Hè balen Inez, maar goed anderzijds had je er toch een beetje rekening mee gehouden. Maar goed...toch houd je een klein beetje hoop! Dikke Digi Knuf!
Zojuist een positieve (digi) ovu test in handen! We gaan de aankomende dagen flink aan de klus en als het DAN nog niet raak is.....weet ik het ook niet meer!
Ik had er inderdaad al rekening meegehouden, maar ook stiekem wel een beetje hoop gehouden. Zeker omdat we het weekeinde voor we naar de gyn gingen nog heerlijk hadden geklust en we die maandag dat ei zo mooi zagen klaarstaan. Maar goed, we hebben ons in ieder geval aan het advies van de gyn gehouden en deze maand kunnen we ons weer helemaal uitleven. Het is ook wel goed zo. Ik ben in ieder geval weer behoorlijk rustig in m'n hoofd. En dat is ook wat waard. Enne jij Silla, klus ze. hihi. Op een positieve zw test dan maar!
Inez, vervelend maar wel fijn dat je lichaam het weer op heeft gepakt, en net als Lexie al zei, houd moed Sil, jou zullen we de komende dagen wel minder zien hier denk ik Veel klusplezier! Abigail, moe, tja hier ook nog steeds hoor, wel op de een of andere manier meer energie. Ik merk ook dat rust heel belangrijk is dus ´s avonds lekker op de bank hier. Verder geen nieuws hier, deze week bouw ik mijn uren uit naar 5 uur per dag (3 dagen dan) en volgende week 6 en de week erna als alles goed gaat weer hele dagen. AFgelopen weekend lekker een dagje weg geweest, alleen op het einde van de dag kon ik bijna niet meer lopen, pijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Gelukkig na een goede nachtrust weer bijna over. Liefs Anette
Moed houden doen we hier zeker. Onze tijd gaat nog wel komen. Ik ga nu alleen wel proberen om mijn gedachten nog wat beter te verzetten. Ben het laatste jaar alleen maar bezig geweest met proberen zwanger te raken, weer MK, keer op keer. Ik heb altijd gezegd dat mijn dochter en ons gezin hierdoor niet in het gedrang mochten komen. En voor mijn gevoel was dat met name de laatste maanden wel zo. Onze wens voor een tweede blijft en we gaan er zeker niet mee stoppen, maar ik wil proberen er minder op te focussen. Ga mijn werk weer eens goed oppakken, lekker leuke dingen doen met onze dochter, weer eens wat meer wandelen met de honden, weer lekker in de tuin aan het werk, die weer hoognodig winterklaar moet worden gemaakt, etc. etc. Blijven jullie maar lekker genieten van jullie zwangerschap, vertel er zo nu en dan eens wat leuks over, dat geeft de burger weer moed!
Inez goed plan meid om je zinnen ff op wat anders te zetten. Maarrrrrrrr als je het goed vind blijven wij duimen dat we je snel terug zien hier met een positief bericht. Misschien wel tegelijk met onze Sil. Meiden dikke kusssss
@Inez, Goed plan meis. Je hebt ook best wat te verduren gehad het afgelopen jaar! Probeer idd wat minder op het zwanger worden te foccusen (zegt zij dit dat ook geprobeerd heeft maar mss 2 mnd vol hield ). Maar het gaat goedkomen meis en mss zoals Aby zegt...gelijk met mij ! Liefs Silla
Ik wil hier even moed in praten. Na 8 * besloten we te stoppen en zaten we in de wacht voor stollingsonderzoeken. Ik heb die afspraak af kunnen zeggen omdat ik onverwachts toch weer zwanger was, en dat wondertje zit nu hier op schoot te brabbelen.
Inez, ik kan het me goed voorstellen en ik sluit me aan bij Abigail en Silla. Even je gedachten op iets anders proberen te krijgen. Laat je nog af en toe iets van je horen als je daar zin in hebt? liefs Anette
Dat doet een mens zeker goed. Zo zat ik vorig jaar nog in de onzekerheid of het ooit nog zou lukken, dus wilde ik jullie mijn ervaring delen En ze is beeldschoon
PRDMJ, meid dat klinkt geweldig. En dat geeft de mens weer moed. En wat een dotje! Doe mij er ook nog maar zo een. (of een heerlijk knulletje, mag ook)
Meiden, bedankt. Hoewel ik inderdaad minder bezig wil zijn met zwanger raken, zal ik hier zeker niet wegblijven en blijven posten. Ben veel te benieuwd hoe het verder met jullie blijft, ik zal hier alleen alleen minder vaak online zijn dan nu.
Ja ja dat zeiden Sil en ik ook een tijdje geleden. hihi. Kijken hoe veel minder we je zullen zien Inez. Denk dat je net als ons gewoon het virus te pakken hebt. Maar wat je ook doet.................................denk er aan goed bericht direct posten he
Virus? Oooooh, is dat het waar ik last van heb. Hihi. Maar zonder gekheid, het is niet zozeer de bedoeling om hier echt weg te blijven, maar meer om in m'n hoofd niet meer alleen met zwanger raken bezig te zijn. Om weer gewoon m'n dagelijkse dingen op te pakken die ik de laatste maanden heb laten liggen. En wat minder hier op het forum rondhangen. Maar zeker niet wegblijven. Hoe is het nu met jou Abigail, kun je inmiddels al genieten van je zwangerschap en geloven dat het nu dan toch echt gaat gebeuren? Anette, wanneer heb je nu weer je nieuwe pretecho? Lexie, fijn dat jij wel goed slaapt. Dat je minder uitgerust wakker wordt is niet zo heel gek. Je lichaam is hard aan het werk om een geweldig meisje klaar te stomen voor haar geboorte.
Oh en Silla, duim duim duim duim duim. Dat jullie harde 'werken' maar een prachtige junior mag opleveren.
Inez, kijk maar waar jij je goed bij voelt met dit forum, het virus is wel hardnekkig. Ik heb donderdag weer echo dus ben benieuwd of ze zich laat zien deze keer. probeer goed aan jezelf te denken Liefs Anette
Hallo Dames, Vandaag is het voor mij voor de derde x mis. Deze keer een vroege miskraam en gelukkig niet zolaat als de tweede. Ik heb een beetje gelezen bij jullie en dat geeft toch weer hoop! Sommige die alweer zwanger zijn en dat het wel goed gaat!