Mooie buik hoor,en zeker niet te mega. Begrijp de vraag wanneer je moet bevallen ook niet zo goed van mensen. Of was je voor de zwangerschap graatmager? Wat misschien wel kan gebeuren, dat had ik ook is dat die wat minder word binnenkort,voor heel ff dan hè,omdat je darmen wat minder opgezwollen zijn.
Whahaahah "Graatmager" nou waarschijnlijk toen ik 11 was was ik "slank" whahahaaha nee hoor ik was zeker niet slank voor mijn zwangerschap. Tja mensen denken nu ook dat ze maar alles kunnen zeggen. Vandaag ook weer een collega die grappig probeerde te doen. We gingen tosti's maken op het werk dus ik vraag aan mijn collega of ze ook de boter mee wil nemen voor degene die ook nog een gewoon broodje willen smeren. Zegt een andere collega in de gang...nee Sil voor jou geen boter want je bent al zo dik hahaha. Nou ik was NOT AMUZED! En dat heb ik ook gezegd ook. Toen piepte die (mannelijke) collega wel anders hihihihi
Grrrrrrrr MANNEN............ze kunnen zo lekker tactisch zijn. :x Vooral mannelijke collega's, sommige zijn echt van een apart soort. Ik vind het een mooi buikie hoor Sil en dat mega valt echt mee. Hij is lekker aan de maat, net als de mijne. Zal binnenkort mijn groei er ook weer opzetten.
Sil, ik vind em prachtig hoor! Wees er maar lekker trots op! Iedereen incl vk roept dat mijn buik zo bescheiden is. VOlgens vk ist ook een klein kind. Kom ik laatst kennissen tegen, was hij ook zo lekker taktisch, want hij vond het een enorme buik en of ik zeker wist dat er geen 2 inzaten. Naja zeg! malloot. Maar dan nog, elk lijf reageert anders. Kijk mijn mk-en zaten vaak een jaar tussen dus mijn lijf is iedere keer keurig terug gegaan naar oude staat. Moet overigens zeggen dat ik nog helemaal niet gegroeid was ook zo pril ging het al mis. De broeken gingen altijd nog dicht iig. Naja, kent schelen. Ik geniet van mn buik hoor.
Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Lekker trots zijn op onze buikies. Ze zijn mooi van buiten, maar wat er binnenin zit is het allermooiste!
Zo vandaag eerste yogales gehad. Toen ik zag dat we les zouden krijgen van ene Geert hoopte ik stiekem dat het een echte knappe gespierde lenige yogaleraar zou zijn. Had al tegen mannetje gezegd dat de partnerlessen dan misschien wel helemaal niet doorgingen. hihi. Hmmmmmmmm jammer joh.................. het is een klein mager mannetje met baard van 63 die jarenlang buschaufeur is geweest is Amsterdam. Heb ik dat haha. Nee hoor hij doet het goed, hij yogaat al jaren heeft ook de opleiding gevolgd en ik kwam er lekker ontspannen vandaan. Zelfs het brandallarm dat vanaf het begin al aanstond (goeie eerste start he?!) hoorde ik op een gegeven moment niet meer. Ik zal straks lekker slapen. Trusten meiden.
Sil, mooi buikje hoor en mensen menen altijd iets te moeten zeggen. Hou ik ook niet zo van. Laatst vroeg er iemand aan mij of ik een tweeling kreeg, op dezelfde dag dat de vk zei dat ik een bescheiden buikje had. Nou ja, kon dat mens wel iets doen......... Lekker genieten hoor van je buikje, showen maar. Lexie, voor jou ook nog even genietne van je buik. Ik vroeg me laatst al af hoe het zonder zou zijn en zonder geschop.. wel even wennen denk ik. Voelt ook zo vertrouwd. Abigail, fijn voor je dat de les goed beviel alleen erg jammer van de mooie man die het niet bleek te zijn. Is toch altijd wel even balen. Hier beginnen de twijfels weer toe te slaan met dank aan de combinatietest. Pff, pieker me soms wat af. Raar he, een hele tijd geen last van gehad en ik zag het formulier van de uitslag en nu is het er weer. Niet lang want ik gooi die gedachtes weg maar toch houdt het me nu wel bezig, zowiso allemaal wel, hoe zou ze eruit zien, is ze gezond en wat als...... Ach, moedergevoelens denk ik dan maar. Vandaag ook nog even urine laten testen want ik moet me toch vaak naar de wc en in combinatie met harde buiken vond de vk het niet onverstandig. Maar niks aanhet handje dus mijn blaas wordt als kussen gebruikt en regelmatig even opgeklopt.. (moet er ´s nachts echt om het 1,5 uur uit en dan soms voor een paar druppels en ik maar denken dat ik echt heeeeeeeeeeeel erg moet) Ga nog even op de bank hangen Liefs Anoek
Ik kom even klagen want ik zit er ff doorheen. Ik slaap nu al weken niet goed, bijna niet dus. Moet zo vaak naar de wc, mijn schouder doet enorm veel pijn. heb het echt even gehad nu. Ga straks even langs ha om het er over te hebben want als ik zo moet gaan bevallen, moet er niet aan denken. Maar ja, alles voor het goede doel zeggen ze... Zo, dat was het weer even, ga weer een slaappoging doen. Trusten ?
Anoek, geeft niks hoor. Kom je hart maar lekker luchten. Wij zijn ervoor om het aan te horen en je gewoon even lekker te troosten. Ik heb het ook even gehad hoor, zo tegen het einde van m'n eerste zwangerschap. Het hoefde van mij allemaal niet meer zo, van mij mochten ze haar eruit halen. Gelukkig voelde ik me niet al te lang daarna weer een stuk beter en zag ik het allemaal weer zitten. Ik sliep ook zo slecht, maar haalde overdag de slaap nog een beetje in. En lag ik niet meer lekker in bed, dan verhuisde ik met kussens en dekbed en al naar de woonkamer naar de bank. Dan lag ik weer even iets beter en al sliep ik ook daar niet echt, ik kon in ieder geval nog een beetje uitrusten.
