T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anoek, ben ook erg benieuwd hoe het nu met jullie gaat en natuurlijk naar een mooi plaatje van de kleine!

karola, ik heb ook een voorliggende placenta en ik voel de kleine ook al regelmatig. En ja, dat is echt genieten.

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Inez en Karola, wat heerlijk dat jullie nu kunnen meegenieten. Bij mij schijnt de placenta ook rechts voor te liggen. (hmm al die tijd gedacht dat ie achter lag :) ) Maar die kleine trapt dr gewoon hard doorheen hoor. hihi.

@ An ook ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar hoe het nu met jullie is. Maar snap ook dat je het lekker druk bent en aan het genieten bent met man en familie dussssssss ............................wij wachten wel rustig af hoor. hihi :)

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Het is wel een beetje druk maar erg genieten.
    Sarah doet het erg goed, drinkt lekker en slaapt goed. Afgelopen nacht was ze wat huilerig maar het is ook niet niks, zo nieuw op de wereld met alle nieuwe indrukken. We hebben haar lekker vertroeteld, daar werd ze erg rustig van en wij ook natuurlijk.
    Gaan nu slapen, even bijtanken
    Heb een paar foto´s geplaatst.

Liefs Anette

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wat is ze schattig!
    Mooi grietje hoor! Wees er maar trots op.
    En probeer lekker te rusten en te genieten.

Kus Silla

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Anoek, mooi meisje, mooie naam. Lekker blijven genieten meid!

6. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Oh wat heerlijk Anoek,en wat een droppie om te zien!

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wat een lekker popje, Anoek!
    En leuk rompertje ook ;) draagt Demi ook regelmatig.
    Denk goed om jezelf tijdens deze dagen he! Gewoon aangeven als je ff geen bezoek wilt, want het breekt je op als je niet uitkijkt, geloof me.

Genietze!

8. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Jeetje Lexie,Demi is alweer 4 weken!
    Ga je nog een nieuwe foto plaatsen?

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tijd vliegt inderdaad. Demi is al weer 4 weken oud. Wat zal ze ondertussen al veranderd zijn.

Ons werd met Alyssa aangeraden om niet alle dagen kraambezoek te ontvangen, maar om ook rustdagen in te plannen. Gewoon een dagje voor het eigen gezin, om even bij te komen en om lekker van elkaar te kunnen genieten. Dat hebben we toen ook gedaan en dat gaan we ook deze keer zeker weer doen. Want het zal voor Alyssa ook best wel even wennen zijn allemaal.
    Minimaal de eerste 24 uur zullen voor ons viertjes zijn, zeker als het weer een keizersnee zou worden, daarna mag het bezoek komen.

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An wat een prachtig mooi meisie! :D Raar he dat dat mensje nu ineens bij jullie hoort?! Geniet er van en idd neem de rust ook voor jullie drietjes.

Knuf

11. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    20 weken echo gehad!

Ja onze zoon is helemaal goed gekeurd!
    Geweldig hoor wat ze allemaal kunnen zien,maar alles zag er goed uit.
    Vanaf het moment dat ze dat ding op mijn buik zetten begon die,en ze heeft het zelfs een keer door dat ding heen voelen schoppen.
    Ppfff dat word nog wat als die groter en sterker word.
    De metingen waren allemaal erg gemiddeld,hoofdje vrij klein en buikje juist weer wat flinker.
    En hij weegt al 420 gram :D
    Hier een blije mam!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, geweldig meid!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Geweldig Karola!
    Enneh ik zal zo even wat nieuwe foto's in mn album plakken.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Meid, wat een plaatje. Wat veranderen ze al snel he?

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lexie, wat een mooie meid zeg, heerlijk he!

Karola, jippieeeeeeeeeeee, helemaal goedgekeurd, fijn zeg. Nu extra genieten van jullie kleintje.

Inez, wij plannen ook niet elke dag bezoek, is veel te veel. Ook even een moment voor ons samen.

Sarah heeft ons afgelopen nacht goed bezig gehouden, ze begon om 12 uur met huilen en is daar zo´n beetje om 8 uur vanochtend mee gestopt. Nu is ze hees (echt waar, als ze nu huilt gaat dat met een schor stemmetje).
    Vond het zo zielig, was ook niks wat we konden doen, niks was goed dus we zijn nu wel een beetje erg toe aan slaap.
    Gelukkig hebben we een logeerbed en eerst is mijn vriend daar in gaan liggen om 4 uurtjes te slapen en daarna ik. Wel een fijne oplossing. Dus benieuwd naar de komende nacht.

Liefs Anette (dat Anoek geloven we nu wel weer)

17. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Lexie,wat en wijs koppie jullie Demi,gebeurd er veel in 4 weken hè.

@Anette/Anoek,moet ik wel ff aan wennen hoor ;)
    Zwaar zeg jullie afgelopen nacht,lijkt mij ook heel frustrerend niet weten wat er aan de hand is.
    Wel fijn dat jullie het zo met om en om slapen kunnen oplossen,uuuh..tenminste een beetje dan :confused:

Morgen gaan we nog voor een kwartiertje 3d echo,kijken of we nu wel goed zijn snoetje kunnen zien.
    En heb de foto's van vandaag in mijn album staan.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik smelt van al die heerlijke babyfoto's!
    Geweldig!

Leuke foto's karola...de mijne staan op mijn site (klik op banner) dat is handiger, als ik hier fotos wil plaatsen moet ik eerst verkleinen ergens anders opslaan en dan weer hier opslaan. Dus ik doe de foto's om mijn site hihihi

Vanavond ga ik een wiegje ophalen, dezelfde als die Aby heeft (sorry ik ben een na aper hihihi zij een zoon ik een zoon, zij een palmleaf wiegje ikke ook whahahaaha)

Groetjes Silla

19. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Schattig zo een wiegje Silla de na-aper :) ,maar het is toch eigenlijk een reiswieg op een standaard?
    Lijkt op de reiswieg die ik graag wil hebben om in de box te zetten,die verkopen ze bij Prenatal.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hij is ook (officieel) van Prenatal...de mijne dan hihihi.

Ik ga hem zo ophalen, mannetje vind het onzin, tja het lijkt me toch handig en voor dat geld maakt het ook niet uit hihihi.
    Maar goed mijn man wist tot voor kort niet eens het verschil tussen een box en een ledikantje hihihi. Hij had zoiets van een box is toch ook een bed want daar kunnen ze toch ook slapen whahaha.

Deel Deze Pagina