T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha Lexie, dat bedoel ik, bij jouw termijn kan er wel voorwerk plaatsvinden maar bij mij mag ze nog wel even blijven zitten. Ach ja, geeft ook helemaal niet, we zijn er klaar voor. Ben al blij dat ik de 33 weken voorbij ben, dat is het moment dat ik het bij mijn moeder wel had gezien. Daar zit ik nu toch al mooi overheen (ik weet wel, het is niet erfelijk maar toch)

Groetjessssssss

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    En nu is de eerste mijlpaal die 37 weken voor thuis mogen bevallen, denk ik? Of ga jij naar het zh?

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Die mijlpaal van 37 weken komt nu ook voor Anoek al lekker in de buurt.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anoek, ik kan me wel voorstellen dat je toch wel even stilstaat bij het feit dat jij al met 33 weken bent gekomen.

Zelf ben ik op tijd geboren, maar m'n 2 broertjes 9 en 6 weken te vroeg. De eerste heeft het helaas niet gered. Dat was 36 jaar geleden en toen waren ze nog niet zover als nu.

Bij m'n moeder waren er welliswaar een aantal factoren die hebben geleid tot een vroeggeboorte (oa. verzakking, stress, roken en heel veel koffie) en die factoren zijn er bij mij niet, maar je houdt het wel in je achterhoofd.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    An...

Prachtige foto's.

Foto 1 en de laatste van de reportage, had ik ook in gedachte voor het geboorte kaartje!
    Grappig!

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, wij hebben toch voor een ander kaartje gekozen al vind ik een buikkaartje nog steeds erg mooi. We laten een foto op canvasdoek drukken en hangen deze op het kamertje.
    Dus jij gaat ook foto´s laten maken, leuk, een echte aanrader.
    hoe gaat het nu met je? De sombere buien al eenbeetje over?

Inez en Lexie, voor mij is 37 weken niet echt een mijlpaal omdat ik ervoor kies om zowiso in het ziekenhuis te gaan bevallen. Dus voor mij maakt het niet zo heel veel uit. Vind het wel fijn als ukkie nog even blijft zitten, niet te lang want ik begin wel heel nieuwsgierig te worden,

Liefs

7. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Bij de vk was alles goed,bloeddruk heel netjes en de baarmoederstand goed zoals die hoort te zijn en het hartje weer gehoord :D

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Kijk Karola, dat horen we graag hier. Fijn he om het hartje te horen. Vind ik nu ook nog steeds zo geweldig.
    Geniet ervan!

Knuffel Anoek

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, da's weer goed nieuws. Kun je weer even op teren!

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Karola...GOOD NEWS!

An, ik ben nog niet echt uit de sombere dagen. Dit zal wel totdat ik (voor mijn gevoel) echt uit de gevarenzone ben niet veranderen.
    Volgende week dinsdag vruchtwaterpuntie, in week 6 uitslag en op 13/2 de 20 wkn echo. Als dat allemaal achter de rug is en positief uitpakt, denk ik dat ik pas echt kan genieten.

Ik heb ook nog steeds niets gekocht voor de beeb. Best grappig terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen dat al gedaan had hihihihi. Dus wat ik heb had ik al of heb ik gekregen.

Maar goed we blijven positief denken, althans dat probeer ik ;)

11. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Silla,ik begrijp je heel goed hoor,doe het ook nog niet helemaal,het echt geloven en genieten en blijf het ook heel eng vinden.
    Het is er wel al meer natuurlijk en na de laatste echo heb ik heel voorzichtig een paar kleine dingetjes gekocht,maar daarna helemaal niks meer en ik merk dat de behoefte er ook gewoon niet is.
    De klappen die we hebben gekregen laten een flinke wond achter en dus blijvende onzekerheid.
    Maar we zijn allemaal heel goed bezig toch ;)

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, heel begrijpelijk. En dat je niks hebt gekocht, bij mij begint dat nu pas te komen, vrij laat dus.
    Wat Karola zegt, ik heb telkens na een goede echo iets kleins gekocht om het te vieren zeg maar.
    En lekker uit gaan eten met vriend.
    Volgende week heb je de vp, weer een stapje verder.
    Maar met zijn allen gaan we er een goed 2008 van maken, dat is zeker.
    Knuffel

13. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An WHOW.... echt super mooie buikfoto's zeg. Wij willen het over een tijdje ook gaan doen en idd er ook een op de kinderkamer hangen, met daarnaast een van de kleine als ie is geboren.

