BABYKAMER IS BESTELD! Joehoe! Wilde het toch nog ff met jullie delen hihihihi Het wordt steeds meer echt zo deze zwangerschap. Om te zien welke kamer we gekozen hebben zie dan ff onze site. We kregen er nog een gratis box bij! Helemaal super en nog 50 euro korting omdat de babywinkel nog geen 15 min. bij ons vandaan is en mijn mannetje werkt bij een autoverhuurbedrijf dus regelen we zelf het busje en de sterke mannen hihihihi. Vind het zoooooooooooo leuk. Zeg An...nog 3 dgn. zie het nu pas hihihhi Spannend meis! Sjannie, meis dat extra testen hebben Inez en ik ook onwijs vaak gedaan. Toch Inez, maar het MOET bij jou ook gewoon goed gaan deze keer! Ik blijf in elk geval 40 wkn voor je duimen hihihihi
Haha, ja, ik heb Matcare behoorlijk gesponsored deze zwangerschap. Ik had nog een paar testen liggen en gebruik gemaakt van een aanbieding van 3 sets halen 2 betalen. Ik heb 3 testen over. En ik heb nog een keertje getest voor MvM. Dus Sjannie, zoals Sil al zei, herkenbaar hoor! En ik hoop, dat je net zulke mooie echo's zult krijgen als ik en dat je onzekerheid snel over zal zijn. Oh, als ik jullie zo hoor, over het uitzoeken van de babykamer, leuk hoor. Wij gaan deze keer een peuterkamer uitzoeken, de kleine gaat gewoon in het kamertje van Alyssa slapen, wel met wel wat nieuwe accessoires zodat het toch anders lijkt. Gelukkig hebben manlief en ik dezelfde smaak, dus dat maakt het allemaal wel wat makkelijker. Anoek, nog steeds aan het fuiven meid. Ik ben bijna jaloers op je, ik heb daar echt de energie niet voor. Hoopte dat het deze keer beter zou gaan dan met Alyssa, maar helaas. Het is niet anders. Maar het is je van harte gegund hoor. Groot gelijk dat je het er nog even van neemt.
Heej Sil, je hebt het over onze site maar welke is dat dan? Wil het kamertje wel zien, leuk zeg, nu nog wachten............. leuk leuk leuk.
Hi An, Dan zou je ff op mijn banner moeten dubbelklikken dan kom je op onze site! Fijne dag ! Liefs Sil
Sil, mooi kamertje meid, en wat een mazzel, gratis box en nog eens 50 euro korting omdat je zelf voor vervoer zorgt. Leuke site trouwens!
@Sil leuk kamertje,en wat heb je al een hoop leuke spulletjes. En hoe kom jij aan een gratis Lief rompertje? Ik weet niet of ik al op de goede uitslag van de vp heb gereageerd,en anders doe ik het nog een x,geweldig meid! Ik ben volgens mij ook een tijdje niet geweest,ik lees dan tussendoor hoe het gaat hier,maar heb dan niet zoveel puf om te reageren. Ik heb ook meer gewerkt de afgelopen week omdat mijn bazin op vakantie was. Maar ik begrijp dat het eigenlijk heel goed gaat met iedereen hier. @Sjannie,heel veel sterkte met de 1e slopende periode,we weten allemaal dat de tijd dan jammergenoeg zo traag gaat. @Abigail,lekker dat het met het kamertje de goeie kant opgaat,heerlijk als je kan gaan inrichten. @Inez,prachtig mensje op de foto! en wat spannend zeg de vp in het vooruitzicht,als dat maar achter de rug is. @Anoek wat spannend nu voor jou,en dan nog feesten ook,het is er toch niet los van gekomen @Lexie,wat heerlijk dat jullie zo aan het genieten zijn van jullie schatje. En ja die emoties,dat weet ik nog heel goed ja Met mij alles prima,ben idd nog steeds aan het nagenieten van de echo,en weten wat er in mijn buik groeit vind ik toch wel heel bijzonder. Bij mijn jongens was het echt een verassing en dat is mooi om mee te maken,maar om het zo mee te maken vind ik toch ook wel erg leuk. Je hebt de naam ook al veel meer in je hoofd,ik noem het niet hardop,want dan ben ik bang dat ik mij een x verspreek. En het spannende is dat onze jongens de naam weten (2 hebben de naam zelfs bedacht) dus ik ben heel erg benieuwd of ze hun mond kunnen houden.
