Lola inderdaad er is zeker hoop hoor! Kijk naar mij! T is flink balen zo'n 3e keer. Bedoel.........eerste verwacht je al niet, dan een tweede.........en dan ook nog een keer een derde.........dat is echt 3x flink slikken. Je zou de moed bijna opgeven maar..............niet doen hoor! Ga je nog onderzoek naar de oorzaak laten doen nu? Nou meis in ieder geval komende weken ff heel veel sterkte gewenst. Knuffel Abigail
@ Inez............ik snap wat je bedoeld hoor. We zien je wel weer zo af en toe, en is t niet ook goed, en is t veel ook goed. Neem lekker de tijd voor jezelf en je mannetje en doe vooral dingen waar je je goed bij voelt. Maar ik denk niet dat ik je dat hoef te vertellen. Dikke kus
@ Abigail: dank je wel! Ja ik heb net een afspraak bij de huisarts gemaakt voor volgende week. Ik wil doorverwezen worden! Eigenlijk zou ik vanmorgen naar de huisarts voor een verwijsbrief voor een vroege(re) echo, maar die heb ik afgebeld, ik wil dit even laten bezinken, wanthet is toch wel een shock!
@lola je moet inderdaad alles op je eigen tempo doen hoor en ook alleen maar van je eigen gevoel uitgaan. Iedereen heeft wel een mening over hoe en wat je moet doen en wanneer je er wel of niet overheen moet zijn. Maar luister goed naar je eigen gevoel. En ....................lucht gerust je hard hier.
Oh en meiden mijn nieuwe fase is ingegaan hoor. Ben vanmorgen naar de kapper geweest ! Lange blonden lokken zijn eraf en ingeruil voor korte koperkleur krullende bob. Denk dat ik me straks opnieuw moet voorstellen als mijn ventje thuiskomt hihi. T is wel ff wennen, vooral omdat ik nu nog mijn bril erbij draag (heb namenlijke vorige week in een vlaag van verstandsverbijstering of zwangerschapsdementie mijn lenzen in de wasbak gegooid. Eentje nog kunnen redden maar andere drijft nu denk in de bank van t waterzuiveringsbedrijf Het achterlijke van het hele verhaal is dat ik er s ochtends achter kwam en me de hele actie van het leeggooien van het bakje inclusief losdraaien van de dopjes niet meer kan herinneren). Affijn ik wacht nog maar ff met het aanschaffen van nieuwe lenzen, want ik had ze nog niet zo heel lang 1,5 maand of zo en t zijn half jaar lenzen dus ik zit t half jaar nog maar even uit. Nou heb ik gelukkig nog niet zo lang geleden ook een nieuwe bril aangeschaft dus t ziet er toch nog wel pittig uit. Wel een beetje streng hihihihihi
Haha écht niet! Er snuffelen nog steeds collega's rond van me op deze site, door wie ik niet gevonden wil worden. Met name 1 dan. Sorry meiden anders had ik t gedaan.
Oke vooruit dan maar! Ik snap het! Je maakt me wel errug nieuwsgierig! hihihihi Ik ben weer voor de verandering weer is niet voorruit te branden en de "speurtocht" naar mijn ei is weer zoooooo onduidelijk! Maandag + OVU (digitaal) Dindsag ochtend + Persona (dan krijg ik een ei symbool) Dinsdag middag een - OVU (digitaal) Woensdag ochtend + Persona... Maar kep dus nu ECHT geen flauw idd wanneer mijn eisprong is! We klussen al dagen achter elkaar pffff ik heb er nu dus geen kracht meer voor. Ik weet dat de sperm lang blijft leven maar toch ben ik bang dat wanneer ik me vanavond er niet toe zet om te klussen dat ik dan weer NET 't crusiale moment gemist heb....en als ik dan toch weer ongi wordt heb ik daar dan weer spijt van. Vanaf maandag avond (na het klussen) kreeg ik krampjes in onderbuik. Dinsdag ochtend stond ik ermee op (véél heviger) en is pas sinds vandaag over! Zelf denk ik dus dat de ei gesprongen is maar goed...zeker weten doe ik het dus niet! PLEASE laat dit de laatste keer zijn dat ik zoveel moeite moet doen. Oja en de complimenten naar mijn mannetje! Die heeft zich ook vanaf zaterdag t/m gister KEURIG gedragen. Zonder tegensputteren aan de klus (al weet ik dat ie soms ECHT geen zin had). Nou nog ff 45 min. aan het werk (en met een link oog mijn hotmail in de gate houden of er nog wat reacties binnenkomen van het forum ) en dan lekker naar huisje! Groetjes
Nou meis je weet t ...............ik blijf voor je duimen, duimen en nog eens duimen. He maar is t advies niet om de dag klussen ivm kwaliteit sperm of zo? T blijf geloof ik minimaal 3 dagen in leven dus dat moet toch kunnen. Krijg je ook wat meer rust en blijft t ook nog een beetje leuk. T is zo opzichtig als je iedere maand weer wijdbeens over straat loopt hihi.
