@ Lex heerlijk dat ze al zo vlot lekker doorslaapt. Jeetje is ze al weer 3 weken?! Wat gaat het hard he. @ He An, ik hoop dat je overdag dan maar een beetje kan rusten of slapen. Vervelend zo. @ Inez aandoenlijk he zo'n kleine verkouden hummel. Maar gelijk heb je een brakke mama is ook niet alles. Sterkte. Liefs Aby
Kom even melden dat ik vannacht lekker heb geslapen, wat is dat toch heerlijk zeg. Voel me meteen weer een ander mens. Het plan was om nog even te slapen maar daar is beebje het niet mee eens. Die denkt ook, ik ben de hele nacht rustig geweest en nu is het mijnbeurt. Inez, vervelend zo´n verkoudheid. En dan ook nog je meisje, is niet leuk. beterschap ermee Abigail, jij was ook op tijd hier vanochtend. Maar, ik ga het toch weer proberen, lekker terug in mijn bed want volgens mij is het buiten ook maar koud, ziet er wit uit en wit =koud bij mij, brrrr en gisteren hebben we zo lekker buiten gezeten in de zon, heerlijk. Laat de zomer maar weer komen.
Anoek, meid, wat heerlijk dat je vannacht zo goed hebt geslapen. En ja, je voelt je er meteen een ander mens door. Ons meisje ligt nog in haar bedje, toen ik net bij haar keek, sliep ze, dus ik dacht, ik laat haar lekker nog even liggen. Slapen is het beste medicijn. Gisteren had ze de hele dag al wel een loopneus, maar onder het eten zag je haar gewoon ziek worden. Ze kreeg last van haar oren, traanoogjes. Toen maar even een zetpilletje bij haar naar binnengewerkt. (De eerste in haar leven). Maar eens even zien hoe het straks met haar gaat, anders krijgt ze er vandaag gewoon nog een paar.
@Anoek,wat fijn dat je lekker hebt geslapen,en ik zou overdag ook zoveel mogelijk rusten hoor! @Inez,beterschap voor je meisje,verkoudheid kan er flink inhakken hè. @Lexie,wat heerlijk dat het allemaal lekker gaat en er rust is,dat is toch ff zoeken zo in het begin. Ik ben heel benieuwd hoe ik dat straks weer ga ervaren,het is mijn 3e,maar toch ook weer een hele tijd terug.
Karola, die verkoudheid kan er inderdaad behoorlijk inhakken. Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik had verwacht dat Alyssa zich beroerder zou voelen. Maar ze lijkt zich wel weer aardig goed te voelen. Ze is weer lekker aan het spelen, is niet huilerig, gelukkig maar. Ik heb zelf meer last van de naweeën van m'n verkoudheid dan dat zij van de hare heeft. Maar goed, ook dat zal wel weer overgaan. Wij zijn ook zo benieuwd hoe het straks is met deze kleine erbij. Voor ons is het vorige babytijdperk welliswaar nog niet zo heel lang geleden, maar het is toch maar afwachten hoe Alyssa op de baby gaat reageren. Ik ben me ook al een beetje aan het oriënteren op namen. Het gekke is, dat ik weer alleen maar op meisjesnamen kan komen. Ben heel erg benieuwd of dat ook deze keer een achterliggende reden heeft.
Inez, dat met die namen, wij wisten alleen een jongensnaam maar na de echo moesten we toch een meisjesnaam gaan verzinnen. Ik heb wel al heel vaak gehoord dat als je maar een naam weet voor een geslacht dat het dat ook zal gaan worden. Het gekke is dat echt iedereen denkt dat het eenjongen gaat worden, zo raar. Ben benieuwd, misschien staan wij wel met open mond, dat zou wat zijn maar wel leuk, allebei, Het ergste is dat ik me aan het schamen ben, ik was even in bad geweest en ben daar in slaap gevallen, dus ik om 9 uur maar weer even terug naar bed, werd om kwart over 12 wakker! Zal het toch wel nodig hebben gehad denk ik en dat met zo´n mooi weer, ga lekker de deur open zetten en de vloer dweilen. Liefs
Daar hoef je je echt niet voor te schamen meid, je bent wat slaap tekort gekomen de laatste tijd. Kan geen kwaad om even wat in te halen. Maak je je niet te druk met poetsen?
Schamen gekkie Moet je niet doen hoor! Wij hadden al voor de 1e mk een naam voor een meisje en deze bleef staan,ben er nog steeds helemaal verliefd op. En nu bij deze zwangerschap pas een jongensnaam gevonden. Toen bij mijn jongens had ik ook direkt een meisjesnaam en voor een jongen moesten we echt zoeken. Ik zet mijn 20 weken buik in mijn album.
