Gisteren gaan shoppen met mam, een shirt en een (witte) broek. Toen had ik het wel weer gehad. Ik en een witte broek, dat is me toch lang geleden zeg. Heb niet zo´n superslank figuur dus voel me veiliger in spijker en donker. Vriend is vandaag en morgen op cursus, dus ben een etmaal alleen.. Hij moet eerst even werken en wilde daarna nog even innig contact. hij vergat echter dat ik moet werken... Zo lief, hij maakt er wel gebruik van hoor. Heb ook geen zin om te gaan werken. Mijn hele rug doet zeer. Ik heb al 7 jaar schouderproblemen, 3 keer geopereerd en voor een gedeelte in de wao. Nu werk ik 3 dagen maar dat is eigenlijk net teveel. Dus ik pak me maar weer op en met goede zin ertegenaan... Werk ze of geniet van je weekend. Doeiiiiiii
He Anette, En? je dag weer doorgekomen. Nou ik heb vanmorgen mijn laatste ochtendje van de week gehad. Mens ik ben me toch moe, echt niet normaal. Ik werk zelf 2,5 dagen normaal vind ik dit heerlijk en soms zelfs nog wel iets te weinig. Maar jeeeh heee ik ben blij dat de week om is, ik kan echt zo in slaap vallen. Zouden dat nou echt naweeen zijn van die miskraam? Lijk wel zwanger zo moe...........ehh t zal toch niet........dat..........neeeeeeeeeeh dat is wel heel snel. Ohoh Nou ja als dat zo is weten we dat volgende week, want dan hoort ongeveer mijn ongi te komen als het op tijd is. Altijd een verassing na zo'n MK alhoewel ik alle keren keurig na 3 weken weer werd verast door de eerste rode stippies. Wat lastig joh dat schouder gedoe, vervelend dat je daar ook niet vanaf komt. Is het ergens door gekomen? Of zat het er gewoon ineens. Een witte broek! Jij durft, bij mij zou het nog niet eens om de omvang gaan (alhoewel ik na 3x "zwanger" ook weer behoorlijk ben aangekomen en liever iets aantrek wat het camoufleert), maar ik ben zoooooo'n ontzettend knoeipot en écht geen wit waar. Ik probeer het toch maar iedere keer wel, want ik vind het zo'n makkelijke kleur. T wordt weer mooi weekend, we kunnen weer gaan genieten meid.
Abigail Ik was ook zo moe na mijn miskraam maar volgens mij gieren de hormonen nog rond, maar je weet maar nooit. Fijn dat je ongi weer snel op gang kwam, bij mij duurde het 5 weken. Dus nu weet ik ook niet precies hoe het verloopt, hopelijk blijft het weg maar dat zal ik maar niet teveel hopen alhoewel? Enne, ben niet zo dik hoor, goede bovenbenen. Van 3 keer per week sporten naar 0, door mijn schouder. Overigens waarschijnlijk aangeboren maar het is pas naar buiten gekomen toen ik begon met werken. Ontstekingen, uit de kom enzo Nu red ik het wel een heel end. huishouden laat wel eens te wensen over maar ja pech En heerlijk dat zonnetje, lekker buiten zitten. Vriendlief is er niet dus ik moet me vanavond zelf vermaken. Vriendin gebeld maar die kon niet weg omdat ze alleen was met zoontje. Haar man moest naar de duikclub (is wel in) dus ik denk dat ik maar eens even het dorp inga en dan straks nog even ga poetsen want ik slaap altijd zo slecht als hij er niet is. Dussss, super weekend en tot de volgende keer. Zijn we nog met zijn tweetjes hier, vind het zo sneu voor Silla. Liefs ANette
He Anette, toch nog wel goed geslapen vrijdag of niet? Ik weet het niet hoor van die hormonen, hoelang blijft dat in je lijf? Na een curretage is het meestal snel weg zeggen, maar bij een gewone miskraam? Als ik op de echo zag dat mijn lichaam zich al weer aan het voorbereiden was op een nieuwe eisprong? En ik heb het vermoeden dat het toch niet alleen hormonen zijn van de miskraam. Tot een week terug had ik daar geen last van vermoeidheid en het komt deze week ineens opzetten, gister had ik een soort van steken in mijn onderbuik (dat had ik de andere keren rond de innesteling ook en daarnaast waren mijn borsten niet meer gevoelig en die beginnen nu ook weer. Maar goed dat laatste zou ook kunnen komen omdat ik weer ongi wordt. Nou ja volgende week weten we meer, laat ik mezelf maar niet gek maken vind je niet?! Dat sporten dat ken ik, ik was ook zo'n fanatieksporter