T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lexie, leuk dat je kaartje af is, weer een stapje dichterbij.
    Hoe bevalt je verlof? Kun je ondanks alles toch een beetje genieten? Pff, spreek me niet van de hormonen, ik heb er deze week ook zo´n last van. Ben volgnes mij ook niet echt om te genieten hier in huis, maar ja, dat moet vriendje maar even door de vingers zien.

Inez, zelf een kaartje maken, vind ik altijd zo knap, ik zou het niet kunnen. wij hebben nog steeds geen kaartje kunnen vinden maar ook dat komt goed.
    Voel je je al wat beter?

Abigail heel veel plezier met je echo vandaag. Dat die kleine maar goed stil blijft liggen en niet vergeet te zwaaien naar jullie.

Sil, hoe is het met je humeur? Er wel wat van zeggen vandaag he en laat die hormonen ook maar meewerken..

hier een rustig dagje, poetsen.......................

liefs

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil succes met je echo vanmiddag meis! En zeg er wat van hoor, dat mag best. Ze moeten toch weten wat het met een mens doet.

@ Lex he wat lastig zo'n vette verkoudheid. Maar gelukkig ben je daarnaast ook met leuke dingen bezig zie ik. Spannend hoor allemaal, ik moet zeggen ik moet veel aan je denken. Probeer mezelf voor te stellen hoe dat namelijk straks met mij zal gaan als ik per 1 april thuis zit. pffff
    Wat betreft kaartjes...................ook ik ben van het creatieve en vindt het heerlijk om wat te ontwerpen. We hebben al een aardig idee staan.

@ Anouk kaartjes zelf ontwerpen hoeft niet moeilijk te zijn hoor. Kijk eens op www.phoobies.nl daar staan ook hele leuke voorbeelden op, mocht jezelf niets kunnen verzinnen en zo zijn er nog een paar sites.

@ Inez hoe gaat ie vandaag?

@ Karola? Bij jou ook nog alles onder controlle?

Liefs Aby

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wij hadden idd in eerste instantie ook wat zelf ontworpen in paintshoppro mbv wat ingescande dingetjes/plaatjes. maar bij de proefdruk kwam dat dus helemaal niet zo mooi uit als op het scherm. Vandaar dat we het nu anders hebben gedaan. Ik vind het wel best zo.

Zo en nu ga ik ff lekker op bed.
    Tot later meiden!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik heb even gekeken maar ik denk niet dat mijn creativiteit het kaartje ten goede komt dus we gaan toch maar voor een klaar kaartje. Ik had een proefkaartje aangevraagd, krijg ik een mailtje terug dat die kaart niet meer in de collectie zit, grr

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Echo was weer goed vandaag!
    Ben uitgerekend op 12 Juli...3 dgn eerder dan dat ik gerekend had! Jahoee!

Ik ben weer een beetje gerustgesteld, zaterdag alweer 10 wkn zwanger whahahaha geweldig! Hoe eerder ik bij de 12 wkn zit! Spannend!

Karola...Inez hoe staat/gaat het met jullie!

Lexie, ondanks de verkoudheid, hormoonaanvallen toch lekker creabea bezig. Tuurlijk moet je wennen aan het thuiszitten maar straks kom je toch nog tijd te kort hihihihi.

Aby moest jij ook voor een echo vandaag? Las ik dat nou?

En An, wat een gestoei met de geboorte kaartjes hihihi maar gaat goedkomen meis.

Mannetje staat nu lekker te koken...ik ga straks op de bank hangen want ik ben kapot van de weinig slaap (was vanmorgen om 3 uur al wakker en doezelde om 6 uur een beetje in) ben dus errug moe.

Dikke kus

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Sil. Super! En meteen 3 daagjes verder dan je denkt, dat schiet pas op.
    heb je foto´s? Vind ik altijd zo leuk om te zien..
    (nee, ben niet nieuwsgierig)

Abigail, heb je al echo gehad? hoe was het?

Liefs

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, gefeliciteerd met je mooie echo. Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent. En ja, de 10 weken komt voor jou ook al weer in zicht. Super meid!

Aby, hoe was het met jouw echo vandaag? We zijn zoooo benieuwd!

Hier verder alles goed. Ben nu alleen een beetje misselijk. Hoezo ochtendmisselijkheid. Als ik het heb, is het meestal 's avonds en 's nachts.

8. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil ohhhhhhw fijn voor je dat dit ok was, en idd alweer 10 weken meid! Geloof me nou maar.......2008 krijgen we allemaal een prachtig beebpje

Wij hebben gisteravond de 20 echo gehad en alles zag er supergoed uit! Weer een geruststelling. Zooooooooo schattig ons kleintje zien bewegen. Steeds die kleine knuistje voor zijn gezicht zodat het lastig was zijn snoetje te ontdekken, maar ook dat is gelukt. Gisteravond heb ik hem ook voor het eerst het heftigst gevoeld in mijn buik. Denk dat ie dacht. "zo jullie zitten steeds met zo'n echo apparaat te drukken? Mama jij gaat nu slapen? Hahaha dacht t niet nu is het mijn beurt!" Wat een donderstraal niet. Kortom ik geniet! :D

Meiden fijne dag!

9. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    1 dagje in de week werk ik,en wat hebben jullie veel gekletst hier! :D
    Heb ff geen tijd om overal op te reageren,sorry.
    Maar met mij gaat het prima hoor!

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Top Syl dat jullie echo goed was!

Aby voor jullie geld hetzelfde natuurlijk. Genieten he die 20wk echo! Leuk dat ie naderhand reageerde :D

Karola goed te horen dat het goed met je gaat.

Inez misselijkheid is goed in dit geval! Wel vervelend, dat wel.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, ben blij te horen dat alles nog goed met je gaat.

Aby, blijf lekker doorgaan met genieten. Die kleine zal nog wel meer van zich laten horen. Ik ben benieuwd wanneer ik deze kleine uk zal gaan voelen. Onze dochter voelde ik al met exact 16 weken voor het eerst. Ze zeggen dat je de tweede sneller voelt.

Lexie, ben je al weer opgeknapt?

Anoek, hoe gaat het nu met je? Is het werken nog een beetje gegaan de afgelopen week of ga je vanaf volgende week toch maar thuisblijven?

Inderdaad wel een vervelend om een beetje misselijk te zijn, maar ik ben ergens toch wel blij dat het alleen maar 's avonds en 's nachts is. Zo kan ik me in ieder geval overdag nog redelijk met onze dochter bezighouden. Ik zal wel blij zijn als we het aan de familie hebben verteld, want ik heb zo het vermoeden, dat in ieder geval m'n schoonmoeder onze dochter wat vaker zal komen lenen om met haar te gaan wandelen. En als ons meisje dan uit wandelen is, kan ik even of gewoon lekker niks doen of even wat achterstallige klusjes doen. En wie weet wil m'n schoonmoeder me ook daar wel weer mee helpen.

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, ook gefeliciteerd met de echo, leuk he. Het blijft een wonder.. En je zult ooit nog wel eens wensen dat ie niet schopt, geloof me maar zelfs dan is het genieten hoor, zo leuk die schopjes. Zelfs tegen mijn ribben, mama mishandelen, nu al!
    Ga lekker verder met genieten.

Inez, die misselijkheid, tja, niet fijn maar je doet er ook zo weinig aan. Wanneer willen jullie het vertellen?

Hier gaat het echt beter sinds ik halve dagen werk, volgende week nog en dan de laatste week alweer, zou het ook nog niet echt kunnen missen (tja, dat klinkt ook raar zeg)

Karola, fijn om even te horen dat het goed gaat, houden zo!

Hier verder geen nieuws, vannacht heb ik me toch lang wakker gelegen, van 2 tot 5 uur, bleh.
    Ik bleef maar denken aan de dingen die ik nog moet doen. Sjonge, daar kan ik ´s nachts toch niks mee maar ja.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het is de bedoeling om het met kerst aan de familie te vertellen. Alleen wordt misschien m'n schoonmoeder alvast wel ingelicht ivm het kerstdiner. Ze kookt heerlijk, maar er zitten altijd wel veel dingen bij die je beter kunt vermijden wanneer je zwanger bent.

Dus eerst nog even polsen of ze al een beetje weet wat ze wil gaan klaarmaken en anders vertellen we het haar morgen. Dan heeft ze nog eventueel de tijd om haar plannen aan te passen.

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Moppetopers!

Hier weer eens een berichtje van mij...

