T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lieve Abigail

Wel fijn dat je volgende week al terecht kunt. Ik denk ook dat het het beste is om alle smaar te laten gebeuren. En ook heel fijn dat je 3 maanden onder controle blijft en dan weer terug mag naar de vk.
    Ik moet zeggen dat ik dat nu al heb. De gynaecoloog zei dat ze na 6 weken iedere week een echo wil maken om te kijken hoe het gaat. Maar ik praat dan ook over een heel klein ziekenhuis, hoort bij de 6 kleinste van nederland..
    misschien dat dat scheelt, ik weet het ook niet. Vanmiddag heb ik een belafspraak staan omdat ze wilde weten hoe het gaat.
    hoe is het met je man? is hij bij je of aan het werk?

liefs

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Met mannetje is het goed. Die is gewoon naar zijn werk, vind ik ook niet erg hoor hij kan hier toch niets doen. En langzamerhand ga ik de posi kant weer op. Zal best af en toe nog een terugval hebben, maar ik voel me al beter dan 2 dagen terug. Deze week moest ik nog thuisblijven van collega's en dat vind ik zelf ook nog wel even prettig. Ben nog erg moe steeds en wil het sowieso eerst zelf even een plek geven voor dat ik alles weer moet gaan vertellen aan collega's. Gister hebben mannetje en ik samen een goed gesprek gehad waarin we allebei onze belevingen hebben aangegeven en erover gesproken hoe we tegenover elkaar staan daarin. Er was wat communicatie stoornis van Mars naar Venus en andersom. Dat ff kletsen was toppie. Dat is af en toe echt ffies nodig. 'T zijn best zware tijden en ik ben ervan overtuigd dat niet iedere relatie daar tegen bestand is. Praten (blijkt maar weer) is zoooooooooo belangrijk. Komen jullie er een beetje doorheen samen?

Maar die belafspraak voor jou is voor een soort na controle na je miskraam begrijp ik. Netjes hoor, dat soort dingen zijn ook erg belangrijk. Het plaatselijke ziekenhuis, waar ik mijn curretage heb gehad de eerste keer, is daar ook erg goed in hoor. Die hebben mij ook een paar keer gebeld om te vragen hoe het ermee stond en of ik nog lichamelijke klachten had, daarna nog een keer of ik tevreden was over het handelen daar. Over hun dus geen klachten. Maar wat betreft die echo om de 6 weken ik denk dat het bij ook wel zo zal gaan hoor. De verloskunidge gaf aan dat ze mij daar waarschijnlijk ook wel willen houden, maarrrr dat ik zelf na 3 maanden evt zelf kiezen om terug te gaan na de verloskundige. Ik ga eerst volgende week dat gesprek wel aan en dan zal ik het wel horen. Ben in ieder geval blij dat het zo snel kan. Of bedoel jij dat ze nu al beginnen met die echo's bij jou, nee toch, neem aan dat dat is als je zwanger bent of niet?

Liefs Abbigail

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Abigail,
    Wat goed dat je volgende week teregt kan! Ik hoop voor je dat het een beetje vlotter verloopt dan bij mij ;)

@ Annet,
    Wat netjes dat ze zelfs nog na de MK vragen hoe het met je gaat enzo...

Nou ladies, binnenkort gaat de zon (in ons buikje) weer voor ons schijnen...

Kus Silla

4. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @Silla

Haha nou zeg ik bereid me maar voor op het ergste wat betreft die uitslagen. Tja en zo niet dan hopen we maar dat we inmiddels goed zwanger worden en dat al die uitslagen niet meer van belang zijn. ;) Voor jou spannend nog een weekie en dan zou je wat moeten horen toch? Ben echt heeeeeel benieuwd.

