Oooooh Anette, wat een snoesje! En wat was het weer genieten he met die echo. Ik heb er ook 2 gehad met m'n meisje. Beide keren was ik er nog lang stil van, zo mooi vond ik het. Lola, fijn te horen dat je je al weer wat beter voelt. Maar neem wel de tijd meid. Pfff Sil, harde werkster. Je hebt wel even rust verdiend. Wel handig dat je zo'n goede contactpersoon hebt bij P&O. Met mij gaat het eindelijk voor het eerst sinds maanden weer gewoon lekker. Ben weer lekker bezig met onze dochter, vind het weer leuk om te wandelen met de honden, om met m'n werk en andere dingen bezig te zijn. En ik heb er ook weer de energie voor. Ben voor m'n bedrijf zelfs ook weer aan het vooruitdenken. Dat is ook al lang niet meer gebeurd. Jippie, ik ken mezelf weer terug.
Inez, heerlijk voor je dat je je weer wat lekkerder voelt! Ik ben blij voor je. Lola, wat lijkt me dat een nachtmerrie, zo laat nog en dan toch mis..... Neem de tijd meis! Veel sterkte gewenst! Sil; betrapt dus! oepsie, nou maar ff neit op het werk dan he . Ik zit nu ook op mn werk, maar als ik telefoondienst heb (zoals nu) mag je internetten dus dat scheelt Annette; leuk dat je nu meer kon zien! Wij hebben ook een dvd erbij, hebben em toch al een aantal keer bekeken met familie en/of vrienden. Maar ik denkd at je er op den duur idd wel weinig mee zult doen. Ach, wat maakt het uit. Aby; Lex is idd druk aan het shoppen nog steeds Heb bijna alles in huis. Heb inmiddels ook het kraampakket ontvangen. Vanmiddag gaan we de cadeaudoos halen van de Etos, die vd Kruidvat heb ik inmiddels al, die stelde niet zoveel voor. Enneh ben inmiddels al 28 weken! Gaat echt hard! Nog 6 weken werken,ws wel minder, want heb erg last van mn onderrug en bekken. Maar dat zien we nog wel even. Nou dames, fijne dag nog!
inez, fijn om te horen dat je weer wat beter in je vel zit. ECht super Lexie, die dvd gaan we bewerken en knippen er de leukste stukjes uit. Ik denk dat je er dan meer mee doet. Evengoed wel genieten hoor. Heb een leuk lijstje gekocht voor de opa´s en oma´s en daar een leuke foto in gedaan van de echo. Mijn bekken doet sinds een wweek ook zeer. ik dacht dat het mijn banden waren, het is een zwaar gevoel bij mijn schaambot en een soort van spierpijn in mijn bovenbenen. Dus toen ik gisteren bij de echo vroeg wat ik daar aan kon doen kreeg ik te horen dat het mijn bekken is, grrr. Liefs Anette
@ Oeps Sil. Nou ja inderdaad dan maar afkicken. Ik weet dat ze het op mijn werk ook in de gaten houden dus ik beperk het internetten daar maar. @ Anette: pff kippenhok............gewoon jaloers............kan natuurlijk zelf zijn zwangerschapsei nergens kwijt. hihi. Mijn ventje vindt het wel grappig, vraagt ook steeds hoe het ervoor staat met mijn internetvriendinnen. oh ja bij mij gaat de Jonge gezinnenbeurs niet door, heb dr gewoon geen tijd voor. Ach scheelt me weer bergen geld. @ Lex leuk he al die verassingspaketten. Thnx voor de tip van de kruidvatdoos, hoef ik die in ieder geval niet aan te vragen. @ Inez helemaal goed om te horen dat het lekker met je gaat. Houden zo meid! Vandaag stond er een pakje op mijn bureau met een mooi kaartje. Had een van mijn collega's een schattig slabbetje voor me gekocht. Ik natuurlijk weer met tranen vanochtend, gelukkig zat ik alleen. Coupe wild is overigens ook goedgekeurd op werk, iedereen vond het gaaf of ze deden heel goed alsof.hihi Vanmiddag was ik vrij en dacht ga ff tukie doen en daarna weer volop aan de studie. Wat denken jullie............ging om 13.30 uur liggen en om 17.00 werd ik wakker gebeld door man lief. Nou ja wakker? Heb zin om nu alweer mijn bed in te gaan. Zou ik toe zijn aan een winterslaap? Meiden fijne avond, ik ga ff bankhangen en spannende film kijken, heb t rijk ff lekker helemaal voor me alleen want man is uit met zijn werk.
