T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sorrie Lexie, je moet net als ik nog even geduld hebben. Morgenochtend om 10.45 uur ben ik aan de beurt.

Heb jij nou morgen je laatste werkdag?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ach wat stom het is nog helemaal geen vrijdag, wat stom zeg!
    Ja afwachten dus nog....

En idd morgen laatste werkochtend. Zal blij zijn alsie erop zit, heb helemaal geen zin meer. Werk is al overgedragen eigenlijk, dus tja...

Inez ik denk aan je morgen!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, ik ook aan jou. Heel veel sterkte morgen op je laatste werkdag.

4. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Inez,10.45 is een prachtige tijd heeft mij van de week ook goed nieuws gegeven,ik denk aan je!

Lexie,heerlijk nog 1 dagje en dan is het weekend en daarna blijft het weekend voor jou! ;) :D

Vanavond vieren wij (pas) Sinterklaas en gaan we het goeie nieuws aan de kids vertellen,heb er heel veel zin in!

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Ik heb wéér wat berichten gemist!
    Hier alles goed zover ik weet hihihihi weet natuurlijk niet hoe het met mijn kleine is hihihi.

Karola! GOED NIEUWS MEIS!
    Lexi! NOG 1 DGJE WERKEN!
    Inez! SUCCES VANDAAG! IK DENK AAN JE!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hoera, weer een mijlpaal bereikt ... we hebben een kloppend hartje gezien.
    En op 20 december hebben we de volgende echo alweer. Lekker snel!

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    SUPER NIEUWS MEID!

Ben erg blij voor je!

Lekker he dat je wat vaker voor een echo mag
    Ik ook (zie boven banner)!

Liefs Silla

8. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    SUPER Inez!
    Wat een heerlijk gezicht hè,ben ook heel blij voor je.
    Zo ga je fijn het weekend in,en op naar de volgende echo.

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Inez, geweldig meid!
    Echt super voor jullie, wat zul je blij zijn!

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhhhhhw Inez wat geweldig! Heerlijk meid kan je dit in ieder geval achter je laten en nu alleen nog maar positief vooruit kijken.

@ Sil, wanneer mag jij nou, neem aan dat je toch ook wel een vroege echo krijgt?

@Lex ga genieten van je zwangerschapsverlof meid. :)

Meiden op naar een prachtig 2008!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Yep Aby...volgende week dinsdag
    Kijk maar net ff boven mijn banner....daar staan de afspraken hihi

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, super zeg, gefeliciteerd. Ziet er allemaal mooi uit, gelukkig. Nu met zijn allen genieten.

Lexie, als het goed is heb je verlof. Lekker hoor en goed aan jezelf denken en verwen jezelf maar want daar is het ook voor. Niet meteen je hele huis gaan poetsen!

Abigail, hoe is het nu met je? Heb je het al een beetje een plekje kunnen geven?

Sil, jij ook weer bijna echo, hoe voel je je?

Karola, zit je al op je roze wolk? En heb je het al verteld?

Nou, hier vandaag een half uur eerder naar huis gegaan, mijn buik deed me toch pijn. Krijg ik ook nog eens op mijn kop dat ik eerder had moeten stoppen (misschien ergens wel terecht als je me ziet lopen) . Dus ik ga lekker in bad, warmte doet echt goed en dan weekend. Heerlijk bijkomen.

Liefs Anoek

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik had me er zo ontzettend op ingesteld dat we geen goed bericht zouden krijgen bij de echo, dat er even een flinke ontlading kwam op het moment dat het hartje te zien is. Natuurlijk weten we dat het nog helemaal niks zegt, want het is allemaal nog zo pril en zo klein, maar deze kleine uk ligt mooi op schema. En de laatste 5x zijn we zover nog niet gekomen.
    Maar ik ken mezelf. Pas na de uitslag van de VP zal ik pas echt kunnen gaan genieten. We hebben al volop informatie meegekregen over de prenatale diagnostiek, dat zal meteen bij de volgende afspraak worden besproken.

Nu het nog even vol zien te houden tot de volgende echo. Ja Sil, het is geweldig dat we zo goed in de gaten worden gehouden.

Lexie, lekker genieten van je verlof meid.

Anoek, wel goed op jezelf passen. Ik kan me wel voorstellen dat je op je kop kreeg omdat je niet eerder was gestopt. Geniet lekker van je weekeinde en doe het maar lekker rustig aan.

Karola, hoe vonden de kids het nieuws? Ben benieuwd.

Aby, hoe is het nu met jou? Begint het al een beetje een plekje te krijgen?

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, dat het hartje klopt wil toch wel wat zeggen, en de uk is op schema, prima toch!
    Ik kan het me zo voorstellen dat er een ontalding kwam bij het zien van het hartje, is ook zo´n mooi moment en al helemaal als het al een aantal keren niet goed is gegaan. Aangezien ik even geen banners kan bekijken weet ik zo even niet hoe ver jij bent. in ieder geval al snel weer een echo, lekker.
    En dat ik op mijn kop kreeg snap ik ook heel goed, ik weet ook niet of ik het nog vol ga houden hele dagen. Ik heb zo´n last als ik veel doe. Donderdag naar de vk en dan bespreek ik het met haar.
    Ik vind het ook erg moeilijk om zelf te zeggen dat het niet meer gaat, ik hoef nog maar 3 weken.