Knuf terug.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Abigail...
    Laten we idd hopen dat we lekker zwanger zijn straks en het goed gaat zodat ons de uitslag niet eens meer kan boeien hihihhihi

Ja nog een weekie en dan weet ik hopelijk meer...maar goed ik ga er voor de zekerheid maar vanuit dat het toch niet door gaat....
    Ik heb nou al 2 keer naar de uitslagdatum toe geleefd dus ik doe het nu maar voorzichtig hihihhi...
    Maar ik hou jullie op de hoogte...

Liefs

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail,

Ik bedoel dat er echo´s gemaakt worden als i zwanger ben. Gyn heeft gebeld, was kort gesprekje maar ze zei dat ze me snel weer hoopte te zien, das wel lief. Ze gaf ook nog excuus voor het zenuwachtig maken van mijn evt mola zwangerschap. Ze vroeg zich af of ze de verdenking had moeten zeggen. Ik vind het wel eerlijk en dat geeft vertrouwen.

Wij komen er samen heel goed doorheen. Wij zijn echte praters kunnen het ook overal over hebben en zitten meestal op 1 lijn. Ik moet zeggen da tik het niet meer zo moeilijk heb met mijn miskraam. Ik denk er wel elke dag nog aan maar ik voel me goed. Mijn vriend gaf toe dat ook hij er elke dag nog aan denkt, zo lief. Voor mannen is het toch anders.

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    He Annette,

He inderdaad netjes van de gynacoloog om daar op terug te komen. Weet je wat het is het zijn ook maar mensen en ik vind dit wel heel netjes, hij/zij heeft er toch over nagedacht.

Goed om te horen dat jullie het samen wel trekken. Wat dat betreft heb ik ook een kanjer hoor, ook wij zitten met heel veel dingen op één lijn en t is echt mijn allesie. Maar helemaal hetzelfde zijn we niet en dat moet dan af en toe weer even bijgepraat worden om alles weer op een lijn te krijgen. Meestal is het wat misverstanden uit de weg ruimen, maar dat gaat nooit met ruzie hoor, wij kunnen goed kletsen samen.

Ik voelde me na mijn vorig miskramen ook alweer snel ok. Komt ook omdat ik denk vrij nuchter ben aangelegd en bij geen enkele rotte ervaring lang achterom blijf kijken maar eerder vooruit. Ik vind dat ik mezelf er alleen maar mee terg als ik zwelg van zelfmeelijden. Ik heb er ook een hekel aan als mensen me wat willen aanpraten. Ook nu heb ik alweer het gevoel dat in de goede stroom zit. Voel me al heel anders dan 1,5 dag geleden. Ben nog wel teleurgesteld maar heb het geaccepteerd. Zal af en toe naast de uppies echt nogwel eens een downtje hebben. Maar dat zijn meestal op momenten dat ik ffies weer geconfronteerd wordt met zwangere collega's of als mensen vragen of je kinderen hebt enz. Dat is wel normaal denk, na een tijdje zwakt dat ook wat af. En als je dan weer zwanger bent dan is het bijna alsof de miskramen niet hebben bestaan. Dus.............er staat ons wat te doen. ;)

Dikke knuf

8. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Reken maar dat je ons op de hoogte houdt want we zijn natuurlijk super nieuwsgierig, toch Anette?! ;) Anders blijven we net zolang zeuren totdat je ons wat verteld hihi

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahahaaha boefjes!
    Nou reken maar dat ik het hier meldt hoor?!
    Trouwens goed om te lezen dat het steeds wat beter met je gaat!

