T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ karola, super meid, geniet vandaag ook nog van je pretecho. Ehhhh ook die willen we zien he?!

@ Lex ze wordt steeds mooier, wat een verschil alweer he met 4 weken geleden?

@ Sil, ik heb naast het wiegje ook nog een bedje. Zal ik daar ook n og een foto van plaatsen oh ja en de babykamer is oranje met wit. hihi. :D Nee hoor geintje, ik heb de wieg ook weer afgkeken bij een vriendinnetje en er zijn er vast veeeeeeeeel meer met dezelfde wieg. Wiegje is straks lekker makkelijk naast je bed. En idd hij komt bij officieel bij prenatal vandaan. Leuk he al die dingen kopen. Zal binnenkort weer ff op je site kijken.

@ An je wordt nu al creatief. Goed plan zo de slaap even afwisselen. Vannacht nog lekker geslapen.

Groetjes Aby

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, mooie plaatjes hoor, heb ze net even bekeken op je website.

Anette, lekker dat jullie zo toch nog even een beetje kunnen afwisselen met slapen. Krijg je van de kraam nog tips over het nachtelijke huilen van de kleine meid of moeten jullie het eerst nog even aanzien ivm wennen aan het dag/nachtritme?

3. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Karola gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo!

Moest ineens aan je denken Inez, heb je je VP inmiddels al gehad? Alles goed verlopen naar ik hoop!

Ben hier niet zoveel zit wat meer te spieken bij de oktober moeders! Fijn dat hier alles lekker gaat!

Liefs,
    Sjannie

4. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Sjannie, zo te zien gaat alles nog ok. 8 weekies alweer. Nog 4 te gaan meid, moet lukken.

An hoe'st nu went het allemaal al een beetje?

Inez idd nog geen uitslag zeker?

Karola, hoe was de pretecho?

Vandaag mijn vrije dag, heb me voorgenomen niet veel te doen dan een beetje leren en wat boodschappen doen. Ik blijf anders vliegen door dat huis, er is altijd wel wat op te ruimen en mijn rug knapt daar uiteraard niet van op. Momenteel gaat het overigens wel lekker, heb dr niet veel last van, maar let dan ook wel op nu dat ik mezelf weer niet overbelas. Vanmorgen gestart met een uitgebreid bad en vanmiddag even naar de Hema om een voedingskussen te halen, schijnt heerlijk te zijn om mee te slapen en aangezien ik niet al te lekker meer lig in onze boxspring (buik ligt in de weg, heupen gaan zeer doen, rug ligt niet meer lekker :( )gaan we dat maar eens proberen. Schoonzus zweert erbij. Nou zal morgen eens verslag doen over hoe ik geslapen heb hihi.

Groetes Aby

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Aby ik sliep er al voor mn 20e week mee, heerlijk! Tussen je benen en onder je buik.
    Ben benieuwd of het jou ook zo goed gaat bevallen

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik wil ook zo'n apparaat!
    Mijn vriendinnetje zei toen ze zo'n kussen had.
    Bij ons is het erg druk in bed, ik ga naar bed met baby (in buik), mijn man en ANNA (Anaconda, zo noemde zij haar kussen) heeft er ook heerlijk mee geslapen.
    Ga daar zaterdag even naar kijken.
    Ohhhh krijg overigens net belletje dat we zaterdag de kinderwagen kunnen komen ophalen! Superrr

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sjannie, wat lief van je dat je aan me moest denken en wat fijn te horen dat het goed met je gaat.

Aby, nee, de uitslag hebben we nog niet. Dat zou ook al wel erg snel zijn, al zou ik het HEEEEEEEEEEEL graag willen weten. Nog even maximaal 1 1/2 week geduld en dan zouden we het toch echt moeten weten.

Sil, wat leuk meid, de wandelwagen ophalen. Wij hebben inmiddels voor de baby ook een andere wandelwagen in huis. Hetzelfde merk, alleen dan wat nieuwer en een andere kleur. We hebben voor Alyssa een Quinny Freestyle zwart/bruin, voor de baby is de kleur Aubergine. Ook erg mooi.
    Als de baby straks geboren is, zal de wagen van Alyssa te koop worden gezet, die is dan bijna 2 1/2 en zal dan niet meer veel in de wagen willen zitten. Wel gaan we zo'n opstapplankje doen voor haar.

Gisteren was ons meisje jarig, ze is al weer 2 jaar geworden. En meiden, het klinkt zo cliché, maar het is o zo waar. De tijd gaat zo vreselijk snel. Het lijkt nog maar gisteren of ze geboren is en pats boem ineens .... is ze al weer 2.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Gefeliciteerd Inez met de kleine meid!

9. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Inez,gefeliciteerd met je meisje!
    En ja het cliché is zooo echt waar,ik weet de bevalling,het gevoel,de verliefdheid en de sfeer nog precies,en mijn oudste is al 11! :confused:

@Sjannie,thnx voor je felicitatie,en leuk dat je het naar je zin hebt bij de okt mama's.

