Hoi Lexi, Ik wil je nog feliciteren met je kleine meid! Fantatisch. Het is en blijft een wonder.. en die tranen ja heel herkenbaar.....maar sluit vergeetachtigheid ook niet uit. Ik had hier nog meer last van na de bevalling dan tijdens mijn zwangerschap hihi. Hier gaat het gelukkig met iedereen nog steeds hartstikke goed. Jullie zijn allemaal al lekker op weg.. En Inez ook inmiddels alweer 14 weken en zeg maar uit de gevare zone! Heel fijn om te lezen. Wat dat betreft geef je me zoveel moed! Zoals jullie kunnen zien ben ik inmiddels ook weer zwanger. Nu poging 4. Ben er wel wat gelaten onder van nou we zien het wel weer. Deze keer trouwens niet gericht geklust en 'het' los gelaten onder het mom ...heb er even geen zin meer in (vader begin januari ook nog hartinfarct gehad enzo....is goed afgelopen) enfin blijk toch zwanger...... Heb evengoed stoute schoenen aangtrokken en besloten toch een banner te nemen om het voor me zelf postiever te maken! Liefs, Sjannie
Sjannie, wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben deze keer ook heel erg terughoudend geweest over al dan niet zwanger zijn. Ik heb me de eerste weken sufgetest om bevestiging te zoeken en vinden en pas na 3 echo's kon ik het pas goed geloven. (mocht een paar keer extra komen voor controle ivm de voorgaande MK's).
@ Sjannie gefeliciteerd meid, en positief denken is zeker niet verkeerd hoe moeilijk dat soms is hoor na een aantal MK's. Maar we gaan keihard voor je duimen dat het dit keer ook bij jou goed gaat. @ Lex Babyblues......................schijnt heel normaal te zijn. Ik hoor niets anders van vriendinnen. Ik bereid me er alvast maar op voor. Wij krijgen alleen maar te horen hier dat de KDV-verblijven allemaal pas april 2009 plek zullen hebben. T is toch niet te geloven wat dat betreft is Nederland echt nog niet ingesteld op werkende moeders en dan werk ik nog maar 20 uur. Maar goed ik maak me er niet druk om we hebben uk toch maar bij 1 ingeschreven en tot die tijd lossen oma en vriendin het wel op hoor. Misschien bevalt dat wel zo goed en houden we het ook zo. Vanavond gaat papa mee naar ZW-yoga, mag ie masseren. hihi. Liefs Aby
MEGA KORT BERICHT VAN MIJ GEZIEN IK NIET OP MIJN WERK MEER MAG I-NETTEN! DE UITSLAG VAN PUNCTIE IS BINNEN! HET IS GEZOND! (muv dat de beeb dezelfde "afwijking" heeft als mijn mannetje maar hoe dan ook...) HET IS GEZOND! EN.... HET WORDT EEN... JONGEN! we moeten daar wel ff aan wennen gezien we ervan overtuigd waren dat het een meisje zou zijn. Maar goed we zijn HAPPY!
Lieve Sil, van harte gefeliciteerd met deze prachtige uitslag. En wat leuk, ook een knulletje meid. En nu maar lekker genieten van je zwangerschap meid! Wij hebben vanochtend weer een mooie echo gehad. De kleine groeit goed, mooie hartactiviteit en hij loopt mooi op schema met de duur van de zwangerschap.
