T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Whoehwaaaaaaaaaaaaaa Inez! :D Helemaal toppie meis! :thumup: ja met mij gaat het tot nu toe goed. Nog steeds moe en nog steeds gevoelige borsten en vooral.............nog steeds geen bloedverlies (brrrrrrrrrrrrr durf het al bijna niet uit te spreken) ben bang dat ik de goden verzoek. :pale:

@Sil inderdaad je kan niet meer achterblijven hoor. Whow wat ga ik voor je zitten duimen meis! [-o< Grijp die vent van je. Haha

@ Anette, ik zou inderdaad ff een vette brief aan je huisarts vragen. Dit is echt niks hoor. T is ook overal hetzelfde met die bedrijfsartsen, ik hoor hier ook niet anders.
    Ja inderdaad alweer 7 weken nu nog maar 1,5 weekje tot de echo. Doordat ik er ook niet al teveel mee bezig ben vliegt het gewoon om. Ik concentreer me lekker op alledaagse dingen en dat werkt goed. T is lekker druk op mijn werk en volgende week heb ik lekker drie weken vakantie. Ok ok het naar de wc gaan vind ik nog steeds niks, da's eigenlijk het enige. Ben echt bang om iets aan te treffen bij het afvegen dat ik niet wil zien. :( Nou ja zoals Lex al zei, daar moeten we allemaal doorheen, dat heb je nu eenmaal meerder keren meegemaakt en dat is toch een soort van traumatische ervaring geworden. hihi

Nou meiden allemaal succes dus.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies...

Mijn eisprong is een feit, zondag en gister een positieve ovu gehad en vandaag is ie alweer minder...DUS WACHTEN MAAR!
    We hebben sinds zaterdag tot op heden elke dag geklust dus je zou zeggen dat we niet mis geschoten kunnen hebben hihihihhihi.

@Abi, je angst ken ik wel hoor als je naar de WC gaat. Maar ik vind het wel knap van je dat je je er niet zoveel mee bezig houdt. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met de echo. Ik hoop dat ik dat nog kan meelezen voor ik met vakantie ga.

@Inez, hoe is het met je?!

@Anette, hoe staan de zaken met je bedrijfsarts?!

@Lexi, hoe is het met jou? Nog steeds zo'n erge last van vermoedheid.

Mijn pauze zit erop dussss ik ga maar weer eens aan de slag (morgen over 1 wk heb ik VAKANTIE)

Dikke kus van mij....

3. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil ga je nog weg dan? Je hebt gelijk met mij vakantie. Althans ik start aanstaande vrijdag al. Zodra ik de echo heb gehad geef ik jullie natuurlijk zsm bericht wat dacht je. ;) Ik moet 27 aug om 12.45 uur. Het moment van binnenlopen daar en op het bedje gaan liggen, gel en apparaat op mijn buikie zal een heel heel heel spannend moment zijn. Ik denk niet dat ik durf te kijken. Zie echt tegen de eerste reactie van de echoscopiste op. :pale: Ik denk er daarom nu nog maar niet over na. Bewaar dat wel voor dan. Inderdaad gaat me redelijk makkelijk af om gewoon van dag tot dag bezig te zijn. Goh je leert een hoop in je leven zo. Vergeleken met mijn vorige zwangerschappen is deze qua gevoel zo relaxed, ik heb echt zoiets van we zien dan wel. Gek he?!

Oh en in die tussentijd zit ik natuurlijk nog superhard te duimen voor jou Bing Bang en Inez dr voortgang, mooie tijdverdrijving hihi.

Maar hou in je achterhoofd, is het deze maand toch niet raak is volgende maand ook niet erg..........als we maar volgend jaar met zijn allen een mooi kleintje mogen verwelkomen. Maandje later of eerder maakt dan niet uit. Alhoewel ik wel heel goed begrijp dat je wilt weten waar je aan toe bent.

Knuf

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, Super zeg, gefeliciteerd. We gaan hard duimen voor je en dat je bij de gyn kunt zeggen, nee, ik wil graag een echo......................

Sil, ook voor jou draaien mijn duimen. Ga je nog lekker weg tijdens de vakantie of heerlijk thuis genieten?

Abigail, dat gevoel van we zien wel had ik ook, is volgens mij een goed teken.