Ja dat klopt maar met het SMEP is het "standaard" dat je na je + ovu test 3 dgn achter elkaar "SMEPt". En het schijnt bij vele gewerkt te hebben. Ik heb dat vorige maand dus niet gedaan . Whahahaha ik ben "gezegend" dat ik na jaren ballet en vechtsport errug lenig ben (gebleven) dus dat zit wel goed. Ben alleen "oververmoeid" en dat merken ze wel op mijn werk. Maar goed ze moesten es weten hoe "hard ik werk" thuis
Hoi Lola Zo balen zeg, hoe gaat het met je? Als je wilt kunt je hier meepraten hoor. En inderdaad zoals je al hebt gezien kan het echt waar ook goed gaan al lijkt het nu niet zo. Sterkte meid Liefs Anette
Haha, die Aby, een complete zwangeschapsmetamorfose. Geweldig. Hoe reageerde je mannetje? @ Lola, meid, heb het je in een ander topic ook al gezegd, maar nogmaals veel sterkte en ik hoop dat je dit allemaal een plaatsje kunt geven. Heel goed dat je alles op je eigen tempo doet. Laat je niet gek maken. En sterkte met alle onderzoeken. Ik heb nu zelf alle bloedonderzoeken gehad, vandaag de laatste, ze waren de vorige keer vergeten een buisje voor Lupus te tappen. Grrr. En ik ben al zo dol op bloedprikken, aangezien ze niet altijd bij de ader kunnen en ff moeten porren. En gezellig dat je ook hier mee komt kletsen. En oh, die Sil, onze harde werkster. Ik ga nu heel erg voor je duimen meid, ik hoop zo ontzettend voor je dat het harde werken beloond gaat worden, het is je gegund.
Nou, op de een of andere manier heb ik een aantal berichtjes gemist hier.. Sil, ook ik duim heel hard. Die mannen toch, worden gewoon door ons vrouwen overdonderd. Hoe die testen in elkaar zitten weet ik echt niet, sorry. Ik kan daar ook echt geen antwoord op geven. Abigail, wat zei je mannetje over je nieuwe look? En je lenzen, krijg je deze niet vergoed van het ziekenfonds? Ik weet wel dat je via mylenses.nl ook kunt bestellen en dat ze dan een stukje goedkoper zijn dan bij de opticien. heb ik ook wel eens gedaan. Lola, hoe is het met je? Zoals Abigail al zei, doe alles in je eigen tempo. Dat is echt heel belangrijk. Het moet allemaal weer een plekje krijgen en dat heeft tijd nodig. Nou,vandaag laatste kan pretecho, ik hoop dat ze haar handjes niet meer voor haar gezicht heeft maar ja, we zullen zien. Ze was gisteravond wel erg druk, mijn vriend was helemaal onder de indruk. De hele tijd oh, en zo en wat trapt ze al hard. Klopt ja, vind het zelf wel een fijn gevoel. VErder krijg ik steeds meer last van mijn bovenbenen met lopen. Zo raar, heb ook niet het idee dat het toch mijn bekken is maar zal het straks even aan de vk vragen. Ik duik nog even lekker mijn bedje in, kon niet meer slapen. Liefs Anette
@Aby, hoe vond het mannetje je metamorfose? @Lola, gewoon mee kletsen hier als je ff je hart moet luchten, heeft ons allen heel goed geholpen. @Inez, hoe is het verders met jou? @Annet, veel plezier tijdens de echo! Ik hoop ook dat ons harde werk beloond wordt...pfff gisteren hebben we nog 1 poging gedaan maar dat werd niets, we waren alle 2 kapot. Toen zei mannetje dat we het maar de volgende ochtend moesten doen, maar ook dat mocht niet baten. Maar goed nu zit ik op die vervelende, versleten en bijna doorgezakte wachtbank. Groetjes
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Gisteravond een flinke huilbui gehad, maar nu bekijk ik het wel weer postief. Ik ben blij dat het gisteren al mis ging in zo'n vroeg stadium, in plaats van weer met 15 weken! Toch komen er met vlagen gevoelens als teleurstelling e.d. Nu weer aan het werk en dan heb ik wel weer lekker afleiding!
