T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Haha, nee ik heb het erg druk gehad, gisteren over moeten werken, kwam nog een spoedpatient en ben daarna stevig in slaap gevallen op de bank.
    Zondag was er iets van carnaval te doen dus drukke middag en was om half 9 pas thuis. Vriend had de wandelwagen in elkaar gezet dus dat moest even goed bekeken worden. Mooi is ie! Nu staat alles alweer op zolder, grrr.
    En jullie gaan hier niet weg hoor, dat vind ik niet gezellig, maar ik neem aan dat Sil bedoelt dat jullie ook bij de juli mama´s gaan schrijven.
    En Inez, staat je goed die banner. Zo zie je toch maar weer dat als je het niet verwacht de kans op een positieve test er wel degelijk is.

Ik ga toch eens bekijken hoe ik een andere naam kan verzinnen maar ik weet ook niet of er iemand meeleest. Daar kom je weer niet achter.

Net naar de fysio geweest ivm bekken. Niet dat ik hevige klachten heb maar ik voel het wel.
    Het blijkt dat ik mijn bovenbeenspieren heel erg aanspan en dat daar veel spanning op staat wat dus de pijn veroorzaakt. Straks krijg ik nog blokjesbovenbenen. haha zie je het al voor je?
    Ik moet meer op mijn houding letten en donderdag krijg ik nog oefeningen. Dan komt alles weer goed.
    Ik merk wel dat ik als ik terug ben van het werk dat ik moe ben, val meteen in spaal. Zoooooooo gezellig ben ik weer.

Karola, morgen echo, spannend, je zult vast een zwaaiende uk zien. Succes hoor en laat je het ons weten?

Sil, gebruik die medicijnen maar goed, dan voel je je hopelijk snel weer beter met je buik.
    Nog een weekje en dan echo, leuk en ik vind het ook positief om te horen dat je je nu anders voelt deze zwangerschap (klopt toch wat ik zeg?)

Abigail, nee hoor, ik meld me hier wel. Kan jullie niet missen hoor. Vind het ook zo leuk allemaal, en allemaal in 2007 nog. Super.
    Jij bent ook al weer een heel eind op weg zeg. Gaat toch snel (vind ik dan, jij denkt daar vast anders over)

Lexie, bijna verlof voor jou, gaat nog alles goed?

Ik stop nu weer want ik moet naar de vk, heb wel een aantal vraagjes voor haar. beeb zit zowat in mijn longen volgens mij. Ik heb echt een hele hoge buik. Eten zakt niet zo goed dus kan de hele avond genieten......... op zich geen probleem maar eens kijken of ik er iets tegen kan doen en dan moet ik zooooooooooooooooo vaak naar de wc, kan beter een catheter inbrengen. Heb je het gevoel dat je echt heel erg moet, nou, nee, een paar druppels. Doe ik daar die moeite voor? haha, die kleine zal zich wel rotlachen, mama pesten, Nu al leuk

Meiden tot straks een keer en sorry voor mijn lange bericht.

Liefs

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, spannend hoor, morgen echo. Ben heel benieuwd en hoop dat je morgen een ieniminikarolaatje naar je zult zien zwaaien.

Sil, ik kijk wel even of ik ook ga meeschrijven bij de julimama's. Eerst maar eens even mijn eigen mijlpaaltjes zien te bereiken voor ik dat ga doen. Mijn eerste mijlpaaltje was een tweede nog mooiere positieve test vanochtend.

Anette, hoop voor je dat de fysio je inderdaad verlichting kan geven. Leuk trouwens he? zo'n wandelwagen. Wij hebben hier geen zolder en hij heeft hier gewoon weken lang in de woonkamer gestaan tot hij in de babykamer kon komen te staan toen die klaar was.
    Wel handig dat we nu al een wagen hebben staan. Deze kan gewoon nog weer worden gebruikt. Tegen de tijd dat deze kleine uk er is, is Alyssa al 2 1/2 jaar en kan ze al heel goed zelf lopen. En Alyssa krijgt straks nieuwe meubeltjes en deze kamer gaat door naar haar brusje.

Lex, nog eventjes volhouden, je verlof is bijna in zicht.

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Annet, hoe was het bij de Vlos...?

@Lexi, het aftellen tot je verlof is aangebroken!

@Inez...wanneer is/zijn jou mijlpaaltje(s)?

Groetjes silla

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Eigenlijk nu al met die nog mooiere test van vanochtend. En de volgende is wanneer ik na dit weekeinde nog niet ben gaan vloeien. Dan ben ik 5 weken en dat heb ik de laatste 4 keren niet gehaald.
    Voor over 2 1/2 week wil ik een eerste echo regelen en wanneer er dan een kloppend hartje te zien is, is mijlpaal 2 bereikt. Bij de 1e MK is het vruchtje zo rond de 6 weken gestopt met groeien en was er geen hartactiviteit te zien.