Nou, ik gisteren weer een hele dag gewerkt, zit ik me weer met enorme hoofdpijn. Ik de vk maar eens gebeld. Moet ik een week absolute rust houden en een drankje pakken waar extra ijzer in zit. Nou ja zeg, dat had ik nou ook weer niet verwacht. Zou het dan toch niet van mijn schouder komen? En ik maar denken van wel, samen met mijn ha (die wel zei dat ik het tegen de vk moest zeggen). Dus werk opgebeld want eerst had ik zoiets van nog 2 dagen werken en dan weekend maar ik moet toch eens niet zo eigenwijs doen. Beeb is daar te bijzonder en belangrijk voor.
    Ze reageerden erg lief, moest me zeker houden aan het advies van de vk.
    Ook maar meteen gevraagd of ik me zorgen moest maken omdat mijn buik niet groeit, nee dat moest ik niet doen, komt vanzelf. Misschien ook al na een weekje rust.
    Dus dan zoek ik de bank maar op en dat samen met een goed boek, pff heb hier geen zin in.

Meiden, tot de volgende keer..

Liefs Anette

5. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Ach Anette misschien geen zin in, maar het is wel belangrijk. Zeker als je je zelf er misschien beter door gaat voelen. Ik bedoel dit is toch ook niks. Dus.............accepteer het nu maar lekker en probeer er van te genieten meis. En inderdaad..............niet eigenwijs zijn [-X daar duurt het alleen maar langer mee. Pak een goed boek, leen wat leuke dvd's en rusten!

Dikke knuf

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    wijze woorden Abigail, kan ik helemaal niks tegen in brengen.
    dvd´s zijn onderweg, boeken heb ik nog dus komt goed. En dit forum en internet. Een oplossing hoor.

Liefs

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Annette, fijn dat je ha en verloskundige vierkant achter je staan. En dat ze van je werk nu ook begripvol reageren. Zo hoort het zou ik zeggen. Rust maar even lekker uit en als het na die week nog niet gaat, dan blijf je gewoon nog wat langer thuis. En desnoods blijft het gewoon ziektewet, als het met die kleine maar goed blijft gaan. Dat is het belangrijkste toch?

Ik hoop zelf ook van harte dat ik bij de gynaecoloog om een echo kan vragen omdat ik dan 6 weken zwanger ben.
    Alleen merk ik helaas wel dat de angst voor herhaling weer volop aan het toeslaan is. Bah, bah, bah. Hopelijk is dat geen slecht voorteken. Ik hou mezelf maar een beetje bezig met onze dochter en m'n werk en probeer zoveel mogelijk m'n gedachten te verzetten.

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez,

Die angst zit er in bij iedereen die een mk achter de rug heeft. Zoals ik kan zien zijn dat er bij jou 4. Dat heeft een grote impac op je, vergeet dat niet.
    Ik duim voor je dat het geen voorgevoel is maar een angst die steeds elke week iets afneemt.

Knuffel Anette

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Inez: Tja meis de prijs die we ook nog eens moeten betalen na al die miskramen is de onzekerheid bij de eerst volgende zwangerschap. Maar laten we samen gewoon moed houden. Blik op positief en en gaan voor een goede zwangerschap dit keer. T moet nu toch lukken. Kom we laten ons niet kisten. [-(

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    kom op meiden, verzin veel dingen om te doen. Ik ben ook nog steeds onzeker hoor, kan er niks aan doen.
    meende straks ook weer een ieniemieniebeetje bloed te zien maar nu niks meer, tja, dan zit ik meteen weer in de stress, gelukkig meende ik beebje te voelen dus daar ga ik maar vanuit.
    Zal ook wel komen omdat de echo er weer aankomt, vind ik toch weer een spannend moment hoor, beetje zenuwen van tevoren.

Sil ,nog een weekje en dan lekker vakantie, hoe lang ben je vrij? En hoe is het met je nieuwe plannen? Nog steeds zo enthousiast?

Ik ga weer even strijken (bleh)

Liefs Anette

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hoi lieverds!
    Hier ben ik ook weer even.

INez hartelijk gefeliciteerd! Ik hoop van harte dat bij jou deze 5e keer scheepsrecht is. Ik duim voor je.

Hier verder alles oké, zijn druk de bovenverdieping aan het reorganiseren en dat neemt nogal wat werk met zich mee. Foto van het kamertje staat in mn album. Gaat om de meubels, de foto's zijn niet van ons huis.

Kortom, ben bekaf.

Voor allemaal een dikke knuf en tot gauw!

12. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Lex zag al in je album dat je flink aan het shoppen was geweest. Ziet er leuk uit. Leuke bezigheid he?! :p

@ Annette gaaf beeb voelen. Dat lijkt me zo geweldig. Ohhhhhhhhhw was het alvast maar zover.

Zo vandaag een dagie uit met werk en dan......................VAKANTIE!