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @Silla

Ja lekker he, heb ook eigenlijk wel weer zin om maandag aan de slag te gaan en het "normale" leventje weer te gaan oppakken. De eerste 2 dagen zullen zwaar zijn want dan moet ik een hoop collega's weer bijpraten over de gebeurtenis. Dat is wel heel fijn bij mij, degene die het weten (en dat zijn er volgens mij inmiddels al heel wat :( ) leven allemaal met me mee en zijn ook oprecht geinterreseerd. Aan de andere kant, is mijn ervaring, is het ook wel moeilijk steeds weer het verhaal te vertellen. Maar goed het helpt óók weer bij de verwerking. Daar moeten we ffies doorheen. Beter dan dat je terug komt en niemand weet er vanaf lijkt mij. En voor degene die er nog niet van op de hoogte zijn en vragen waar ik was, ik doe er ook niet geheimzinnig over hoor als ze er naar vragen. Weet je ze weten nu toch wel dat ik bezig ben om zwanger te worden, dus wat zou het. Ze komen er via via toch wel achter. Maar mijn zusje werkt ook bij mij in het bedrijf en ik denk dat zij het de laatste twee weken ook niet makkelijk heeft gehad omdat ze bedolven is onder de vragen en al een en ander voor me heeft opgevangen. Arme meid,

xxx Abbigail

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi

Abigail, goed van je dat je je al iets beter voelt. je bent wel positief ingesteld volgens mij en dat is erg fijn.
    En die collega´s, ik vond het wel fijn, ik werk op een afdeling met veel vrouwen (ziekenhuis he, dus de mannen die er ook werken kun je ook wel een beetje tot vrouw benoemen.. ,sorry). Er zijn er ook een boel die ook een miskraam hebben gehad dus het begrip is zeer groot.
    Ik krijg wel rare reacties over onze vakantie. Dat je dat kunt, is toch allemaal niet niks. Wat knap van je dat je zo positief kunt zijn... Is toch raar?
    Maar ja, zal wel aan mij liggen denk ik dan. Lekker genieten.
    En doe een beetje rustig aan op je werk, denk aan jezelf.
    Ik hoorde deze week van een collega: welkom terug, ik dacht die is gek. Ze vond mij pas sinds deze week weer de anette die ze kende. ik ben nogal een prater en dat is weer terug.

Enne Silla, zeker laat jij ons iets weten anders sturen wij je heel veel pb, net zolang we iets weten.
    en natuurlijk wacht je vol spanning of je ongie gaat komen of niet. We duimen van niet..

Nou, mijn ongie is weer weg dus nu kunnen we eindelijk weer eens iets. Is al lang geleden. Eerst 2 weken strond misselijk van de zwangerschap, toen ma, toen curretage, toen nog bloedstolsels en toen nog bijna 2 weken vloeien. Dus als jullie niet veel van me horen, dat kan..

Dikke knuffel Anette

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ps ik heb vandaag mijn eerste ding voor de uitzet gekocht..
    Een collega van mij maakt baby-schoentjes en die zijn zoooooo schattig dat ik maar meteen een paar heb gekocht
    hihi, zo klein en stoer

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Annet,
    Ik heb ook veel steun gehad van mijn collega's. Het was wel zo elke keer wanneer ik na de 1ste 2 MK's op het werk kwam dat er NET een andere collega (van een andere afdeling) zijn/haar baby kwam showen! Maar gelukkig vingen mijn collega's goed op.
    Hoezo raar over je vakantie? Is toch fijn dat je er ff tussenuit gaat, samen? Ik snap het niet hoor.
    Ga nou maar lekker genieten met z'n 2, jullie hebben het verdiend.

Wees echt niet bang ladies ik laat jullie het zeker weten....al wordt ik wel bang....
    Van de week gedroomd dat ik te horen kreeg dat ik zelf geen kinderen kon krijgen? Gezien er vorig jaar enige dromen zijn uitgekomen ben ik dus nu een beetje huiverig.... maar goed...we wachten maar af.

Ik heb ook al wat spulletjes hihihihi soms kon ik het gewoon niet laten....zie album en er zijn zelfs wat kleine dingetjes bij gekomen hihihihhihi

Greetz

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    silla, niet zo raar dromen hoor. In dromen komen ook je angsten naar voren, dus wil echt niks zeggen maar dat wist je denk ik al. Maar zo´n droom is niet fijn.

En we gaan zeker op vakantie, maar soms is het net alsof andere mensen denken dat wij in een gigantisch gat zitten. Gelukkig niet dus.

