@ An spannend dat gerommel in je buik. Ben benieuwd. Je wordt nieuwsgierig he? haha Ken dat hoor. Ik geniet nog volop van mijn zwangerschap maar ik merk, zeker na de bevalling van Lex, dat ik nu toch wel heeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig ga worden naar ons ventje. Papa zie gister ook: "Ik heb zin in een leventje samen hem, was het alvast maar zover" Vond dat zo schattig om te horen. Ja natuurlijk weer janken haha, jemig zeg ik geloof dat mijn hormonen nu pas op hol gaan slaan. Maar goed wij moeten het eerst nog doen met een pretecho op 18 feb. Ohwwwww ook dat duur al zo lang. haha. @ Inez Ook mijn energie is benende peil hoor. Ik wil van alles maar na 3 acties moet ik alweer ff bijkomen. Wat een drama, ik vind het toch nog wel lastig om hier aan toe te geven. Krijg van papa al regelmatig op mijn sodeju dat ik het rustiger aan moet doen, terwijl ik voor mezelf al zo het gevoel heb dat ik 5 stappen heb terug gedaan en dat wordt steeds erger. Tja ik zal dr toch mee moeten dealen en doen wat ik kan doen. Maar soms voel ik me zo'n nietstnut. @ Lex, went het al een beetje zo met de uk?
Ben ik weer, volgens mij ben ik ziek aan het worden ofzo, voel me zo beroerd. Alles doet zeer, al de hele dag hoofdpijn en ontzettend moe, hoef mijn ogen maar dicht te doen en ik slaap al bijna. Veel last van mijn buik vandaag. Of zal het een voorteken zijn? Dus ik ga lekker op tijd naar bed en hopen dat het morgen beter gaat. Moet nog poetsen en dat komt er telkens maar niet van, geen energie. Liefs en sorry voor mijn ego bericht
Anoek, lekker onder de wol en toegeven aan je vermoeidheid. Mocht dit het begin zijn kun je straks je energie goed genoeg gebruiken.
hmm, slapen gaat niet, uk heeft de hik en beweegt alle kanten uit. En ik heb last van mijn halve frikandel, bah, die komt de hele tijd terug. Had het eten aan laten branden, mijn ogen vielen dicht onder het koken, haha. Dus frietpan gepakt.
@ Lex wat een pracht plaatje die meid van jullie! @ An idd rustig aan doen en je vooral laten vertroetelen, maar volgens mij heb je daar geen gebrek aan. Hier verder geen nieuws
Abigail, ik ben de hele nacht vertroeteld door uk, zo lief........................................................... Maar toch nog lekker kunnen slapen, van half 3 tot half 7 en daarna van half 8 tot 10 uur. Prima lijkt mij. Ik ga vandaag eens proberen of ik de poetsstand kan vinden, gisteren al een voorzetje gemaakt, nu de rest nog. Ffff wat een balen werk zeg.
