Yahooo goed meis! En hoe voel je je verders? En die onzekerheid....praat me er niet van hihihihihi. Groetjes Silla
Buiten de onzekerheid voel ik me op zich me wel goed. Heb niet zo heel veel verschijnselen. Ze komen en gaan, maar daar probeer ik me maar niet al te druk om te maken. Zolang ik niet het gevoel het dat het niet goed zit en de testen positief blijven, zou het wel goed moeten zitten denk ik dan maar. Die echo vind ik zeker een fijn vooruitzicht. Enne, wat betreft die testen, ik heb er nog een paar liggen, dus ik ben bang dat die ook nog wel op gaan komen.
Oh Inez, die testen geven toch zekerheid op de een of andere manier. Super dat je een afspraak hebt, iets om naar uit te kijken1 Ik zal me ook even voorstellen... Anouk, of An als dat meer herkenbaar is, haha. Sil, stuur even naar Lotte een pb, zij regelt het. (gewoon bij zoeken Lotte invoeren) Verder vandaag 2 keer overgegeven. 1 keer vanochtend (is de laatste tijd wel vaker) en 1 keer omdat ik een patient over zag geven. En weer weg broodje...................... Dus nu is mijn vriend frietjes halen en die komt net terug. Doei, Anouk
Oh oke An...thanks voor de tip! Ohhhh lekker patatjes, gister hebben wij pizza gegeten, en gezien ik nog ziek ben heb ik wel bere trek in vet en ongezond eten . Maar ik denk niet dat ik mijn mannetje zo ver krijg om patatjes te halen Maar nu je dat zo genoemd hebt loopt het water in mijn mond!
An (hihi, moet wel even wennen hoor) en Karola, al die testen geven inderdaad wel wat meer zekerheid. Ik ben wel blij dat ik daar niet de enige in ben. Ik heb de laatste tijd wel van meer mensen hier gehoord dat ze dat ook doen. En ik vond me al zo'n onzekere muts.
Oh heerlijk Inez om nu een afspraak te hebben weer een mijlpaal om naar uit te kijken. En die onzekerheid...........haha..............verontschuldig je er zeker niet voor, t is bij ons allemaal herkenbaar. Fijn dat je je verder goed voelt en wat betreft die verschijnselen, ik heb het al eens eerder gezegd, ook ik had er weinig last van. Alleen mijn borsten waren gespannen, maar ook dat wisselde. @ An jeetje nu nog misselijk, wat ben ik blij dat ik daar geen last van heb gehad zeg, tenminste niet echt erg. T is bij af en toe een vlaagje gebleven. @ Sil jeehee nog steeds ziek meid. Toch die overdosis vitaminen C gaan slikken schat. Ik ga ff "uitbuiken" darmen borrelen weer behoorlijk. Die buik van mij blijft ook groeien, zal van het weekend weer eens een foto maken om te kijken of ik idd verschil zie, ik voel het wel haha zie al bijna mijn tenen niet meer. Kussssssssss
Ik ben zeker erg blij met deze afspraak. Inderdaad weer een mijlpaal. Vandaag was er ook weer een mijlpaal. Weer getest (hihi) en hij wordt steeds duidelijker, terwijl het bij de vorige zwangerschappen steeds minder duidelijk werd tot helemaal weg met 4 weken 5 dagen. Bovendien is het 2x misgegaan met 4 weken 5 dagen, dus dat is weer een mijlpaal bereikt. JOEPIE!
Gewedlig Inez,dat moet een goed gevoel geven! We hebben vanmiddag partijtje van mijn jongste en we gaan oa lasergamen,nu lees ik daar zoveel verschillende meningen over dat ik het risico maar niet neem. Weet alleen nog niet wat voor reden ik moet geven aangezien de jongens nog niet weten dat ik zwanger ben
Hoi, Inez, voelt denk ik goed, weer een mijlpaal, op naar de volgende! en je bent geen onzekere muts hoor, heeeeeeeeeeeeel herkenbaar! karola, je voelt je niet lekker, toch? Is een goede reden om niet mee te doen. Hoofdpijn enzo, je weet wel, het bekende bijna-griep gevoel. Ik weet zo ook niet of je mee kunt doen of niet, heb het wele eens gedaan maar vond het niet gevaarlijk of zo. ik weet niet wat je allemaal gelezen hebt. Veel plezier vandaag Abigail, echt misselijk ben ik niet hoor, er is alleen geen ruimte meer in mijn maag, er zit iets aan de onderkant te duwen. Voel me ook niet echt super fit, moe, teveel gedaan denk ik. Kan er ook wel mee te maken hebben. Heerst allemaal een beetje, als ik rondkijk wie er al allemaal de griep hebben gehad. Sil, lekker aan de mandarijntjes, wel vervelend zo. Ik ga toch maar weer eens even aan de slag, gisteren het kamertje geplaatst, neemt iets meer ruuimte in dan gedacht. Is een vrij fors kamertje maar dat wisten we al. Wel leuk, nu de afwerking nog. kan alleen mijn dekentje niet erin leggen, is het meteen duidelijk wat het is. Moet toch nog een dekentje kopen dus dat wordt een hele neutrale. Liefs Anoek