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lexie, leuke inkopen, kamertje ziet er goed uit, nu nog naar jullie huis.

Abigail, lekker vakantie. Gaan jullie nog weg? misschien heb je dat al gezegd maar ik kan het me even niet herinneren. Rust maar lekker uit. Oh ja, je hebt echo in je vakantie, nou weet ik het allemaal weer.
    En beebje voelen, het is niet zo heel duidelijk maar ik voel regelmatig een plopje, dus ik neem aan dat het dat is. Gisteren voelde ik het weer, ik zeg tegen mijn vriend dat hij het misschien ook wel kon voelen, nou hand op de buik, is ie verstoppertje aan het spelen of zo. Hand weg en plop. Haha, bang voor papa? En het is zo´n schat.

Liefs Anette

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve meiden, helaas lijkt mijn bange voorgevoel uit te komen. Ik begin weer te vloeien. Bleeh. Het zwangere gevoel is helaas ook al weer een paar daagjes helemaal weg.

Uiteraard blijf ik voor jullie allemaal heel erg hard voor een goede afloop duimen. Het is jullie gegund.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Inez, wat vreselijk balen zeg. Verdorie, ik had nog zo´n goede hoop. Heel veel sterkte meid, ik weet even niet zo goed wat ik nog meer kan zeggen. Dit is kl.te!

Dikke knuffel Anette

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Lieve Inez, weet je het zeker? Vloeien komt voor he bij meerdere succesvolle zwangerschappen...
    Nou ja je weet zelf natuulijk als geen ander hoe het bij jou eerder ook ging.
    Sterkte iig! Ik duim nog even dat het toch mee zal vallen.. Dikke knuf!

Annet: idd die plopjes dat is de kleine. AF en toe is het een compleet plopsaland in mn buik, echt super gevoel. Onze meid schopte vanmiddag de dopler een paar keer weg toen de vk wilde luisteren, zo schattig!
    Anyway hier alles goed, moet alleen niet te veel traplopen ivm lage rugpijn. Nouja kleine moeite.

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Annet! Ik zie net dat je vandaag precies op de helft bent! Super! Gefeliciteerd!

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lexie, dank je.

Abigail, lekker vakantie en nog maar een weekje tot je echo, ik weet zeker dat je een mooi knipperlichtje ziet. Rust lekker uit.

Hier weer hoofdpijn, wat is dat toch? Ik doe niks, maar het wordt ook niet beter, grrr.

Inez, hoe is het met je?

Sil, alles oke?

Liefs ANette

19. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Inez ohwww liefie wat K@$@#@# voor je. Ik schrok er gewoon van. Ik hoop nog steeds dat je het mis hebt en dat het vloeien niets voorstelt. Of is het inmiddels erger. Ik vind het echt zooooooooooo super ververvelend voor je. :cry: Meis maar hou moed hoor! Dikke knuf.

@ Annet ja we gaan 1 weekie weg lekker wadden in eigen land, en voor de rest blijven we thuis. Hard klussen nog steeds aan dat huis dat niet opschiet. Ik hoop dat we in de vakantie een beetje vordering kunnen maken zodat we straks de weekende weer wat meer vrij hebben.

@ Lex goed om te horen dat alles goed gaat. Je schiet al aardig op zo.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hè!
    Ik heb mega veel berichten gemist!
    (niets binnengekregen op de mail)
    Sorry ladies voor de late reactie, tis omdat ik nu toevallig ff kijk maar ik heb echt berichtjes gemist!

@Inez...hoe is het nu met je lieverd? Verdorie!
    Dit MAG gewoon niet gebeuren! Heb je al een echo laten maken? Ik hoop zo dat het gewoon nog goed gaat!

@Lexi...wat een leuke spulletjes allemaal! Beetje irri dat je last heb van je rug...

@Annet...balen van je hoofdpijn...mss dat het toch door je schouder komt ofzo...Maarre 20 wkn! Geweldig

@Aby...lekker vakantie? Ik moet vandaag, maandag en dinsdag nog werken en dan vrij. 2 Oktober (NOD!) ga ik voor 1,5 week naar Egypte!
    Ik hoop dat ik ipv de rode duivels, een zwangerschap als bagage meedraag!

Verder alles goed...tijd gaat langzaam qua cyclus! We hebben zooooooo vreselij ons best gedaan tot woensdag en sinsdien zijn we "klusmoe"!
    Op het werk ben ik "genaaid" door een zgn. matennaaier grrrrrrrrrrrrrrrrr

Maar goed kep het druk op de zaak dus ik spreek jullie snel!

Kusjes voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina