T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussion in 'Miskraam' started by Abigail, Apr 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    He Sil

Tuurlijk is het moeilijk om ons te missen hier, zou het ook niet kunnen.
    Fijn dat je je iets beter voelt en het idee om naar de huisarts te gaan lijkt mij prima, anders kun je misschien ook gelijk de gyn bellen. WE gaan er vanuit dat het niet nodig is om te bellen hoor!

Lexie en Abigail, Hoe is het met jullie?

Hier vandaag een dagje alleen thuis. Vriendje is naar Assen, racen kijken. Ik kon wel mee maar de hele dag tussen de mannen had ik niet zo´n zin in. En zo´n lange dag, is om 6 uur vanochtend gegaan, lijkt me nu ook niks. Dus ik lief een sms gestuurd maar ja, als ze weg zijn denken ze ook echt niet meer aan thuis. Rare wezens hoor.
    Morgen ben ik weg, dinsdag hij weer, gaat lekker zo. We zien elkaar woensdag of zo pas weer echt.
    Ik ga even lekker warm vlees maken voor op mijn broodje straks..

Liefs Anette

2. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier alles ok. Mijn mannetje heeft giser de halve marathon gelopen, ik was zooooooooooooooo trots. Tuurlijk bijna weer janken, het lijkt wel of mijn traanbuizen lek zijn hihi. Ach hoort erbij.

Moet nu naar mijn werk. Behhhhh geen zin. Nah ja dag is zo voorbij.

Sil fijn om te horen dat het weer wat beter gaat.

Meiden fijne dag en ik spreek jullie weer.

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoiiiiiiiiii ladies!

Ik verveel me een beetje...mannetje moet (weer eens) overwerken, kep net gekookt en gegeten (tja als ik op meneer moet wachten heb ik om 21:00 uur nog niet gegeten), er zit een was in de machine en ik heb alle reclame folders al doorgenomen...
    Dus ik kom ff hier kijken hihihhihihi.
    Maar ook hier is het rustig!
    Tijd gaat rustig voorbij deze cyclus is makkelijk bij te houden hihihhihi tis vandag 3/9 en dg 3 van mijn cyclus...ongi lijkt bijna over(?) erg kort maar goed kep alleen nog maar bruin (sollie voor het vieze). Tja en zo duurt een cyclus gewoon langer.
    Ga deze ronde mee doen aan het SMEP / Sperm Meets Egg Plan (tja nooit geschoten is altijd mis ~ whahahaaha lekker dubbelzinnig).

Wat dat inhoud ff in het kort...
    V.a. dg 8 klussen (aka SMEPen)
    V.a. dg 10 ovu test gebruiken
    Wanneer de ovu test + is, 3 dgn achter elkaar klussen, gevolgd door 1 rust dag en daarna nog 1x klussen.
    Dus ik heb tegen mijn mannetje gezegd dat ie deze ronde ECHT aan de bak moet ;) en anders ga ik toch ff naar de HA hoor....
    Het zou wel heel raar zijn om in Oktober positief te testen gezien het vorig jaar op 9/10 mis ging. Maar goed POSITIEF blijven denken...maarre de tijd mag wat mij betreft wel opschieten....

Toedeloe...ik ga ff verder snuffelen op 't forum c.q. internet.

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Sil, zou wel kloppen met je pendel zie ik nu.
    Succes en maak er een feestje van met je mannetje. Hier net thuis van het werk, hadden een workshop, erg leuk maar wel een lange dag. Ook gezien gebeurtenissen op het werk waar de emoties hoog op liepen..
    Dus ik ga lekker banken en tot de volgende keer

Doei

5. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil SMEPPEN? Haha hoe kom je daar nou weer aan? Ik ken die term helemaal niet en zeker niet het plan ervoor. Maar goed plan meis, work that body! Is ook sport toch? Zeg ik reken op je hoor volgende maand! :)

@Lex Vandaag echo toch? Whow.............we zijn benieuwd naar de foto. Succes meis.