van 3x in de week. Maar met dat gedoe van zwanger moe, zere borstenen dan weer de miskraam, is er een beetje de klad in gekomen. Ja en zie dan je ritme maar weer terug te krijgen. Dus ook bij mij van 3x naar heel weinig. Maar ach ik heb ook geen klagen hoor met mijn 1,67 schommel ik tussen de 69 en 71 kilo steeds in. Dus t valt wel mee, maar ja ben veel slanker geweest en dat stoort me. Ach welke vrouw stoort zich daar niet aan. hihi Bij mij zit het alleen niet in mijn benen maar al dat "baby"vet nestelt zich rondom mijn buik. Ach t wordt weer eens tijd om skeelers, fiets en wandelschoenen wat actiever beet te pakken. Vandaag besloten dat we de sportschool opzeggen, want op deze manier kost het ons teveel geld en dat is zonde. Krijgen we daar toch spijt van kunnen we ons altijd weer aanmelden. Ja arme Silla, ik had echt zo met haar te doen. Moest echt zelf even een paar keer slikken, heb je al de pech van 3 miskramen waar je van tevoren toch niet op rekent en dan krijg je ook nog een negatieve uitslag. Hetgeen je ook niet verwacht want de kans dat er iets uit zo'n chormosoom onderzoek komt is heel klein zeggen ze. Echt balen dat zij nu net die pech heeft. Nou kijken wat het mij op gaat leveren straks. 8 mei krijg ik de uitslagen, ben benieuwd. Hoop toch dat het beter afloopt. Zo ga nog ff het zonnetje in, want vanmiddag hebben we weer een verjaardag (hopelijk in de tuin). Geniet nog ff van je zondag. Spreek je vast wel weer. Liefs Abigail
Hi Ladies, Hier weer ff een berichtje van mij... Het gaat redelijk met me...ups en downs. Mijn manneke is nogal een binnevetter en heeft pas zaterdag zijn huilmoment gehad. Hij vind dat hij niet van mij mag verlangen om door de MMM te gaan om kinderen te krijgen bla bla bla... Het ziet er gewoon wel naar uit dat dat gaat gebeuren, dan maar ff de tanden op elkaar want een kind krijgen zal ik ! Vrijdag kwam mijn beste vriendinnetje lichterlijk overstuur bij me, ze is zwanger ! Ik ben ECHT oprecht blij voor haar en ik hoop dat ze door onze situatie niet bang geworden is. Maar goed voorals nog wordt ik 9 december Peettante! En deze taak zal ik zeer serieus nemen hihihihhihi. Het was uiteraard een bittere pil, ondanks dat je het haar zooo gunt gun je het jezelf natuurlijk ook. Ik probeer sterk te blijven voor mijn manneke en ook voor mijn vriendinnetje. Maar ik heb dezelfde moodswings die ik bij mijn MK;s had en geloof me dat is geen pretje. Maandag neem ik ff contact met mijn HA die is nl. erg benieuwd hoe alles gegaan is en mss dat ik via haar ook wel sneller bij de Klinisch Geneticus teregt kan. Zo te lezen gaat het bij jullie ook goed, ik ben nu ff bij mams vandaar dat ik een berichtje kan plaatsen, maar ik laat zeker zo nu en dan ff wat van me horen. Kussssssssssssssssss Silla
Lieve Silla Fijn om weer iets van je te horen. Vind het echt zo sneu. Gelukkig uit je mannetje (vriend of man?) zich dus toch wel. Is ook maar goed, huil maar goed samen. Wat een goede huisarts heb jij zeg, kun je goed met hem overweg? Kan ook een haar zijn natuurlijk. En ik weet zeker dat ook jullie een super baby krijgen, al is het met hulp van buiten! Valt idd tegen als ook nog je beste vriendin zwanger is. Natuurlijk gun je het haar maar wel lief dat je peettante wordt, dat is volgens mij heel apart. Ik heb geen broers of zussen dus dat zal ik wel niet worden denk ik. Het ga jullie goed en hou ons op de hoogte, en als je het over iets anders wilt hebben, welkom bij ons. Knuffel Anette
Abigail Wie weet zijn de voorbodes echt, wie weet. Zou toch echt super zijn? Ik hoop er ook zo op, moet nog even wachten. ik weet ook nieet hoe mijn cyclus is nu, dus we klussen maar veel, dan zijn de kansen ook weer groter. Mijn vriend gister nog even uitgelegd hoe de cyclus in elkaar zit want hij dacht dat wij zo ongeveer de hele maand zwanger kunnen worden (biologie gemist denk ik). Was het maar zo, was ook veel gemakkelijker. Laat jezelf niet gek maken maar je wilt zo graag dus alles valt op en als er niks is denk je wel dat er iets is. We gaan heel hard hopen, wie weet? Ga nog even poetsen dan kan ik morgen lekker in het zonnetje zitten. Doei, liefs ANette