Mooi Buikkie Karola! Enneh wij zijn het al 6 jaar eens gewest over een jongensnaam, maar mooi dat er een mei din de wieg ligt, dus lijkt mij een bakerpraatje )))
Lexie, dat denk ik ook hoor maar vond het wel erg grappig dat ik dat in een week tijd meerdere keren hoorde. Karola, mooie buik en heerlijk op de helft. Jippie! Waren jullie al bezig met het kamertje of nog niet? jij hebt de 20 weken echo niet gehad toch? Wanneer heb je deze? Of is mijn geheugen nu echt een zeef aan het worden (an best, ik betrap me er wel vaker op) Inez, nee, maak me niet druk, heb nog niks gedaan (ehum). Ben even bij mijn ouderslangs geweest en daarna boodschappen gedaan en nu heb ik even lekker een glaasje sinas met een koekje, als dat op is ga ik beginnen. Liefs
Wat een heerlijk weertje was het vandaag he? Dat er nog maar veel van deze mooie dagen mogen volgen. Gelukkig voelde Alyssa zich vandaag weer een stuk beter. Maar hopen dat ze er inderdaad zo makkelijk van af komt. Ik heb vandaag m'n eerste buikfoto in m'n album gezet. We zijn van plan om deze zwangerschap toch wat regelmatiger een foto van de buik te maken dan met Alyssa. Toen hebben we alleen een foto met 6 en 8 maanden gemaakt.
Inez, mooi buikje al. Is wel leuk om te zien hoe je buik groeit. gelukkig voelt Alyssa zich weer wat beter, zijn veel mensen ziek nu. we hebben de box in dekamer gezet, eens kijken of beebje de hint ook beegrijpt.. morgen weer naar de vk, ben benieuwd wat ze gaan doen/zeggen
@ An je blijft t spannend houden he?! @ Karola prachtig buikie meid. @ Inez die van jou groeit ook al behoorlijk Shit ik werd vanavond gebeld dat onze pretecho volgende week niet door kan gaan, omdat ze een gebroken schouder heeft. Tja kan ze niks aan doen natuurlijk Nu kon ze wel proberen om te kijken of er plek in Amersfoort of Zoetermeer is volgende week en anders wordt het 15 maart. Heb gezegd dat ik dat te ver weg vind (3 weken verder stel je voor zeg! Kind past er dan niet meer op) en Amersfoort is voor ons een uur rijden daaaaaaaaaaaaaag. Zoetermeer is ook niet alles maar vooruit, ik hoop dat ze daar volgende week avond dan nog plek hebben. Morgen toch ook maar even verder kijken bij andere bureau's, want stel dat het niet gaat lukken. Hebben jullie nog andere tips over echobureau's Dit was dus babyview. Ik baal er wel stevig van zeg. Ga zo nog ff zoeken op t internet.
Wat vervelend Aby! IK hoop dat je een oplossing kunt vinden. Ik ben niet thuis in het westen, dus heb geen tips... Het cb is vanochtend weer geweest om Demi te wegen. En wat blijkt? 3440 gram! !00 gr boven geboortegewicht! Dus hij gaat goehoed Heb vanmiddag even lekker geshopt in mn eentje terwijl meneer Lex bij Demi bleef. Heerlijk ff los, ff alleen, ook wel raar tegelijkertijd. Heb een aantal boxpakjes voor demi bijgekocht en wat sokjes en een maillotje en wat rompers. Gewoon omdat het zo leuk is Uiteindelijk voor haar 30 euro uitgegeven en voor mezelf maar een tientje. Meneer Lex wist niet wattie zag, issie niet van mij gewent lol.
Lexie, wat heerlijk meid, dat het nu zo goed gaat met Demi. En ook al lekker aan het shoppen geweest in je eentje. Hoe vond meneer Lex het zo in z'n eentje met de kleine meid? Anoek, succes morgen bij de VK. En wie weet heeft de kleine de hint wel begrepen en bedenkt ze zich vannacht dat ze misschien best wel eens kan komen kijken hoe het daarbuiten uitziet.
@#@#(@#*@#* geen plek meer op tijden dat wij kunnen! Ben nu druk aan het rondbellen om toch nog ergens binnen zo'n korte termijn een gaatje te vinden om naar onze uk te kijken. Zou zoooooooo balen als het niet lukt. @ An t is rustig hier...................betekent dat? hmmm
Anoek! Meldt de kleine zich nou al? Inez veel succes vandaag! Aby...WAT IRRI! Grrrrrrrr Dat mens heeft toch maar 1 hand nodig om de echo te maken dus wat mij betreft...moet ze ff de tanden op elkaar doen en gewoon ff jou echo maken! (hihi)
Sil mijn idee, want het valt niet mee om nu iets anders te vinden op korte termijn. Heb dr nog een in Delft, maar vanuit richting A'dam naar Delft voor een afspraak om 18.00 uur wordt niks natuurlijk met die files. En het moet s avonds, want ik wil mijn mannetje er toch wel heel graag bij hebben, anders hoeft het voor mij niet. Vind het trouwens toch raar dat er maar een persoon is die dit kan regelen. Je ziet het bij uitval moeten er weet ik het hoeveel mensen op zoek naar een andere afspraak. Ja of ergens in Amersfoort op de foto, niet te geloven. Bah Nou ja we blijven positief denken dat het goed komt. Ik laat het jullie weten.
Haha, nee, die kleine heeft een eigen willetje. heb weer eens uitgeslapen. ZIe ook dat ik echt op moet schieten moet naar de vk en spreek jullie straks wel. Abigail, succes, is niet leuk zo
Yoehoewwwwwww heb dr een gevonden and guess what, we kunnen morgen al terrecht ca 20 min bij ons vandaan. Pffffffff wat een opluchting. Na een aantal bureau's gebeld te hebben zag ik mijn hele echo al in het niet vallen. Maar toch nog maar een geprobeerd en zie het resultaat.......de aanhouder wint. Hoop jullie dus donderdag een mooie foto van onze beeb te kunnen laten zien. @ An hoe was het bij de VK?