. De VK gaf aan dat het geen zin heeft om eerder een echo te maken er is dan nog zo weinig te zien en het zegt niets dan, daarna kan het nog alle kanten op. En mijn ervaring daarmee is ook niet top. (bij 7 weken een echo gehad, zag er goed uit en daarna ging het alsnog mis) Dus dan maar in 1 keer een goede. Bleeeeeeehh wordt nu al zenuwachtig als ik denk aan die eerste minuten op die tafel en de eerste blik op de monitor. Maar goed heb nog ff 4 weekies om nergens aan te denken. Maar ik weet zeker dat jullie dan heeeeeel hard voor mij gaan duimen.
Hoop voor je dat alles ok blijkt te zijn voor de echo. Heb zelf ook een paar keer een MK gehad en weet hoe het is om bang te zijn hoe het zal verlopen. Heel veel sterkte.
Ja Inez dat blijven onzekere weken waar we steeds weer doorheen moeten. We moeten er wat voor over hebben.
Whow Inez jij hebt er zelfs 4 gehad zie ik. Pittig meid. Ik hoop toch dat dat voor mij niet gaat gelden. Hoop dat jullie ook weer snel zwanger zijn. @Lex Thnx meis
Hi Aby.... TUURLIJK gaan we mega voor je duimen! De angst gaat denk ik voorlopig nog niet weg, tenminste dat zou ik hebben. Maar je weet zelf ook wel dat je wel positief moet blijven denken. Inez...gezellig dat je er ook ff tussen komt. Ik zie dat je laatste MK nog erg "vers" is. Ik wens je heel veel sterkte en klets hier gezellig mee als je wilt hoor! Heb je al onderzoeken laten doen? Vanmorgen weer een test gedaan (negatief), temp was nog steeds hoog, borsten lijken op klappen te staan en die vermoeidheid is nog steeds niet over. Maar goed ik voel ook veel gerommel in mijn onderbuik. Ik durf bijna te wedden dat mijn temp morgen gedaald is. Ik had vandaag een vrije dag, zou ff mijn rijbewijs verlengen en sporten maar in plaats daarvan heb ik praktisch de hele dag geslapen! Ik moet zeggen nu gaat het wel weer. Ik heb nu nog ECHT maar 1 test over (vond er gister nog 1) maar ik denk dat die bewaard wordt voor de volgende ronde. Ik ga verder met koken spreek jullie mss later nog! Kus
Nou ladies! GAME OVER! Zoals voorspeld is mijn temp. vanmorgen drastisch gezakt dus ik zal morgen ongi worden! Ik ben er ECHT ff helemaal klaar mee, ik trek me ff terug. Tuurlijk zal ik met een schuin oog meekijken hoe het jullie vergaat. En als er echt bijzondere dingen zijn kunnen jullie me altijd mailen! Dikke kus Silla
He lieffie! Balen joh. Ik heb écht zo onwijs zitten duimen voor je! En zo zitten hopen dat je erbij zou zijn! Fu@#(@#(@$(@k Ik snap in ieder geval heel goed dat je je ff terugtrekt meis. Ik heb dat ook even nodig gehad 2 maandjes geleden. En je weet het...........je bent altijd weer welkom. Ik hoop voor je dat je ons snel kan melden dat het wel raak is bij jullie. Ik blijf super hard duimen en aan je denken. Dan moet het binnen nu en 2 maanden toch lukken, maar denk erom maak er geen halszaak van hoor. Geniet vooral van je leventje zoals het nu dan even is, ga lekker sporten, aan jezelf denken en lekker van je mannetje genieten. T is nu misschien niet raak...............maar voor jou komt het ook écht goed. Laat de moed niet zakken he?! Wij blijven aan je denken. Super super dikke knuffel
Lieve Sil WAt balen zeg, ik had het nog zo gehoopt voor je. Komt echt goed hoor meid en dat je je even terug trekt kan ik me heel goed voorstellen. Als je je verhaal kwijt wilt je weet dat we er zijn! Probeer te blijven genieten van alles hoor, net wat Abigail zegt al heb je daar nu even geen zin in. Een hele dikke knuffel van mij. Anette
FYI Nog steeds niet ongi maar ik denk wel dat het niet lang duurt voordat het komt. Vandaag een drukke dag op kantoor we staan met een stand op een Jaarmarkt hier in de regio dus het e.e.a. moest geregeld en gedaan worden. Nu moet ik morgen ochten om 07:00 uur op mijn werk zijn om de stand in te richten e.d. best leuk maar zal een lange en zware dag worden maar goed lekker afleiding. Liefs Silla *vind het erg moeilijk om "aftand" van jullie te nemen*
Haha geen afstand kunnen nemen? WATJE! (Hoor wie het zegt he ). Meis kom er tussen als je zin hebt, gewoon doen waar je je goed bij voelt! Blijf je een tijdje weg prima, kom je er toch weer tussen helemaal gezellig. Wel balen dat die ongi wegblijft en je wel het gevoel blijft hebben. Ik had dat vorige maand, toch een stille hoop dat het raak was en toen werd ik ruim een week overtijd. GATVER Dan maar doorbreken met die duiveltjes, maar dat getrut, daar wordt je gek van! Toch? Sterkte vandaag op de markt, goed dat je een beetje afleiding hebt. En ander gebruik je ons gewoon om tegenaan te zeiken! Kussssssssssssss
Hi there, hihhihihi errug he ik ben gewoon verslaafd aan het kletsen met jullie. Maarre ff kort berichtje van mij ben nl. onwijs moe. Update.. Mark was GEWELDIG! Wel zwaar de hele dag (v.a. 06:30 uur) op je benen staan maar goed het was de moeite waard! Ongi is wel gekomen maarja daar had ik op gerekend. Ik had denk ik echt de laaste dgn echt last van PMS want nu gaat het wel weer. Ga deze maand NOG 1x ovutest proberen en als het dan weer niet raak is ga ik ff naar de huisarts. Ik ga weer bankhangen ladies.... Luv u all... Kus Silla