@Abigail,hoe heb je geslapen,is het al je nieuwe vriend?
    Ik heb er hier ook al 1 liggen,maar nog niet gebruikt,maar bij mijn jongens sliep ik met een gewoon kussen tussen mijn benen.

De pretecho was natuurlijk heel leuk,maar ons ventje ligt dwars!
    Hij dacht nu voor het gemak ga ik helemaal met mijn rug naar het beeld toe liggen.
    Heb wel prachtig beeld van zijn rug en billetjes,en hij heeft even goed laten zien dat hij echt een jongetje is.
    Nu maar hopen dat als we met 28 weken weer voor de 3d echo gaan hij wat beter meewerkt.
    Ga nu even foto's plaatsen.
    Fijne avond!

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heel even een ego berichtje. Kregen vandaag een telefoontje uit het academisch ziekenhuis in Maastricht. Bij de hielprik van Sarah is een afwijkende waarde gevonden, was net boven de grens. Het is de waarde voor gallactosemie, een stofwisselingsziekte. Morgen moeten we langskomen omdat ze haar urine willen onderzoeken en maandag horen we of ze de ziekte heeft of niet. Zit al de hele tijd te huilen, maar we moesten ons geen zorgen maken (tja, hoe doe je dat?). We geven nu sojavoeding.

Dus ik ben denk ik even iets minder te vinden hier, is even niet zo leuk die onzekerheid.

Overigens drinkt ze 6 voedingen van 110 cc. Krijgt ze niet helemaal op maar komt een heel eind.
    Best goed van ons meisje die nu aan het huilen is in haar bedje. Toch maar even troosten, duurt al even.

liefs

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh Anet wat schrikken. Maar wat houd het precies in?

Sterkte meis!

12. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Jee dat is zeker schrikken,ik hoop het beste en wens jullie veel sterkte.

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nou, als (ik zeg als) ze deze ziekte heeft mag ze absoluut geen melkproducten meer, het lichaam kan deze niet afbreken en datbetekent dat het lichaam zichzelf zal vergiftigen. Ik laat jullie vanmiddag meer horen als we weer terug zijn.

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Jee Anoek, wat nou?
    Ik duim en hoop mee dat ze de ziekte niet heeft!
    Dikke knuf!

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even snel een berichtje voordat ik even in bed kruip.
    In het ziekenhuis hebben ze urine opgevangen en dat gaan ze onderzoeken. Maandag krijgen we in ieder geval de uitslag en weten we of Sarah ziek is of niet.
    De waarde zat net boven de grens, de grens ligt op 720 de waarde was 722. Natuurlijk wil dat niks zeggen maar de kinderarts neemt aan dat het een vals positieve uitsalg is maar ik moet het eerst horen voordat ik blij kan zijn.
    Wat het inhoudt, als Sarah ziek is mag ze geen melkproducten, vlees, bepaalde soorten groenten.
    Een zeer streng dieet dus voor haar hele leven.
    Dus ik ga heel hard duimen dat het dat niet is, als ik het zo opschrijf wordt ik weer helemaal down, zit ook de hele tijd te huilen.
    Ik laat het jullie weten.

Liefs Anette

16. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ach Lieve Anette,dit is ook vreselijk,ik ga ook heel hard duimen dat jullie maandag goed nieuws krijgen.
    En dat je het weekend een beetje positief gevoel kan vasthouden.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, ach meid, dat is inderdaad schrikken zeg. Hopelijk valt het allemaal mee. Ik duim voor je!

18. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An jeetje ik krijg er kippenvel van, wat moet je je idd rot voelen. Ik herken het wel. Na de uitslag van onze vp voelde ik me ook zo. Je wilt toch dat je kindje helemaal gezond is. En dit van jullie zou dan zelfs nog wat meer aanpassing vergen. Meid.............we gaan van het positieve uit hoor. Jullie krijgen maandag gewoon te horen dat alles ok is met jullie uk!
    Ik ga mega hard duimen. [-o<

Knuf

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    en nu even mijn stoom afblazen. Wij zouden tussen 12 en 1 gebeld worden door het ziekenhuis ivm de uitslag. Nou, om 13.15 uur zelf maar eens gebeld met de vraag waarom we niet gebeld waren. Was een miscommunicatie, ze bellen als de uitslag binnen is. Ik ben me nu toch kwaad zeg. Zit helemaal in de stress, al 2 dagen knallende koppijn. Maar ze zei wel, ga er maar vanuit dat alles goed is. Verdorie, kon ik dat maar.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ach lieverd toch, da's wel een beetje een dooddoener. Kan me voorstellen dat je boos bent. Gooi het er maar uit meid, de uitslag heb je er nog niet mee, maar het lucht in ieder geval op. Hoop voor je dat je de uitslag nu snel zult krijgen en dat ze gelijk hebben dat alles goed is.

Deel Deze Pagina