Ha Sil Leuk zeg, weer iets om naar uit te kijken. Alvaast succes ermee. Ik lees je enthousiasme door het bericht heen, leuk. Enne morgen begin van de smep, nou smep ze! Lexie, gelukkig een goede echo en een echte meid zou ik zo zeggen. Nu al lekker eigenwijs, haha Hier vandaag thuis gebleven van het werk zo ongeveer de hele dag geslapen en ben nog moe. Grrr gaat dat ooit over? Dalijk even naar de kroeg, heb er weer niet zo´n zin in maar kan niet altijd mijn ding doen, en als ik eenmaal weg ben gaat het wel. Abigail ,hoe is je voorlichting gegaan? Liefs Anette
@ Lex super om weer een mooie echo te hebben. En lekker om te zien dat er geen afwijkingen zijn. Toch weer een beetje een geruststelling. @ Sil, Super joh. Wat een leuk idee om zoiets te gaan doen. Ook wel weer spannend natuurlijk. Maar hoe meer enthousiasme hoe leuker het is en hoe beter het gaat lopen volgens mij. Dus hou het enthousiasme wat je nu hebt vast meis. @ Annet de voorlichting ging goed, we hebben er toch nog wat kunnen motiveren. Ook wel er gelachen hoor. Pfff moet er nog niet aan denken dat je er straks ook een van die leeftijd hebt. T is me een soort haha. Midden in Leiden dus ook lekker een hoop van die stadse typetjes, je kent het wel. Hoe nonchalanter, hoe stoerder. Wat betreft vermoeidheid, meid breek me de bek niet open. Ik wordt wakker en denk "he ik ben lekker uitgerust" vervolgens sta ik op en denk "whow kan wel weer slapen" en ik begin nog maar net. Verder merk ik toch dat ik me niet al teveel bezig hou met het zwanger zijn, heel stom maar soms vergeet ik t zelfs. T is dat ik me moe voel en dat mijn borsten gevoelig zijn, maar voor de rest leef ik van dag tot dag. Ik denk dat ik een soort reserve voor mezelf heb ingebouwd en er pas iets mee ga doen als ik een goede echo heb gezien. Ben anders veels te bang om weer een tegenslag te krijgen. Ik stop het echt een beetje weg merk ik. Nou ja nog 3 weekies, kijken of we dan wat meer kunnen gaan genieten. Ga weer ffies wat doen. Huis opruimen, boodschappen. Vanavond een verjaardag. Knuf
haha Abigail je krijgt niet meteen een puber hoor, daar groei je in (ahum zeggen ze dan) Ik herken het wel een klein beetje hoor, de angst zit er nu eenmaal in en is moeilijk om het weg te krijgen maar deze keer gaat alles goed komen hoor. De symptomen waren bij mij elke dag anders aanwezig, de ene keer meer dan de andere en zelfs sommige dagen niks. Sil hoe gaat het met je smep? en je plannen, nog steeds zo enthousiast? Lexie, alles oke bij jullie? Liefs Anette
dames die vermoeidheid blijft helaas... Althans ik heb e rnog steeds last van en ik ben bang dat het niet over gaat. Voel me wel vaker fitter, maar die momenten worden wel afgewisseld met momenten dat ik ook moe ben. Dus zo nu en dan middagdutten enzo ) Gisteravond voor het eerst een flinke harde buik gehad, wel een vervelend gevoel. Maar goed het ging weer over op den duur. En het weten dat je baby er geen last van heeft, scheelt ook wel. Meiden fijne avond verder!
Silla, succes met het opstarten van je eigen bedrijfje. Is erg leuk om te doen. Ben nu zelf sinds ruim een jaar zelfstandige. Lexie, fijn dat bij de echo alles goed bleek te zijn. Toch weer een hele geruststelling lijkt me. Abigail, ik kan me zo goed voorstellen dat je van dag tot dag leeft. Het is ook wel erg spannend allemaal. Blijf voor je duimen! Bij m'n eerste zwangerschap ben ik 9 maanden dood en doodmoe geweest. Nadat onze dochter geboren was, was ik daar meteen vanaf. Ik zou al die kwaaltjes maar wat graag weer meemaken. Hoop maar, dat het ook niet al te lang duurt voor het weer zover is. Ik merk wel, dat die laatste MK er meer in heeft gehakt dan ik had gedacht. Afgelopen weekeinde op verjaardagsvisite geweest bij m'n zwangere schoonzus. Gelukkig hoef ik me bij haar niet groot te houden, aangezien ze zelf ook een MK heeft gehad. Ik baal alleen wel, dat ik zo emotioneel blijf. Bij het minste geringste loop ik te snotteren. Dat heb ik bij m'n eerdere MK's eigenlijk niet zo heftig gehad als bij deze. Maar goed, dat zal ook wel weer overgaan.