Spannende tijden dus voor jou en voor mij. Wel leuk dat we nu allebei de eerste mijlpaaltjes al hebben bereikt. Dat we er nog maar velen mogen gaan bereiken en in juli onze kleine mogen begroeten.

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    bij de vlos alles goed. Moet even urine laten testen omdat ik zo vaak naar de wc moet en wat last heb van mijn buik. Nou ja, last, als ik erover nadenk voel ik wel iets maar ik heb dat altijd gerelateerd aan mijn banden. Dus ff checken.
    kindje lag met hoofdje naar beneden dus kan idd goed dat mijn ribben als voetbal gebruikt worden, haha. Vind het niet erg, wel grappig zelfs.
    ik ga even een uurtje slapen, ben zo moe vandaag. Niet vooruit te branden maar ja. Het huishouden laat wel te wensen over zo. Ach ja, nog 6 weken en dan verlof, kan ik elke dag een beetje doen. En zoals ze zeggen krijg ik ook nog poetswoede dus komt helemaal goed.

Liefs

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, fijn dat alles bij de vlos goed was. Nu nog maar hopen op een goede uitslag van de urine, maar dat zal ook wel loslopen.

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh ja, dat is het ergste niet hoor. Volgens de vk was het ook goed om het een keer na te laten kijken.

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Annet goed om te horen dat alles goed is.

Inez...spannende tijden hihihihi
    Nu MOET het gewoon goed gaan!

Groetjes

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    @Karola: spannend morgen, ik denk aan je en vertrouw erop dat je een knipperlichtje krijgt te zien!

@Annet; fijn dat alles oké was bij de vlos! En idd het zou zo maar blaasontsteking kunnen zijn hoor, goed dat je het laat checken.

@Aby: natuulk hoeven we ze niet te missen, ik schrijf toch ook al die tijd nog met jullie mee? Ik zit ook al maanden bij de jan.mama's, maar voel me toch meer verbonden met jullie....

@Silla: Yeah alweer een mijlpaaltje! Op naar de volgende! Knuf!

@Inez: Yeah eerste mijlpaaltje! Ook op naar de volgende. We leven met je mee van mijlpaal naar mijlpaal. Deze keer moet het gewoon goed gaan.
    BIJ ONS ALLEMAAL!
    Zo, daar! Dat jullie het ff weten ;))))

Tja en hier wordt het inmiddels toch wat zwaarder hoor. Ik geniet nog steeds volop, hoor, dat vergeet ik niet. En ik neem ook alles voor lief, ik heb het absoluut over voor ons meissie, maar soms is het gewoon toch wel wat zwaar.
    Die onderrug/bekken is gewoon vervelend en de vermoeidheid blijft. En dus slaap ik smiddags vaak ook even en heeft mijn lijf minder energie dan mn hoofd en tja dat geeft wel eens botsingen zeg maar in mezelf.
    Ik voel me net een oud wijf af en toe, zo krakkemikkig. Magoe, ik probeer mezelf zo goed mogelijk in acht te houden en op tijd op de rem te gaan staan. Maarja soms wil je geest nog ff door en geeft je lijf het dan al op...

En ja binnenkort verlof, holladiejee. Enerzijds heb ik er vreselijk zin in en lijkt het me heerlijk.
    Anderszijds komt de bevalling weer dichterbij en daar begin ik me toch ook wel wat zorgen over te maken. Althans, het lijkt me best eng enzo.
    Probeer er maar niet teveel aan te denken.....

Meiden ik vind het echt heerlijk dat we nu allemaal zwanger zijn! Echt super gewoon!
    Dikke knuf voor allemaal en een fijne avond gewenst!

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Anette hou me op over dat eten. Ik heb nu al het gevoel dat mijn maag in de verdrukking zit. Ik kan echt maar steeds kleine beetjes eten anders krijg ik t zuur. De pakken vanille vla gaan er momenteel met een dozijn per week (oke beetje overdreven) doorheen. Maar een hap vla helpt gelukkig wel. Wat betreft moe...........ik dacht dat dat het 2e trimester wel minder zou worden, maar ik slaap werkelijk een gat in de dag. Ik voel me echt niet fitter. Nou ja neem het maar voor lief en geef er maar aan toe, voorzover dat gaat. Want zoals Lex al zei: je hoofd wil wel van alles maar je lichaam sputtert tegen. Ik vind de weken ook wel hard gaan hoor, van mij hoeft het niet harder. Ik wil er graag nog even van genieten. Als ik zie hoe het bij jou en Lex vooruit schiet.........poeheee. Voor je het weet zijn die kleinen van ons al een jaar. hihi.

Zondag zijn we een eind gaan wandelen maar volgens mij toch iets over mijn grens heen gevolg..............ik heb nu al twee dagen last van mijn onderrug. Tjee hee als ik maar ff te snel buk, draai of een verkeerde beweging maak...........auuuuuuuuuuw.

