T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Pfff ik vind het nog wel onwerkelijk. Geprobeerd om de test op foto te krijgen maar het lijntje is echt te licht om vast te leggen met zo'n apparaat.

Ik ben wel weer vreselijk bang.
    Want gister had ik wéér pijn bij het plassen en moest zooooo vaak naar de WC, maar er kwam telkens maar 1 druppel uit daarna kreeg ik wat bloed (tja is ook niet gek als je in 1 uur wel 8 keer naar de WC moet).
    Dus ik weer naar de (vervangende) dokter.
    Bij de ass. aangekomen liep ze helemaal moeilijk te doen, nou uiteindelijk ging ze de urine controleren en ik werd na 10 min naar de balie geroepen.
    Ja mevrouw u heeft GEEN blaasontsteking, maar we hebben wel een ontsteking gevonden maar geen bacterie en dit medicijn moet u gaan gebruiken.
    Dus ik sta haar een beetje "appelig" aan te kijken en zeg, ja maar ik ben bezig met zwanger worden en ik gebruik al bep. medicijnen bla bla. Zegt ze JAH DAT HAD U FF EERDER MOETEN ZEGGEN?!
    Dus ik dacht dat ik ontplofte! JE KUNT TOCH IN MIJN DOSSIER KIJKEN!
    Nou hoe dan ook, ik naar de apotheek, die heeft het voor me uitgezocht en mag deze medicijnen gewoon gebruiken.
    MAAR maandag ga ik naar mijn eigen HA want ik ga zeker een klacht indienen!

Maar goed ik heb dus een licht streepie op mijn test hihihi. Gek hoor...maar toch durf ik niet te juigen. Ik ga zondag nog eens testen.

Dikke knuf!

Silla

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Meid als het idd raak is, dan heb je nog dagen zat om er van te genieten!
    Dus geeft neit hoor, neem lekker de tijd om aan het idee te wennen enzo
    dikke knuf!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Sil,

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    Dat is toch super en een streep is een streep, toch?
    En maandag maar snel naar je eigen ha.

Dikke knuf Anette

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Thanks voor de felicitaties!
    Ik ben er nog steeds niet helemaal bij hoor...
    Maar goed positief blijven denken en ik heb mijn banner aangepast....
    Kan mij het schelen, ik hoop en het moet gewoon goed gaan hihihhihi.

Dikke kus!

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, ik hoop al duimen draaiende (en dat onder het typen, haha) mee. Enne, gefeliciteerd meid.

6. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland

Tuurlijk ik geloof dat positief denken absoluut meehelpt! Streep is streep en dit keer hou je die gewoon vast.

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, zo willen we het zien, een positieveinstelling. Heb je nog een testje gedaan voor de zekerheid of toch niet?
    Heeft je mannetje toch gelijk.

Donderdag naar de beurs geweest, was wel oke, meer voor na de bevalling. Flesjes gekocht en natusan spulletjes, de uitzet begint te komen zo.
    Was wel erg moe maar dat kwam ook omdat we royaal in de file hebben gestaan. 3 uur gereden om in Utrecht te komen, eens zo lang als normaal maar was wel gezellig zo´n dagje uit met vriendje. hij vond het ook leuk, had ik niet verwacht.

Ik ga even met pap msnnen.

Liefs Anette

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja ik heb vanmorgen weer nieuwe testen gedaan...3 tegelijk hihihi, kijk maar in mijn album.

Wanneeer is er weer zo'n beurs? Ik zou er ook zo graag naar toe willen, maar ja dat zal dan wel volgend jaar worden.

Pfff ik wordt héén en weer geslingerd door twijfels, blijdschap, enz enz.
    Wat een gekke periode is dit hihihihi bijna net zo erg als je op "de wachtbank" zit voor je NOD whahahaha

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nou meer bevestiging zou ik neit nodig hebben hoor 8) 8)

Ow en in februari is de 9mnd beurs, ook leuk.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nou Sil

Duidelijk genoeg denk ik zo. En idd in februari is de 9 maandenbeurs.

Groetjes

11. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Ja Sil nu de volgende onzekere periode. Ach joh kom je ook doorheen. T gaat nu gewoon goed.

