T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou en gewerkt wordt er! :p :( haha
    Vanavond zit man weer onderwater (helpt mee bij de proefduiken in het zwembad), heb dus lekker de hele avond voor mezelf. Net zelf ook even in het water gedoken, zonder snorkel, duikbril en duikflessen maar met lekker ruikende badolie. ;) Na dit berichtje duik ik verder maar dan lekker met een goed boek mijn bedje in. Hmmmmmmmmm heb dr toch zin in. hihi Ik bedoel maar..............ik geef er maar gewoon aan toe! hihi Alleen voor vanavond dan! Morgen wordt het schilderen! Jawel de eerste stappen naar de kinderkamer zijn gezet ehij is zo goed als leeg en morgen worden de potten verf gehaald. Heb dr zin in. :D

Dus meiden, weltrusten voor straks en ik spreek jullie weer.

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, klinkt goed.

Dat bad had ik ook graag gehad maar weer lauw water, was afgelopen nacht ook al en vandaag weer eens een monteur geweest, niks kunnen vinden. Ik heb het er helemaal mee gehad. Ga verhuizen denk ik
    Dus maar proberen om toch te kunnen slapen.

Liefs

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Toch no gredelijk geslapen maar ik ben tegenwoordig niet uitgerust als ik wakker wordt, ben bang dat dat voorlopig zo zal blijven..
    Vanavond naar vrienden van amstel. Zwaar denk ik maar heb er wel zin in.

4. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Leuk hoor Abigail aan het werk in de babykamer,ik zou hier ook wel willen beginnen.

Anoek,balen van het warme water daar word je idd gek van :(
    Stoer vanavond op stap,veel plezier!

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anoek, wat balen weer, alweer koud water. En wat leuk dat je vanavond naar de Vrienden van Amstel gaat. Zal waarschijnlijk inderdaad wel zwaar zijn, maar ook errug leuk.

Abigail, wat leuk zeg, lekker aan de slag met de babykamer.

Wij (of liever gezegd manlief) zijn nu begonnen met de verbouwing van de garage, die werkkamer/showroom moet gaan worden. Nu hebben we boven een studeer/werkkamer, maar dat moet nu slaapkamer worden. Hetzij voor onze dochter, hetzij voor ons.
    Hij kan hier voornamelijk alleen maar op zaterdag mee aan het werk voor wat betreft de klusjes die lawaai maken. En dat zijn er veel. Andere klusjes waarbij geen lawaai hoeft te worden gemaakt kunnen nog eventueel op zondag gebeuren.

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, waarom alleen op zaterdag, als je op zondag een beetje normale tijden aanhoudt kan dat dan toch ook? Wel leuk om aan te beginnen..

Abigail, goed vooruit gekomen met schilderen?

Vrienden van Amstel was erg goed, heb nog een tijd staan swingen met mijn buik maar ben echt helemaal kapot. Alles doet zeer nu.
    Slaap dan ook niet zo goed maar ja dat geeft niet.
    Was de moeite waard maar ben nu gewoon te moe.

En lig ook wakker van nieuws bij de feb mama´s. er was iemand zwanger van een tweeling waarvan 1 kindje het niet zou halen, dit was al bekend. Nu is ze bevallen en natuurlijk ook nog een helse bevalling. Het zieke kindje hebben ze er onder narcose uit moeten halen is is toen ook meteen overleden. Ben er gewoon stil van hier. Bah.
    Liefs Anoek

7. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Oja Anoek dat zijn ook vreselijke dingen en maken nu nog meer indruk dan normaal.

Wel heel fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad,en nog dansen ook!
    Lekker luieren vandaag en bijkomen dus voor jou.

Hier alles prima,ik vind alleen het wachten zolang duren en dan bedoel ik niet tot de baby komt,maar het toeleven naar een echo of vk controle.
    Alles waar je een bevestiging/geruststelling krijgt.
    Terwijl wij hier al "verwende" dames zijn door onze pech hebben wij al meer echo's gehad dan normaal.
    Dus leven we nu toe naar de 20 weken echo,ppfff ja 20 weken wow!
    Maar eerst..... :D krijgen we a.s dinsdag een pretecho!
    Aktie van het bureau,2x een 3d echo,dus we doen het met 18 weken en hopen dat de kleine meewerkt en we het geslacht kunnen zien.
    Wat uiterlijk betreft zal het wel bijzonder zijn,ik verwacht een beetje aliënachtig.
    Maar de mevr. van het bureau zei dat het verschil juist erg leuk is om te zien,dus met 28 weken komen we terug en is het beeld natuurlijk heel anders.
    Ik heb er zo veel zin in!

