T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Inez...met 21 wkn heb ik een pretecho en dat lijkt me veel leuker hihihi! Dussssss binnenkort gaan we weer!

An, nu is de rust er ook bij ons hoor! En gek genoeg ondanks de irri zaken buiten de zwangerschap om voel ik me nu pas ECHT ECHT ECHT zwanger.
    Vorig jaar April/Mei werd er "bij toeval" longkanker bij haar geconstateerd dus echt plotseling is het niet, maar toch komt het ff hard aan.
    Enne wat ik wou zeggen na gelezen te hebben wat je Vlos zei...
    Nou zoiets zeiden ze ook bij mijn vriendin maar is wel binnen 24 uur daarna supersnel bevallen, dus mss gaat de kleine deze week nog komen! Ik duim voor je!

Liefs Silla

2. Nicole78

Nicole78 Lid

7 feb 2008
    25
    0
    0
    010
    @ Anouk, Abigali, Lexie, Inez, Karola & Silla

Fijn dat jullie zoveel verteld hebben over jullie ervaringen. Ook omdat bijna niemand in mijn omgeving het wist en je het dus met niemand kan delen. (ik was trouwens in mijn 5e of 6e wk, bij de 1e MK in de 5e wk)

Het geeft me inderdaad goed hoop. En ik moet zeggen dat na de heftige dag van gisteren mijn psyche ook weer op aarde is geland! ;)

Afgelopen sinterklaas had ik mijn 1e MK en nu dan de 2e. Dus nu was ik ook al na 2 rondes zwanger, daar ligt het denk ik ook niet aan. Mijn HA had ook al een beetje doorlaten schemeren dat we na de 3e MK (laten we hopen dat die niet komt) gaan onderzoeken of het iets medisch is. Hij denkt ook dat het domme pech is!

Ben blij te lezen dat het met jullie nu allemaal goed gaat!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nicole, valt ook niet mee 2 keer een mk zo vlak na elkaar. Gaat je niet in de koude kleren zitten.
    Als je je verhaal kwijt wilt of gewoon wilt kletsen, je weet ons te vinden. Ook met vragen kun je terecht.
    STerkte nog met alles en doe het rustig aan

Liefs Anoek

4. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Silla helemaal super meis! En nu alleen maar genieten op je blauw wolk :D

@Anoek,wat vervelend dat je je ineens zoveel zorgen gaat maken,is ook niet fijn en ik hoop dat je wel rust kan vinden meis.

Vandaag bij de vk geweest,alles prima,bloeddruk ook goed,alleen iets teveel aangekomen,maar dat had ik zelf ookal in de gaten :(
    Aan de hand van de hartslag dacht ze dat het een meisje was,nou we hebben op de echo toch echt een jongentje gezien!
    Mijn vriend had al steeds zoiets van ze hebben het toch wel goed gezien,en twijfelt hij helemaal :)

5. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    ik breek hier graag eens in:

SIlla, ik wil je bij deze een dikke proficiat wensen met je goede zwangerschap en je mooie 20weken echo en proficiat met jullie zoontje!
    Ben blij voor je dat het geluk je deze keer gegund was!

anoek: goede zwangerschap en prachtige baby gewenst!

Abigail, ook jou herinner ik me nog uit de oude slechte MK tijd, wil ook nog eens zeggen dat ik blij ben voor jullie, en wens je verder een goede zwangerschap en wondertje toe!

liefs
    flyke

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Flyke, leuk dat je even in komt breken, dank je voor de gelukswensen. Jij ook een hele fijne zwangerschap, gaat het goed met je?
    Mooie tekst onder je banner.

Karola, hoezo teveel aangekomen? Wegen ze je dan? Ach, die kleine heeft een groeispurt erop zitten en gaat daar nu even van bijkomen. Je kunt ook niet alles verwachten, en groeien maar niet teveel of te weinig. Komt helemaal goed.
    En dat twijfelen dat herken ik hoor, al hebben ze 5 keer gezegd dat het een meisje is en ik heb het zelf ook gezien (al voor de vk het zei) maar omdat onze hele omgeving verwacht dat wij een jongen krijgen ga je toch twijfelen. Echt, een meisje os volgens velen uitgesloten, haha. Mijn vader heeft het ook steeds over zijn kleinzoon, verrassing!

