@Angel,heel moeilijk deze tijd voor je en zo herkenbaar. Blij kan je ook niet zijn,tenminste zo voelde het bij mij ook,terwijl positief zijn zo belangrijk is. Ik vind wel dat als er ook maar iets gebeurd waardoor jij je onzeker voelt je kontakt moet opnemen met de vk. Dat heb je gewoon nodig.Heel veel sterkte en probeer hoop te houden! @Anoek,wat spannend en wat een heerlijk en geweldig vooruitzicht! Heel veel succes met de bevalling. @Abigail,prachtige echo foto's van jullie ventje,en zo heerlijk al dat je verliefd bent,kan je na gaan hoe het voelt als hij straks in je armen ligt. @Sil,ik hoop dat je kat snel terug komt. @Inez,fijn dat jullie de kleine nog ff hebben gezien,stelt toch weer gerust na de vp. @Lexie,heerlijk hoor wandelen nu met je meisje! Met mij gaat alles helemaal goed,niks bijzonders te melden eigenlijk. Ja ik kijk uit naar de 2o weken echo volgende week.
Ik ga zo de vk bellen, heb nu al een uur om de 5-6 minuten weeen, is goed te hebben dus daarom twijfel ik nog een beetje of dit het is maar ik denk het wel.
@ Karola spannend weer volgende week de 20 weken echo. Weer een mijlpaal, wat gaat het ineens hard he?! @ An......................moeten we met je meepuffen? Je weet het he we denken aan je! @Lex goed om te horen dat het nu toch allemaal lekker gaat. En hoe is dat nou, als trotse mama achter de kinderwagen wandelen. Ben je zelf alweer een beetje opgeknapt?
Bedankt voor jullie berichten. Bruinverlies is gelukkig gestopt, hoewel ik niet zeker weet of dat wel goed is, maar ik voel me wel een stuk beter. Met mijn ervaring heeft echo of bellen naar vk weinig zin want het blijft toch maar afwachten wat er gebeurd. Laat 5 x mk's het maximum zijn wat je kunt hebben. Het geeft mij hoop dat ik niet de enige ben. Ik ben in iedergeval wel erg blij dat ik 1 keer het hartje heb kunnen zien en hopelijk zie ik het tussen 10 en 12 maart weer. Bedankt en groetjes vanuit Barcelona! Angel
Hi Angel (ff kort ) Woon je in Barca! Geweldig! Maarre waarom heeft een echo volgens jou geen zin. Je bent 8 wkn zwanger...dus ze moeten een hartje zien kloppen. Ik kreeg na 3 MK's met elk belletje voorrang in het ziekenhuis. Zelfs toen ik belde om een AFSRPAAK te maken omdat ik al wat dagen behoorlijke krampen had (bij deze zwangerschap) namen ze geen risico en wilde mij gelijk zien! Ik zou het gewoon proberen meis! Hoe dan ook, tis wel fijn dat het bruinverlies gestopt is. Groetjes vanuit het koude noord-holland
Angelnbarca, fijn dat het bruinverlies gestopt is. Zelf heb ik geen ervaring met bruinverlies, maar ken wel mensen die bruinverlies hebben gehad en bij wie alles nu nog gewoon goed gaat met de zwangerschap. Als ik in jouw schoenen stond met het bruinverlies zou ik zou toch liever voor m'n eigen geruststelling zo snel mogelijk weer een nieuwe echo hebben. Afwachten tot een afspraak tussen 10 en 12 maart zou mij persoonlijk te lang duren. Een paar dagen na m'n eerste echo was er even paniek ivm vreemde afscheiding. Ik kon snel terecht voor een nieuwe echo (binnen 1 week na de vorige). Alles bleek goed, het vruchtje was gegroeid en alles klopte met de duur van de zwangerschap. Bij ons gaan ze ook uit van liever een keertje te vaak controle dan een keertje te laat. Al is het alleen maar voor je eigen geruststelling. Je hebt met 7 weken al een kloppend hartje gezien. Wanneer je nu de komende week weer een nieuwe echo zou kunnen krijgen, kun je in ieder geval zien of er nog steeds hartactiviteit is en of de grootte van het vruchtje klopt met de duur van de zwangerschap.
heej meiden. Vol trots kan ik jullie melden dat onze dochter vanochtend om 11.30 uur is geboren, haar naam is Sarah. Ze weegt 3620 gram en slaapt heel tevreden. De bevalling was heftig, heb een ruggeprik gehad tegen de pijn en dat deed me goed. Ben wel ingeknipt en dat doet nu best zeer. Sarah had in het vruchtwater gepoept dus we moesten sowiso naar het ziekenhuis. Direct na de bevalling had ze even een te kort aan zuurstof en is dit toegedient. Doordat ze gepoept had en dat zuurstofgebrek lig ik nu nog een nachtje in het ziekenhuis, waar ze me meer dan goed en vriendelijk verzorgen. Lifs Anoek
Anoek en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sarah. Geniet lekker van elkaar!
Anoekie! Gefeliciteerd met kleine Sarah! Ondanks de heftigheid, hoop ik dat je NU ECHT kan genieten! Héél veel liefs en dikke knuffels Silla
hallo genieten doen we zeker. Vannacht 2 keer flink moeten huilen, is zo zielig je weet niet waarom ze huilen en vooral wat te doen maar nu slaapt ze weer als een roosje. Zet vandaag wel en foto in mijn album liefs
Hey wijfie, gefeliciteerd met jullie trots! Hoe voel je je nu, beetje bijgekomen van alles? Rust lekker uit meid en blijven genieten hoor. Mooie naam Sarah en.........................we kijken idd uit naar die foto. Dikke knuf Aby
@Anoek,ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat? Hier alles goed,voel de keine nu erg veel en goed (voor iemand met voorliggende placenta) en ik geniet er zo enorm van!