Ik heb een beebiesite gemaakt. Wilde ik al zooo lang en nu toch maar de stoute schoenen aan getrokken en gemaakt.

Vandaag een beetje een "sombere" dag...hoofdpijn, chagerijnig en een beetje last van mijn buik en onderrug (grrrrrrrrrrr).

Maar goed probeer mezelf weer niet gek te maken.

Liefs Silla

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, leuk hoor, je babysite.

En lieve schat, uit ervaring weet ik hoe makkelijk het is om jezelf helemaal gek te maken, maar probeer het inderdaad rustig te houden. Het is helemaal niet gek dat het allemaal nog eng is. Het vertrouwen moet komen. En helaas gaat dat niet van de een op de andere dag.

Wij gaan nu definitief met kerst aan de naaste familie vertellen dat er weer een kleine uk onderweg is. Dat doen we door onze dochter in hun bijzijn een boekje te geven over een mama met een baby in de buik. Ben erg benieuwd hoe hierop gereageerd zal worden en hoe snel het kwartje zal vallen.

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Leuk idee Inez!

Spannend he allemaal!

Krampjes valt alweer mee er zat volgens mij gewoon een grote sch*et dwars hihi.
    Gekke darmen van mij.

Wel merk ik als ik lang zit, dat ik het dan voel in mijn onderbuik, heel gek maar als ik dan ff languit ga is het over.

Maar goed....

Kep vanmiddag een lange tuk gedaan dus slapen lukt nog niet, mannetje is op bezoek bij een vriend, tis dus een mannen avond hihihihi dus ik ga maar ff een filmpie kijken ofzo.

Dag lieverds

17. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Silla,is gewoon weer ff schrikken hè buikpijn,maar gelukkig was het duidelijk dat het iets anders was.
    En als je zit dat je last van je buik hebt komt dat niet door je broeken,zitten ze niet te strak?

Meiden we gaan toch langzaam aan steeds verder hè,zijn toch goed bezig deze keer :D
    Ik heb woensdag weer een echo,nekplooimeting,ben heel benieuwd,spannend en leuk tegelijk.
    Verder voel ik mij eigenlijk heel goed.

@Anoek,fijn dat halve dagen werken je goed doet,dit is toch je laatste week,of niet?

@Abigail,fijn dat je zo genoten hebt van de 20 weken echo,hoelang duurde het?

@Inez,hoe gaat het met de misselijkheid?

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Goed he? Dat we zo langzaamaan steeds verder komen. Dat geeft toch best wel een goed gevoel. (Op de twijfels na die zo af en toe nog eventjes naar boven komen zetten).

Spannend hoor Karola, woensdag echo en nekplooimeting.

Anoek, is het goedgegaan zo de afgelopen week met halve daagjes werken?

Sil, voel jij je ook al weer beter?

Lexie, vermaak jij je nog een beetje?

Hier gaat het redelijk goed. Die misselijkheid komt en gaat. Voel me over het algemeen niet echt lekker, maar dat zal ook wel weer overgaan. Ik zie het maar als een goed teken. En gelukkig heb ik deze week ook weer een echo om naar uit te kijken.
    Ik merk wel, dat onze dochter goed in de smiezen heeft dat mama anders reageert dan anders. Ze is steeds van alles aan het uitproberen. En ik ben niet altijd even fit om even snel in te grijpen of om te voorkomen dat er kattekwaad wordt uitgehaald. Maar daar zullen we ook wel weer uitkomen.

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Spannend Karola!

Ja ik voel me niet echt mega beter maar ik ben net wel naar de WC geweest voor de grote boodschap...nou ja groot ...

Nee broeken zitten niet te strak ik draag soms al een positiebroek hihihhihi. Nee tis gewoon duidelijk mijn dikke darm.

We komen idd steeds verder, aan de ene kant maakt het me heel happy maar de onzekerheid blijft hoor...poeh niet te kort.
    Muv de vermoeidheid en darmen heb ik eigenlijk geen kwaaltjes ook dat maakt me onzeker maar goed kep gewoon "mazzel" wat dat betreft hiihii.

Liefs Silla

20. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Hier ook geen kwaaltjes hoor Silla,en dat had ik bij mijn jongens ook niet,dus dat zegt helemaal niks!
    Maar dat weet je zelf ook wel ;)

Deel Deze Pagina