Hi ladies, Ben niet zo aktief meer op het forum maar dat kmt omdat ik vaak plat lig op de bank. Vandaag weer naar de gyn geweest. Alle bloeduitslagen zijn goed, bloedruk is goed 105/70, suikergehalte is goed, vruchtwater is goed, kindje doet het goed maar ik weet nu wat de oorzaak is van de pijn...een bloeduitstorting op mijn buikwand. Als ik zit/loop/sta heb ik nl. continue pijn op de plek waar ik geprikt ben voor de punctie. Dusss dat verklaard de boel weer. Maar goed ik had me dus ziekgemeld op het werk, mede door de pijn, beginnende verkoudheid en slapeloosheid waardoor ik weer door alles in een dippie viel. Ging in vandaag ZELF maar even mijn baas bellen (gezien hij dat dus niet deed) en legde de boel uit en hij reageerd me toch lomp! Het is toch allemaal wat en dat ik nu pas erachter kom dat de pijn veroorzaakt wordt door de bloeduitstorting, en het werk blijft hier maar liggen en wanneer ik wel niet dacht dat ik er was bla bla. Nahhh dus ik zeg tegen hem, terwijl ik dus in tranen uitbast van zijn reactie, dat het echt niet leuk is hoor om continue plat te liggen! Maar dat ie niet bang hoeft te zijn dat het een maanden kwestie wordt en dat ik er maandag wel weer ben. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, zakelijk snap ik het wel...de afdeling moet draaien en bla bla maar als MENS heb ik zoiets van....tjonge je had ook wat meer mee kunnen leven hoor! Blehhhhhhhhhhh ben er nu helemaal van de rel van, kan de tranen niet bedwingen zooo irritant, ik doe dit in het belang van mijn kindje en niet om mijn werk dwars te zitten ofzo. Maar goed ik ga weer plat want ik krijg weer pijn in mijn buik. Doegi
Lieve Sil, wat een stomme reactie zeg. Tuurlijk gaat je kindje voor alles en vooral voor je werk. Doe maar rustig aan en laat die baas maar in zijn eigen wereldje. Zorg jij maar eerst voor jezelf en je kindje, heel goed van je dat je besloten hebt om thuis te blijven! Dikke knuffel Anoek
Sil, jemig wat een lompe reactie zeg. Helemaal goed hoor, dat je bent thuisgebleven. En wanneer het maandag nog niet gaat, nou, dan blijf je nog maar lekker thuis. Het is jammer van het werk wat blijft liggen, maar verder kost zwangerschapsgerelateerd thuisblijven je baas geen geld, want dat krijgt hij gewoon van het UWV uitbetaald. Anoek, hoe is het nu met jou? Nog steeds last van je buik of is de rust weer even teruggekeerd?
Tja, hier lijkt het iets rustiger te worden, heb ook even op de bank gelezen, rtl travel gekeken, vind ik altijd zo leuk. Maar blijft wel anders dan anders zeg maar, ik verwacht er niet veel van maar ja, volgens mijn vriend nog 4 weken (das dus maximaal genieten van de zwangerschap). Inez, nog een weekje en dan echo. Leuk vooruitzicht! Gaat alles nog goed?
@ Sil een man zeker die baas van je Laat je niet gek maken! @ Anoek Ja idd een mooi getal het gaat nu snel ook hier. Bedoel de eerste 3 maanden van mijn zw waren spannend, maar vlogen zo voorbij. Ook nu zal het wel hard gaan, ik probeer er nog volop van te genieten. Alhoewel ik steeds meer moeite krijg met de energie die ik NIET heb. Mijn hoofd wil van alles maar mijn lijf is na 3 acties moe. Kinderkamer is bijna leeg en hopelijk kunnen we zaterdag een begin maken met ververn. Man lief begon alweer voorzichtig of hij zaterdag kon gaan duiken haha, dacht t niet. Hij heeft beloofd deze maand niet te gaan en vrijdagavond gaat hij al dus NOT! Verven kreng hihi. Ga weer ff bank hangen.
Alles gaat hier verder prima. Buikje goeit gestaag door. Zal dit weekeinde eens een fotootje laten maken door Hubby. Ik heb ook een soort van Angel Sound waarmee ik de kleine kan horen bewegen. Het hartje hoor ik niet, maar ik denk maar zo, wanneer de uk beweegt, zal het hartje het ook wel doen. Mij geeft dit apparaatje in ieder geval veel rust. Ik voel m'n baarmoeder ook al flink boven het schaambot uitkomen. Allemaal goede tekens dus. Abigail, erg herkenbaar hoor, dat gebrek aan energie. Erg lastig ook wel, want ook mijn hoofd wil meer dan m'n lichaam kan. Nou ja, nog 6 maandjes en dan zal het wel weer een stuk beter gaan.
meiden, ik wil jullie niet teleurstellen maar je hoofd blijft meer willen dan je lichaam, heel irritant is dat. En maar denken, dat ga ik vandaag doen en als ik dat af heb dan................ nee hoor, alles op een laag pitje, je bent al 24 uur per dag aan het werk moet je maar denken en dat is niet niks.
Haha Anoek, ik ben er zeker niet teleurgesteld in, alleen om nou te zeggen dat het went ... Dat ook weer niet.