Wij hebben met de pretecho ook een DVD laten maken. En inderdaad, die is voor Alyssa geboren was veel bekeken en daarna is hij gewoon in de kast blijven liggen. Wil hem eerdaags wel weer eens een keertje bekijken. Lijkt me wel weer eens leuk. Die kadopakketten vond ik ook wel leuk. In sommige supermarkten (plusmarkt en C1000 hebben ze tegenwoordig ook een kadopakket. Misschien een tip? Aby, ach wat lief zeg, van je collega. Dat zijn inderdaad van die 'snottermomenten'. Verder is het niet zo gek dat je nu zo moe bent. Je lichaam is nu hard aan het werk, er moet geproduceerd worden. hihi. Anette, balen zeg, dat je last van je bekken begint te krijgen. Hoop voor je dat het niet al te erg gaat worden. Hoe gaat het nu voor de rest? Lukt het een beetje met het uitbreiden van de uren? Sil, hoe gaat het met de afkickverschijnselen? hihi. Hier beginnen ze al een beetje af te nemen. Zit nu alleen 's avonds nog maar op het forum. Hou mezelf verder goed bezig. Al moet ik wel uitkijken, ik ben chronisch moe en ik ga soms nogal makkelijk over m'n grens heen en dan moet ik weer dagen, soms weken boeten. Lexie, je kunt nu inderdaad al weer aftellen naar je verlof. Hoop ook voor jou, dat het met je rug en bekken niet al te erg gaat worden. Hou jullie zelf in acht. Het is wel leuk en aardig voor de baas om zo lang mogelijk door te werken, maar jullie moeten ook aan jezelf en aan die kleine denken. Daar kan geen baas tegenop. Hij krijgt z'n centjes wel van het UWV.
Hi ladies, Hoe is alles hier! Nou met mij @#%#$^ door al dat "geklus" heb ik (hoogstwaarschijnlijk) een blaasontsteking opgelopen! Morgen ff urine afleveren bij de HA, maarruh MAN WAT DOET DIT PIJN! Tis de 1ste keer dat ik dit heb, tjonge jonge...geen pretje dus. Verder kan ik niet wachten totdat deze ROT wachtbank periode voorbij is. Kep geen klachten muv onregelmatige huid, en ja een beetje last van onderbuik maar goed dat kan dus mss ook wel door de blaasontsteking komen. Wat irri zeg.... Fijne avond ladies
He, Sil, zit je ook niet mee zeg. Ik heb ook nooit blaasontsteking gehad maar het schijnt idd pijnlijk te zijn. Laat je even weten wat de uitslag was bij de ha? Mijn duimen draaien overuren....... Hoe is het met de opzet van je bedrijfje? Inez, dat hou jezelf in acht geldt ook voor jezelf hoor. Ik las dat je soms over je grenzen gaat, ook niet doen hoor. Je vroeg naar mijn urern maar ik denk wel dat ik me vrijdag beter kan melden. Of ik het helemaal vol ga houden weet ik niet, we zien wel maar ik heb wel besloten dat als het niet gaat dat ik dan weer terug ga naar halve dagen. Goed is goed, kindje is het allerbelangrijkste en het werk komt wel af zonder mij (tja, vervelend dat je dan toch onmisbaar bent.) Hoe is het verder met je? lexie, alles goed met je? Wij gaan de dvd bewerken en halen de leukste stukjes eruit, dan is het ook niet meer zo lang en is het voor andere mensen ook nog leuk kijken. heb je leuke foto's? Hoe is het met je rug/bekken? Abigail, jammer dat de beurs niet doorgaat. Wij gaan donderdag even kijken. Ik heb er wel zin in. En wat lief van je collega, doet een mens goed! Die winterslaap ga ik ook houden, zal wel rustig worden hier dan.. Ik lig ook vroeg in mijn bed, ik merk dat ik dat wel hard nodig heb op dit moment en om heel eerlijk te zijn vind ik het ook wel erg lekker. Mijn vriend moest wel lachen om je opmerking. Hij vraagt ook steeds of er nieuws is. Gaat het nog goed met je? Heb je weer vertrouwen? Gaat bij jou ook snel hoor met de weken. Mijn vriendin belde net dat we het kamertje kunnen komen halen en het liefst zo snel mogelijk. Help, nu wordt het echt. Ik vind het ook zo leuk. Ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien, als we zover zijn plaats ik zeker een foto. Verder geen nieuwtjes hier. Liefs Anette
