T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Abigail,ik begrijp je heel goed,is ook een hele moeilijke beslissing.
    Ik schuil mij met die beslissing achter het feit dat ik voor onze jongens kies,en hun niet de verantwoording mag geven voor een gehandicapt broertje of zusje.
    En dat zullen ze krijgen,zeker gezien het leeftijdverschil.

Wat ik mij ook afvraag waarom je kiest voor een vp en niet voor en vlokkentest,begrijp het verschil en de voor/nadelen niet zo goed.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, het risico op een MK is bij een VP wat kleiner en de uitslagen zijn betrouwbaarder.

3. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Dankje Inez,dat is duidelijk :)

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik wilde even mijn naam veranderen omdat ik de indruk heb dat er mensen meelezen maar het lukt me niet. Moet ik dan een heel nieuw account aanmaken?

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Meiden, WHOEHAAAAAAAA.

Heb vanochtend een test gedaan (3 weken, 6 dagen) en hij was duidelijker dan de testen die ik de vorige keren na NOD heb gedaan. Hopelijk mag het deze keer goed blijven gaan.

Ik heb een foto in m'n album gezet.

6. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Wow Inez,wat spannend! GEFELICITEERD!

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, GEFELICITEERD, superleuk.
    Spannend zeg. Meid, deze keer gaat het goed!
    Jij loopt vast de hele dag met een grote glimlach om je mond, geniet ervan hoor

liefs

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    jee das leuk!

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Whow Inez helemaal top meis! Ik vind het zo onwijs gaaf voor je. Krijg er zelf gewoon kippenvel van. Ohhhhhhh is dat eelt op mijn duimen niet voor niets geweest. En nu volhouden he!

@ Karola, idd een vlokkentest is vroeger en neemt iets meer risico met zich mee. Aangezien ik die MK's al achter de rug had wilde ik dat niet nemen. Het feit dat ik eerder de uitslag zou hebben woog daar niet tegenop. Een VP heeft ook iets risico maar weer eens stuk minder dan een VT.

@ Anette je moet idd denk een ander account aanmaken. Hopelijk herkennen we je dan nog. hihi.

@Sil? Hoe'st nou?

Ik ben de afgelopen 5 dagen doorgekomen zonder ellende gelukkig. Pfff was toch ff spannend ieder pijntje dat ik voelde. Maar hier zijn we alvast weer doorheen. Donderdag nog ff hartcheckje bij de VK.

Liefs Aby

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Aby, fijn te horen dat je de afgelopen week goed bent doorgekomen. Heel herkenbaar ook hoor, dat ieder pijntje dat je voelde even erg spannend was. Ik heb toen zelf ook om precies dezelfde redenen voor een VP gekozen. Uitslag betrouwbaarder, minder grote kans op MK. Die had ik toen welliswaar nog niet gehad, maar wilde gewoon geen extra risico lopen.

Enne, ik was zelf van plan om het deze keer maar eens vol te blijven houden. Hopelijk is die kleine uk het daar ook mee eens. Heb in ieder geval m'n banner maar aangepast. Vond ik wel leuk.

11. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Inez: staat goed die banner! ;)

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Echt super gaaf!

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    WACHT FF IK HEB WEER BERICHTEN GEMIST!
    WHAT WHAT DO I READ...
    ZIJN WE NU ALLEMAAL ZWANGER !

ff snel teruglezen hoor!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje meiden, wat irri, ik heb gewoon 3 pagina's moeten teruglezen. Ik ging bij toevalligheid vandaag ff kijken om te vragen hoe het met Inez was gezien het vandaag haar NOD is! En zie dus wat ik allemaal gemist heb.

Jeetje Inez....wat gaaf! Hoe voel je je?
    Verder lees ik dat het met iedereen eigenlijk goed ging alleen jij Karola, had wat ondefinieerbare afscheiding? Hoe is het daar nu mee?