@ Annette al uitgebankt en bijgekomen van de gebeurtenissen op je werk?

Knuf voor jullie allemaal.

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Anette, Workshops kunnen idd erg leuk zijn maarre wat voor werk doe je dan?

Lex, tijd niet gesproken, ik ben ook errug benieuwd naar je echo!

Aby, Ik had er ook nog nooit van gehoord SMEP is een nieuwe topic bij het forum "Zwanger Worden" ik ben geloof ik 1 van de weinige die zo lang bezig is maar goed, we gaan er gewoon voor! Mss is het wel een teken dat dit nu op mijn pad komt hihihhihi

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Ik werk in het ziekenhuis, op de afdeling radiotherapie, dat is bestralen van mensen met kanker. de workshop is een workshop voor patienten en was nu voor ons om te kijken hoe het in elkaar zit zodat we mensen door kunnen sturen en het eea uit kunnen leggen. Gaat over uiterlijke verzorging, dus make-up tips, opdoen van pruik of hoofddoekje bij haaruitval enzo.

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Abigail, ik zag dat je weer zwanger bent. Ik zal voor je duimen en ga ervan uit, dat je mij niet achterna gaat.
    Geniet maar lekker van je zwangerschap en laat je lekker in de watten leggen.

Silla, ik heb nog geen onderzoeken laten doen, wel heb ik begin oktober een afspraak bij de gynaecoloog. Ik wil niet uitgebreid gaan dokteren, maar hoop wel, dat er misschien wat antwoorden zullen komen.

9. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Thnx Inez, nee ik hoop eerder dat jij je mij nu achterna gaat. Gewoon snel weer zwanger worden!

Wat betreft die onderzoeken ik wilde ook niet een hele malle molen in, maar heb nu wel een chromosoom-, en bloedonderzoek achter de rug. Uit alle onderzoeken is naar voren gekomen dat dat het niet is en dat is toch wel een geruststelling. Aan de andere kant weet je dan nog niets, maar ik hou het dan ook maar op dikke pech zoals de gyneacoloog zei. Laatste keer heb ik me nog laten onderzoeken op suiker omdat ik hoorde van een collega dat, dat bij haar de oorzaak was, maar ook dat was goed. Dus...............we gaan dit keer ook maar voor goed. ;) Ik vind het nog eng, maar probeer er wel voorzichtig in te geloven. Maar pffffffffffffffffffffffffff wat duren die 3 à 4 weken nog lang zeg. :( Ik wil het toch eerst weer met mijn eigen ogen zien.

Ik vind het ongelovig dat je het nog een 4e keer moest meemaken. Daar reken je toch niet meer op, bedoel 2 is niet grappig, 3 al helemaal niet meer, maar dat het dan ook nog een 4e keer moet. $@##%#% Ik ben er heel bang voor, maar hoop echt dat me dat bespaart blijft. Gaat het met jou wel een beetje? Heb je nog wel hoop, op wel een goede afloop? Meid we gaan met zijn allen gewoon super hard voor je duimen en voor onze Sil ook natuurlijk. T komt met ons allemaal goed, daar gaan we gewoon nog steeds voor! :p

@ Sil Ben benieuwd naar je SMEP Programma. hihi Dat wordt deze maand vroeg naar bed dus samen. Houden jullie nog nog wel een beetje de lol erin! Da's wel belangrijk hoor.

@ Lex hoe'st nou toch met de echo?? T is zo stil aan de overkant, gaat alles nog goed met je??? I hope so!!

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Hoi Meiden,
    Geen zorgen hoor, het gaat goed met me.
    Ik moet alleen veel werken laatste tijd ivm vakantie van collega's en daarna ben ik moe, weinig puf om nog wat te laten horen.
    Vandaar even wat stilte van deze kant.

De extra echo hebben we donderdagmiddag rond half 2. Dus nog 2 daagjes wachten.

Aby fijn dat het goed met je gaat!

