T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Allemaal een heel gelukkig en gezond 2008 gewenst. Op een geweldig jaar waarin we hopelijk allemaal onze kleine in ons leven mogen begroeten!

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lieve meiden

Een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst met heel veel baby geluk.

Liefs Anoek

3. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook voor jullie een fantastisch 2008 meiden! Dat we dit jaar allemaal een prachtige foto van onze uk op de site mogen plaatsen.!

Dikke knuffel voor allemaal.

By the way, die alcohol vrije champagne hoeft voor mij niet meer hoor. Blehhh volgende keer neem ik wel gewoon fanta. haha

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dames 2008 wordt óns jaar!
    Voor allemaal de allerbeste wensen en natuurlijk een supergezondkindje gewenst!
    Dikke knuf
    Lex

Abi; jip en janneke sjampie is anders ook best lekker hoor ;)

5. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm ik had Tommy (haha) leuk kleurig flesje met beer, samen met zwager gedronken. Nou genoten dat we hebben. haha Had ik nou toch maar de Jip en Janneke genomen, is vast van een beter jaar. haha

6. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Gelukkig nieuw jaar meiden!Wat een bijzonder idee hè dat 2008 ons een kindje brengt.

Bij ons waren de kinderbubbels uitverkocht :confused: ,heb dus gekozen voor Hero perl,dat is appelsap met bubbels.
    Het zag er wel heel echt uit in een champagneglas :D
    Maar geef mij maar echte bubbels ;)

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi lieve lieverds,

Hier ff een kort berichtje van mij!

Happy new year. Kep het flink gevierd met vrienden maar vannacht errug slecht geslapen!
    Maar goed anyway....
    Heerlijk een nieuw, gezond, gezellig en een gelukkig nieuw jaar!

Kus Silla

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Zo, ik ben ook weer thuis, toch nog even de kroeg ingedoken maar had het echt helemaal gehad. Iedereen om me heen was er al te lang, sta je daar nuchter in de rook. Bleh.
    Nu lekker thuis, gedouched, kleren in de was.
    Nog even lekker chipsjes eten en dan naar bed, bijslapen.
    Met mijn vader gaat het nog steeds hetzelfde, wordt in ieder geval niet slechter maar ook niet veel beter. Niet leuk om te zien.

Trouwens, ik had bij de slijterij alcoholvrije wijn gekocht en ik vond het best lekker. om 12 uur was ik van plan om een glaasje champagne mee te drinken maar na 2 slokjes voelde het niet goed dus heb ik het maar weer weggezet.
    Heb wel zin om over een paar weken een lekker flesje bier open te maken en leeg te drinken, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Dus ik ga op naar de chips,

Liefs Anoek

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    haha Nou An ik heb ook al 1 grote wens. Na de bevalling een glas champagne. Mannetje heeft al een fles apart gezet. Jippie!

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hallo meiden,

Ben gister weer voor controle geweest.
    Bloeddruk was prima, ietsje lager zelfs dan vorige week. Ze ligt nu heel goed ingedaald schijnt, dus das mooi. Is ook wel merkbaar aan mn bekken trouwens ;)
    Gelukkig is mn buikgriep weg, daardoor voel ik me toch heel wat fitter gelukkig! Moet evengoed rustig aan doen, maar dat komt wel goed.

We vinden eht zo langzamerhand toch wel erg spannend worden aan deze kant ;)
    Maar goed alles is klaar, dus ze mag komen wanneer ze wil.

Anyway volgende week weer terugkomen voor controle bij de vk.
    Fijne dag dames!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, fijn dat je ook weer bent opgeknapt. Dat scheelt toch altijd wel weer. Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal wel erg spannend wordt nu bij jullie. Hoe zou ze eruit zien, op wie lijkt ze, hoe is ze. Echt spannend.

Wij hebben morgenochend weer een echo en een gesprek over de prenatale controle. Het stond voor ons eigenlijk allang vast dat we een VP wilden. Maar ze bracht ons toch nog wel even aan het twijfelen. Naarmate je ouder wordt schijnt de kansberekening een stuk betrouwbaarder te zijn, maar we willen gewoon graag zekerheid hebben voor wat betreft bepaalde dingen.

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies hier ff een kort berichtje van mij.

Ga over 15 min. naar het ZH ivm irritante krampen die ik al sinds oud & nieuw heb.
    Ik ben dus erg nerveus dat begrijpen jullie wel!

Ik hoop jullie vandaag nog een update te geven want tis gewoon een werkdag en we zitten met de jaarfacturatie wat er deze weeek uit moet maar alles lijkt ook daar weer tegen te zitten.
    Anyway dat wou ik ff laten weten....duimen jullie voor me?

Liefs Silla

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, lieve schat, ik ga kei en keihard voor je duimen.

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier nog een! Natuurlijk duimen we voor je! Ik hoop dat je snel in de gelegenheid bent om te posten en ik hoop nog harder dat het geen slecht nieuws zal zijn. Dikke knuf!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ben weer terug!

Alles is goed, kindje doet het goed!
    De uitwendige echo was op sommige plaatsen heel gevoelig en dat waren ook de plekken waar ik af en toe steken heb enzo.

Maar goed ik heb het hartje mogen horen, volgens de meting van het kindje zou ik 13 wkn en 1 dg zijn, maar we houden het nog ff op 12wkn en 5 dgn want het kan nog wel 100x veranderen.

Pfffffffffffff ik ben blij dat alles oke is!

Thanks voor het duimen!

Groetjes Silla

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, fijn om van je te horen en dat alles goed gaat met je kindje. Konden ze je verder nog wel iets zetten over die steken en de gevoelige plekken?

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow gelukkig maar Sil. Ben blij voor je!

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nee het hoort er gewoon bij en het heeft ook mss te maken met mijn darmen (ga eens in de 3 a 4 dgn voor de "grote boodschap" naar de WC).

Maar goed het leeft! En tis ook nog eens fijn dat ik nu wel een "goede" echo heb ipv die van 24/12 hihihihi dus die is weer ingehaald ;)

Groetjes Silla

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oke. Nou ja, balen dat je al een paar dagen van die nare krampen had, maar een goedmakertje is natuurlijk wel weer die geweldige echo. En dat alles nog steeds goed is met de kleine.

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    zo heeft elk nadeel zn voordeel, zullen we maar zeggen ;)

Deel Deze Pagina