Hier ook alles goed...morgen mini mijlpaal! 6 wkn zonder bloed en nog steeds zwanger!
    Verder qua gezondheid loop ik echt te kwakkelen. Ik ben vorige week te vroeg begonnen dus nu krijg ik het dubbel op! Vandaag naar de HA en ja hoor een tas vol medicijnen. Pffffffffff. Maar goed ik moet nu goed voor mezelf zorgen en ook voor de kleine hihihi.
    Volgende week dinsdag om 09:30 uur gaan we voor de Echo...maar ik moet daarna om 11:00 uur naar de Gyn dus ik denk dat ik pas laat een reactie kan plaatsen hihi.
    Kwaaltjes...nog steeds niet echt aanwezig, wel zei de HA dat de pijn in mijn onderbuik en rug veroorzaakt wordt door mijn dikke darm, deze was nogal opgezet volgens haar. Ik vond het ook geen "angstige" pijn als in ik bang was voor een MK, maar wel een irri pijn. Verder worden mijn borsten pas in de avond zeer gevoelig en ik heb soms zo'n misselijk gevoel, maar ja mss verbeeld ik me dat wel ;).

Nou ik hoop dat ik voorlopig geen berichten meer mis!
    Wauw....echt gaaf alle MK ladies zijn nu allemaal zwanger Inez het heeft zo moeten zijn hihihhi dus bij jou gaat het ECHT lukken net als bij mij POSITIVE THINKING!

Liefs Silla

PS Annet ik wil ook mijn naam veranderen maar ik heb idd ook geen idee hoe ik dat aan moet vliegen!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    PS 2...
    Inez & Karola....komen jullie ook met mij mee naar de JULI mamma's ?

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hoi Sil, ja, wat een nieuws he? Zijn we hier dit jaar toch nog met z'n allen zwanger en heb ik toch nog gehaald wat ik heel graag wilde. Zwanger voor m'n 39e. Ik begin er nu toch wel in te geloven. Heb er vanochtend nog een testje tegenaangegooid, nou, ik heb in dit stadium nog nooit zo'n duidelijke test gehad. (zie album). Dus gisteren inderdaad maar eens een nieuwe banner gedaan. Ik moet zeggen, hij bevalt me wel. Nu nog maar 'even' ervoor zorgen dat hij nog zo'n 8 maanden mag blijven staan. hihi.

Ik heb alleen een beetje 'ruzie' met deze banner. Hij telt nl. niet door. Nou ja, ga dat nog maar eens een keertje uitzoeken.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, wat fijn trouwens dat je al bijna op je eerste mijlpaal zit. Houden zo meis!

18. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Sil,ik heb het weekend nog 1 keer roze,eenmalig afscheiding gehad,maar geen buikpijn,tenminste niet echt.
    Morgen is de dag ppfff wat leef ik daar naartoe zeg,word misselijk als ik er aan denk.
    Ik wacht morgen even af,en als het goed is kom ik me bij de Juli mama's melden.

19. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden heeft iemand Annett al gesignaleerd onder haar incognito naam. hihi Ze is gelijk maar helemaal ondergedoken geloof ik. :confused: :D

@ Karola morgen de dag? Heb je dan je echo of is het je mijlpaal? Ben t ff kwijt.

@ Ja Sil ik begon me al zorgen om je te maken, waar je bleef. Was al bang dat t niet goed was. Alhoewel geen nieuws is goed nieuws zei mijn moeder altijd. ;)

@ Lex hoe is het met rug en lenden. Nog een paar weekies meid dan heb je verlof.

Juli mama's? Gaan we jullie hier missen dan? :cry:

Liefs Abigail

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Inez...hij telt wel door maar het duurt ff. Waarschijnlijk met de tijd te maken ofzo...

@Karola...spannend morgen! Pfff ik snap dat je er naar toe leeft!

@Aby....nee nee geen zorgen maken, doe ik ook niet (ahum ;)). Nee kep Annet nog niet gesignaleerd hihi. Hoe zit het met de uislag van de VWP nog niets gehoord (stiekum hopend dat ze je gewoon binnen een week laten horen van hoe of wat).
    Tuurlijk gaan we jullie niet verlaten!

VANDAAG MINI MIJLPAAL!
    YAHOEEEEEEEEEEE!

Ben zo blij.....nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan!

Groetjes

Deel Deze Pagina