Annet, Sil en Aby dikke knuf
    Tot gauw!

Lexie

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Lexie, fijn om even iets van je te horen, alvast veel plezier bij de echo!

Hier vandaag weer eens een kl.te dag. Vanmorgen naar fysio geweest, ik kan niet slapen van de pijn. Dus vrijdag even langs huisarts. De fysiotherapeut denkt dat het carpale tunnel syndroom is, ik hoop van niet. dus vanmiddag geslapen en nu zielig alleen thuis. Vriend is weer darten en ik vind er even geen bal aan dat ie er niet is en dat weet ie maar ja.
    dus mijn hormonen nemen een loopje met me en ik kan niet stoppen met huilen. Bah!
    Dus ik kruip lekker in mijn bed en ik neem aan dat het morgen weer beter gaat.

Liefs Anette

12. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ he Lex goed weer ff wat van je te horen. Whoeeeehh nog ffies geduld dus nog. Nou ja voor je het weet is het zo ver.

@ Annet, wat een gedoe met die schouder joh............t blijft maar he?! Meis lekker warmhouden, slapen doet altijd goed.

Met mij gaat het nog steeds lekker. Vind alleen dat ik enorm opzwel, ooooooooooh echt erg. Ik zie mensen gewoon al naar me kijken van "ehhh zou ze?" De eerste direct vraag heb ik al binnen. Een van mijn mannelijke collega's krijgt de punten toebedeeld. GR@@($@*
    Vorige ZW's had ik precies het zelfde, op een of andere manier bouw ik of al snel reserves op of ik hou gewoon vocht vast. Wat het ook is ik voel me net een zeekoe met mega tieten. hihi Ze ploppen zowat uit mijn bh en zijn mega gevoelig. Volgens mannetje voelen ze ook heel stevig aan. Volgens mij heb ik het alle keren nog nooit zo erg gehad. Ook de aderen op mijn borsten zijn erger dan normaal. Nou ja ik zie het maar als een goed teken. Alhoewel ik er afgelopen vrijdag wel om kon janken, moest onverwachts weg met vrienden, wilde me snel omkleden maar kon echt niks vinden waar ik het nog in kan verbergen. BAM hormonen barsten los met gevolg een @$@($*(@ humeur. Uiteindelijk was het nog wel een gezellige avond hoor. En de ellende is alleen dat ik nog niet wil dat mensen het zien, dit keer niet. Morgen vrij dus maar eens kijken in de stad of ik iets kan vinden dat de boel kan verbloemen. Denk aan een Burka. ;)

Knuf voor jullie allemaal.

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Abigail, welkom in de wereld van de hormonen die een eigen wil hebben.
    Ik ben dus een ronde gaan wandelen, kreeg een lief sms-je van vriendje en nu voel ik me weer een stuk beter. Pijn blijft maar ja. Die kleine moet ook denken zeg, is dat mijn moeder!?!?!?!

Wat zijn mannen toch altijd attend, je zou ze af en toe.

Grappig dat ik als we uitgaan geen alcohol drink te horern krijg dat ik gezond bezig ben, haha en ik maar niks zeggen...

Nou doe maar een kleurrijke burka, die dingen zijn altijd zo donker..
    Je kunt vast een mooi wijder vallend shirtje vinden of zo. Succes ermee

14. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

@Lexi, gezellig dat je er weer ff bent, maare doe rustig aan hoor, ik hoop donderdag weer wat van je te horen.

@Aby, whahahaahaha het weer wordt weer minder dus je kunt weer wat wijdere kleding aan...mss toch maar alvast wat zw.shirtjes lopen bij H&M?

@Anet, balen dat je nog steeds zo'n last blijft houden! Er moet toch IETS aan te doen zijn.
    Heb jij nog geen buikje? Mijn vriendin had het ook nog niet hoor, kep er begin aug. voor het laast gezien en toen viel het me ook niet echt op, nu is ze ruim 23 wkn en ik ben benieuwd hoe ze er nu uit ziet.