En die spulletjes, zo lief allemaal. Ik kijk er maar niet teveel naar, ik sla wel een hoop in als het zover is.
    En dat rompertje met lief..... ooooh

15. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhh ja jij zit ook tussen de "vrouwen" nou dan zitten we beide goed, want ik werk in een zorginstelling (thuiszorg, Jeugd gezondheidzorg, verpleeghuizen, maatschappelijkwerk enz) dus over het algemeen ook vrouwen en inderdaad de mannen die er werken of dat nou op kantoor is (waar ik dan zit) of niet zijn niet de meest stoere kerels hihi. Voor wat betreft reacties van andere, daar moeten we maar een bloempot voor op ons hoofd zetten. Mensen hebben altijd wel een menig en iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Nou ja dat mag, maar probeer ons niks aan te praten. haha. En net als jij...........praten doe ik wel. haha. Dat is wat me ook op de been houdt niks opkroppen maar praten over waar ik meer rond loop. Ik selecteer hier wel mijn mensen in hoor. Als ik merk dat mensen het niet willen horen, laat ik het ook. Nee hoor Anette lekker op vakantie gaan, het regelt zich vanzelf wel of je nou wel of niet zwanger bent tegen die tijd toch! Anders kan je alles wel laten. Jemig trouwens moet je nu met dat warme weer aan de klus. haha Wat een ellende. Nou we zullen duimen dat er dan maar raak geschoten wordt. ;) Dus Sila de hint is duidelijk?! We mogen haar niet meer storen komende 2 weken. :D Nou je komt tussendoor maar even kijken hoor, wij hebben het ook druk ;)

Nou meiden wat betreft die babyspulletjes, ik heb er ook een paar staan voornamelijk gekregen. Ik ben wat huiverig in dat zelf kopen. Ze staan bij mij op zolder en af en toe dan kijk ik er ff na en wens ik dat ze ooit eens gevuld zijn. Heb een maxicosi van zus gehad, rommpertje en knuffeltjes van collega's, sokkjes van vriendinnen. T is al aardig wat. Maarrrrrrrrrr als ik in een winkel loop en zeker als dat met mijn zusje is, kan ik het niet laten er even naar te kijken en dan kriebelt het wel.

Silla laat je niet gek maken door een droom hoor! Uitgekomen of niet volgens mij kunnen die dingen ook symbolisch zijn en net als wat Anette zeg t zijn misschien wel je angsten. Je gaat maar gewoon goed denken dat het goed komt! :x Denk erom!

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goedemorgen ladies,

Wat een heerlijke dag!
    Ik werk overigens op kantoor van een Beveiligings bedrijf en jullie raden het wel over het algemeen werken er veel mannen. Echter op de afd. waar ik werk is het goed verdeeld 3 mannen en 3 vrouwen (incl. moi)....
    De mannen op mijn afdeling leven wel met mij mee. Die ene collega die mij opving toen ik na de 1ste en 2e MK weer op kantoor kwam (toen andere hun baby lieten showen) was een man, hij riep me gelijk bij me en zei: "Kom Sil we moeten nog ff wat regelen ;) " En toen gingen we naar de kantine om een bakkie te doen. Hij is zelf vader van 2 kids (pubers) maar wist precies hoe ik me voelde. Wat ook grappig is, is dat hij alle 3 de keren precies wist wanneer ik zwanger was terwijl ik nog geen test had gedaan...dussss ik ben benieuwd wanneer ie weer "ziet" wanneer ik zwanger ben hahahaahaha.

Wat de dromen betreft, ik weet dat het idd met angst te maken heeft. Ik analyseer ook vaak dromen voor anderen. Dus ik weet dat het aan de ene kant mijn eigen angsten zijn, maar aan de andere kant...
    Ik heb gedroomd over alle drie mijn zwangerschappen terwijl ik nog in mijn vruchtbare periode zat en 2 wkn later...was ik zwanger. Ook droomde ik vlak na een positive test over bloedverlies...en ong. 2 wkn later....MK. Moet je dus nagaan 3x voorspelende dromen gehad!
    Maar goed ik laat me er deze keer niet door beinvloeden want ik heb zelf het gevoel dat er toch niets uit de onderzoeken komt (dat gevoel heb ik dus al vanaf januari).