Hoi INez, Gun jezelf ook ff de tijd meid, het is nog geen maand geleden, zie ik. Lijkt me oko niet zo heel raar hoor dat emotionele. Dat heb ik ook bij de ene MK meer gehad als bij de andere.
Inez inderdaad, zoals Lex al zegt, neem de tijd meis. 4x een MK is niet niks, er gebeurd een hoop met je hoor. Vooral emotioneel. Hier verder geen nieuws, voel me voor de rest gewoon goed. Pff moet er alleen niet aan denken zeg dat ik die vermoeidheid 9 maanden ga houden. whoehwaaaaa Maar ach ik blijf het maar als een teken beschouwen dat mijn lichaam hard aan het werk is om die kleine uk op te bouwen. Knuf voor allemaal.
pff, die vermoeidheid gaat bij mij ook niet echt over hoor voel me af en toe net een dweil. Verder deze week halve dagen gewerkt (tot half 3) maar dan ben ik ook echt kapot. Hoofdpijn, schouder die het niet meer doet, thuis meteen naar bed. Ik hoop dat het de volgende week beter gaat. Lexie, wil jij nog een pretecho laten doen? Abigail en Sil, alles goed met jullie? ik ga even ontbijten. Mams komt dadelijk poetsen, wat een schat is het toch. Daar ben ik echt super blij mee. Liefs Anette
Hier nog steeds alles goed. Niet veel nieuws. Druk op werk en stuk thuis hihi. Achhhh wat maakt t uit, tijd vliegt er lekker door. Nu en dan s ochtends het gevoel dat ik wat misselijk ben, ook een goed teken. Kortom ik voel me nog zwanger, maar ben wel steeds bang dat als ik naar de wc ga bloed ontdek. Stom he dat krijg ik er maar niet uit, zal nog ff duren tot de echo. Nog 1,5 week dan weten we meer. Gister zeurderig gevoel en steekies in onderbuik, maar dat schijn te horen bij het groeien, rekken en strekken van mijn baarmoeder. Nouuuuuuuuuu groei maar lekker zou ik zeggen.
Lieve Aby, dat had ik de eerste weken ook hoor, je krijgt vanzelf een beetje het vertrouwen dat het goedzit. Annette: jazeker! We hebben afspraak voor 27 sept in Zwolle. HEt hele pakket 3D en 4D foto's/echo enz. Heb dr zin in! In die week gaan we ook met het kamertje aan de slag, althans rigoreus echt het behangwerk ed. Dat is onze vakantieweek. Wat heerlijk dat je moeder bij je komt poetsen, hier doet meneer Lex dat met name. Sil dikke knuf, hoe staat het met de zaak, krijgt het al wat meer vorm? NOu fijne avond alvast dames! Knuf Lex
Hey liefies! Nouhhhhhhh dat wordt een spannend daggie die 27 sep. Lex een echo, Anette een echo en ik een echo. Hebben we elkaar wat te vertellen die avond. Hopelijk allemaal goed nieuws, ook voor mij dit keer. Zeg ehhhhhhh die foto's komen toch wel hier in die albums hier! Het is ook de eerste week van mijn vakantie en ook wij gaan klussen, ok nog niet aan de babykamer dan dat is nog wel heel vroeg. Maar de rest moet nu ook echt af voor die tijd dus druk druk druk. Sil die heeft het zo druk met het op zetten van dr zaak en dr SMEP programma die horen we niet meer. haha. Knuf van mij aan allemaal
Hi ladies ff kort... Sorry dat ik jullie een beetje "verwaarloosd" heb!Het gaat gelukkig goed met jullie, ondanks de vermoeidheidjes en lichte krampjes maar hoe dan ook het gaat goed. Het opzetten v/d zaak is nog ff on hold...na mijn vakantie (eind oktober) eerst ff een cursus volgen en daarna gaan we een ondernemersplan schrijven. Dusssss het wordt echt pas 2008 hoor. Het smeppen is best pittig maar goed tis voor een goed doel. Verder ben ik gewoon errug druk en maak weinig mee hihihhihhi. Spreek jullie snel! Dikke kus!
