Maandagochtend. Nog een paar nachtjes slapen dus. En jij mag morgen, maar dan voor iets veel leukers!
Hello ladies, Ff een updatje van mij... 1) IK HEB VAKANTIE ! Verder...gister 2 keer het gevoel gehad dat ik moest flauwvallen (na de lunch). Hoofdpijn, nog steeds ongikrampjes, kep nogal wat "lucht" in mijn darmen maar verder geen obstipatie ofzo. Net een film zitten kijken (Dreamgirls) ben niet zo van de musicalfilms maar moest bij elk diepgaand nummer janken(?) Vanmorgen (1ste vakantiedag) was ik al om 5:30 uur wakker! Maar goed ben daarna wel weer in slaap gevallen maar was er al weer ff na 10en uit. Verder doe ik weinig vandaag, eigenlijk NIETS, ik ben moe en ik heb nergens zin in. Verder ook nog wakker geworden met 2 pukkels grrrrrrrrr. Tot slot...dat hele SMEP gedoe...ik heb me er niet aan kunnen houden. En vrees dan ook dat ik weer een kans heb laten schieten. 1000x is er gezegd dat je ei 24-48 na positieve ovu test komt en wat doe ik...STOP MET KLUSSEN 24uur NA +OVUTEST! Tuurlijk blijven de zwemmers lang zitten maar toch...het is echt zo'n "what if..." gevoel. Wel weet ik dat ik vorig jaar ook ovu test gebruikt heb en toen heb ik alleen de dag ervoor en de dag na de ovu test geklust en was daarna zwanger! Maar goed ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen e.d. ik wou gewoon dat ik wist waar ik aan toe was IK HAAT DIE WACHTBANK DAGEN! Zo dat is eruit hihihihhi. Veel liefs Silla
Sil, vervelend allemaal en als je niet wilt ook niet doen hoor, niet tegen je zin in dingen gaan doen want ik denk eerlijk gezegd niet dat dat werkt. Meid, het gaat jullie zeker lukken hoor, wie weet, ik duim heeeeeeeeeeeeeeel hard. Vanochtend een kl.te ochtend gehad, werd om 7 uur wakker want ik moest naar de wc, wat zie ik, bloed, echt helder rood. Ik naar mijn vriend, hij wilde me al naar de eerst hulp brengen om daar een spoed echo te laten maken. Dat vond ik ook weer niet nodig, dus gewacht tot 8 uur en de vk gebeld. Ik moest me wederom geen zorgen maken, komt vast door de placenta die voor ligt en omdat ik morgen al een echo gepland heb was het ook niet nodig om een extra echo te plannen. Nou, ik vind de dagmaar lang duren hier, bah wat een gedoe allemaal. DUs ik probeer het maar van me af te zetten wat wel een heel eind lukt maar er blijft toch iets van onzekerheid hangen. Abigail, jij hebt morgen ook echo, laten we afspreken dat we allebei een mooie echo hebben! Succes morgen Liefs Anette
@Anette, jeetje meis! Wat een toestand?! Spannend morgen dan. Hoe is het bloedverlies nu dan? Ik hoop dat het snel over is...sterkte meis!
Ja, alles goed met beeb, we weten nog niet wat het is, lag met de beentjes ervoor. Hij/zij ligt zowiso helemaal opgevouwen, zag er niet handig uit maar ja. De vk kon het lipje niet goed zien dus mogen we volgende week terug omnog een keer te kijken. Misschien kunnen we dan wel zien of we een jongetje of meisje krijgen. Verder alles goed gegroeid dus dat is wel heel fijn om te horen. Abigail, als ik het geod heb krijg jij vandaag ook een echo, succes meid en laat je ons even iets weten? Sil, jullie gaan toch nog even er tussen uit of heb ik dat verkeerd? Lexie, bij jullie ook nog alles oke? Liefs Anette die een paar plaatjes wil scannen voor in mijn album.
Hi Anet, Goed om te horen dat het lekker gaat met de kleine spruit. Mss is het wel een meisje die NU al een mega Turn of Ballettalent is hihihhihi. Ja volgende week dinsdag gaan we naar Eghypte voor 10 dgn....HEERLIJK ik ben nl. weer snot verkouden dus ik heb warmte nodig hihihhihi Aby....hoe laat moet je voor de echo! Spannend hoor! Groetjes Silla
Silla, ik kan me daar helemaal bij aansluiten. Die wachtdagen zijn vreselijk. Wachten tot je ei, wachten tot je NOD. We wachten wat af wat dat betreft. Ben je normaal ook zo emo voor je ongesteld moet worden? Annet, dat was even schrikken zeg. Gelukkig is alles nog goed met de kleine. Houden zo. Ben je al wel weer aan het werk of moet je nog wat langer thuisblijven? Enne Aby, hoe was de echo? Alles goed? Ik hoop het zo voor je, ben hier heel hard aan het duimen draaien. (knap he? zo onder het typen).
Whoeeeeeeeeeeeeeewhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Hartje gezien, gehoord en het is precies de juiste maat, zelfs 1 dag verder dan uitgerekend. Wat gaan wij nu morgen lekker op vakantie zeg. Ik heb daar weer liggen janken dit keer maar nu van blijdschap. Lag zo te schudden in een combinatie van janken en lachen dat ze bijna geen foto kon maken. En .....................voor het eerst ook beebje zien bewegen. Kan me bijna niet indenken dat er nu nog iets fout gaat! Zal ff foto in mijn album zetten. Ohw en Sil deze keer dachten wij ook dat het niet raak was omdat we niet volgens schema hadden geklust................dus zie het resultaat. Het kan nog meis. Geniet van je vakantie straks! Annetje ook super gefeliciteerd. Lex we wachten nu op jouw pretecho. Inez zet hem op meid maandag bij de gyneacoloog. Dikke kus voor allemaal en over een weekie ben ik weer van de partij.
GEWELDIG nieuws Aby, het is je van harte gegund meid! Enne, snotteren mag best hoor, het is toch ook geweldig om je kindje zo voor de eerste keer te zien! Hele fijne vakantie!
Thnx Inez. Sorry meiden t lukt me ff niet zo snel om de foto te plaatsen, zal kijken of ik vanavond nog wat tijd heb. We gaan nu weer ff op pad.
Whaaaaaaaaaaa GEWELDIG NIEUWS ABY! Lekker van je vakantie gaan genieten nu! Inez ja ik ben idd altijd voor mijn ongi ook emotioneel...maar goed er is toch geen touw aan vast te knopen. Vanmorgen weer 2 pukkels erbij dus ik denk echt dat het weer een gemiste kans is. Maar goed we zien wel...kep wel al zw.testen besteld dus ik hoop dat ik deze morgen of zaterdag binnen krijg. En dan ga ik maar gelijk testen dan weet ik waar in aan toe ben en of ik extra maandverband moet aanschaffen voor de vakantie! Dikke kus
Jaaaaa, Abigail, super zeg, heerlijk toch, tranen van geluk, dat zijn de mooiste tranen die er zijn. Had ik vanochtend ook wel een beetje hoor, is toch ook mooi om te zien. De foto´s verkleinen lukt bij mij niet, krijg de hele tijd error, grrr. Maar ga lekker op vakantie met een grote smile en genieten hoor (wat nu dubbel gaat lukken) Inez, ik ga vanaf volgende week halve dagen werken en proberen om het zo weer op te bouwen. Kreeg net een lief mailtje van collega dat het werk nu echt op de laatste plaats komt (of zou ze blij zijn dat ik er niet ben, lekker rustig, haha) Ik hoop dat het allemaal gaat lukken. Sil, vervelend dat wachten, had je maar ergens een lampje of zo. Duimen draaien hier. Liefs Anette die niet opgeeft om de foto´s te plaatsen
En jullie dachten dat ik het op zou geven??? hmmm Mooi niet babe staat in mijn album hoor. Armpies omhoog..............hoeraaaaaaaaa!................zei die op dat moment. hihi.
Abigail wat een lieve kleine frummel zeg, de handjes omhoog, kampioen, nu al! Fijne vakantie en we horen weer van je. Knuffel Anette
@ Annette hihi en wat is jouwe groot he, vergeleken met de mijne?! Ohhhw waren we alvast maar zover. Maar goed als ik zie hoe hard het bij jou en Lexie is gegaan..............tje voor je het weet zit je met een klein humpie op je schoot. Nou girls dit was voorlopig echt even mijn laatste berichtje..........ga nog even wat dingetjes afschilderen en dan opweg naar de eilanden! Dikke knuf voor allemaal en tot over een weekje.
Hi ladies.... Mijn broertje (18 jaar) is al dgn MEGA verkouden en kan amper lucht binnenkrijgen. Hij moest van de huisarts DIRECT naar het ziekenhuis voor foto's. Tis nu al even geleden dat mams gebeld heeft maar ze zijn nog steeds niet terug...Als allemaal maar goed gaat. Vandaag testje gewaagd... NEGATIEF! (deze testen kun je vroeg voor je NOD uitvoeren). Ik heb mega krampen in buik en onderrug dus ongi komt er ECHT aan... BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL! Ik heb weer vreselijk last van PMS! Ik ben huilerig en baal als een stekker... Tis officeel een rot dag! Sorry voor mijn geklaag!