Sil, bijna pretecho, zo mooi om je kleine dan ook echt in 3d te zien (klinkt wel raar, in 3d)
    Een echt genietmoment enzo raar dat dat mensje in jouwbuik zit. VInd ik nog steeds zo raar.

Abigail, hoe is het met het kamertje, al foto´s gemaakt?

Ik ga even eten, heb honger. Tegenwoordig word ik wakker (als ik slaap) zo rond 5 uur met honger, wel een rare tijd.

Dus ben er vantussen en ga dan weer naar bed

Liefs

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil lekker he die 20 wkn echo achter de rug, ondanks de VP geeft dat toch nog net ff de extra geruststelling.

@ Flyke leuk dat je nog even inbreek, zie dat je ook weer zwanger bent! Gefeliciteerd meid.

@ An die kleine komt gewoon deze week vanzelf let maar op. Voor opa zal het idd een verassing zijn als het een meid wordt hihi. Nee foto's van babykamer heb ik nog niet nog even geduld. Er is ook nog steeds niet zoveel te zien behalve geverfde muren. Hopelijk gaat deze week (vanavond) toch echt het vloertje erin. Dan volgende week de laatste meubeltjes aanschaffen en dan.........................pas de foto. haha

@ Karola fijn dat het allemaal goed was. Toch iedere keer weer lekker. Ach die hartstlag zegt niets, bij mij zeiden ze ook volgens de hartslag wordt het een meid. Maar gelijk erachteraan, maar dit zegt nog niets hoor.
    Trouwens met de VP weten wij het nu zeker en gister bij de 3d echo hebben we het duidelijk kunnen zien. T is echt een jongen. ;)

@Inez fijn dat je kritieke punctie tijd er weer op zit. Hoop idd voor je dat de uitslag nu snel komt. Spannend

@ Nicole idd breek in wanneer je wil, als je je hart wilt luchten. Het is de beste methode om het een plek te geven hebben wij ontdekt.

Nou meiden gister dus de 3d echo gehad. Geweldig. Ze legde alles uit, alleen had ze niet gezegd dat het ze het geluid gelijk opnamen dus nu hoor je op de dvd continue mama kletsen. Dat gaat maar door en door hihi. Ach heeft ook wel iets. ;) We hebben een cd rom met prachtige foto's meegekregen. Zal later deze week even kijken of ik tijd heb om er een in mijn album te zetten, want vandaag ga ik met schoonmoeder de babybeurs onveilig maken. Jippie! Spreek jullie dus later weer.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Aby, geweldig he? Dat ze echt alles uitleggen bij de pretecho. Ik heb inmiddels al veel gewone echo's gehad, maar nog nooit heb ik zo'n duidelijke en uitgebreide uitleg gehad als bij de pretecho.

Anoek, heb je nog een beetje kunnen slapen na je vroege ontbijtje?

Sil, is jullie kat al weer terug?

Lexie, gaat alles nog steeds goed met jullie kleine meid?

Karola, met jou ook nog steeds alles goed?

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi,

Aby leuk he zo'n pretecho! ik ben zelf ook erg benieuwd hoe ons ventje eruit komt te zien.

Karola...wat leuk dat jij ook een jochie krijgt, nou zou Inez een meid moeten krijgen dan zijn we statistisch in evenwicht ;) hihihi

An hoe is het nu met je?

Kat is nog steeds niet terug, ik baal er vreselijk van! Maar we mogen niet opgeven wie weet komt ie wel weer aanwandelen (duim duim duim)

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Gister naar de babybeurs geweest. Weer een hoop spulletjes gekocht en samen met schoonma op de foto geweest. ;) Ze was helemaal trots. Vannacht alleen geen oog dicht gedaan ik heb het van 1.00 uur 5.oo uur zien worden! :( :pale: Whaaaaaaaaaaahaaaaaaahooee
    En nu moet ik nog een ochtend werken. Zit gelukkig alleen, dus denk dat ik de deur maar dicht trek. hihi

@ Sil balen van je kat. bah. Heb dat een keer mee gemaakt vond het maar niks. Leuk dat je trouwens de bij 21 weken ook weer een echo hebt.

