T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Huh da's vreemd. Komt de uitrekendatum wél overeen? Ehhhh heb je hier wel de goede getallen ingetikt. :) Nou ja je kan in ieder geval je overtollige testen kwijt. Goed idee als huwelijkscadeau haha. Ik hoop voor je dat ze het uitpakken als het feest voorbij is, anders heb je misschien niet eens tijd om een bitterbal acher je kiezen te proppen.

Ik heb net toch maar ffies een testje uit de kast getrokken (ja ja ik weet het ben ongeduldig). Ik wilde in ieder geval weten of de HCG uit mijn lichaam was. 1 positief punt...........test was nega.....dus de volgende positest betekent écht zwanger. Anders krijgen we dat weer. Alleen nu vraag ik met af of ik toch zwanger kan zijn. Heb wel eens eerder te vroeg getest dat deze nega aangaf en een paar dagen later dikke stip of streep. Heb de vraag maar even voorgelegd aan de VK hierop het forum. Ben benieuwd of ze het kunnen beantwoorden. Denk dat het gewoon nog 1 a 2 weken wachten wordt voor ongi of 2e test. Getsie je wil het liefst gister alle antwoorden al hebben. Herkenbaar dames? hihi

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ja, raar he. heb nog een keer geprobeerd. De meest vruchtbare dagen komen overeen, alleen volgens de calculator kan ik zaterdag al testen ipv volgende week. Aangezien ik toch 10 testen krijg :) kan ik er mooi eentje gebruiken...................................

Toch vind ik het raar.
    Ik net aan mijn vriend gevraagd of ik al verschijnselen vertoon. Ja, van waanzin zegt hij. Nou ja, aardig, das vanavond geen pret. :p

en die bittebal wacht ik eerst mar eens af, die gaat er wel in bij mij.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Mooie m trouwens.

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heb nog eens nagedacht, ik denk dat ze daar bedoelen dat ik het via een bloedtest zou kunnen weten, dan klopt het wel. Handig, dat kan ook echt iedereen thuis doen. Sjonge, heb ik niks aan.

4. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    haha leuk he al die info die je op internet kan vinden?! :evil: :)

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik heb weer een PC thuis.

Ik blijf voorlopig ook thuis ik kan de stress op het werk gewoon niet aan. Mijn moodswings zijn nog erger dan bij mijn MK's...

Ik lees dat jullie alweer erg nerveus zijn en even tussen jullie en mij...volgens mij ben ik 2 dgn overtijd! Ik meen goed mijn vruchtbare periode aangevoeld te hebben dus ik zou gister ongi moeten worden. Maar ik laat me er niet door leiden, het kan zijn dat ik het mis heb en een cyclus heb van 33 dgn i.p.v. 28 en mss blijft het uit omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit... Maar ik heb onwijs vaak last van vlagen van misselijkheid. Gister helemaal de heeeeeeeele dag had ik oprispingen en na alles wat ik at werd het weer ff heviger, nu valt het wel mee. Ook mijn borsten zijn sinds eergister gevoeliger.
    Het klinkt stom maar aan de ene kant hoop ik dat ik het mis heb...want ik kan nu niet nog meer onzekerheid en angst aan. Maar aan de andere kant....zou dit dan toch een wondertje zijn?
    Buiten dat alles heb ik gister voor het eerst een redelijk goede dag gehad...niet veel gepiekerd maar ben niet de deur uit geweest, daar kan ik me nog niet toe zetten. Het lijkt nu wel of iedereen zwanger is ofzo....en dat vind ik best pittig. Ik zit nog in het proces dat ik moet wennen aan het idee dat mijn beste vriendin zwanger is. Maar we praten er gelukkig wel over en ik moet zeggen we liggen vaak mega in een deuk van het lachen...
    Toen we een jaar of 18/19 waren werkte ik bij een kinderdagverblijf, zij kwam toen een keer ff langs om een bakkie thee te komen doen. Die dag stond ik alleen op de babygroep en het was flessen tijd dus ik moet snel de flessen maken. Ik duwde haar 1 baby in haar handen (deze was een maand of 5 toen) en ik zie haar nog staan....ze heeft wel 5 min. met gestrekte armen met dat kind gestaan en riep maar naar me...WAT MOET IK NOU DOEN? Toen riep ik al, lieverd het wordt nog wat als jij straks kinderen krijgt hihihhihihhihi. Ze had echt werkelijk geen idee wat ze met de baby aanmoest whahaahahaha dus wanneer haar kleintje geboren wordt zal ik een duobaan aangaan met haar Kraamverzorgster hihihhihihi wanneer de kraamverzorgster de deur uit gaat kom ik langs om de boel draaiende te houden.
    Zoals jullie lezen begin ik wel aan het idee te wennen maar het blijft pittig hoor. Telkens blijf ik denken...als het in december niet was mis gegaan waren we nu samen zwanger, da's 1 van onze wensen. Het was altijd al een afspraak dat wanneer we kinderen zouden krijgen dat we automaitsch Peettante zouden worden van elkaar kind....