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Karola,

Lijkt mij ook heel erg leuk om het verschil te zien. Ook spannend, ben zo benieuwd of jullie kleintje laat zien of het een hij of zij is.
    En dinsdag is alweer bijna, kan alleen maar zeggen, geniet ervan, is echt zo mooi.
    Met 25 weken hebben wij een pretecho laten maken, doe ik een eventuele volgende keer weer.

Liefs Anoek

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anoek, we wonen in een buurt waar men op zondag 2x per dag naar de kerk gaat en waar het niet gewaardeerd wordt wanneer er op zondag wordt geklust. Dit wisten we voor we hier kwamen wonen en we willen dit respecteren. Klusjes die geen lawaai maken doen we op zich wel hoor op zondag, maar voorlopig moet er veel geboord en gezaagd worden. Dus blijft het bij klussen op zaterdag.

Ik kan me voorstellen dat je wel even stil bent van het nieuws van de februari-mama met tweeling. Dat zijn ook zeker geen leuke berichten. Al weet je dat het zo is, het is toch altijd wel even slikken.

Wat herkenbaar Karola, dat lange wachten tot een volgende echo of controle. De eerste maand had ik ook om de week een controle en nu pas na 4 weken weer. Da's wel even wat anders. Maar ... donderdag mogen we weer. Ben ook heel erg benieuwd naar het verschil van nu met de vorige keer. Toen 10 weken, nu 14.
    En met 16 weken hebben we al weer een echo met de VP en een paar daagjes later hebben we een afspraak met onze gyn en ik heb zo'n vermoeden dat er dan ook nog wel weer even geloerd gaat worden om te zien of alles nog goed gaat daarbinnen.

Ik heb de kleine de afgelopen week ook al een paar keer gevoeld. In eerste instantie alleen wat gefriemel met de handjes en gisteren de eerste schopjes. Wat was dat weer even ontzettend genieten.

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Inez, lekker he dat gewoemel in je buik? :D Wat lekker om dat zo vroeg te voelen. Ik ontdekte het ook bij ongeveer zo'n 15 weken al. Donderdag alweer een echo, we boffen. Maar ehhh jullie hebben dus ook nog heel wat te klussen. Een mens blijft ook aan de gang. hihi

@ Karola leuk dinsdag de pretecho

@An, balen van dat water joh. Blijf er achteraan zitten hoor, dit moet je toch niet hebben als je gaat bevallen en ff lekker onder de warme douche wilt gaan staan.

Hier zijn we een bijhoorlijk eind opgeschoten, alle muren zijn voor de eerste keer geschilderd en het ziet er top uit. Volgend weekend de tweede laat erover en dan de kozijnen en radiator de eerste lik. Nou dan schieten we al aardig op. Week daarop kozijn en radiator tweede lik en dan kan de vloer erin. Ik denk dat wij straks lekker op tijd klaar zijn. Zucht, heerlijk vooruitzicht.

Liefs Abby

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, had al gedacht dat jullie om die reden geen klusjes doen met lawaai. Vind ook dat je die dingen moet respecteren.
    Wat leuk dat je je beebje hebt gevoeld, is echt een mooi gevoel vind ik. Voelt ook heel veilig.

Karola, als je je op de een of andere manier onzeker voelt omdat je lang moet wachten tussen de echo´s in zou ik dat even aankaarten bij je vk, dan kunnen ze even kijken. Ik ben tussendoor ook nog een keertje geweest, vinden ze helemaal niet erg.