Heeeeeeeee Silla! Wat super leuk om iets van je te horen. Je las het al, we hadden het net over je Wat betreft die mood swings van je. Lekker is het niet, maar laat maar wel lekker los hoor. Je kan het beter nu over je heen laten komen dan dat je over een half jaar nog eens alles moet verwerken. Wij blijven ondertussen duimen, duimen en nog eens duimen dat het helemaal goed komt met jou en je mannetje. Je doorzettingsvermogen is er in ieder geval met je "want een kind krijgen zal ik" haha. Goed zo go for it girl! En zoals Anette al zei, mocht je gewoon even lekker slap willen ouwenelen zonder het woord baby, miskraam te gebruiken. Heeeeeeeeee.... ook daar zijn we goed in hoor. Geef ons ff een seintje and we'll be there! Meis hou de moed erin en hou ons op de hoogte. Dikke kus Abi
Haha Anette, nou die van mij heeft die cyclus goed in de gaten. Alleen die heb ik gister weer uit moeten leggen vanaf wanneer ze de zwangerschapsweken beginnen te tellen ( ik vroeg me af dat als ik nu zwanger zou zijn, hoever ik was omdat ik nu niet vanaf de 1e dag mensturatie kan rekenen). In ieder geval, hij vond het toch een achterlijk systeem. Heb het hem uiteindelijk maar in een blaadje laten lezen want van mij nam hij het niet aan. Zijn redenatie was..........neeeeee we hebben het vorige week dan en dan gedaan dusssssssss ben je een week zwanger. Ook goed, wat jij wil lief. hihi Veel mannen weten dat soort dingen trouwens niet hoor, wij vrouwen verdiepen ons daar veel meer in. Ach wat betreft die cyclus en het plannen, veel klussen is ook niet erg. Toen ik gister mijn vermoede uitsprak over het zwanger zijn, moesten we ook heel hard lachen. Hoe krijgen we het voor elkaar haha. Lijken wel een stel konijnen. Je snapt toch bijna niet dat als je zo makkelijk zwanger wordt als ik, dat het niet blijft zitten. Man lief zei al "ik ga het echt niet tegen mijn collega's vertellen anders kan jij je er niet meer normaal vertonen" Ik vroeg dus heel onbenullig hoezo? Nou die denken dan écht dat we het iedere dag doen. Nou jaaaaaaaaaah. In ieder geval testen doe ik nog ffies niet want de hormonen kunnen nog aanwezig zijn van mijn MK. Bij een curretage is dat eerder uit je lijf. Bij een gewone MK hebben ze het over een paar weken. Ach ik wacht gewoon nog even een weekie en dan kijken we wel. Dat hou ik niet uit!!! haha) In ieder geval zijn er hier weer spannende tijden aangebroken en ik ben al zo geduldig!!! NOT. Wil in ieder geval wel testje gedan hebben voordat ik de uitslagen krijg, hopelijk kan ik dan gelijk t goede nieuws brengen en kunnen ze me in de gaten houden. Maar jullie ook, blijf klussen dan kunnen we straks zoals afgesproken samen over (en hopelijk ook met Sil) naar een ander forum. Zou wel gezellig zijn. Knuffel Abi
Hier nog zo´n ongeduldige.. Ik denk ook vanalles te voelen maar slaat nergens op want de vorige keer voelde ik ook niks. Volgens mijn vriend maak ik mezelf daamee gek maar nog een week en dan weten we het. Duimduimduim Zit ik op vakantie ook in mijn veilige periode, dat zou toch helamaal super zijn? Mijn vriend snapt er ook niks van. Hij onthoud alleen dat ik nu niet weet hoe mijn cyclus nu zit dus dat hoor ik nu elke dag. Konijnen zijn er niks bij, haha Hoop zo voor jullie dat het raak is, zou zo leuk zijn. Jullie hebben jullie portie wel gehad zo. En die collega´s van je man zullen dan ook wel jaloers zijn, welke man heeft dat nou? Ik weet ook niet hoe dat zit met hormonen. Omdat bij mij verdenking was op mola hebben ze hcg geprikt en pas na 3 of 4 weken was het 280 of zoiets, dus bijna weg. Toch snap ik het dan niet van dat extra vruchtbaar zijn, ach ja, we houden de moed erin. Liefs Anette