@ Karola oeps dat is idd spannend of de jongens hun lippen op elkaar kunnen houden, vind het zelf al zo moeilijk om me niet te verspreken. Heb jij binnenkort niet de 20 weken echo? @ Sjannie, meid ik kijk de tijd voor je vooruit hoor. @ Sil goed om weer eens wat meer van je te horen. Al denk ik maar geen bericht is goed bericht, toch leuk om te lezen dat je er nu wel positief mee bezig bent. Zal straks ff naar je kamer kijken. @ Inez, de VP nadert en voor je het weet heb je een mooie uitslag van je uk. @ Lex, druk zeker met uk en al het bezoek? @An? Hoe is de carnaval haha? Hier alles ok. Vanmorgen weer naar verloskundige geweest en uk groeit goed. Wel telefoonnummer van fysio mee gekregen omdat ik aldoor zo'n last van mijn onderug/bekken heb. Nou ja t is nog te doen. Meiden fijne dag.
Hallo lieve meiden, hier ben ik ook weer even... Anouk; Jee meis nog 3 dagen! Het wordt nu echt spannend! Ik hoop van harte dat je net zo'n "makkelijke" bevalling zult hebben als de mijne! En daarna lekker genieten van je beeb...zwijmel.... Sil; leuke babykamer! Ja langzaamaan durf je er steed smeer in te geloven he Sjannie; herkenbaar je onzekerheid. Maar echt ook voor jou gaat het vast deze keer goed, dat moet gewoon! Inez spannend de VP voor de deur. Ook voor jou vast een goede uitslag, ik duim voor jullie! Karola; fijn dat alles goed gaat en nu straks een pracht van een 20-wk-echo! Aby; kalm aan meid, goed uitkijken met traplopen en sjouwen van zware dingen. Ook stofzuigen en dweilen misschien even wat vaker door je man/vriend laten doen. Pas goed op jezelf hoor! En hier gaat alles eindelijk een beetje zn gangetje. Vorige week wat minder vaak bezoek gehad, dat was wel fijn, even bijtanken. Vandaag is meneer Lex weer aan het werk, dat is wel wat minder, even opnieuw routine vinden in mn eentje met de kleine meid... We zijn pas voor het eerst met dr buiten geweest, dat was wel even lekker, ook voor mij (na 14 dg binnen). HEt consultatiebureau is langs geweest gisterochtend. EIndelijk ontdekt waarom Demi zoveel huilt en ontevreden lijkt. Ze krijgt neit voldoende voeding uit mijn borst. Ze zou weer op geboortegewicht moet zitten nu (3340gr) en ze zat op (3050gr) Ik begon spontaan weer te janken. Ik voed haar zo lang, soms blijft ze rustig een uur aan een borst hangen. Maar ja ze zeggen laten drinken tot ze zelf loslaat. Kun je lang op wachten als je niet voldoende voeding produceert natuulk. En ik maar moedeloos worden, want ja waarom huilt ze zoveel, heeft ze zoveel krampjes of is er wat anders. En maar blijven aanleggen en die borstvoeding neemt al zoveel van je lichamelijk.... pfff Enerzijds voelde het een beetje als falen, maar anderszijds zijn we blij dat we iets kunnen doen om haar tevreden te maken. Het advies was om de 3 uur te kolven en haar via de fles te voeden zodat je ziet wat ze binnenkrijgt. Maar goed daar ben ik dus gister mee begonnen en ik probeer voorraad op te bouwen, maar ze komt zo vaak dat dat niet lukt. Ik heb gewoon niet genoeg voeding daarvoor! Dus vanochtend toch maar kant en klare voeding in pak gekocht van d esupermarkt en dat haar gegeven zodat ik voorraad kan opbouwen van de moedermelk. Maar jeetje ik heb echt het idee dat het nog meer terugloopt. Maar wat een verschil in kind! Na het flesje is ze zoooooooo tevreden, zoooooo lief! En slapen! Als een os! Wat heerlijk, ook voor ons! IK ben zeer geneigd om 50/50 te gaan doen. Kijken wat ik kolf en af en toe kunstvoedingen geven. Zodat ze toch ook nog moedermelk krijgt,. maar ook genoeg. Zo heel verhaal, maar eindconclusie is dat we nu een tevreden beeb in dr wiegje hebben liggen en zelf ook eens aan slaap toekomen. Heel wat waard! Fijne dag dames!