@ Inez hoest bij jou, wanneer is je volgende NOD

@ Anette nou geen spijt dus dat ik niet naar de beurs ben gegaan. De 9 maanden beurs is overigens wel leuk, weet ik.

@ All mijn buik(ie) staat in mijn album. Zeg maar gerust buik. Tjonge jonge zeg, wat moet dat worden als we nog een paar maanden verder zijn. hihi.

Lady's fijne avond

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Sil, nou meid, duidelijker kan echt niet. Van harte. Ik kan me goed voorstellen dat je deze periode als net zo erg ervaart als het wachtbankje voor je NOD. Erg herkenbaar. Heb ik ook steeds last van. Ik denk dat je pas echt gerust bent wanneer je een bepaalde periode voorbij bent. Met m'n eerste zwangerschap was ik pas echt gerust na de uitslag van de vruchtwaterpunctie. En als ik dan al twijfelde over hoe het met de kleine ging, dan luisterde ik zelf met een soort van doppler. (En niet alleen als ik twijfelde. Vond het ook gewoon leuk om te luistere naar al die schopjes en zo)

@ Abigail, mooi buikie al hoor! Dat wordt me een toeter straks zeg!

Mijn eerstkomende NOD is 19 november. We zijn lekker aan het klussen. Op hoop van zegen dan maar.

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Aby...MOOI buikje en wat een leuk jurkje/tuniekje! Ik hou ervan ;)

Tja de onzekere periode, vreselijk, kom net bij mijn schoonouders vandaan. Mega buikkrampen en 10x naar de WC geweest om te cheken. Nu is het wel weer afgezakt, maar toch vind ik het niets.
    Kunnnen ook mijn darmen zijn maar ja toch is het gewoon irri...punt.

19/11 NOD Inez....gewoon lekker klussen en ik hoop dat je me snel weer volgt!

Over klussen gesproken...ik durf nu dus niet hè! Zeker niet totdat ik mijn mini mijlpaal bereikt heb (7wkn) maar ik denk dat mannetje het daar niet mee eens is hihihhihi

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sil, het gaat steeds makkelijker hoe verder je komt is mijn ervaring. Je wordt steeds rustiger.

Enneh ff niet klussen ook herkenbaar. Toen ik wilde, durfde meneer Lex ook ff niet ;) Ach wat geeft het, maak je later lekker weer goed toch!

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, wat een buikje zeg. Die van mij begint nu ook te groeien. Zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen.

Sil, heel herkenbaar allemaal.

Lexie, jij gaat al een heel eind richting verlof, spannend hoor, voel je je nog steeds goed?

Inez, voor jullie draaien de duimen overuren.

Hier moe moe moe, te veel gedaan het weekend. We hebben mega opruiming gedaan, pff wist niet dat we zoveel zooi hadden.
    Verder uuitgeweest, bij vrienden gaan eten en het kamertje nog gehaald. Was een beetje te maar geeft niks, morgen slaap ik lekker uit en doe ik rustig aan.
    Ggriepspuit gehaald vandaag, eens kijken hoe ik me over een paar dagen voel. Meestal voel ik me dan een paar daagjes niet op en top.

Ik ga nog even strijken

Liefs Anette

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Wanneer merkte jullie de eerste zw.kwaaltjes.
    Ik heb ze eigenlijk niet en ook dat maakt me weer onzeker. Borsten voelen "anders" maar niet pijnlijk of groter. Ik heb veel "gas" in de darmen, van de week nog flink aan de race, maar sinds gister geen "grote" boodschap meer gedaan. Ben wel moe maar niet extreem, wel vroeg wakker.
    En het ergste is dromen...
    Ik droomde vannacht over bloedverlies! En dat heb ik bij al mijn zwangerschappen gehad en ik hoop dat dit dus dit keer NIET uit komt.
    Dus de hele dag ren je naar de WC, bij elk krampje of plasje durf je eigenlijk niet in de wcpot te kijken of op mijn wcpapiertje.

Groetjes Silla

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Meestal heb ik al wel vrij snel last van wat kwaaltjes, niet echt heftig ofzo. Ik zou inmiddels ook niet durven zeggen of die kwaaltjes dan echt zijn of dat ik 'wil' dat ze er zijn. Durf wat dat betreft niet echt meer op m'n lichaam te vertrouwen. En dromen, meid, ik droom me suf als ik zwanger ben, de meest bizarre dromen.

