Aby, die vermoeidheid heb ik af en aan. HEb wel de indruk dat het nu weer erger wordt ook. Maar ach, als dat het ergste is... INez, we wachten nog ff rustig af Je kan nooit weten, ik was ook altijd zwanger op momenten dat ik dacht dat het helemaal niet kon, bijna niet geklust enzo.
Inez, wie weet, op mijn nod heb ik gestest maar hadstikke negatief dus ook op die dag naar een bruiloft met drank! De week erna wel positief. Duimen draaien Abigail, leuk die reacties en dan die het krijgen van leuke dingetjes, heerlijk. lekker genieten hoor! Moet je binnenkort weer naar de gyn/vk? Lexie, die vermoeidheid begint bij mij nu wat te minderen. Vervelend zeg dat je merkt dat het weer werger wordt. Denk dat het ook wel een oefening is voor je lichaam voor als je kleine uk er is. Pfff, ik hoop zo dat de nachten meevallen, kan zo slecht tegen weinig slaap, haha maar dat is denk ik een droom... Sil, heb je je vriendin nog gesproken? Ik ben de hele ochtend naar de kapper geweest. Ik had intussen zoveel kleuren in mijn haren zitten dat ze het even hebben ontkleurd voor er weer nieuwe in te doen. Nu weer richting blond. Ben ook aan het sparen voor een ander kapsel. Iets langer dan ik nu heb maar ja, moet af en toe even worden bijgewerkt. Liefs ANette
@Inez...spannend altijd toch weer he zo'n NOD dag?! Verstand op 0 en je ziet het wel. Maar goed de uitslagen zijn binnen en het ziet er allemaal positief uit toch! @Annet, foto...foto! Ik zit ook altijd mega lang bij de kapper (ben nu al een jaar niet meer geweest). Kleuren, knippen en in mijn geval nog stijlfohnen...wat een verzoeking altijd hihhihihi. Maar goed daarna ben je toch weer blij dat je gegaan bent, tis toch weer zo'n verwen momentje. @Aby, leuk om te horen dat je collega's zo leuk reageerde. Maarre toch lekker dat je weeer ff vakantie hebt. Ga je nog wat speciaals doen of gewoon lkkr thuis chillen. @Lexi, vreselijk die vermoeidheid. Mijn vriendinntje gaat over 2 wkn met zw. verlof en de vermoeidheid wordt nog erger. Ik hoop dat jij dat bespaard blijft. Over vriendinnetje gesproken (bruggetje hihhihihi). Ik had haar gister een SMS gestuurd met de vraag wat er aan de hand was en dat ik vond dat ze met me moest praten. Na 6 uur wachten kreeg ik via e-mail antwoord. Daarin gaf ze aan dat ze naast wat telefoontjes en SMSjes niet echt het gevoel had dat ze haar 1ste zw.schap met mij kon delen omdat ik (volgens haar) zoveel verdriet heb. En ze vond dat ik maar "spontaan" langs moest kmen Maar ze wilde het dan in een Grand Café bij ons in de stad uitpraten (26/10) Nahhhhhhhhhhhh mijn broek zakte af (gezien ik bijna 4 mnd lang een afspraak met haar probeerde te maken, maar zij telkens aangaf dat ze moe, druk was OF afbelde) Toen ik mijn visie had gegeven, dat ik haar ook miste, dat ik ook baalde dat we elkaar zo weinig gezien hebben, dat ik het gevoel had dat ZIJ juist afstand nam omdat ze het niet met mij WILDE delen enz enz. En wat mijn verdriet, tuurlijk baal ik elke maand dat ik ongi ben, maar ik weet ook dat het ook te maken heeft met die irritante PMS aanvallen die ik het laatste half jaar echt ervaar. Meestal in het midden van mijn cyclus is dat dippie weer ff over. (deze keer niet maar dat kwam door de zorgen van mijn vriendinnetje) Is er dus nu duidelijk een kwestie van miscommunicatie. Vanmorgen een mail terug ontvangen dat ze blij was met mijn visie en het ook duidelijkheid schepte. En idd het is allemaal miscommunicatie. We probeerde elkaar "te sparen" voor evt. verdriet e.d. maar was dus niet nodig. De 26ste staat en we gaan er gewoon een ouderwets gezellige avond van maken. Eind goed al goed dussssss. We kunnen alle 2 weer opgelucht adem halen. Nou ik heb vandaag mijn cursus boeken ontvangen (ter voorbereiding van het starten van het evenementen bureautje) ik ben er geloof ik wel ff mee bezig, ik hoop dan vooralsnog dat ik begin volgend jaar kan starten met het bedrijf. Maar goed...dat zien we ook wel weer. OJA, hot news, nou ja hot?! Weet je nog dat ik es in het verleden over mijn irritante collega die zich over de rug van anderen omhoog gewerkt had. Nou ja mss niet. Maar die heeft mij persoonlijk laten weten dat ze zwanger is (ik wist het al) maar daarvoor heeft ze ook een MK gehad en TOEN pas kon ze zich voorstellen hoe ik me voelde toen het mij DRIE keer over kwam. (Toen vond ze me een beetje een aansteller want "het was nog niets".) Zo zie je maar weer! Maar ik stelde het wel op prijs dat ze het me eigenlijk persoonlijk wilde vertellen (al was ik toen met vakantie en dus niet mijn werkmail in kon). Groetjes
By the way!1 IK ZIT ONDER DE PUKKELS heb ik normaal gesproken wel een beetje (sind ik gestopt ben met de pil). Maar aan het begin (2006) was het echt MEGA ik dacht dat dat met het ontpillen te maken had. Begin 2007 tot voor mijn vakantie was het zo nu en dan een pukkeltje hier en daar, maar nu...IK LIJK ECHT werkelijk op iemand met zeer zware acnee, tis net of ik weer zo'n HORMONENboost krijg ofzo? Errug vaag
Hm Sil. pukkels, ik weet net niet, vervelende dingen zijn dat. Fijn dat je je vriendin hebt gesproken. Zo zie je maar weer, alleen praten helpt. Altijd maar weer. Dus alvast een hele gezellige avond de 26-e Vandaag pretecho gehad maar zoals verwacht mogen we de volgende week terug om nog een keer tekijken of er dan geen handje voor de mond zit. haha wat een eigenwijs kindje hebben we toch. Nu is mijn vriend bang dat de navelstreng om het nekje komt omdat die ook een gedeelte voor het gezichtje zat. Pf, aan die optie had ik nog niet gedacht. Ik zei al dat da tding toch ergens moet zitten en dat beebjes er mee spelen. Toen was het goed maar hij wilde volgende week toch nog eens bekijken hoe het in ellkaar zit. Vind het wel lief, een bezorgde papa. Ik ga lekker op de bak hangen Liefs Anette
@ Silla. Wat geweldig dat je het hebt kunnen uitpraten met je vriendin. Dat lucht toch weer op. En ja, ik ben echt wel blij met de uitslagen tot nog toe. En ik ben wel geneigd om de gyn te geloven, dat het met de rest van de uitslagen ook wel goed zit. Dat het gewoon een combi van leeftijd en domme pech is. @ Anette. Vervelend hoor, dat je volgende week terug mag komen voor de pretecho. Wij hebben met onze dochter ook een pretecho laten maken. Zij had er ook een handje in om op echo's handjes en voetjes voor het gezichtje te houden. Alleen net niet lang genoeg om voor herhaling terug te mogen komen voor de pretecho. Over die navelstreng hoef je je geen zorgen te maken hoor, daar zit een behoorlijke rek in en die kleintjes vinden het kennelijk leuk om er mee te spelen.
@Inez... je moet ook positief blijven! En wat je leeftijd betreft...zou kunnen maar ik denk ook dat het pech is. Wel ben je MEGA vruchtbaar dus ik denk dat de volgende zwangerschap niet lang op zich laat wachten bij jou. Maarre de volgende keer blijft de kleine spruit gewoon lekker zitten! @Annet, tis al een echte meid, doet gewoon lekker wat ze wil hihihhihi. Maar je moet je geen zorgen maken hoor, maar ik snap het wel. Liefs Silla
Sil, daar heb ik ook alle vertrouwen in. Mij zul je ook niet horen klagen over dat het zwanger raken hier relatief makkelijk gaat. Het zou inderdaad alleen ook fijn zijn wanneer er ook nog eens eentje wat langer zou mogen duren. Zo'n maandje of 9 ofzo Wat leuk dat je vandaag je studieboeken hebt ontvangen. Zo kun je je lekker op de studie storten. Wel spannend hoor, je eigen bedrijf starten.