Ik ga nog ff jullie berichtjes lezen want ik loop volgens mij mega achter...stelletje kletskousen ;) !

Laterssssssssssssssss

P.S. Ik had dinsdag een test gedaan (ietwat te vroeg) maar deze was negatief...maar nogmaals mss zit ik mis met de berekeningen, dus ik pin me er niet aan vast.

Silla

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Silla

FIjn om te horen dat je weer een redelijke dag hebt gehad. Ook goed van je dat je zo goed aan jezelf denkt. Eerst jezelf en je man, daarna de rest een keer.
    Enne................wie weet, wonderen bestaan echt maar ik begrijp je angst. Maar de symptomen...
    En als het zo is zou ik ook meteen de gyn bellen en niet afwachten.
    Goed dat je er met je vriendin over kunt praten, dan weet ze ook hoe je je voelt.
    Haha, ik zie het helemaal voor me, hellup. Denk dat zowiso veel mensen dat hebben hoor. Mijn vriend denkt altijd dat ie het kindje middendoor breekt.
    En die testen, daar wordt je ook niet goed van. Ik heb vanochtend ook een test gedaan en ik zag dus en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Lees ik later op internet dat dat vaker voorkomt bij die testen. Ze kosten ook maar 1,75 dus wat kun je daar nou van verwachten?
    Dus nog maar even netjes mijn tijd afwachten om te testen, ben ook zo ongeduldig.

En je beste vriendin als peettante, dat zie ik ook wel zitten, ik heb nl geen broers of zussen. Mijn vriend heeft een zus maar heeft daar niet zoveel contact mee. Hij ziet het dan ook als een soort verplichting om haar te vragen. Gelukkig hebben wij daar nog de tijd voor.

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha Abigail

Vandaag ook vrij? Ik ga straks heerlijk in de tuin liggen, is ook zo´n lekker weer.
    En zoals je hierboven kunt lezen heb ik mezelf weer mooi in onzekerheid gebracht.
    Goed gedaan van mezelf. Heb em maar meteen weggegooid.
    Wat ben ik toch ook een muts.
    Plannen voor kominginnedag?

Liefs Anette

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Anette,

Jah mocht het idd zo zijn (wat ik niet denk hoor maar ja je weet het nooit) dan bel ik gelijk de gyn.

Welke test heb je gedaan...Clearview? Als dat zo is dan zijn deze errug gevoelig en hebben bij mij nooit een verkeerde uitslag gegeven. Spannend meis...ik duim voor jullie!

Mijn beste vriendin heeft ook geen broers en zussen, dus voor haar was de keuze makkelijk hihihiih. Ik heb een broertje maar mijn vriend ook. Echter vind mijn vriend het idee achter peetoom/tante maar belachelijk dussssssssss mocht het voor ons toch allemaal goed komen hihhihihi wordt mijn broertje de Peetoom.

Wanneer ga je nou precies met vakantie?

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Sil, ik hoop het zooooooo voor je dat het wél raak is bij jullie en dat het inderdaad een schattig, leuk en vooral gezond kind wordt. Heeeeeee je weet het de wonderen zijn de wereld nog niet uit. T zou inderdaad wel een joke zijn als we inderdaad alle 3 zwanger blijken te zijn. Maar laten we ons inderdaad niet gek maken. Ook mijn test gaf negatief aan zoals je inmiddels wel gelezen zult hebben, maar ben ook nog niet ong, we maken wat spannende tijden mee zo. En zo'n uitekendatum blijft zwaar de eerste van mij zou uitgerekend zijn 28 feb jl. ik moet ook steeds nog denken goh dan was ik nu al een paar maanden moeder. Maar helaas t mocht niet zo wezen en we houden moed.