Ben weer boven water, bah, dit gaat nu al zo vanaf kerst, de ha belt me straks terug en dan hoor ik of ik toch niet voor even andere pijnstillers mag gebruiken. Het helpt bij mij dan ook niet om ergens anders te gaan liggen, gelukig heeft mijn vriend er geen last van van dat gedraai. Ik zou bezoek krijgen maar heb even afgebeld en daarna toch nog even kunnen slapen. Jippie! Ons meisje heeft best veel de hik volgens mij, voel nu ook van die kleine schokjes in mijn buik. Zou dat de hik zijn? En af en toe voel ik een soort trillen net alsof ze tegen een zenuw of zo schopt of zelf even een rillinig krijgt. Zo raar, vind dat ook niet echt een fijn gevoel. Vind de hik zo zielig Ik ga me even aankleden vordat vriendje weer thuis komt, vanmiddag camera kopen (belde mijn moeder gisteren dat we deze kado krijgen van mijn ouders, lief he) Groetjes
Herkenbaar, ook dat trillen heb ik ook weleens. En idd het schoppen ga ik nog missen als ze er uit is, vast en zeker... Het slapen gaat hier ook al maanden zo hoor. Of om de 2 uur eruit om te plassen of om het uur, elke nacht weer anders. Bij mij zijn het gelukkig wel grote plassen omdat ik zoveel vocht vasthoudt en snachts na liggen los komt. Dat vind ik op zich wel prettig, dan heb je tenminste een beetje reden om eruit te gaan, een beetje de moeite waard zeg maar. Ik slaap vaak wel direct weer na een plas, dus dat is wel prettig. Maar ik begrijp je gevoel helemaal hoor, meis! Vanmiddag hebben we weer controle. Ik meld me later nog wel weer even.
Lexie, 6 pond, dat is een mooi gewicht. Spannend voor jou nu, ben zo benieuwd hier hoe alles verloopt en wanneer en hoe de kindjes eruit gaan zien.
Lexie, fijn dat alles er zo mooi uitziet. Houden zo meid! Anoek, heb je nog bericht van je HA gehad of je pijnstillers mocht gebruiken? Lijkt me toch niks wanneer je steeds zo'n pijn hebt. Aby, wat jammer dat je yogaleraar geen knappe gespierde kanjer is. haha. Maar uiteindelijk gaat het toch om het resultaat. En zo te horen heeft hij het toch goed gedaan.
Inez, mijn ha heeft gebeld maar ik heb geen recept gekregen, moest nog even afzien. Het enige wat zou kunnen zijn morfine tabletten (rest werkt ook niet zo goed). DAt zou kunnen voor een paar dagen maar meer ook niet. Daarbij zou het ook nog complicaties met zich mee kunnen brengen omdat je zelf wat suffer wordt enzo. Dus ik doe het zonder, anders overdag wat meer slapen.
Morfine lijkt me inderdaad ook geen optie. Dat heb ik na de keizersnee gehad en ik ben daar echt een paar dagen door van de wereld geweest. Er zijn ook van die compressen die je even kunt opwarmen. Het neemt de pijn niet weg maar verlicht wel. Hoe dan ook, veel sterkte ermee. Hoop dat je er niet lang meer last van hoeft te hebben.
Inez, ik heb al een jaar of 8 last van die schouder, meerdere keren geopereerd dus ik denk dat het afwachten is of het minder wordt. In het begin van de zwangerschap ging het ook niet goed, daarna best goed en nu de laatste loodjes.. Geeft niks, is alleen niet handig. Vandaag de enveloppen geschreven voor het kaartje, wat een werk zeg. Was ik wel even mee bezig. Ben ook wel bang dat ik iemand vergeet maar ik zou niet weten wie. Geen andere nieuwtjes hier. Ik ga lekker naar bed, eens kijken hoe de nacht verloopt. WElterusten allemaal
Ach meid wat balen dat je al zolang last hebt van die schouder. Het is goed mogelijk dat de klachten nu verergerd worden door de zwangerschap en dat het na de bevalling dan weer minder is. Hoop dat je nu in ieder geval een goede nacht hebt gehad. Al die enveloppen schrijven is inderdaad een flinke klus. En inderdaad, bedenken of je wel iedereen hebt gehad of dat je toch niet nog iemand vergeten bent. Dat is een klusje wat wij straks ook weer gaan krijgen. Eerst nog even afwachten of het een jongetje of een meisje is en dan kan ik daar het kaartje op afstellen en op ontwerpen.
Ik heb etiketten gemaakt en die op de enveloppen geplakt, vond ik makkelijker En bewust geen kerstkaarten gedaan, anders kon ik alsnog gaan schrijven, ja of die ook met etikketten doen natuulk. Naja tis klaar daar gaat t om... Vervelend idd die schouder Anouk! Ik heb een jankdag vandaag, begin om niets uit het niets om de haverklap te janken. Ach, gaat ook wel weer over
Goeiemorgen! @Anoek,hoe gaat het nu met de pijn? @Lexie,jankerig zijn hoort wel ene beetje bij het stadium waarin je zit hè,poehé het word wel heel spannend nu! @Inez,weer een mijlpaal met je 12 weken! Hier alles nog steeds prima! viel mij wel op dat ik juist de afgelopen week erg moe was,terwijl het juist minder zou moeten zijn nu. Maarja als dat alles is hoor je mij niet klagen hoor.