Lexie, wat heerlijk dat je nu zo'n tevreden kleintje in haar wieg hebt liggen. Gewoon blijven kolven zolang het goed voelt en bijvoeden met flesvoeding. Enne, je kunt er zelf weinig aan doen hoor, als je voeding terugloopt. Karola, fijn dat alles bij jullie ook zo goed gaat en dat je nog steeds aan het nagenieten bent van je pretecho. En nu maar op naar de 20 weken echo meid! Zeg en wat leuk trouwens dat de jongens mee hebben mogen denken voor een naam. Ben ook erg benieuwd of ze het voor zich kunnen houden. Over een week heb ik inderdaad de VP achter de rug. Ik heb er gisteren toch wel even behoorlijk mee in m'n maag gezeten nadat het zondag op een verjaardag ter sprake is gekomen. Had de hele tijd zoiets van: wat als ... Want inderdaad wat als, de afgelopen 14 maanden sinds de 1e MK zijn me echt niet in de koude kleren gaan zitten. Wat een emotionele achtbaan was het soms. En dan die eerste 12 weken en dan nu weer de aanzet naar de VP en de uitslag ervan zijn weer behoorlijk zenuwslopend, al voel ik me op dit moment gelukkig wel weer behoorlijk goed. Door alles van de afgelopen 14 maanden staat voor ons wel vast dat dit m'n laatste zwangerschap zal zijn. Natuurlijk hopen we van harte dat het allemaal goed zit, maar mocht het met bepaalde dingen toch niet goed zitten, dan betekent dat voor ons einde zwangerschap en einde droom voor een tweede. Zo, dat is er ook uit. Nu ga ik maar eens wat positiefs doen. Ik ga een eerste afspraak maken voor een pretecho. We willen er weer 2 laten doen en als het even kan weer op dezelfde termijnen als met Alyssa. Kunnen we leuk vergelijken.
@Inez,welke termijnen hebben jullie het laten doen? Ik vind het ook erg leuk dat we het in 2 delen doen. De 20 weken echo krijg ik als ik 21 weken ben,nog ff geduld dus. Geduld geduld... Eerst volgende week het 2e vk bezoekje.
Heee Lexie, Wat fijn dat Demi goed reageerd op de nieuwe manier van voeding. Tja ik kan me voorstellen dat je baalt dat het niet geheel velkkeloos liep maar nu is ze toch happy...en ik denk maar..Baby Happy...Ouders Happy! Inez, ik ken die spanning maar al te goed! En nog heb ik hoor voor de 20 wkn echo (die ik volgende week woensdag heb) Heb ik het wat als.....gevoel. Jeetje Karola, wat heb jij "laat" je 20 wkn echo. Ik krijg hem volgende week dan ben ik 18 wkn en 4 dgn (ofzo). Ga nog ff wat uitzoeken op het werk! Tis echt zo'n "Ik heb er geen kracht meer voor werkdag!" Ik heb voor zaterdag 1 maart een pretecho! Ben erg benieuwd hoe ons ventje eruit ziet! Groetjes
Lekker druk hier. Net terug van de vk, alles goed en afspraak voor volgende week. Ik hoop dat ik die af kan zeggen maar we zullen zien. Lexie, wat fijn dat demi nu tevreden is. Geeft voor jezelf ook eenstuk rust denk ik. En dat de borestvoeding terug loopt, kun je helemaal niks aan doen. Ook fijn dat je dat zelf ook schrijft. Nu nog even kijken wat een goede verdeling is tussen borst en flesvoeding maar komt helemaal goed. En bezoek? Als je het te druk vind gewoon een paar avonden vrij plannen voor jezelf en je man. Lekker op de bank, filmpje op. Abigail, ik zou wel op tijd een afspraak maken bij de fysio, wie weet kunnen ze het nog onderdrukken en stabiliseren. Je moet geen bi krijgen want dat is geen pretje. Sil, leuke site en mooie kamer. Ik weet niet of ik dat al had geschreven maar anders bij deze nog een keer, en wat een hoop spullen heb je al. Je bent aan het genieten en dat is mooi! Karola, voor de jongens ook heel spannend zo´n geheim. Ook erg leuk dat ze de naam hebben verzonnen. Ben benieuwd of ze het vol kunnen houden. Zelf noemen wij de naam ook nog niet omdat ik anders zeker weet dat ik me verspreek, vind het ook nog heel raar om beebje nu al bij de naam te noemen, moet haar eerst hebben gezien. Inez, komt helemaal goed die vp. Tuurlijk spookt je vanalles door het hoofd, is ook heel normaal. En dat wat als gevoel heb ik nu ook nog steeds, zal zo blij zijn als ik onze meid in mijn handen heb. Het is die onzekerheid waar je niks tegen kunt doen. Een pretecho, zo leuk. Met welke termijn willen jullie deze laten maken? Liefs Anoek die nu met een beebje zit die enorm op mijn blaas aan het drukken is. Niet zo heel fijn maar ja, zal wel lekker liggen, een soort waterbed.