Abigail, goed bezig met het kamertje, het begin is gemaakt dus komt helemaal goed.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het was inderdaad heerlijk om de kleine uk nu al weer te mogen voelen. Hoop dat hij nu iedere dag even van zich laat horen en dan uiteraard ook steeds meer. Gisterenavond heb ik hem ook weer gevoeld. Ik had m'n handen over m'n buik heengelegd en daar reageerde hij heel leuk op door weer van zich te laten horen. Dat heeft Alyssa eigenlijk nooit zo gedaan. Die hield zich altijd meteen weer stil zodra we onze handen op m'n buik deden.

Aby, wat zijn jullie inderdaad al lekker opgeschoten. Wat een heerlijk gevoel he?

Hier moet inderdaad nog flink geklust worden. En dan met name in de garage. Electra verleggen, verwarming aanleggen, wanden isoleren en gipsplaten ertegenaan, behangen, vloertje leggen, inrichten.
    Waarschijnlijk verhuizen wij naar boven en zal onze slaapkamer worden aangepast zodat Alyssa daar kan gaan slapen.

Wij zijn nogal klein behuisd en we hebben geen badkamer, alleen een douchecel en hier kom je via onze slaapkamer. Niet erg handig wanneer daar een kind gaat slapen en je hem/haar wakker maakt omdat je wilt douchen. Of hij/zij ons wanneer hij/zij wil gaan douchen.
    Er moet dus ook in deze kamer nog een wandje worden geplaatst, zodat er een halletje gaat komen naar de douche. Kunnen we misschien meteen de douche ietsje groter maken, wat geen overbodige luxe zou zijn.

Karola, ik sluit me helemaal aan bij Anoek, wanneer je je onzeker voelt vanwege het lange wachten tussen de afspraken in, gewoon even aankaarten. Ik ben tussen de eerste 2 echo's ook een keertje tussendoor geweest en daar maakten ze echt geen probleem van. Ook nu mag ik gewoon bellen wanneer ik twijfel of onzeker ben.

Anoek, het wordt voor jou ook steeds spannender. Is het nog steeds wat rommelig in je buik?

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hallo Lieverds,
    Even een berichtje van mij.
    De eerste dagen/weken zijn best zwaar en vermoeiend. De borstvoeding is mooi op gang alleen komt ze nog heel erg vaak, dus heb soms het gevoel alleen aan het voeden te zijn ;)
    Verder is ze prachtig en doet ze het goed, dus tja wat wil je meer...

Anouk voor jou wordt het al spannend he! Dat je nog uit durft joh! Ik kon het niet meer op dat termijn vd zwangerschap..

Nou allemaal dikke knuf en kom gauw weer langs fietsen...

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, wat fijn om weer even van je te horen meid en om te horen dat het allemaal goed gaat met jullie kleine Demi.

Er komt in die eerste week/weken inderdaad veel op je af. Wennen aan een nieuw ritme, aan elkaar. Dat heeft tijd nodig. En net als je aan het nieuwe ritme bent gewent verandert het voedingsschema weer.
    Wat fijn dat het voeden goedgaat. Echt een intiem momentje voor jullie tweeën. Geniet daar maar lekker van!

Karola, wat leuk, morgen de eerste pretecho. En meteen een gelegenheid om weer even gerustgesteld te kunnen worden. En dan nog maar 2 weken tot aan de 20-wekenecho. Dat scheelt ook weer. Veel plezier morgen!

15. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Nou ik ben wel weer heeeeel erg gerustgesteld! :D
    We konden eerder komen voor de 3d echo,zijn dus vandaag al geweest.
    Helemaal geweldig,met 18 weken is het al heel wat hoor.
    De placenta lag er alleen steeds voor dus ze kon het snoetje niet goed recht in beeld krijgen daarom mogen we over een paar weken nog een kwartiertje terug komen.
    En dan met 28 weken de 2e afspraak,dan krijg je helemaal een goed beeld van het koppie.
    En...we hebben goed kunnen zien wat het is.....een ventje!

Foto staat in mijn album :D

Morgen werken en dan lees ik even rustig terug en reageer ik op jullie,nu maar lekker slapen.