Inez, als je het hartje even kunt horen is ook al heel fijn, ik heb ook getwijfeld of ik zo´n firstsound aan zou schaffen maar toch niet gedaan. Wel heel bijzonder lijkt me. Abigail. collega van mij had dat ook, de kliene niet voelen. Ik kan me daar echt niks bij voorstellen, zo´n druktemaker. Is op het eind niet altijd handig maar zolang het zo is vind ik het ook wel heel bijzonder. Mijn vriend kan als hij zijn oor op mijn buik legt het hartje horen, ligt ie daar met een grote glimlach, zo lief. Ben je gisteren lekker verwend door je mannetje bij de yoga? Lexie, is ook niet fijn een kleintje dat huilt om krampjes, je kunt zo weinig doen maar fijn dat ze jullie ook af en toe bij laat tanken. Vind ik wel sociaal van der. Oh, die tranen ik heb me er al helemaal op voorbereid. Zorg maar voor zakdoekjes die je altijd bij je hebt nu, enne laat die gelukstranen maar gaan hoor, is toch mooi. Sjannie, nogmaals gefeliciteerd. Hoe voel je je en wanneer heb je de eerste controle? Vind het echt superleuk voor je en ik hoop dat de eerste weken snel voorbij gaan. Sil, niet meer interenetten op heet werk, moet niet erger gaan worden. Maar super gefeliciteerd met de mooie uitslag, heerlijk gevoel zeg. En een ventje, zo leuk! Ik vind het wel altijd raar dat als je een jongetje denkt dat het een meisje wordt en andersom. Echt super, fesstje waard! Hier super slecht geslapen vannacht (heb ik wel geslapen?), veel harde buiken maar niks daar.. Dus ben ook nog maar net een half uur mijn bed uit, had gewoon geen zin om eruit te komen, echt erg hier. Verder geen bijzonderheden, ons water blijft een probleem en maandag komen ze van de agpo zelf om te kijken, zal mijn hormonen eens gebruiken, eens kijken of het dan wel gemaakt wordt. Liefs Anoek
De firstsound heeft mij echt door m'n eerste zwangerschap heengeholpen. Ik was zo ontzettend onzeker en ik voelde Alyssa ook niet iedere dag. Maar wanneer ik haar voelde .... dan schudde m'n buik alle kanten op. Haha. Ook nu luister ik regelmatig even. Ik zoek niet naar de hartactiviteit. Ik vind het al mooi wanneer je de bewegingen van de kleine kunt horen. En hopelijk voel ik de kleine ook steeds meer, want al heb ik hem al wel gevoeld, het is nog zeker niet iedere dag dat ik hem voel.
Inez, gefeliciteerd met je mooie echo. Weer even kunnen spieken naar je kleine uk. Leuk, zou ik nu ook nog wel eens willen, eens kijken wat ze allemaal uitspookt daarbinnen. Ik duik even in mijn bed, voel me niet lekker vandaag, licht in mijn hoofd, veel naar de wc, buik rommelt maar doet niet echt zeer enz. Heb een paracetaml genomen en ik hoop dat ik voor een paar uurtjes kan slapen. Straks komt schoonmoeder op visite.. Inez, heb je ook leuke echo plaatjes? Liefs Anoek
Ik heb weer een mooi plaatje meegekregen, maar ik ben niet zo handig met de scanner. Maar zodra het gelukt is om hem in te scannen zal ik hem in m'n album zetten. Doe inderdaad maar lekker rustig aan vandaag meid, zeker wanneer je straks visite krijgt.
ben weer uit bed, niet geslapen en voel me nog beroerder, als ik maar geen griep ga krijgen of zo. kan ik niet gebruiken nu. Vanavond maar weer op tijd onder de wol en kijken hoe het morgen gaat. Kan ook zijn omdat ik zo slecht heb geslapen, een off-day. Daar ga ik maar vanuit.
@ Sil ohhw wat lekker snel ook die uitslag. Helemaal top. Ben echt blij voor je. Super ook een jongetje! haha raar is dat he als je denkt dat het een meid wordt. Ik had precies hetzelfde. Helemaal toppie en nu écht gaan genieten he?! @ Inez heerlijk weer een goede echo, ook voor jou wordt het steeds meer genieten. @ An goed plan, gooi die hormonen maar in de strijd. Never mess with a pregnant woman! haha Zag laatst zo'n t-shirt liggen. Rust goed uit meis, want griep kan je niet gebruiken als je straks moet bevallen. Hup aan de overdosis vitaminen C en slaap. Oh ja mannetje heeft gister goed zijn best gedaan hoor, ik heb heerlijk geslapen vannacht na zo'n massage.