Goed dat je de tijd voor jezelf neemt en ff thuis blijft en ontzettend fijn dat je zo goed met je vriendin kan kletsen en lachen, dat scheelt wel een hoop in de verwerking. Je ziet het Anette en ik kletsen hier inderdaad ook wat af haha. Ohhhhhhh erg he? Maar wel gezellig hoor. En ik ben blij dat jij je af en toe ook eens laat horen, ik had het echt niet meer verwacht. Maar goed teken.

Anette is ff stil op het moment. Hé Anette ben je zo druk aan het klussen of al die testen achter elkaar aan het uitproberen???!! :p

Tot de volgende keer.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    haha, Abigail. Ik zie het zo voor me, allemaal die testen... zou wel bij me passen. Onzekere miep dat ik ben.
    nee, test was een romed pregnancy test.
    dus anders voor de zekerheid een cb halen of gewoon net als heel nederland afwachten tot je wel of niet ongie wordt... en dan testen.

haha, liefs

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mijn PC is mijn nieuwe uitlaatklep dussssss de aankomende dagen zal ik jullie weer vervelen.
    Hee krijg net een mail van iemand die een kitten te koop heeft hihihihhihi ik ga me vriend verassen met een zwarte kitten ben zo weer terug ff mijn mail checken!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Anette....Romed staat idd bekend om het feit dat ie "vage/verkeerde" uitslagen geeft...
    Ik PB je wel ff voor die andere testen die ik heb zijn ook erg goedkoop en je krijgt er standaard 2.

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    die Silla toch, nee hoor, je verveeld ons niet. Is een goede uitlaatklep dus klep er op los.
    Hoe is het afgelopen met de kitten?

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Morgenavond ga ik naar een kitten kijken! Zooo leuk weer ff iets leuks gewoon!
    Hij is nog jong maar ff kijken kan geen kwaad.
    ALS (eerst ff checken of het allemaal wel oke is waar hij nu is) ik ervoor ga mag ik hem 10 mei voor het eggie ophalen...

Ik heb net maar ff een broodje gemaakt want vanmorgen ff wat vla genomen maar ik krijg weer zo'n misselijk gevoel...Best vervelend dat gevoel....

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    staat een testfoto in mijn album. Tja? zien jullie het ook?

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Yep, ik zie em....
    Mss ff urine inleveren bij de huisarts...(in het kader van de kostenbesparing ;) hihihihi)

Ik had exact zo'n intensiteitskleur bij een Spaanse zw. test (was toen met vakantie) en bij thuiskomst een test van mijn eigen merk gedaan EN bij de huisarts en...raak!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ben blij dat ik geen spoken zie. Ik test ook een weekje te vroeg volgens deze site, dus ik denk dat ik ff afwacht. om teleurstelling te voorkomen.

18. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe moet ik deze test zien? Ken alleen de testen met rose stip of plusje? :( Maar als dit is wat ik denk dat het is................dan Anette Whowwwwwwwwwwww spannend! :confused: Ik blijf er bij, MIJN volgende test wordt met koninginnendag.

Silla denk dat ik bij gebrek aan Kids ook maar voor de Kit ga, of een klein hondje ook zooooooooo leuk. hihi Maar eerst de real Kid, we hebben juist afgesproken voorlopig even geen beestjes meer te nemem. Jaren beesten gehad, zijn er allebei ook helemaal gek mee. Maar ffies een stop. Hebben nu alleen nog 1 schattig fretje over om te troetelen.

19. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    ANETTE!!!!!!!!!! Heb nog ffies goed gekeken naar je foto maarnu zie ik het: 2 streepjes!!! Whowwwwwwwwww ik denk dat het raak is bij jullie!! Hihi probeer later in de week nog maar een testje, maar ik denk dat je de rest kan verkopen!!!!!!!!

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    moeten twee steepjes zijn, dus naast de teststreep (de duidelijke) nog een streep. en das wel een heeeeeeeeele dunne.
    Ik heb hem weggedaan, wil ook nog even niks tegen vriend zeggen, dalijk is het toch niks, is ie weer teleurgesteld.
    dus ik doe volgende week nog maar een testje, heb er nog zat, haha

Deel Deze Pagina