Ik ben zelf ook een giga prater hoor. Ik steek het niet meer onder stoelen of banken. En als mensen die van niets weten inene vragen van...Goh Sil wordt het niet es tijd dat je aan de kinderen begint. Zeg ik vaak, zwanger worden is geen probleem, maar zwanger blijven....dus de natuur werkt nu ff niet mee.
    Ik moet het denk ik maar zien alsof het in 2006 gewoon een slechte "oogst" was hihihhihihihi en dat 2007 (hopelijk) een vruchtbaarder jaar wordt hihhihihi.
    Bij mij kriebelt het ook altijd als ik ga shoppen hihihihihi. En ik kan niet wachten totdat ik ECHT los mag gaan met shoppen. Ik ben nogal een SHOPEHOLIC hahahahahaaha.

Ik ga nu ff lekker van het weer genieten.

Mss tot laterrrrrrr....
    @ Annet wanneer g je precies weg?

Groetjes Silla

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ben ik weer hoor, heerlijk in de zon gelegen vandaag maar nog niks verkleurd. Mijn lijf snapt dat niet, bruin worden.
    Ik heb tot nu toe ook nog niks gekocht hoor, wil dat ook niet echt, moet het eerst maar eens zien allemaal. maar deze schoentjes kon ik niet weerstaan..
    Haha, wij zijn niet zo´n warme weer klussers hoor.
    Vriendlief is naar het cafe vergaderen (jaja, moet toch een naam hebben). Ga straks ook nog even.
    Silla, wat lief van je collega. Geweldig zo´n mannen die ook gevoel hebben.
    Dus ik ga me douchen en dan heerlijk naar het terras.
    Abigail, hoe oud ben jij? Ik 32
    Niet dat dat belangrijk is maar wel leuk om te weten.

Fijn weekend nog en voor de bbq ers onder ons: smakelijk!

18. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb heerlijk gister op het terras in Amsterdam gezeten en samen met een vriendin een fles rosé (sorry 2 flessen) kortjan gemaakt. Ohhhhhhhhhoooo. hihi Wel super gezellig na zo'n tijd niet. Ik heb gelukkig wel een lekker kleurtje in mijn smoeltje, maar ik had dan ook een ondergrond van Mexico. S avonds lekker uit eten geweest en nu ben ik zo brak als een rotte ui. :( Maar zonnetje schijnt weer lekker ga straks met zus op de fiets ff die rosé er weer af fietsen. Lang leven het mooie weer, meiden daar knap je toch vanzelf van op.
    En joeppieeeee ik ben de oudste van allemaal.........39. :rolleyes: Mijn klokje tikt dus het snelst, maar ik laat me er niet door gek maken.

Wat treffen we elkaar trouwens, drie van die drukke praters op het forum.

@Sila inderdaad fijn dat er ook zulke mannen zijn. Wat betreft 2007........he we hebben een deal...........het WORDT gewoon een goed jaar. Ok mijne is niet helemaal super begonnen, maar dat vergeten we maar even. :(

Dikke kus en ontzettend fijne dag jullie

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    he Abigail

Lekker in Amsterdam, dat heb jij dan weer. Ik woon hier in een dorpje met wel 3 terrassen..
    en dat brak, heel herkenbaar.
    En Mexico?
    mijn kleur is rood, en morgen niks meer. sjonge dat is zo balen

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heee lovely ladies!

FF een kort berichtje...mij PC is WEER defect dus kan voorlopig alleen via mijn werk op het i-net.
    Nu ben ik bij mams maar we gaan zo eten...

Ik laat zeker woensdag wat van mij horen!

Liefs!

Deel Deze Pagina