Oh leuk Karola, lasergamen. Kan me wel voorstellen dat je liever niet meedoet. Gewoon zeggen dat je niet lekker bent en dat je het ook heel leuk vindt om gewoon toe te kijken. Sil, al weer een beetje opgeknapt? An, leuk he? Dat frutselen in de babykamer. Kan me wel voorstellen dat je je dekentje er liever nog niet inlegt. Een neutraal dekentje is inderdaad een goede vervanger. M'n schoonmoeder heeft toen de gordijnen gemaakt voor de babykamer. En ik was zo bang dat de gordijnen zouden verklappen wat het geslacht van de kleine was. Maar ik had ze kennelijk al op een goed dwaalspoor gebracht vanwege een babypakje wat in het kamertje hing. Ik vond dat een unisexpakje, de rest van de familie was ervan overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen. Wat was iedereen verrast dat het een meisje bleek. Hopelijk mogen wij straks ook een nieuw kamertje kopen. Alleen wordt dat dan geen babykamer maar een peuterkamer. Ook heel leuk. Ben nog steeds erg trots op onze babykamer. Het was een kamertje van gelakt blank hout met ecru. Deze heb ik helemaal kaalgeschuurd en gewhitewashed. Iedereen dacht dat we een nieuwe kamer hadden gekocht. Hier gaat het nog steeds goed. Begin wat meer kwaaltjes te krijgen. Dat zie ik maar als een goed teken. En langzamerhand begin ik er nu toch echt in te geloven en begin ik zelfs een beetje te genieten.
Inez, goed zo, dat hoor ik graag. En je mag straks lekker gaan shoppen, lijkt me ook erg leuk een groter kamertje, is toch heel anders. Voor de lief hebbers heb ik eenbuikfoto geplaatst... is wel niet een superfoto maar het is er een Liefs
Anouk, mooi buikie hoor! Hier vandaag ook weer een mijlpaaltje bereikt. 5 weken! Hoeraaaaa! en dat met een test waarvan beide streepjes nu even donker zijn. Hoeveel meer bewijs heeft een mens nog nodig? Denk dat ik zo onderhand maar eens ga stoppen met al dat getest, haha. Ook vandaag is het weer een bijzondere dag. Vorige week was het een jaar geleden dat de eerste MK begon, vandaag is het een jaar geleden dat het vruchtje daadwerkelijk werd afgestoten.
@Anouk,mooi buikje! @Inez,alweer gefeliciteerd met de volgende mijlpaal,je bent lekker bezig!,en wat zijn er dan veel gebeurtenissen om op terug te kijken en bij na te denken hè. Het partijtje was erg leuk,en je kan onze jongens alles wijsmaken Ze weten dat we bezig zijn voor een kindje,hebben de mk's ook meegemaakt,dus ik heb gezegd dat ik ergens had gelezen dat het niet goed is voor de eitjes,de laserstralen. En dat begrepen ze direkt!
@An, mooie buik meis! @Inez...whaoooo mijlpalen behaald op naar de volgende! @Karola...whahahaha heerlijk toch dat ze het allemaal zo begrijpen, maar ze moesten is weten
@ An hehe eindelijk die buik. Ziet er mooi uit hoor, wees er maar trots op! Leuk jurkie overigens. @ meiden super dat jullie al die mijlpalen halen, ik zou zeggen...............gewoon doorgaan tot de 9 maanden zwangerschap. Hier nog geen nieuws. Deze week voelt wel wat spannender. Eind deze week verwacht ik wel de uitslag van de VP. Brrrr Nou ja heb dr nog steeds een good feeling over. Fijne avond allemaal.
Hoi allemaal Vandaag weer een balen dag hier. Een bloeding gehad, grondig onderzoek door de gyn. Met uk alles goed gelukkig maar ik moet volgende weekvoor de zekerheid een uitstrijkje laten maken omdat het er onrustig uitzag. Moest me geen zorgen maken. Nou, dat gaat niet lukken. Heb 2 jaar geleden een uitstrijkje gemaakt en alles was goed en met de curretage hadden ze dan toch ook iets moeten zien? Morgen reageer ik weer op iedereen Liefs Anoek
He bah Anouk, ik kan me goed voorstellen dat je een flinke baaldag hebt gehad zo met die bloeding en dat je volgende week voor de zekerheid een uitstrijkje moet laten maken. Kunnen ze dat niet meteen deze week doen? Dat zou toch een hoop onrust schelen. Sterkte meid!
@ An en ik maar denken dat het na 20 weken wel rustig wordt in ons hoofd.................hmm niet dus. Krijg je dat weer. Nou meis t zal vast goed komen hoor. Tot die tijd sterkte en een dikke knuf!