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lexie, leuk dat je weer even langskomt hier. Gelukkig gaat alles goed. Het zal idd wennen zijn maar het is wel genieten denk ik.
    Tja, hier wordt het spannend en uitgaan, ik vind het wel lekker al hou ik het niet meer zo heel lang vol. Heb elke dag wat last van buikpijn, gisteravond was het wel erger maar is weer afgezwakt. Nu alleen nog vreselijke hoofdpijn..

Inez, voor jou komt de echo er ook bijna aan, alvast veel succes. Heb je er zin in en voel je de kleine nog steeds?

Karola, leuk zeg, een jongetje. Gefeliciteerd! Mooi om te zien, al een echt mensje (dat weet je wel maar je kunt het je niet voorstellen). Mooie foto ook en lekker eigenwijs dus volgende week terug. Leuk, hoop dat ie meer van zich laat zien dan.
    Geniet er nog van.

SIl, hoe is het met jou?

Liefs

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, wat een mooie echo meid en wat een geluk bij een ongeluk dat jullie nog een keertje extra terug mogen komen voor het snoetje. En ... je bent nu weer helemaal gerustgesteld. Da's ook belangrijk.
    En wat leuk, een knulletje. Hoe vinden de andere kids het? Weer een broertje erbij?

Vandaag heb ik de kleine nog niet gevoeld, wel gehoord met m'n firstsounds. Maar de dag is nog jong, dus hij laat vast nog wel even van zich horen.

Anoek, sterkte met je hoofdpijn!

18. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Karola: JJjoehoe nog een ventje erbij. :D T is best al heel wat zo op die echo foto, gaaf hoor. Leuk meis, blij dat je ook weer ff gerustgesteld bent.

@Lex leuk om weer wat van je te horen en blij dat het zo goed gaat met Uk. Kan me voorstellen dat het best vermoeiend en wennen is hoor. Ach doe lekker rustig aan en geniet er van! :D Maar dat zal wel lukken denk.

@ Inez, gister sprak ik een collega en die vroeg hoe het met mijn kleine vent was. Toen ik vertelde dat ie lekker druk was in mijn buik, vertelde ze me dat zij dat nooit echt gevoeld had, haar twee meiden waren altijd heel rustig. Pffff wat ben ik dan blij dat ik de kleine lekker voel stuiteren in mijn buik, zeker als ie even een halve dag stil is geweest (wat overigens weinig gebeurd). Ik denk heus wel een s avonds in bed of bad van "ga nu maar slapen drukteschopper", maar ik zou het toch niet willen missen. hihi Dus lekker dat je die uk van jou ook al voelt.

@ An hoe gaat ie? Kraan nu al gemaakt? Hoe'st met de schouder? En....................hoe'st met t buikie? T begint nu echt op te schieten voor je. Spannend! :p

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Karola; wat super een ventje!

Erg leuk idd die echo's en wat je zegt, Anouk, je kunt het je niet voorstellen...
    Had ik jullie al verteld wat mijn eerste woorden waren toen ze Demi omhoog hielden om mij te laten zien? "het is écht een baby!" zei ik. Net alsof toen pas het laatste stukje ongeloof verdween.. :oops: ;)

We hebben afgelopen paar dagen wat lastige avonden/nachten gehad ivm krampjes van die kleine, maar gister daarintegen ging echt tóp!
    Ze heeft savonds misschien een uurtje gehuild om krampjes en verder als een blok geslapen. Het lijkt echt omgeslagen te zijn ineens, zo fijn!
    Voor haar heel fijn dat ze geen krampjes heeft en voor ons fijn dat we even kunnen bij tanken. (dat zie je wel meteen d erust om meer op het forum te komen ;)) )Het genieten wordt er ook wel makkelijker van moet ik zeggen :oops: Anders maak ik me steeds druk en vind ik het zo vervelend dat ik haar niet kan helpen, word ik weer onzeker enz.
    Pff het is wat hoor, moeder zijn...

Oja en als jullie nu al eens vinden dat jullie emotioneel zijn.....maak de borst maar nat. Ik huil sinds de bevalling te pas en on te pas... :( :oops:

Dames fijn dag, tot gauw

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nou Lexie, snotteren mag echt wel hoor, het is ook zo'n prachtig meisje. Wat een rare dingen ook he? Die hormonen. Die blijven ons bezighouden.

Deel Deze Pagina