@ An alles nog onder controle daar?

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Vanochtend hebben we bij onze gyn nog even de bevestiging gezien dat de kleine de vruchtwaterpunctie goed heeft doorstaan en we hebben voor het eerst het hartje gehoord. Dat was wel weer even een mooi moment. Helaas deze keer geen afdrukje meegekregen, maar qua groei blijft hij mooi op schema zitten. En hij heeft nog even lief gezwaaid naar z'n vader, moeder en grote zus! Ze heeft ook nog even gekeken of ze kon ontdekken of het een jongetje of meisje is, maar hij was te beweeglijk en lag er ook niet goed voor.

We hebben nu ook de afspraak staan voor de 20-wekenecho, die krijg ik pas met 21 weken. Eerder was er geen plek meer.

Wel een druk weekje dan met echo's want 1 dag voor de 20-wekenecho heb ik de pretecho.

Sil, wat sneu meid, dat jullie kat nog niet terug is. Helaas weet ik ook wat het is. Een keer is een hond 30 uur zoek geweest en 1x een kat 2 dagen. Gelukkig zijn ze beiden heelhuids teruggekomen. Alleen 1 kat die 'm stiekem was gesmeerd ('s nachts uit een te ver openstaand raam gesprongen) en waarvan ik niet wist dat hij zoek was, hebben we die ochtend dood teruggevonden na een tip van een buurvrouw dat er bij haar aan de overkant een dode rode kat in de berm lag. En dat was dus die van mij. Snik, snik, snotter, snotter.

Inez heeft trouwens geen bezwaar tegen nog een meisje hoor, maar als het een jongetje is is het ook goed. Als het maar gezond is. Dat is het belangrijkste.

Anoek, ik ben ook benieuwd hoe het met je is. Was/moest jij vandaag trouwens niet naar de gyn? Spannend hoor!

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ben ik weer.... jaja, heb toch al 3 cm ontsluiting! De gyn heeft me gestript en ze verwacht toch een baby dit weekend. Pff, krijg nu wel ineens de zenuwen, heb het sopje voor te poetsen klaarstaan (stel je voor dat er een stofje ligt).
    Vind het ook ineens zo raar dat mijn buik er straks niet meer is dus ik ga als ik klaar ben even lekker in bad, een momentje met mijn buik (ga het denk ik toch wel missen ondanks de ongemakken).
    En, ik heb een slaappilletje gekregen voor vannacht, heb nu al zin om lekker te slapen.....

Abigail, heb je goed gedaan, lekker kopen en met schoonmoeder op de foto, die foto gaat in een lijstje weet ik zeker.
    En het wakker liggen, niet leuk en dan moet jij ook nog werken. Nou, bijna weekend dus vanavond lekker op de bank! Misschien iets teveel gedaan gisteren?

Inez, het hartje horen, zo bijzonder! En dat jullie beeb nog even zwaaide, alles oke hier!
    Jammer dat jullie niet konden zien wat het is, blijft nog even spannend dus, wat denk je zelf of heb je geen idee?

Sil is je kat al tercht? Is niet fijn zo, die beestjes kunnen soms best lang wegblijven om dan ineens weer te verschijnen. Ik hoop dat ie snel terug komt.

Ik ga aan de poets, heb toch behoorlijke buikpijn nu. Heb daarvoor even een paracetamol ingenomen.

Liefs een zenuwachtig wordende Anoek

13. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Oh Anoek..........................spannend meis! Je laat het ons weten he?! ;) In ieder geval heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en ehet gaat je lukken! Straks heb je een prachtdochter.

@ Inez fijn dat je het hartje weer hoorde en ook dat je uk nog ff mocht zien. Nu op naar de 20 weken echo en natuurlijk nog steeds die goeie uitslag van de VP

Probeer even foto van ons prachtvengje te plaatsen. Ben dr al zooooooooooo trots op, wordt alleen maar erger als ie er straks is. hihi.