@ Lex wanneer begon bij jou die rugpijn, toch niet zo vroeg? Ik kan me voorstellen dat het verlof heel dubbel voelt. Vrije tijd is heerlijk, maar t wordt ook steeds echter nu. Ach joh je moet maar zo denken............t is een paar uur en dan ben je er doorheen en heb je je wondertje vast. We zullen met je mee puffen als het zover is. ;)

@ Karola.....................meid heel veel sterkte vandaag! Laat het ons zo snel mogelijk weten hoor. We duimen voor je! We gaan met zijn allen voor 2008, denk erom.

@ Sil................pfffffffffffff.............gelukkig ik schrok al ik dacht dat jullie ons zat waren. Ik heb zelf even bij de mei mama's gekeken. Maar ik blijf toch maar hier. Al druk zat zo. ;) Wanneer is jouw echo? Of had je dat al ergens vermeld nee toch? Nee uitslag heb ik nog niet, ik gok op volgende week dan is t 2 weken. Ik probeer er maar niet al te veel mee bezig te zijn en dat gaat goed. Ik ga gewoon uit van een goede uitslag. Morgen trouwens ff kijken of t hartje t nog doet, toch vind ik dat ook weer spannend.

@ Inez ik vind het zoooooooooo spannend voor je, kan me voorstellen dat je blij bent als de volgende 3 mijlpalen gehaald zijn. ;) T komt gewoon goed dit keer.

Nou ik ga me weer een beetje oppeppen. Beetje rare dag vanmiddag, want ik begin pas om 12.30 uur met werken omdat we vanavond een cursus hebben. Mijn collega vond dat een hele dag en avond te lang voor me was, ik moest vooral aan mezelf denken. Lief he?

11. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Beetje laat,sorry,maar het was zo een drukke ren en vlieg dag.

Maar een prachtige echo,prachtig en krachtig hartje gezien en berekend op 8 weken en 2 dagen.
    Dat is positief,beter dan de vorige keer werd ik ruim 1 week korter berekend,en achteraf was dat dus niet goed.
    Mag gezien mijn omstandigheden over 2 weken alweer terug komen voor een echo :D
    De gyn vond dat het deze keer gewoon maar eens goed moest gaan!

Oja foto staan in mijn album.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, wat ontzettend geweldig voor je zeg. Enne, leuke plaatjes meid! En fijn dat je over 2 weken nog een keertje mag komen. Dat geeft toch wel geruststelling. Zeker met een VK die met je meedenkt.

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wauw Karola! Gefeliciteerd meis!
    Wanneer ben je nou uitgerekend?

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Aby; ik weet eik niet meer goed wanneer de rugpijn begonnen is, ik denk ergens na een week of 20/24 ofzo? Het is inmiddels neit meer weg te denken, das wel jammer. Maar ja het is voor een goed doel :)

Karola; fantastisch meis! Ik ben superblij voor je. En ik ben het geheel met je gyn eens! Op naar de volgende goede echo!

Liefs
    Lexie

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Karola

Goed nieuws, en de gyun heeft helemaal gelijk. Over twee weken weer terug, dat is wel fijn.

Liefs Anette

16. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Karola geweldig meid! Deze gaat gewoon hartstikke goed! Geniet er van! Knuf

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    karola, heb even de foto´s bekeken, zo leuk om te zien, een mensje..................

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hallo

vanochtend even langs de ha geweest, alles was oke, ze hebben ook maar meteen op suiker gecontroleerd maar daar kwam ook niks uit. Waarschijnlijk ligt onze uk heerlijk op mijn blaas. Was alleen vervelend zei de ha. Maar dat geeft niet.
    Net bij fysio geweest, dus kan er weer tegen.
    Pff, zo af en toe heb ik toch nog angst dat het niet goed zal gaan, kijk ook teveel op de site hier. Niet doen dus maar ja.
    Ga nog even naar de hema, slaapzakje kopen, zijn nu in de aanbieding en daar hebben ze ze op maat, lijkt mij wel handig.

Liefs

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik moest ff kijken wie Anoek was hoor hihihihi,

Maar ik (de Cock met Ceeoooceeekaa) ben erachter whahahaaha.
    Goed om te horen dat je er weer tegen kunt! enne laat je niet gek maken he?!
    Hoe was het shoppen!

Maarre An (hihihi ff voor het gemak) hoe heb je dat nou gedaan je "identiteit" veranderd?

Groetjes De Cock met CeeeOoooCeeeKaa ;)

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hoera, vandaag over 2 weken heb ik m'n eerste afspraak. Ging wel een beetje moeizaam. Het is leuk en aardig dat je met een gyn of vlk in het ziekenhuis de afspraak maakt om met ca 6 1/2 week langs te komen voor een eerste echo. Moet alleen het afsprakenbureau nog wel even meewerken. Maar goed, het is gelukt. Spannend, spannend, spannend.
    Nog geen tekenen van een aankomende miskraam en gisteren heeft deze onzekere muts er nog maar eens een testje tegenaangegooid. En ja hoor, nog steeds een heeeeeeeeele mooie tweede streep.

Deel Deze Pagina