@ Sil; Fijn dat je collega er dan toch nog even op terugkomt om te zeggen dat ze nu weet wat het is. Ze had het ook voro zich kunnen houden. Ik kan dat wel waarderen zulke acties. Ook fijn te horen dat de situatie tussen jou en je vriendin opgeheldert is, zo zie je maar weer dat je beide een hele andere blik op de situatie kunt hebben. Wel vervelend van die pukkels! Hoop dat ze snel weer lekker verdwijnen! Succes met je studie! @ Annette; goh jij ook al zo'n pech bij die pretecho? vervelend joh! Hadden wij destijds bij de 20wk echo, errug vervelend HAHA!. @ Inez; tja het kan leeftijd zijn, maar ook vette pech hoor. Leeftijd zegt me niet zoveel, je bent nog geen 40! Ik vind het iig positief dat je wel regelmatig zwanger raakt idd. Dat was bij ons steeds ook maar de vraag omdat er vaak een jaar tussenzat... Wat dat betreft heb ik voorj ullie wel goede hoop hoor! NOu dames, ik werk nog ff anderhalf uur en dan ga ik lekker weer naar huis. Bleh ben het nu al zat, terwijl ik maar 4 uurtjes hoef te werken... Spreek jullie later!
Lexie, wij houden het zelf ook op dikke pech. Iets anders kan ik gewoon niet bedenken en nog steeds hebben we er alle vertrouwen in dat het gaat goedkomen. Soms kan ik me ook wel schuldig voelen naar mensen toe zoals jij en Sil en vele anderen, bij wie het zwanger raken veel moeizamer gaat. Ik weet dat ik wat dat betreft wel geluk heb. Werk ze nog eventjes!
Lexie, die 20 weken echo hebben we ook al 3 keer gahad. Komt erop neer dat we 5 keer in 5 weken tijd een echo hebben, oooh wat erg zeg. Mijn vriend gisteren toen ik al bijna sliep; ik heb ons kindje gezien, helemaal happy was ie. Voor hem begint het nu ookecht te worden. Kan me dat ook wel voorstellen, in de eerste weken wist hij alleen dat ik over moest geven en nu kan hij het zien nij een echo en voelen. Leuk. Ik moet nog gaan werken maar ik barst weer eens van de hoofdpijn, dus geen zin om te gaan. Ik zie wel anders ga ik gewoon iets eerder naar huis hoor. Heb 2 paracetamol gepakt maar die helpen tot nu toe ook niet veel. Inez, komt echt goed bij jullie, voel ik en bij Sil ook. VInd het echt zo ontzettend vervelend voor jullie. Dikke knuffel Liefs Anette
Jeeheeeeeeeee jullie zijn druk hier, kan het bijna niet bijhouden. @ Inez, dikke pech was t bij mij ook. Ook niks gevonden uit de resultaten, dussssssssssss nou ja je ziet het er is zeker nog hoop voor je hoor. 1x is het raak en dan goed ook. En ook ik dacht dit keer dat het niet raak kon zijn ivm te weinig klussen. Hoest met je NOD.........als sporen? @ Sil fijn dat het weer is met je vriendin. Al dat gedoe kost alleen maar energie toch en t blijkt maar weer hoe simpel het is. Goed dat je aangehouden hebt meis. Ben trots op je. En je boft...........ook nog eens een collega die schuld bekend.......meidddddddddd...... je valt in de prijzen. Vasthouden zo. hihi Wat betreft de pukkels...................ehhh............Clearasil?! hihi Ander alternatief is toch ook een burka of een helm. @ Anette wat betreft kapper....................van de week was ik er van overtuigd dat ik echt toe ben aan een nieuw kapsel. haha. Hmmmmmmmmmm moet nu maar iets volwaseners worden, iets wat past bij de nieuwe fase van mijn leven. hahahaha Nee zonder dollen ik ben dat lange blonde haar met flinke slag zat, dr MOET iets mee gebeuren. Probleem....................ik weet nog niet wat. Misschien een hippe boblijn, maar niet helemaal kort. Wel een ander kleurtje, beetje heftstintje denk. Jeeeeeeeeh wat een "problemen" hebben wij vrouwen toch. Manlief gaat naar de Turksekapper voor 15 euro (als het al niet minder is) en laat het lekker milimeteren en dan staat het nog stoer. Zucht. Trouwens jij boef met al je echo's je boft maar! @ Lex: Over moe gesproken.................dacht dat t me bespaard bleef, maar ik ben stuk na een week (nou ja als je 20 uur een week wilt noemen?). Ik slaap ook slecht moet ik zeggen, slaap wel maar heeeeeeeel onrustig en wordt echt niet uitgerust wakker. Zou dat nou door die ZW komen? Echt veel rare dromen en s ochtends het gevoel dat alles stijf is, alsof ik de marathon heb gelopen. In mijn vakantie totaal geen last van gehad, blijkbaar kon ik daarin toch voldoende rust nemen. Nou meiden ga ff een 10 minuten tukkie doen, ik spreek jullie weer. Knuffel
Aby, die slapeloosheid komt inderdaad van de zwangerschap. Schijnt iets met HCG te maken te hebben. Heb daar ook altijd last van. Hier gisteren NOD, nog geen enkel spoortje. Gisteren wel een testje gedaan, die was negatief. Maar geen bloed geeft moed.