Anoek, ziek worden kun je inderdaad niet gebruiken nu. Lekker rustig aandoen en op tijd onder de wol meid! Het wordt hier inderdaad steeds meer genieten Abigail. Ik vind het ook wel leuk dat je nu steeds meer dingen kunt herkennen op de echo. Ik heb er nu al zo vaak 1 gehad, deze keer en toen met Alyssa ook, dat ik onderhand al sneller dingen zie dan de VK. Wel grappig. Ik zag vanochtend ook meteen hartactiviteit. Verder was die kleine vrij rustig vanochtend. Zal wel lekker hebben liggen slapen ofzo. Wel even een armpje zien bewegen hoor, dus helemaal stil lag hij niet. Ik word wel steeds meer benieuwd naar het geslacht. Zeker nu jullie het allemaal weten. Nou ja, nog 5 weekjes en dan weet ik het ook. Spannend hoor!
Meiden, wat is het hier rustig de afgelopen dagen. Voor de liefhebber, m'n laatste echo staat in m'n album. Het is al echt een compleet kindje met alles erop en eraan. Geweldig om te zien. Was het maar vast volgende week dinsdag deze tijd. Dan heb ik in ieder geval de VP achter de rug. Ik merk dat ik er toch al best wel nerveus voor ben. Niet alleen vanwege de prik die me de vorige keer zo tegenviel, maar maak me toch ook best wel een beetje druk vanwege de uitslag. Maar goed, daar moeten we ons maar 'even' doorheenbijten. Laten we er maar gewoon van uitgaan, dat het goed gaat met deze kleine uk. Lexie, hoe is het nu bij jullie? Gaat alles nog steeds lekker met jullie kleine meid? Sil, nog lekker aan het shoppen geweest? Aby, al een beetje opgeschoten met de babykamer? Anoek, hebben jullie nu eindelijk al een keer lekker warm water? En hoe is het verder met je? Karola, bij jullie ook nog alles goed? Nog lekker aan het nagenieten van de pretecho? Sjannie, gaat het met jou ook nog steeds goed?
Ik zie da tik inderdaad al even niet meer langs ben geweest hier, heb het ook wel druk gehad. nou ja, druk, carnaval en de tijd dat ik dat niet doe rusten... We zijn op dit moment nog aan het wachten op de monteur, die zou tussen 8 en 12 komen dus wij om half 8 opgestaan maar hij is er nog steeds niet, grr Verder gaat het redelijk hier, al moet ik zeggen dat ik het uitgaan langer vol kan houden dan ik zelf dacht dus prima. Aleen het slapen nog en dan is het helemaal goed. Inez, is ook spannend zo´n vp. Je haalt je van tevoren zoveel scenario´s in je hoofd en het wordt ook pas weer anders als je de definitieve uitslag hebt. Succes alvast, nog even en dan is dat ook weer achter de rug. Ik lees dat ook jullie willen weten wat het wordt, ik ben nu meer benieuwd of ze het goed hebben gezien omdat echt iedereen een jongetje verwacht bij ons. Je begint er zelf aan te twijfelen maar mocht het zo zijn, prima hoor. Geniet nog lekker van je echo, ik ga zo even de foto bekijken, vind ik altijd zo leuk om te zien. En ik zal echt gaan proberen om meer te schrijven hier, al had ik het idee dat ik dat al had gedaan (in gedachte blijkbaar want hier staat niks...) Liefs Anoek
We willen inderdaad graag weten of het een jongetje of meisje is. Gisteren op een verjaardag werd ons nog gevraagd of we voorkeur hebben en degene die het vroeg kon zich niet voorstellen dat we echt geen voorkeur hebben. Toegegeven, met Alyssa hoopte ik heel erg op een jongetje, maar toen ik in de uitslag van de punctie las dat alles goed was en dat we een meisje kregen, was het eigenlijk ook prima. We waren er meteen blij mee. Maar nu, na alle MK's, maakt het ons echt niks uit of het een jongetje of een meisje is. Het belangrijkste is, dat het gezond is.