@allemaal, gisteren judgmentday op de sportschool, ik moest me wegen....en ondanks dat ik niet zoveel gesport heb en op mijn eten gelet heb...toch 1kg afgevallen ONDANKS dat ik ongi was.
    Mijn ongi is nu over gelukkig, blehhh vind het altijd zo naar...
    Vandaag lekker vrij ik had hele plannen maar het weer werkt niet echt mee en ik voel me een beetje grieperig. Dusss vanmiddag maar eens kijken wat ik ga doen. Vanavond uiteten met de schoonfam. (BLEHHHHHHH) dus ik moet toch nog de deur uit om een bloemetje te halen.

Laterssssssssssss

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Dank je Abigail, hoop zelf ook weer op een snelle en meer voorspoedige zwangerschap. Eentje die gewoon zo'n maandje of 9 duurt :D En dat niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen die in hetzelfde schuitje zit.

Hoewel ik bang was voor nog weer een MK, had ik ook zoiets van, ach maak je niet druk, een 4e keer gebeurt het echt niet. Ongeloof dat het wel zo was. Bij een eventuele volgende zw zal dat wel weer meespelen.

Op zich gaat het wel weer, zo bij vlagen ff een dipje. Het gekke is, dat ik nog steeds (of weer) het gevoel heb, dat ik zwanger ben. Slaap slecht, kan niet lekker liggen (en dat had ik in de eerdere ZW's ook). Vanochtend was ik bij Albert Heijn en normaliter vind ik die bakkerslucht daar wel lekker ruiken, nu was ik blij dat ik de winkel uitwas. Verder last van m'n rug en een zeurende buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Dat had ik gedurende m'n eerste ZW die gelukkig wel 9 maanden mocht duren ook allemaal. Ik wacht het wel weer af. Misschien zijn het nog wel de hormonen van de laatste ZW.

Ik kan me heel goed voorstellen, dat het spannend is, die 3 a 4 weken die je nog moet wachten voor een echo. Want zeg nou zelf, wat is er mooier dan daarop je eigen kindje te zien?
    Heb van onze dochter een pretecho laten maken. Dat was echt helemaal geweldig en kan ik echt iedereen aanraden. Zou het zo weer doen.

Annet, ik hoop voor je dat je geen carpaal tunnelsyndroom hebt. Heb het zelf ook gehad en na de bevalling gaat het ook geleidelijk weer over, maar leuk is het niet.

16. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden het is geen Burka geworden, vond het zo lastig op de fiets en in de auto. Heb gewoon een gave blouse gekocht 2 maten groter dan normaal en een flinke strech jeans. Pfff zit lekker zeg en ik zie dr toch nog hip uit ;) Oh ja heb ook nog maar een stevig bh zonder beugels gekocht, ziet er niet uit :rolleyes: , maar zit wel lekkerder. Zo daar knapt een mens van op zeg haha.

@ Annette hoe'st met je schouder nu, wordt het al minder?Wat is dat eigenlijk dat carpaal tunnel dinges?

@ Inez, dan zou je wel heel snel weer zwanger zijn. Ben bang dat het je hormonen nog zijn. Maar wie weet, heb je geluk en is t wel raak. Laten we t hopen!

Twee dagen vrij gehad en moet nu weer 2 dagen achter elkaar werken. Morgen voorlichting geven op een school, zal wat worden met een stel ongeintreseerde, smsende pubers haha. Dat moet ik dan motiveren om stage te gaan lopen in de zorg. Hmmm uitdaging dus. ;) Zal ik gaan rappen? 8-[

Meiden ga bank hangen ben t zat.