Anette, Je hoort ook zulke verschillende verhalen over die HCG waarde. Bij mijn curretage was het vrij snel weg (binnen 2weken). Maar bij deze gewone weet ik het niet, was wel na mijn 2e mk keurig na 3 weken ongi zoals je weet en ze zeggen dat dan ook je lichaam schoon is. Wat ik ook gelezen heb is dat je lichaam geen nieuwe eisprong aangaat als er nog HCG in zit, maar bij mij was de eisprong 2 weken geleden al in aantocht. En dat extra vruchtbaar.........ook daar doen weer verschillende verhalen de ronde over. Nou lekker stel zijn we, jij met je cyclus ik met mijn hormonen haha. T houdt elkaar wel op de been. Nou ja over een weekie moet het er inderdaad toch uit zijn denk, dan is het 4 weken. Dus dan pas maar testen en hopen dat ie vet posi is. En bij jou ook. Vandaag trouwens weer het gevoel dat (.)(.) weer minder gevoelig zijn. Argggggghh. Knuf
Wat betreft die hormonen. Ik heb een week na mijn miskraam (5 april) getest (was rond de 7 a 8 weken zwanger) en toen was de test al negatief. Miskraam si natuurlijk gegaan. Die hcg is bij dus best snel uit mijn lijf. Ook ik heb het vermoeden dat het al wel weer eens raak zou kunnen zijn. Misselijk, moe, opgeblzxen buik enz enz. Ik begrijp het ook niet goed dat we zo vruchtbaar zijn (beide keren bijna meteen raak) en dat het toch maar niet wil blijven zitten. Hopen maar dat hier 3 keer scheepsrecht is.
He Sann Laten we het hopen, veel zwangeren hier. Ik weet het ook niet. Ik let nu ook echt overal op. Zag net in de winkel een test liggen, ik dacht nog zal ik... Slaat echt helemaal nergens op. Weer hormonen zullen we maar zeggen, rare dingen ook. Idd raar dat je zo snel zwanger bent, nu nog zwanger blijven. Misschien een hele kleine gerusteltelling dat het wel weer zo snel lukt. Laat je nog wat horen? Liefs Anette
Hoi Sann, Kijk dat bedoel ik nou. Dat is toch zo ongeloofelijk. Je wordt inderdaad snel zwanger en dan blijft het niet zitten, daar kan je toch niet bij?! Maar ja daar heeft het dus blijkbaar ook niets mee te maken. Ik heb zelf nooit zo'n last van zwangerschapsverschijnselen. De ene keer wel heel moe en de andere keer niet en alleen last van gevoelige borsten. Misselijk ben ik nooit geweest. Zo was het al de drie keren. Die verschijnselen verdwenen tijdens mijn MK vorige week voelde ik mijn borsten weer meer en nu weer heel licht. En nog geen verschijnselen van een naderende ongi. Wordt hier bloednerveus van. Nou ja we zitten dus ffies in hetzelfde schuitje. Laten we duimen dat het raak is en dit keer ook bij ons beide goed gaat. Wel goed om te horen dat de HCG toch snel verdwenen kan zijn, je hoort overal maar dat het weken duurt. Ben blij dat je dit even laat weten. Thnx
Ohhh ik ben veel erger. Ik heb de testen alvast in huis hoor. Heb afgelopen zaterdag gelijk maar zo'n dubbelpak aangeschaft voor het geval ik het toch weer niet kan laten te vroeg te testen. hihi. Hoezo ongeduldig? Ik hou me sterk, wacht nog een week.........ehh in ieder geval nog een paar dagen dan. Koninginnedag lijkt me een mooie testdag.
Ik had hier op de site testen besteld. heb er dus nog 5 liggen. Kan even vooruit. Hoop er maar eentje nog echt nodig te hebben en de rester dan gewoon voor de lol achteraan. Mijn maag zegt van wel, zie gewoon groen van de misselijkheid. Daar had ik de 2 andere keren ook zo vreselijk last van.
heej Sann, klinkt positief behalve die misselijkheid dan. Heb net ook maar testen besteld, zijn een stuk goedkoper. Dacht er 5 ingevuld te hebben maar bij het verzendoverzicht blijken het er 10 te zijn. Ach ja ik hoop ze niet alle 10 nodig te hebben, geef ze anders wel af.
Haha Anette 10. Je hebt ook altijd weer van die mensen die moeten overdrijven. . Kom ik met mijn 2. Ach jullie kunnen ze altijd nog in de verkoop zetten op dit forum hihi
Foutje....................................... Had echt 5 ingetypt! Moet binnenkort naar bruiloft van mijn collega waar ik het over had, kan ik ze alvast voor ze inpakken
trouwens wat ik ook raar vind, ga ik op een andere site kijken, kijk ik bij calculator, innestelingdatum is anders en datum om thuistest te doen is ook een week eerder, komen die 10 toch nog van pas