Inez, ik denk dat iedereen wel een lichte voorkeur heeft al maakt het helemaal niks uit. Wij hadden van tevoren ook zoiets van een jongetje zou wel erg leuk zijn. Toen ben ik er eens goed over na gaan denken maar het is allemaal zo leuk. Wij hadden wel het voorgevoel dat het een jongetje zou zijn dus toen we hoorden dat het een meisje zou worden moesen wij er allebei erg aan wennen (nou ja erg, was wel even anders zeg maar) Maar daarna erg blij en we vonden het ook wel heel fijn om te weten. Dus nu mag die kleine meid zich wel eens laten zien vinden wij. Heb vandaag wel wat buikkrampen maar kan ook zijn omdat ik gisteren iets teveel gestaan heb. Ik heb je echo bekeken, al een echt mensje, zo lief om te zien en ook heel bijzonder. Liefs
@ Inez het komt allemaal goed met jullie. T kan haast niet anders nu het hier met iedereen de goede kant op gaat. @ Jemig An nog steeds aan het carnavallen ook, jij feestbeest. Denk niet dat ik daar nog de puf voor zal hebben hoor. Ben nu al na een rondje wandelen al gevloerd. Pijn in bekken en doodmoe en dat terwijl ik voor de zwangerschap toch best een goede conditie had. Kamertje vordert, het is nu helemaal geschilderd en we kunnen aan de vloer gaan beginnen. Heerlijk dat we nu vorderingen zien. Geeft een hoop rust. Hopelijk is het volgende week klaar en kunnen we gaan inrichten. Als het helemaal af is zal ik wel een foto in mijn album zetten, maar nog ff geduld.
Hi ladies! Inez ik hoop dat jij net zo snel (en positief natuurlijk) de uitslag v/d VwP krijgt als dat wij hem kregen! Ik ga voor je duimen dat weet je! An, we knunnen je beter "PartyAnimal" noemen hihihi Aby, wij zijn nog aan het nadenken HOE we het kamertje gaan doen. Welke kleur met name. Kamermeubel zelf hebben we geloof ik wel nu gevonden (besloten). Man en ik hebben 2 wereld van verschil van smaken hihihi dus het kost soms bloed zweet en tranen whahahaha. Groetjes Silla
Hier langzaam maar gestaag verlopen de weken. Lief dat je het vraagt Inez. Ik weet nog dat ik net me 3e MK had en dat jij toen 5.2 weken was...ik hoop dat ik straks ook zo'n mooie echo mag krijgen! Heb 1e echo 20-2 met 7,6 wk (zelf voor gekozen wat later). Afgelopen zaterdag toch maar weer CB test gedaan en gelukkig dikke +. Verder wel last van de boebies maar niet pijnlijk. Soms vlagen van misselijkheid en vandaag weer opgeblazen buik en een soort druk...ook dagen niets gevoeld in de buik. Wat ik ook voel ik blijf onzeker en ik dank iedere avond dat ik deze dag weer mee heb gekregen! Heb geen gevoel of het deze keer wel of niet goed gaat. Inez toi toi toi volgende week bij de VP. En silla ik begrijp dat jouw VP goed is verlopen en dat uitslag ook goed was, Fijn zeg zal een enorme opluchting zijn. Abigail lekker met kamertje bezig, leuk hoor! geniet er maar lekker van het rommelen! Anoek, oooohhh ook nog maar 3 dagen. Ik heb zomaar het idee dat je op de uitgerekende dag gaat bevallen. Weet niet waar ik het op baseer maar ineens kwam dat bij mij naar boven! Liefs!