T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Zo zeg kan mij voorstellen dat je daar heel boos om bent!
    Heel veel succes weer met wachten en geduldig zijn.
    Hoe gaat het verder met haar?

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh An, wat #*&^%$$*&&(@@&$ zeg. Maar wanneer moeten ze die uitslag dan hebben? Dat gaat toch hopelijk niet dagen duren?! Gatverdarrie ziekenhuizen.............je vraagt je soms af of ze wel beseffen met mensen te maken te hebben. Vind het zoooooooooooo super balen voor je. Ik hoop echt dat je snel wat weet, want eerlijk is eerlijk gerust ben je pas als je het definitieve antwoord hebt.
    Maar ondanks dat An, probeer toch een beetje van je kleine te genieten hoor, ze heeft je nodig.

Kus Aby

3. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Karola ondanks dat beeb dwarslag........toch wel mooie duidelijke foto's geworden. Je hebt zo al een hele verzameling. ;)

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Annet?
    Weet je nou al meer?

Liefs Silla

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej, sorry voor de late reactie maar alles is goed. Ze belden pas om 18.00 uur, dus een lange dag in spanning. We hebben daar ook een opmerking over gemaakt, kregen excuses (en bedankt) en ze gaven ons gelijk dat ze het anders hadden moeten doen, dus eerder hadden moeten bellen. Ik hoop dat ze bij een volgend kindje daar aan denken want ook al zeggen ze dat ze er zelf vauit gaan dat alles goed is, je moet toch eerst de uitslag hebben.

Liefs Anette

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Karola, wat leuk die foto´s en jullie uk wil nog wat van zich geheim houden, stel je voor dat jullie al goed kunnen zien hoe hij eruit ziet...
    Leuk allemaal die echo´s. Moet zeggen dat ik het getrappel in mijn buik af en toe wel een beetje mis. Is toch echt wel heel bijzonder merk je nu.
    Geniet van je foto´s

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi An,

Betekent dat Sara NIET ziek is? Dat is echt een pak van mijn hart...dus goed nieuws!

Slaap lekker voor straks

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej Sil, dat slapen zal wel lukken denk ik.
    Goh, zie dat je alweer 20 weken bent, schiet al behoorlijk op zeg.

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An meis wat een dag voor jullie en wat een opluchting. Nu gaan genieten hoor. :D

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, wat een opluchting meid. Ze hebben het welliswaar behoorlijk knullig aangepakt in het ziekenhuis, maar het belangrijkste is, dat alles goed is met jullie meisje. Hoe is het nu verder met haar? Gunt ze jullie inmiddels al een beetje nachtrust?

Karola, wat een prachtige foto's weer meid. Enerzijds wel jammer dat je z'n koppie niet goed ziet, maar anderzijds heeft het ook wel weer wat.

Sil, je zit ook al weer op de helft meid. Dat begint al weer lekker op te schieten zo.

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, nachtrust, ja onze meid doet het zo goed. Ze krijgt rond 23.00 uur de laatste fles en dan leggen we haar in bed, rond 00.00 uur, ze wordt dan wakker rond 3.30 en 3 kwartier later ligt ze weer te pitten om vervolgens rond 7 uur wakker te worden. We kunnen dus best goed slapen moet ik zeggen.
    Alleen heeft ze in de avond last van krampjes.
    Ze moet de nachtvoeding ook echt hebben want ze zit op 6 voedingen per dag.

Ik ga even een boterham eten en dan even naar de winkel.

Liefs

12. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Anette,gelukkig zeg dat het goede nieuws is gekomen!
    Wat zal het een opluchting zijn voor jullie.

Ja wat een fotomodel hè ons ventje! :D

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Annet wat een opluchting! Wat heerlijk!
    Wel erg lullig dat ze jullie zo lang lieten zweten zeg, belachelijk, beetje inlevingsvermogen mag ook wel...

En wat doet ze het al goed! 6 voedingen red ik meestal nog niet met Demi. En krampjes, ja helaas heeft onze meid daar ook regelmatig last van. Gelukkig nu net 2 dagen voor het eerst niet, maar vanochtend is het weer raak. Echt sneu.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, wat lekker dat jullie al zo kunnen doorslapen en fijn dat ze niet meer zoveel huilt 's nachts.

Die krampjes kunnen vervelend zijn, maar uiteindelijk zullen ze weer overgaan. Het is toch ook wel een overgang voor zo'n kleintje, eerst voeding via de navelstreng en dan over op melk, daar moeten ze altijd wel even aan wennen.

15. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou vanmorgen bij verloskundige weer geweest.
    Ijzer geprikt. Maar vruchtwater schijnt nogal veel te zijn dus ze kon niet voelen hoe de kleine ligt of gegroeid is. Heeeeeeeeeeeel ververend ........mag ik dus volgende week weer een echo laten maken. :( :D
    Alleen wel ook bloed moeten laten prikken bij het lab, omdat veel vruchtwater ook kan duiden op suiker..........maarrrrrr ze denkt van niet omdat ik al vanaf het begin behoorljk aan de maat was met mijn buik. Alleen voor de zekerheid dus. Ach we zien wel. Heb het er vanochtend dus druk mee gehad. Ik had aangegeven dat ik de kleine nogal rustig vond de afgelopen twee dagen............had ik ook niet moeten doen haha...................vanaf dat moment is ie weer volop in beweging.

@ An heerlijk dat je nu weer kan genieten meis en dat Sarah het goed doet. Wat een ander leventje zo he?!

@ karola jullie knul is idd een fotomodel hoor. Leuk he? Vind het tof dat het zo lekker gaat en dat geld natuurlijk ook voor Inez en Sil. De weken gaan nu niet alleen voor mij, maar ook voor jullie heel snel. We hebben het gezegd dit wordt een goed jaar voor ons. ;)

Knuf voor allemaal

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Aby, knuf terug!

Wat naar dat je volgende week nog een echo mag laten maken. En laten we er inderdaad maar vanuit gaan, dat het prikken alleen maar voor de zekerheid is en dat er gewoon lekker niks aan de hand is.

Brrr, ik begin nu toch wel een beetje de zenuwen te krijgen voor de uitslag van de punctie, die nu vandaag 2 weken geleden is. De uitslag kan nu dus ieder moment komen.

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, is niet leuk wachten op een uitslag maar komt goed, ik hoop dat je de uitslag snel krijgt want dan is ook dat weer afgesloten.

Abigail, wat een vervelende situatie zeg, nog een echo ;) je gaat me toch niet inhalen he!

Ben zo benieuwd naar jullie beebjes, al moeten we nog even wachten maar het ziet er allemaal zo goed uit. Echt zo geweldig.
    En foto´s van kamertjes en alle leuke babydingetjes, ik ben nieuwsgierig.

Liefs Anette

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jeetje Aby, had ik nog niet eens gezien, je zit al weer op ruim 30 weken. Voor jou gaat het nu ook opschieten richting je verlof. Hoe lang blijf je nog doorwerken?

Ik ben ook zo benieuwd naar de rest van de kleintjes. Zoooo spannend allemaal.

19. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Inez,ppfff die zenuwen kan ik mij goed vorostellen,dat wachten duurt ook zo lang :(

@Abi,weer een echo,sjee zeg vervelend!
    Hoe kunnen ze trouwens weten of je veel vruchtwater hebt,voelen ze dat?

Ik ben druk de badkamer aan het afwerken,latjes lakken,dus nog ff en dan kan mijn vriend aan de commode beginnen.

20. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ karola, ja dat voelde ze, of beter gezegd niet. hihi. Buikie staat er bol van en ligging was gewoon niet goed te bepalen. Hmm jij dus ook nog druk aan de klus. Maakt je vriend de commode zelf of is het alleen verven.

@Inez.............ohw erg he dat wachten. Ik hoop echt dat je voor het weekend wat weet hoor. Idd ruim 30 weken al weer het schiet voorbij nu. Mijn verlof gaat in op 31 maart dus nog ffies. Blijf dus werken tot 5 weken er voor. Voel me nog goed, maar het is net als met vakantie als je eenmaal weet dat je gaat....... :( Hoe'st eigenlijk met jullie verbouwing, schiet het al op?

@ An, tja ik heb zo al heel wat plaatjes van onze uk. Wordt vast een fotomodel. Kamertje schiet op. Vloertje ligt en gisteravond hebben we de commode geplaatst. Bedje is opnieuw gelakt en kan denk van het weekend ook geinstalleerd worden. Plintjes er nog op en morgen nog even op zoek naar gordijntjes. Nouuuuuuuuuuu en dan komen de foto's hoor, ik heb t beloofd. ;)

Welterusten.

Deel Deze Pagina