@ Anette, leuk hoor, om met het kamertje bezig te gaan. Ben benieuwd. Hier gaat het verder eigenlijk wel goed. Kan weer lekker bezig zijn met allerlei dingen. Ik wil alleen zoveel meer dan ik kan en dat is soms wel eens lastig. En hoewel ik soms wel eens over grenzen heen wil gaan, let ik er erg goed op, dat dat nu niet gebeurt. Wat vandaag niet lukt, komt morgen wel. Nu nu onze dochter al weer wat groter wordt, krijg ik met klusjes in huis weer wat meer vrijheid. Wel grappig hoor, wanneer ik aan het poetsen ben, moet zij beslist helpen, hihi. Gaat ze het vaatdoekje soppen in de waterbak van de honden. @ Sil, ben je al weer een beetje uitgerust? Vervelend dat je nu waarschijnlijk een blaasontsteking hebt. Erg pijnlijk. Mocht je hier een antibioticakuur voor krijgen, laat ze dan wel rekening houden met je zwangerschapswens. Niet alle antibiotica is geschikt voor eventuele mensjes in wording.
Hi ladies, Ff snel want ik zit op het werk en gezien ik in de top 3 sta van 't "internetmisbruik" op kantoor wil ik jullie toch ff laten weten dat ik GEEN blaasonteking heb. Ik merkte vanmorgen ook niets meer bij het peacen hihihi. Maar goed toch maar ff naar de HA gegaan. Dusssss geen medicijnen (ik haat dat nl.). Groetjes
Hmmm strange Sil, waar komt dan die pijn vandaan? Goed dat je t wel ff laat checken bij de huisarts. En hey meis nog een paar weekies en je mag weer van de wachtbank af en hopelijk dan voor zeker 9 maanden. @ Annette als ik was gegaan, was ik ook donderdag gegaan. Was wel leuk geweest hadden we elkaar eens in t echies kunnen zien. Maar helaas ik moet hier nog zoveel doen. Heb echt het gevoel dat ik een beetje achter de feiten aan begin te rennen. Studie, huishouden, inspringen bij ons paps enz. En dan hebben we nog niet eens een kleine over de vloer lopen. pfffffff Nee komt wel goed, ik moet alleen ff wat uitjes schrappen nu om weer even een inhaal slag te maken. In ieder geval veel plezier op de beurs. Leuk hoor dat het nu allemaal zo echies wordt. @ All nou voor de rest niet zo veel nieuws hier van t front. Behalve dat het druk is en ik ook niet zoveel tijd heb om te reageren. Tijd vliegt voorbij en dat is lekker nog ff en t is 13 nov en hebben we de VWpunctie ook achter de rug. Maar goed ik blijf jullie volgen. Goed om te horen trouwens dat het met de rest van jullie allemaal goed gaat. Ok voor Sil en Inez zijn t weer ff spannende weken! En de rest duimt door voor ze. hihi. Meiden knuf voor allen.
Ladies ik heb (voor de verandering) weer een oppepper nodig.. Ik voel gewoon dat het weer niets is deze maand. Ik zit weer onder de MEGA puisten, terwijl ik hier typ voel ik er alweer 1 zichzelf "opblaast" ! Verder heb ik eigenlijk geen duidelijke klachen. Uiteraard heb ik weer last van een rommelende onderbuik en wat vermoeidheid, maar daar houdt het echt op! Net aan mannetje gevraagd of hij me anders vind of ziet....wat hem ook op viel MAAR JA DAAR KUN JE BIJNA OOK NIET OMHEEN zijn de puisten. En hij vond dat ik ietwat dikker leek? IK BEN NA DE VAKANTIE NOG GEEN GRAM AANGEKOMEN! Ik zwaar beledigd natuurlijk maar hij zei: maar dat kan toch een teken van zwangerschap zijn? NEE SCHAT DAAR IS HET IETWAT TE VROEG VOOR! Argggggg dus de eerste PMS aanvallen komen ook weer om de hoek spieken. Grrrrrrrr ik haat deze tijd. Oja vanmorgen ook nog getemp. 36.9 MAARJA! DAT HEB IK STANDAARD NA MIJN EI dus eigenlijk een beetje nutteloos... Pffffffffffff sorry hoor! Hoe is het verder met jullie?