We maken voor de pretecho gebruik van een aanbieding om er 2 te laten maken, net als bij Alyssa. En net als bij haar laat ik ze met 21 en 29 weken doen. Dan kunnen we leuk vergelijken. Anoek, fijn dat alles goed was bij de VK. Ik hoop met je mee dat het niet meer nodig zal zijn om er volgende week nog een keertje heen te gaan. Zijn de problemen met het warme water nu inmiddels opgelost? Lijkt me wel zo fijn als je moet bevallen. Sil, van die 20-weken echo hoor ik wel van meer dat ze hem pas krijgen met 21 weken. Hihi, straks heb ik met 21 weken en de 20-weken echo en de pretecho, als ze dat hier ook pas dan doen.
Inez, jep, we hebben weer wam water, heerlijk. ben straks lekker in bad gaan liggen. Dus als ik vannacht niet kan slapen weet ik wat ik ga doen (krijg er al bijna zin in, haha) Die pretecho, gaaf, lijkt mij heel bijzonder om het verschil te zien. Ik zei straks ng tegen de vk dat ik nog best wel eens zou willen kijken hoe de uk erbij ligt (echo apparaat stond aan) maar helaas, de hint werd niet begrepen. Liefs
Jeetje meiden, ineens staat het weer vol met verhalen. @ Lex jammer joh dat die borstvoeding niet wil lukken, kan me zo voorstellen dat je het met heel je hormoonhuishouding zo voelt als falen. Maar meis je bent hier niet de enige in hoor. Als beeb verder maar gezond groeit en tevreden is toch. @ Ohh Annet het schiet echt op, vind het zo spannend. @ Sil ook ik was blij dat ondanks de VP de 20 echo er ook goed uitzag. @ Karola 20 of 21 weken echo zoveel maakt t niet uit hoor. @ Inez ik heb hem ook bij 29 weken de pretecho. Ben zoooooooo nieuwsgierig. Ik dacht dat het volgende week al de 18e feb was, moet ik nog een week wachten op de pretecho. Ik kijk het van de week nog ff aan met mijn bekken, het is meer dat ik last heb van onderrug als ik teveel gedaan heb dus ik moet idd beetje minder gaan doen. Lex.....een en ander aan mijn mannetje overlaten wordt lastig hij heeft het al heel druk en neemt al veel over en tja dan blijven er toch nog dingen liggen die ik zelf niet kan laten. Maar ja wil ik het niet erger maken zal ik wel moeten. Zal als het aanhoud de fysio wel ff bellen. Meiden fijne avond allemaal.
heb het bad aanstaan, heb me toch een steken in mijn onderbuik en beebje is ontzettend druk. Kan er niet van slapen.. vraag me ook af, zou het het begin zijn?
Anoek wat ontzettend spannend meid en wat heerlijk dat je nu weer lekker warm water hebt. Kun je lekker ontspannen in bad.
noou, de spannning is weer over, heb echt zo´n buikpijn gehad. Net alsof ze met een mes aan het steken waren en dan het mes noge ven ronddraaiden. ZOuden dat een sort weeen kunnen zijn geweest? Mijn buik voelt nog steeds beurs aan dus wie weet Hou jullie op de hoogte, het is wel weer om te bevallen.