@ Karola, dat wordt ook al een heel buikie. Fijn dat het bij de VK ook allemaal in orde was.

@ Sil ook ik kon pas écht gaan genieten na de VP en de 20 weken echo, daarna durfde ik ook pas echt dingetjes aan te gaan schaffen. Maar blijf vertrouwen houden meis.

@ Lex, kan me voorstellen dat jullie allebei nu zoiets hebben van kom nou maar..............ook wij hier zijn heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig. :D

Vanochtend ben ik weer even naar de VK geweest. Beeb doet het nog steeds goed, is erg beweegelijk nog steeds hihi. Ik heb wel even nagevraagd of het wel normaal is dat ik al zo'n enorme buik heb bij 23,5 weken. :( Ik kreeg er zoveel commentaar op. Maar ze heeft gevoeld en Beeb en baarmoeder zijn van normaal formaat ongeveer 24 weken. Nou dat klopt wel. Advies is nu veel drinken en kiwi's eten zodat ik veel naar het toilet moet. Hmmm ik heb al het idee dat ik er bijna niet af kom, maar dat is voor de plas, nu moet de rest nog beter op gang komen. :oops:

Vandaag hou ik het verder lekker rustig. Ik ben vrij, ga lekker even leren en voor de rest doe ik vandaag niets. Heb me de afgelopen dagen veels te druk gemaakt met opruimen, wassen en noem maar op en nu wordt ik toch echt even terug gefloten. Dus.....................rustdag ingelast. Hmm heb dr zin in.

Groetjes

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Aby,

Ik heb ook al een behoorlijke buik hoor! Met 8 wkn kon je er al niet meer omheen zeg maar.
    Ik krijg ook vaak de opmerkingen dat mensen vragen..."Hoe lang nog" :confused: en als ik zeg dat ik pas 13 wkn zwanger ben zitten ze me aan te staren alsof ze vuur zien branden?

Maar goed ik heb mega last van mijn darmen, had van mezelf nou niet echt een plattebuik en ik was/ben van mezelf niet 1 v/d slankste. En mijn mams zegt ook tis ook wel mijn 4e zwangerschap mss dat dat er ook mee te maken heeft ofzo.

Maar goed ik zal binnenkort maar ff een fotomaken dan kunnen jullie het zien...

Ga maar weer aan het werk.

Groetjes Silla

15. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Je hebt gewoon een mooie buik hoor Abigail,en geniet lekker van je rustdag!

@Silla de vk bevestigde mijn idee over een dikke buik en de voorgaande miskramen,door de hormonen komt dat en je lichaam heeft geen tijd gehad om echt terug te komen op het oude gewicht en/of figuur.
    Dus ik was bij de miskramen wat aangekomen en heb nu ookal een aardige buik,is dus te verklaren.
    Maar ik ben wel heel benieuwd naar je buik als ze al vragen hoe lang je moet?

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Aby, met m'n eerste zwangerschap had ik al een flinke buik. Ze vroegen me toen ook met een paar maanden al steeds hoe lang ik nog moest of dat ik zeker wist dat het er maar 1 was. Nu heb ik al een flinkere buik dan toen met 14 weken dus dat belooft nog wat.

Sil, ik kan me goed voorstellen dat het genieten pas na de uitslag van de punctie gaat komen. Dat had ik met m'n eerste zwangerschap ook heel sterk. Nu begin ik al wel meer te genieten dan toen, maar echt gerust zal ik ook pas zijn na de uitslag van de punctie.

17. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach ik geniet lekker van mijn buik(ie) hoor. Kan er lekker mijn armen al opleggen en zit dr ook de hele dag over te aaien. hihi.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou buikfoto staat erin...enne let niet op mijn elegante vest :)

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Sil, mooi buikie meid!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Vind je hem niet mega gigantisch enorm groot?
    En deze foto is net genomen, 's avonds is ie dus nog gigantischer...
    Maar goed tis maar tijdelijk ;)

Deel Deze Pagina