@ Inez, nou lekker is dat zeg en ik heb nog wel zo'n lekker bed, houden we dat zo?. Whowwhhhhhhhw how bij jou nog geen bloed dus! We blijven duimen!
Aby, ik slaap snachts ook prima hoor, alleen is het blijkbaar niet meer genoeg. Moet er wel een keer of 2, 3 uit om te plassen, maar dat doe ik half slaapwandelend Enneh raar dromen, ja zo nu en dan ook. (Wereld is al verschillende keren vergaan ensow) Maar ik word ook nog moe wakker, ik werk ook 20 uur (inmiddels 4x4 dus 16) maar smiddags kan ik ook slapen en dat doe ik ook. DOe ik dat niet dan kan ik om 19.00 uur al naar bed gaan, want dan vallen de luikjes dicht... Maarja ik heb dit honderd keer liever als maanden misselijk en/of dat soort dingen, dus ik neem het zo als het is. Dan nog vind ik dat ik een zwangerschap uit het boekie heb. Ik geniet nog altijd veul meer dan ik klachten heb en sorry voor het vele beppen maar niet heus
Hoiiiiiiiii, Nah ik heb de laatste berichten helemaal niet doorgekregen (via email)? Wat betreft de vruchtbaarheid, Inez...ik was vorig jaar ook zeer vruchtbaar (3x zwanger in 7 maanden) alleen om een 1 of andere rede lukt het dit jaar gewoon niet. Maar goed we geven niet op hoor hihihhihihi. Spannend NOD maar geen bloed! Duim duim duim. Ik kan me nog goed herinneren dat ik er eigenlijk bij geen enkele zwangerschap last heb gehad van vermoeidheid. Ik had zelfs energie voor 10! Ik was smorgens standaard rond 5 uur wakker en ging gewoon normale tijd naar bed. Maar mijn moeder had PRECIES hetzelfde. Kreeg door de zwangerschap juist meer energie!. Alleen de 1ste zwangerschap was ik moe, maar ik had toen ook een voorhoofdholte ontsteking + ooronsteking. Maarre Annet, je hoeft je niet te verontschuldigen of rot te voelen hoor, gekkie, de tijd van Inez en mij komt echt (hopelijk gezamenlijk en DIT jaar nog EN dat het nog ff lekker 9 mnd aanhoud hihihhi) Laat mij me maar tijdens mijn (maandelijkse) PMS aanvallen lekker hier spuien en de week daarop voel ik me weer helmaal t "vrouwtje" . Pukkels worden weer wat minder (voor mijn doen dan hihihhi) dus volgens mij zit mijn vruchtbare periode er echt aan te komen (banner is niet altijd 100% zker) mijn ovu test heeft het nog niet aangegeven maarre volgens mij had ik ook al een beetje vruchtbaarslijm (sorry voor de details). Nou ga ff mijn smeigeltje (gezicht) reinigen en plof op de bank voor 't Poker programma (we zijn een beetje Poker gek thuis hihihhi). Morgen ga ik met mannetje een pak kopen (voor hem), even voor jullie beeldvorming... Ik ben altijd snel met shoppen, mijn mannetje..........pfffffff is wat dat betreft net een vrouw. KAN ER UREN overdoen. En ik zit op een gegeven moment dus vermoeid en geirriteerd teggen een kledingrek te hangen. Hihihhihi dus dat wordt wat. Hij heeft er 1 nodig omdat vrienden van ons 9/11 gaan trouwen. Maar goed....laterssssssssss lieverdjes van me! Groetjes Silla
Helaas meiden, we gaan een nieuwe ronde in. Vannacht zijn de flink doorgebroken. Nu is het alleen even afwachten of mijn cyclus langer blijft of dat hij weer netjes teruggaat naar m'n oude vertrouwde 28 dagen. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
Enne Anette, ook wat mij betreft hoef je je echt niet te verontschuldigen hoor! Sluit me helemaal bij Silla aan. Onze tijd gaat nog wel komen. En inderdaad hopelijk tegelijkertijd en dit jaar nog.