Kusss

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Met mijn schouder is het hetzelfde, niet echt super dus. Begint weer zeer te doen. Jippie.
    Vrijdag eerst naar de huisarts,eens kijken wat die zegt.
    Sil, had ik ook gehoopt dat er iets aan die schouder te doen zou zijn maar helaas. Ben nu 3 operaties verder. Er zijn al 4 orthopeden die ernaar hebben gekeken maar het ook niet weten.. Verschillende therapieen gevolgd maar met matig resultaat.
    Mijn orthopeed wil eigenlijk nog een keer opereren maar dat zit er natuurlijk voorlopig niet in. Ik zit ook gedeeltelijk in de wao met die schouder, vandaar mijn 3 dagen werken.
    Hoop dat je etentje gezellig was (ondanks je bleh).
    En 1 kilo eraf is toch maar weer mooi een kilo! WEg ermee!
    Mijn buik groeit nog niet. Soms denk ik van wel maar ja, dat slaat weer nergens op. Komt wel hoor.

Abigail, gelukkig heb je kleren kunnen vinden. Nnu maar hopen dat je zwangerschap nog even te verbergen valt.
    Haha, smsende pubers, je verhal zo leuk mogelijk brengen, desnoods met wat vieze plaatjes erbij (dat vinden ze dan wel weer interessant) en klaar hoor.

Inez, leuk dat je meekletst. Zo balen zeg, 4 keer een mk. Ook voor jou ga ik duimen.

Ik ga even douchen en dan lekker op de bank en op tijd naar bed.

Liefs

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik heb zo'n leuk nieuws (heeft niets met zwanger worden te maken hihihhihi) maar ik MOET het ff kwijt ik heb er zo'n zin an!

IK GA SAMEN MET EEN COLLEGA/VRIENDIN EEN BEDRIJFJE BEGINNEN!
    Tenminste ik ga eerst ff een cursus doen en daarna samen met een collega een evenementenbureautje beginnen! Aan het begin op freelancebasis (vanuit huis) en wie weet wanneer de zaken goed lopen voor vast! (Da's altijd afwachten natuurlijk)
    We gaan ons richten op bedrijven, maar gezien "Wedding Planning" ook een hype gaat worden in NL mss ook daar op!
    We zijn alle 2 gek (en goed al zeg ik het zelf) op organiseren van dit soort zaken. Ik heb het in het verleden als secretaresse ook gedaan en vorige week ook mee geholpen met het organiseren van de zaken rondom de jaarmarkt (wat naar mijn mening veel efficienter aangepakt kon worden maar goed ik werd er pas laat bij betrokken). Daardoor loop ik weer over van ideeen hoe we de zaken voor de jaarmarkt volgend jaar nog beter aan gaan pakken enz enz...
    Pffffffffffff de ideeen gieren door mijn lijf ik heb er zo'n zin in. We hebben ook al een naam voor ons bedrijf maar die hou ik nog ff voor me gezien we nog echt ff het 1 en ander moeten bespreken en brainstormen.
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan niet wachten om met de opleiding te beginnen ik hoop hiermee zsm te starten maar eerst ff vakantie denk ik...of niet hihihhihihhi

Nou ladies had geen tijd om terug te lezen maar volgens mij gaat het wel goed met iedereen!

Ik ga ff chatten met een vriendinnetje...ze zit nu op St. Maarten en ik heb haar al een tijd niet gesproken!

Dikke kus Silla

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Gefeliciteerd Silla! Leuk ook even fijn om iets anders te hebben om je op te concentreren.
    Tenminste dat vond ik wel toen ik mijn bedrijfje startte.

2e 20weken echo: madam lag nu 180 gr gedraaid, dus nu met dr bips tussen mijn bekken. Dus ze heeft niet kunnen bevestigen dat het een meissie is. Ze durfde geen uitspraak erover te doen, want ze liet niets zien.
    Maar goed wat veel belangrijker is: ze heeft geen afwijkingen kunnen constateren, dus so far, so good!

Zo en nu ga ik weer bankhangen, ben bekaf.

Liefs

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heeeeeeeeeeee Lexi!
    Nou het wordt dus al een meissie met een karakter hahaha.
    Maar goed het is goed nieuws dat alles goed is met de kleine dame!

Dikke kus!

Share This Page