Lieve Sil Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen om je op te beuren, Je mannetje wil je ook opbeuren maar zo te lezen is dat hem niet echt gelukt. Hij ziet ook dat je er mee zit en dat doet hem denk ik ook pijn. Maar, Sil, wie weet heeft hij toch gelijk. herinner je je mijn verhaal? ik wist zeker dat het niet raak was maar ben intussen al een eind op weg. Dus ik duim echt heel hard voor jullie en geef je een dikke knuffel. Liefs Anette
@ Sil Hey................... en ik dan de laatste keer dan? Ik zei ook dat ik bijna zeker wist dat het nier raak was. Hou moed, ik weet dat je het graag wilt maar nogmaals probeer ook van andere dingen te genieten meis. Probeer het echt een beetje los te laten. Ik weet het is heel moeilijk als je zo graag wilt, maar je voelt je er uiteindelijk wel lekkerder bij. Stel in het ergste geval (en daar geloof ik bij jullie niet in!) dat het echt niet meer gaat lukken dan is je relatie ook belangrijk en is het ook heel belangrijk dat je van andere dingen kunt genieten. Laat niet alles van het zwangerworden afhangen. T is heel belangrijk voor je, maar het mag niet zo belangrijk zijn dat jijzelf of je relatie er aan onderdoor gaat. Maar meis maak je niet al te veel zorgen......... t gaat jullie echt een keer lukken en is het deze maand niet dan toch maar volgende maand. T komt echt een keer, je weet dat je zwanger kan worden dusssssssssssssss. En wie weet zijn t dit keer wel zwangerschapspukkels, niet om het een of ander maar ongi of zwanger.............. pukkels krijg ik rond de eerste dagen. Ik blijf toch voor je duimen. [-o< Dikke digi kus.
@ Silla, moed houden meid. De hoop is nog niet over. Met mijn eerste zwangerschap dacht ik ook steeds dat ik gewoon ongesteld zou worden. Echt alles wees daarop en inmiddels is ons meisje al weer 20 maanden. De symptomen liggen vaak zo dicht bij elkaar, je weet maar nooit. Hier verder alles wel goed. Ben alleen een paar dagen heel erg moe geweest, maar dat lijkt nu weer beter te gaan. Abygail, 14 weken alweer. Dat gaat de goede kant op meid!
@ Inez. Inderdaad t gaat nu hard. Nog maar 2 weken nu nog tot de vruchtwaterpunctie. @ Sil, hey liefie hoe is het nu met je? Gaat het alweer een beetje. Ik vind het echt balen voor je hoor. Maar nogmaals hou moed meis. @ Anette hoe was de babybeurs? Beetje afgemat thuisgekomen. Vandaag toch maar even met een vriendin in Haarlem wezen shoppen (Ja Sil ik was in de buurt hihi) Moest er weer echt even wat bij hebben wat flink uitrekt. Leuke winkel gevonden daar, niet duur en niet te truttig. Kortom leuk geslaagd en ik begin er echt een beetje van te genieten. Fijne avond meiden.
Goedemorgen... Ik durf het bijna niet te zeggen want ik kan het nog niet geloven. Ik stond vanmorgen op met 2 klompen van borsten! Ineens het ik het gevoel..IK MOET TESTEN! Ik test met "Sensitest" ga vervolgens ff rommelen en kom terug! Een HÉÉÉÉÉÉÉLE lichte 2 streep! Tis nog te vroeg dus ik durf geen gat in de lucht te springen maar poeh tis lang geleden (bijna 1 jaar) dat ik voor het laatst zo'n test in mijn handen had! Ik ben vergeten een foto te maken maar ja tis toch te licht voor een foto! Pfffff beetje onwerkelijk allemaal!
Whoehhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Durf het bijna ook niet te zeggen maar.......................zie je nou!! hahahahaha Toppie!!!!! Oh meis echt super super super gaaf!!!
Sil, meid, ik ben er stil van. Wat zou dat ontzettend gaaf voor je zijn. Duim, duim, duim, duim, etc.
@ Nou Inez nu is het wachten op jou Hopelijk ook van jouw kant deze maand positief bericht. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhw wat ga ik duimen voor je. Knuf
SIl je weet wta ze zeggen he; een streep is een streep, hoe licht dan ook. Dus idd WOEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Super!