Pretecho gehad, was nu beter te zien maar nog steeds een eigenwijs ukkie.. Ik heb alvast een foto in mijn album gezet, ik kijk of ik er nog een paar meer in kan plaatsen. Aan de dvd heb je niet zo heel veel vind ik. ik denk ook dat we daar niet veel mee gaan doen. Liefs Anette
Ahhhhhhhhhhhhhh Anette wat een snuitje! Ik vind het een echt meidensmoeletje hoor. Super gaaf. Kan me voorstellen dat paps ook al heel trots is. @ Lola bij 15 weken nog een miskraam, meid dat is pittig zeg. Dan reken je er toch niet meer op?! Ben je al in een soort haleluja stemming en gaat het mis. Inderdaad dan kan je het maar beter ( zover er over beter te spreken valt) maar vroeg hebben. Nou ja je zal nog wel wat meer jankbuien krijgen, maar gooi het er maar uit zou ik zeggen. Alleen maar goed voor de verwerking. En op naar de volgende en dan goeie zwangerschap! @ Sil...................ok meid nou t zit er weer op dan. Ik ga me weer helemaal duizelig duimen op een goede afloop dit keer! @ Lex nog steeds druk aan t shoppen dr komt wel steeds meer bij geloof ik. hihi. Gelijk heb je meid t is toch enorm leuk om te doen. Verder alles nog goed bij je? Mooi net bescheiden buikie heb je hoor. Je heeee en alweer 27 weken wat gaat het nu hard he? Wat mij betreft: mannetje was wel heel positief over de metamorfose. Ik moest er nog aan wennen en hij vond het helemaal gaaf. s avonds hadden we een etentje met vrienden en ook daar viel het in goede aarde. Alleen manlief zat de hele avond nog wel te verkondigen dat hij s avonds bij een nieuwe vrouw in bed stapte. Ach ja mannen. Vanochtend bij paps op bezoek geweest en die vond het wel wat zonde van mijn haar maar zei wel dat hij het wel volwassener vond staan. KIJk en dat was nou de bedoeling. hahaha
@Lola, jeetje meis met 15wkn nog een MK. Precies wat Aby zegt, dan verwacht je dat niet meer. Maar goed meis, ik weet zeker dat een goede zwangerschap voor jou in het verschiet ligt, en natuurlijk voor Inez en mij @Annet, wat een poppie! @Aby, allemaal positive berichten dus over je metamorfose hihihhi. Heerlijk toch! @Lexie, leuke foto's! @All, Kleppen op het forum vanaf mijn werk is pasé! Ik kreeg via via (kep een "spionetje" op P&O zitten hihi altijd handig, weet altijd alles eerder dan het personeel en meer hihihhi) dat ik op nr 2 stond van 't internet gedrag en ze wist gelijk dat ik het was want op welke site kom ik het meest..HIER! Er staan gelukkig geen gevolgen tegenover dus ik moet het echt alleen van de avonden thuis hebben hihihihi. Ik hoop echt dat het deze ronde raak is ben er nu ECHT ECHT ECHT weer eens aan toe Greetz
mijn vriend vind het hier een echt kippenhok, wordt zoveel geklept, moest ik er even inzetten van hem dus bij deze