@ Sil in ieder geval goed om zo af en toe eens wat van je te horen. Ik bedoel maar als je na dat smeppen toch zwanger bent volgende maand moet je toch een beetje bij blijven. Weet je wat je te wachten staat. hihi. kus
Hi ladies! Goed nieuws! Ik heb vandaag een positieve ovu test! Yahoooo Best vroeg voor mijn doen maar goed het zij zo. Nu moeten we volgens het SMEP plan 3 dgn achter elkaar klussen. Nou dat wordt nog wat gezien we gisteravond nog een feestje in bed hadden hihihihhi. Vandaag ook nog, ja tis niet te geloven, GESPORT! Deze week dus ma, woe, vrij EN zon gesport! Ik heb mega koppijn en mijn borsten deden onwijs zeer tijdens het sporten maar ondanks dat voel ik me heerlijk! Met jullie ook alles goed?
Hallo Sil,Wat ben je goed bezig zeg. Ik weet niet of ik dat o zou kunnen brengen 4 keer per week sporten, ik ben niet zo´n sporttype. En dan ook nog andere bezigheden, misschien moet je daar ook wel veel voor sporten om fit te blijven, haha Volgens mij gaat het goed met je, super! Abigail, alweer bijna 7 weken, gaat de goede kant op denk ik zo. AFtellen voor de echo. Het is nu alweer volgende week en dat klinkt toch best goed, niet? Lexie, pretecho, zoals je wel weet zijn we hier heeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar de foto´s, tenminste als je ze wilt delen. Echt leuk, ik heb ook een afspraak gemaakt voor een 3d echo, de datum weet ik zo even niet meer (wat slecht). Het is of 16 of 18 oktober. Ik duik vandaag vroeg mijn bed in, verjaardag gehad en morgen weer om 6 uur op. Dat is toch ook geen tijd. Veels te vroeg. Weer proberen om een hele dag te werken, ben benieuwd hoe dat gaat. Ik weet anders ook echt niet wat ik moet doen. Vind het erg lastig. Als ik weer naar de bedrijfsarts moet krijg ik weer ruzie. Die vind zowiso al dat de pijn tussen mijn oren zit en dat ik me niet aan moet stellen. Hij vond zelfs een week na de operatie dat ik best kon komen werken terwijl de arts verboden had om ook maar iets tet doen. Maar nee, meneer de b.a. wist het beter... grrr griezel is het. Die zou je de dag na de bevaling nog komen laten werken. Kan toch ook best? Werkgever is ook al niet meewerkend, vind dat ik na het werk maar in bed moet gaan liggen en de dag erna ook om zo weer goed te kunnen functioneren. het erge is dat dat ook wel zo ongeveer mijn dagindeling is maar ja, dat zien ze niet. Misschien gaat het morgen best goed, dat zou nu eens echt super zijn. Liefs Anette
@Anette, jeetje wat een gedoe op je werk?! Kun je niet aan je huisarts/fysiotherapeut vragen of ze niet een brief voor je schrijven of contact laten opnemen met je bedrijfsarts?! Tis toch van de zotte dat er maar van jou verwacht wordt dat je met PIJN moet werken?! Zij hebben makkelijk kletsen! Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel Silla
Lekker hoor, Annette, zo'n bedrijfsarts en werkgever. Daar tref je het niet mee. Kun je inderdaad niet via je huisarts of fysio of desnoods verloskundige of gynaecoloog ofzo iets regelen? Het is toch van de zotte, dat je op zo'n manier verder moet blijven werken. Al melden ze je maar deels ziek, dat je kortere dagen kunt werken ofzo. Dat zou al schelen. Gaat bij jou ook alles nog goed Abigail? Ik blijf voor je duimen! Verder ben ik op zoek naar een flinke portie geluk. Afgelopen zaterdag getest en ... 2 streepjes. Laat het deze keer aub eens goed aflopen. Het zou toch wel meer dan geweldig zijn als ik over 2 weken bij mijn gynaecoloog zou kunnen vragen om een echo in plaats van een gesprekje over onderzoeken enzo. Afwachten maar.
Hi Inez... Betekend dat dat...je weer zwanger bent! Wat geweldig! Ik hoop echt van harte dat nu alles goed gaat! Tjeetje nu is iedereen zwanger! Ik denk dat mijn ei gaat springen vandaag dus ik hoop volgende maand met jullie mee te genieten ! Dikke kus
Silla, ik ben inderdaad weer zwanger. Ik hoop voor je en en ik duim er heel hard voor, dat je heel snel kunt meegenieten!