Vandaag matrasje gekocht en een aerosleep. Is wel een fijn gevoel dat we bijna alles in huis hebben.
    En niet te vergeten, de kerstboom alvast gehaald, volgende week wordt ie in de kamer gezet..

Liefs Anoek

15. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Sil en Inez handig die afspraken boven de banner.

Hier is alles ok. Ik heb het idd alweer een plek gegeven en we kijken nu uit naar ons prachtige ventje. We hebben er veel, heel veel over gelezen en er is heeeeeeeeeeeeeeel goed mee te leven. Nogmaals t jochie kan een redelijk normaal leventje krijgen zonder dat iemand weet dat ie dit heeft. Ik vertel het ook nog steeds zo weinig mogelijk mensen, ik wil niet dat ze vooraf gaan oordelen. We krijgen gewoon een prachtig kereltje. Nu gaan we t druk krijgen met babykamer en alles wat nog meer bij moet en af moet. hihi. Maar wel heel leuk. ;)

16. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Goeiemorgen!

De kids waren erg blij,en de oudste was de 1e die het doorhad en vroeg:ben je zwanger?
    "gillen" van blijdschap allemaal echt heel leuk,en de volgende vroeg of deze wel was goedgekeurd! :)

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, wat ontzettend leuk die reactie van de kids. Hihi, of deze wel was goedgekeurd. Je zult het ongetwijfeld wel ergens hebben gezegd, maar hoe oud zijn ze?

Anouk, je geeft aan dat het niet meer goed voelt en gaat om hele dagen te werken. Hoewel ik me kan voorstellen dat je zoiets hebt van ach, nog maar 3 weken, zou het misschien toch een beter idee zijn om in uren te minderen. Kun je op die manier vast een beetje afbouwen voor je verlof. Werken is leuk, maar jouw gezondheid en die van je kindje zijn toch wat belangrijker meid! En je baas krijgt gewoon de uren die je niet kunt werken ivm zwangerschapsgerelateerde ziekte vergoed van het UWV.

Aby, fijn te horen dat je het nu een plekje hebt kunnen geven en dat je weer vol vertrouwen verder kunt. Heel goed meid. Nu lekker aan de leuke dingen beginnen zoals het kamertje in orde maken en andere leuke dingen in huis halen.

Hier gaat alles goed. We kijken ontzettend uit naar de volgende echo, die we al weer over 1 1/2 week hebben. Echt geweldig dat we zo snel al weer terug mogen komen. En als ik dan zo bekijk dat de kleine uk mooi op schema is, dan moet ik eerlijk toegeven, dat ik nu toch wel wat meer hoop op een goede afloop begin te krijgen. Hij was ruim een halve cm groot en volgens de VK in het ziekenhuis lag hij daar mooi mee op schema.

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, goed dat je kunt genieten. Nu op zoek naar vele leuke spulletjes................

Karola, oh die reacties, zo leuk, enne goedgekeurd, hoe komen ze erbij? Echt super

Inez, ik denk wel dat ik het rustiger aan ga doen want dit is niks zo. Het is alleen dat ik zowiso met mijn gezondheid kwakkel, ben al zo vaak een dagje afwezig. merk nu wel dat het even genoeg is geweest, heb ok het gevoel dat ik een mega winterslap moet gaan houden.
    En idd, alweer bijna een echo. Het voelt goed dat alles klopt, ook qua grootte enzo. Aftellen nu naar de volgende

Ik ga weer lekker op de bank liggen, vandaag lekker bouillon gemaakt, heeft de hele dag op het vuur gestaan en was heerlijk. En een pasteitje erbij met ragout, ik wist niet dat dat zo lekker zou zijn.

Liefs Anoek

19. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Anoek,ik ben het met Inez eens dat je echt wat minder uren moet gaan werken,ookal moet je nog maar 3 weken,het is best nog lang.
    En je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren.
    Ookal is het moeilijk om toe te geven en je wilt waarschijnlijk geen zeur zijn tegenover collega's,maar in dit geval "schijt" :oops: aan een ander,jij en je kindje zijn nu het aller belangrijkst!
    Zo ik heb gezegd :)

@Inez,heerlijk zo snel weer een echo,daar leef je echt naar toe hè,en is in deze fase ook zo belangrijk om wat zekerheid te krijgen.
    De 2e echo heeft mij ook zo een ander gevoel gegeven en ik kan ook voor het eerst genieten en bewust blij zijn.

Even over onze kids,wij hebben samen 4 jongens! :confused:
    Die van mij zijn 11 en 9 en die van mijn vriend zijn 9 en 7.
    Gezellig stel bij elkaar en ze vinden het helemaal geweldig dat er een broertje of zusje komt.
    De vorige 2 keren hadden we het vrij snel verteld,en de laatste keer vertelde we het pas toen ik naar het ziekenhuis moest voor de curretage.
    Ze hebben dus het afgelopen anderhalfjaar ook flink wat te verwerken gehad,vandaar dat we het nu stil hebben gehouden,maar na de 2e echo konden we natuurlijk niet langer ons mond houden.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ach wat leuk, 4 jongens. En hun leeftijden liggen ook mooi bij elkaar. Die zullen het inderdaad wel leuk vinden, nog zo'n klein broertje of zusje erbij. Ik was zelf lang enigst kind en kreeg er een broertje bij toen ik bijna 12 was. Erg leuk.

Deel Deze Pagina