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    uh Abigail , zie geen foto.................
    Gek he dat je nu al zo verliefd kan zijn op iemand die je nog nooit hebt gezien.
    Ben nu al mijn buik aan het missen en het getrappel. Zo raar (gisteren verwenste ik het soms nog, haha)

15. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja je bent ook zooooooooooo snel! haha

Hij staat er NU in! :D

Ga ff vloer dweilen en dan een overheelijk tukkie doen. Idd dat geslenter gister op de babybeurs met een hyper schoonmoeder haha, is toch iets te veel geweest. Denk echt dat ik daar vanacht niet door kon slapen.

An ik hou je in de gaten hoor, zal proberen regelmatig ff in te loggen om te kijken of er al schot in zit bij je. Nogmaals heeeeeeeeeeeel veel sterkte.

Knuf Aby

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Anoek, spannend!
    Ik heb trouwens mn buik nog niet echt gemist, nog niet echt tijd voor gehad, denk ik ;))
    Het stomme is toen ik eenmaal merkte dat de bevalling echt begonnen was, was ik helemaal niet nerveus meer. Ik wens je alvast heel veel sterkte en kracht. Je kunt het! Nog even en je kunt haar life knuffelen!

Sil wat naar dat je kat kwijt is, ik hoop dattie gauw terugkomt!

Hier alles oké na gister een jank en dreindag, is ze vandaag weer de rust zelfe. Heerlijk onvoorspelbaar... Langzaamaan vinden we ons ritme met ons 3-tjes.
    Ik ga er zo nog even lekker met haar uit, het zonnetje schijnt zo mooi!

Fijne dag verder dames!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anoek, meid wat spannend. Ik wens je een fijne bevalling toe. Ik denk inderdaad dat wanneer het echt zover is, dat je zenuwen plaats zullen maken voor een soort van rust.

Lexie, fijn dat jullie je draai zolangzamerhand aan het vinden zijn. En een jengeldagje is welliswaar niet fijn, maar hoort er ook bij.

18. angelnbarca

15 feb 2008
    8
    0
    0
    Barcelona
    Hoi hoi,
    Ik heb hiervoor 5 mks gehad altijd voor 6,4 weken en ben nu in mijn 8ste week en oh zo bang. Ben niet misselijk maar wel erg veel krampen alsof ik vandaag ongi zou kunnen worden. Sinds een paar dagen bruinverlies maar helemaal niet veel ....
    7 Feb 08 en echo laten maken (7 weken) en hartje klopte - eerste keer dat ik het zag
    Genieten doe ik nu niet, dat is wel duidelijk, positief zijn is erg moeilijk - wel erg jammer!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    angelnbarca, ik snap je onzekerheid helemaal.
    Als ik jou was zou ik even naar de gynaecoloog of vk bellen. Misschien dat je snel langs kunt komen voor een extra echo.
    Bruinverlies is oud bloed en kan ook nog van de innesteling komen. Probeer afleiding te zoeken.

Succes ermee

liefs Anoek

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hoi Angelnbarca, je onzekerheid is zo herkenbaar meid. Zoals je boven m'n banner kunt zien, heb ik ook 5x een (vroege) MK gehad. Inmiddels ben in al weer ruim 16 weken zwanger.

Ik zal niet zeggen, dat de eerste 12 weken makkelijk waren, dat waren ze zeker niet, maar achteraf gezien zijn die weken nog best wel snel voorbij gegaan.

Wat fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien. Hoewel dit niet altijd wat zegt, maakt dat kloppende hartje de kans op een miskraam wel heel veel kleiner. Probeer je daar aan vast te houden. Eens moet het toch een keertje goed gaan. Laat dat dan deze keer voor je zijn.

Zelf heb ik die eerste moeilijke weken om de week een controle gehad in het ziekenhuis. Wellicht is het eventueel bespreekbaar te maken bij je VLK of gyn dat je het allemaal nog wel erg angstig vindt en kun je ook eventueel een paar extra controles krijgen.

Deel Deze Pagina