Dat je zo onzeker bent en de hele dag naar de wc rent, is zeer herkenbaar. Dat heb ik ook iedere keer. Ik ben bang dat ik zelf niet eerder echt zou kunnen genieten dan na de uitslag van de punctie. Maar goed, eerst maar eens ervoor zorgen, dat ik die nog eens een keertje mag laten doen. hih

18. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil ik had ook geen kwaaltjes. Ik was niet misselijk, niet extreem moe. Alleen mijn borsten waren en zijn gevoelig, maar ook weer anders dan de keren daarvoor. Dus dat zegt allemaal niks hoor. Wat betreft dat nauwelijks naar de wc durven.........................meiddddddddddd..........hou op! Zoooooooooo herkenbaar. Bij iedere veeg keek ik op mijn wc papiertje en eerlijk gezegd doe ik het nog. Vanmorgen mocht ik weer naar de verloskundige, ik wist dat ik het hartje zou mogen horen maar ohhhhhhhhhhhhhhhh ook dat maakt me nog onzeker. Maar alles is in orde, t ging flinkt tekeer. Pfffffffffffff ook weer gehad. Dr zit dus nog wat. Dinsdag de punctie en na de uitslag daarvan over 2/3 weken hoop ik pas echt los te kunnen gaan. Maar ik moet wel zeggen na de 12 weken ben ik langzamerhand wel al wat meer gaan genieten, dus die drie lange maanden moet je gewoon ff door. Maar blijf positief meis, je moet er in geloven hoor!

En die sex...............dat komt dan ook wel weer goed, geloof me. ;) :oops: hihi Ff rust na al dat geklus is ook wel eens even prettig en straks zal je zien hoe fijn het is dat het weer eens gewoon spontaan kan zonder dat het alleen productief is. Ook dat dromen zou ik me niet druk om maken, meid t is niet zo gek dat je daar in je slaap mee bezig bent, ook ik had dat soort dromen. En zoals Inez ook zei, je droomt de eerste tijd sowieso de meest waanzinnige dingen, t zijn complete verhalen. Sil we gaan gewoon voor goed dit keer!

@ Anette, mat jezelf dan ook niet zo af. hihi. Al die afspraken en uitjes dan kan niet meer in onze toestand. hahaha. Nee hoor onzin gewoon lekker blijven doen, je ziet het je wordt gewoon terug gefloten.

@ Inez..............ohw wat duurt het nu nog lang het tot de 19e. Ben hard aan het duimen hoor.

@ Lex wanneer gaat je zwangerschapsverlof in?

Liefs Aby

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    haha, ik en stil blijven zitten, moet ik nog leren.
    Moet van mijn vriend nu al af en toe op de bank gaan liggen, verplicht. krijg ik te horen dat het genoeg is geweest.
    Fijn he om het hartje weer te horen? Ik vind het nu ook fijn om de uk te voelen.

sil, bij mij begonnen de kwaaltjes rond de 7 weken, en daarvoor niks. Echt helemaal niks...
    En het wc papier verhaal, ook nu kijk ik nog steeds.
    en sex, hier nog niet in orde, wil wel maar vind het eng, dus niet dan. Is ook anders op te lossen hoor..

Verder tot nu toe 3 kilo aangekomen.

Ik ga even met vriend een boterham eten, hij komt zo thuis als het goed is. Even gezellig samen eten.

Groetjessssssssss

20. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Anette, ik weet er alles van. Ook ik ben niet het type dat stil blijft zitten. Mijn ventje neemt als ik gewerkt heb het koken al over en dat vind ik voor een keer niet erg (hij kookt overigens super lekker), maar ik voel me zo lui als ik alles uit handen geef. Aan de andere kant is het soms ook wel ff lekker als hij me verplicht om te gaan liggen of zitten want ik merk wel dat ik dat nodig heb. Ach ik zal dr aan toe moeten geven, maar t moet geen gewoonte worden hoor, ik ben per slot van rekening niet ziek of zo. ;)

Deel Deze Pagina